16 t/m 31 december 2016 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Vlindertje81, 7 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Wat n goed nieuws jajo!

Wat balen Mamavanthiemo.. Die dagen kunnen zo voorbij kruipen he?
    Duim dat t onschuldig is!

Fijn jij; dat je vrijdag terecht kan!

2. Vlindertje81

Vlindertje81 Bekend lid

24 nov 2013
    963
    0
    16
    @mamavanthiemo, wat slopend. Herkenbaar voor mij, ik ben zo blij dat ik dat stukje nu kan afsluiten... Ik duim voor je dat je snel mag en een mooie echo gaat hebben over 6 dagen

3. Jill85

Jill85 Fanatiek lid

5 nov 2012
    1.065
    0
    0
    NULL
    NULL
    JaJo fijn zeg!

Mamavanthiemo ik leef met je mee.. ik kreeg ook geen echo en heb ook nog geen gehad. Moest gewoon afwachten. Ik verlies rood/bruin en ze willen niks doen.
    De echo vrijdag as betaal ik gewoon zelf. Ik wil het weten. Goed of fout.

Vlindertje oooh gelukkig das iig iets van een plaatje! Fijn.

4. imp

imp Bekend lid

16 nov 2012
    712
    22
    18
    Wat een onzekerheid MamavanThiemo...:(

5. Poeliwoepi

Poeliwoepi Actief lid

9 dec 2014
    409
    0
    16
    NULL
    NULL
    Goed. Nieuws jajo!

Ik mag ook beginnen met MvM.

Pff vandaag weer lekker beroerd, en vanavond maar even proberen te sporten..

6. Brenda028

Brenda028 Fanatiek lid

18 apr 2016
    1.725
    1.471
    113
    Wat een goed nieuws JaJo, fijn!! En Jill goed van je dat je vrijdag even gaat. Kost dan even een paar tientjes (geen idee hoe veel) maar dan ben je in ieder geval uit je onzekerheid!

Poeliwoepi ben je misselijk? Of andere klachten. Goed dat je vanavond wel ff gaat sporten, misschien helpt het. Welke sport doe je?
    Ik ga vanavond ook sporten maar vind dat soort van spannend imdat ik zo bang ben dat het mis gaat

7. Poeliwoepi

Poeliwoepi Actief lid

9 dec 2014
    409
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik voel me erg lamlendig, kan maar weinig eten, anders word ik hondsberoerd. Ik ben een enorm slechte spuger, spugen is echt drama, dus daardoor blijf ik misselijk.
    Ik drink nu relatief veel cola, ook niet oke, maar het haalt de scherpe kantjes ervan af. (Ongeveer een halve liter cola pd)

Vanavond weer bodymix, ik denk dat we lekker naar buiten gaan, iedere week weer iets anders. Rechte buikspieren sla ik over,dan pak ik de schuine..

En ohw, die echo's geven vaak zo'n fijn gevoel. Al is het maar voor even.. Voor ieders gemoedstoestand zouden ze gewoon wekelijks een echo moeten doen!

8. MamavanThiemo

MamavanThiemo Bekend lid

21 okt 2012
    550
    11
    18
    Hier doen ze dat niet in het echocentrum. Pas vanaf 12 weken dus baal wel. Had namelijk ook aan die optie gedacht.

9. Jill85

Jill85 Fanatiek lid

5 nov 2012
    1.065
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja Mamavanthiemo begrijp het hier eigenlijk ook niet zo vroeg hoor maar ze gaf aan dat als ik 7 weken was ze wel een poging wilde wagen. Dat zou ik vrijdag zijn dus.. erg lief!!

Brenda deze kost 32,50 dus valt me mee.. heb het er voor over.

10. Vraagtekentje9

Vraagtekentje9 Niet meer actief

Mamavanthiemo wat vervelend dat je nog zolang moet wachten in onzekerheid :(

Jojo wat geweldig nieuws!!

Ik ben gestopt met sporten..ik was eigenlijk net bezig maar ik las dat je een grotere kans op een miskraam hebt als je oververhit raakt bij het sporten en duizelig word, hoge hartslag etc. (Duizelig werd ik de laatste keer al en hele hoge hartslag had ik elke keer + oververhit ook wel denk ik). Met andere woorden ik heb een hele slechte conditie en de trainingen zijn heftig! Dus ik durf het niet meer aan.

11. Roanna

Roanna Bekend lid

24 aug 2015
    880
    395
    63
    wat een positief nieuw hier, fijn!

Ik heb pas vrijdag 20 mei mijn eerste afspraak met de verloskundige. Pfff, duurt nog wel heel lang hoor!

Wanneer gaan jullie het aan je naaste familie vertellen? Of hebben jullie het al verteld? Ik wilde eigenlijk wachten tot het eerste vk-bezoek, maar dat duurt me toch te lang denk ik :)

12. maleintje

maleintje Lid

10 jan 2015
    99
    0
    0
    Pedagogisch Medewerker
    Emmen
    Onze ouders weten het al :) de broers en zussen vertellen we het als we de eerste controle + echo hebben gehad :)

13. owl

owl Bekend lid

24 apr 2016
    824
    615
    93
    Vrouw
    Roanna ik weet wat je bedoeld wij willen ook eigenlijk wachten tot na de 1e afspraak met de VK. maar het wordt wel steeds moeilijker.. verjaardagen etc.. mijn ouders die weten het al omdat we daar praktisch dagelijks komen.

14. Roanna

Roanna Bekend lid

24 aug 2015
    880
    395
    63
    Ja, ik heb echt behoefte om erover te praten! Zeker omdat ik bijna een nichtje/neefje erbij krijg en ze wat babyspullen van mij wilden gebruiken, nou eh - mag wel, maar krijg ik ze dan op tijd terug?

Zelf ben ik heel moe en probeer als het lukt 's middags even te gaan liggen, zo lastig als je dan telefoon krijgt en heeeeel wazig antwoord; of als ze vragen wat je aan het doen bent. Nou eh...

15. Poeliwoepi

Poeliwoepi Actief lid

9 dec 2014
    409
    0
    16
    NULL
    NULL
    Naaste familie weet het hier al en 1 vriendin. Ik zou het ook moeilijk vinden om te zeggen dat ik net een echo heb gehad, maar er iets mis zou zijn. Nu weten ze wanneer er een echo komt.

Sporten was heftig, ik heb het een tandje rustiger aan gedaan, we deden dit keer half bootcamp half pilates, pilates ging prima, al heb ik de rechte buikspieren over geslagen.
    Nu maar even lekker douchen en dan naar bed

16. Klein

Klein Fanatiek lid

4 jan 2009
    1.405
    1
    0
    Sporten wordt vaak aangeraden! Dus lijkt mij toch niet kwaad kunnen?! Mijn vk raadde ook aan om gewoon door te gaan met fysiosport.
    Misschien moet je dan gewoon het tempo even aanpassen

17. Jill85

Jill85 Fanatiek lid

5 nov 2012
    1.065
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier weten alleen de ouders het en mijn zusje. Verder houden we het echt geheim. Als alles goed gaat met de zwangerschap hebben wij 16 juni een super leuke aankondiging. Dan trouwen wij namelijk en willen we het vertellen aan iedereen na ons ja woord. ☺

18. Vraagtekentje9

Vraagtekentje9 Niet meer actief

Het word aangeraden als je geen last krijgt van de dingen die ik op noemde indd.. je word daar heel erg gepusht en ik was niet van plan om al te vertellen dat ik zwanger ben en dus rustig aan ga doen, vandaar maar gestopt.

19. Brenda028

Brenda028 Fanatiek lid

18 apr 2016
    1.725
    1.471
    113

Wauw hoe fantastisch zou het zijn om het dan aan te kondigen! Mooi moment! En spannend zeg dan nu ook nog een bruiloft plannen..

Hier weten onze ouders, broers en zussen het. Wel fijn om er af en toe over te kunnen praten. Zeker met mijn zus want die heeft net een kleine ook dus die weet een beetje hoe ik me voel. De rest moet wachten tot de 12 weken.

Wat ik zelf heel moeilijk vind is dat mijn oma sinds 2 dagen extreem ziek in het ziekenhuis ligt. Zo erg dat het er op lijkt dat ze het niet gaat redden. We weten hoe groot haar wens is om overgrootoma te worden en dit zou haar eerste keer worden dat ze dat wordt. Dus het dubio is nu of we toch gaan wachten op 12 weken met het risico dat ze het dan niet meer hoort of dat we het gaan vertellen (en de hele familie het dan weet a 50 man sterk want oma kan zoiets als dit echt niet geheim houden). Vind dat nu echt heel moeilijk wat te kiezen..:(

20. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Gefeliciteerd met j aankomend huwelijk! Hoe leuk om t dan aan te kondigen!

Deel Deze Pagina