16 t/m 31 december 2016 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Vlindertje81, 7 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Jeetje Brenda wat verdrietig.. Sterkte met j beslissing! Hoop dat t toch nog goedkomt met je oma..

Denk er maar goed over na en volg j gevoel! Bedenk dat als ze weg valt of je t dan liever wel of niet had verteld.. Sterkte!

2. Poeliwoepi

Poeliwoepi Actief lid

9 dec 2014
    409
    0
    16
    NULL
    NULL
    Moeilijke situatie Brenda!
    Ik zou ook afwegen of je er spijt van zou krijgen als je het niet verteld, en je oma het onverhoopt niet redt.

Over sporten, ik hou er niet van mee te moeten in het regiem van de leraar.. Ik volg m'n eigen tempo. Hier legt ze het ook uit hoe je een oefening lichter of zwaarder kan maken.
    In de zw van DL tot 26 weken paard gereden. Al waren het de laatste weken meer hobbel ritjes en niet meer draven.. En vanaf week 14 deed ik mee met zwangerfit. Zodra het gewone sporten straks Re zwaar word, ga ik ook weer over op zwangerfit

3. Klein

Klein Fanatiek lid

4 jan 2009
    1.405
    1
    0
    Oke duidelijk, ik heb het wel meteen verteld aan mijn fysio zodat hij mij evt kan afremmen. Hij komt regelmatig ff checken of alles goed dus dan vind ik het wel veilig.

Wat leuk Jill!! Wat zal dat een verrassing zijn, dat wordt een hele bijzondere dag.

4. MamavanThiemo

MamavanThiemo Bekend lid

21 okt 2012
    550
    11
    18
    Hier weten alleen mijn moeder en zus het, een paar vriendinnen.
    Wil het graag ook aan schoonmoeder en schoonzus vertellen maar nu niet goede moment.

Vanmorgen weer bruinverlies, weet het echt even niet meer....
    Heb me er al op ingesteld dat het mis gaat/is.

5. Vlindertje81

Vlindertje81 Bekend lid

24 nov 2013
    963
    0
    16
    Zolang je geen stolsels en weefsel hebt is er nog niks gebeurd. Gisteren nog met een vriendin over gehad dat ze ook bloedde bij de eerste. Best veel helder en bruin. Heeft toen zelfs in Noorwegen een extra echo gehad ivm de stress. Nu bij de tweede heeft ze bruinverlies, de gehele zwangerschap al. Ze maakt zich hier niet druk om. Vorige keer ging het prima.
    Heb jij zelf ervaring met een miskraam?

6. imp

imp Bekend lid

16 nov 2012
    712
    22
    18
    Jill: Wat ontzettend leuk om het op die manier te vertellen! En gefeliciteerd met je voorgenomen huwelijk!

Brenda: Wat heftig zeg. Lijkt me inderdaad een moeilijke keuze. Ook omdat dat gelijk de hele familie op de hoogte is. Aan de andere kant is dit misschien het laatste wat je voor je oma kan doen...

MamavanThiemo: Wat naar...ik kan me voorstellen dat je er onzeker van wordt. En wat gaat de tijd langzaam he...

Sporten: Ik ben er ook mee gestopt, ik voelde me er niet meer lekker bij. En ik wilde het idd nog niet daar vertellen zodat het logisch is dat ik bepaalde oefeningen niet doe...

7. Jajo

Jajo Fanatiek lid

7 aug 2015
    3.462
    904
    113
    Hier weten al veel mensen het, mijn familie, onze vrienden, m'n baas en de ouders en zus van mijn vriend. Mocht het mis gaan delen we het ook met hen, dus waarom dan niet vertellen.

Brenda heel veel sterkte met je oma!

8. MamavanThiemo

MamavanThiemo Bekend lid

21 okt 2012
    550
    11
    18
    Nee geen ervaring zelf mee. Wel van mn zus en schoonzus meegemaakt en verhalen gehoord. De gynaecoloog zei ook dat het alle kanten op kan maar omdat ik met 6+2 geen kloppend hartje had in combinatie met bruinverlies vind ik geen goede tekenen. Gisteren KV2v5 gedaan en streep was niet meer knal... dus dat alles bijelkaar ga ik er vanuit dat het niet goed zit. Positief blijven is erg moeilijk nu

9. Klein

Klein Fanatiek lid

4 jan 2009
    1.405
    1
    0
    Bah meid! Echt niet leuk allemaal! Hopelijk komt het toch nog goed.

Brenda: dat is idd lastig kiezen zeg! Mijn oma lag ook op sterven met mijn vorige zwangerschap, ik heb haar toen verteld dat we een zoontje kregen. De reactie was zo mooi, was blij dat ik het verteld heb. Ze heeft het niemand verteld, dat was bijzonder want het was ook een kletskous. Wel was zij de laatste tijd zo afwezig dat ze weinig meer gesproken heeft.
    Doe wat je hart je ingeeft! Mocht ze wel overlijden moet je achteraf geen spijt krijgen van je beslissing (welke dan ook)

10. Jill85

Jill85 Fanatiek lid

5 nov 2012
    1.065
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou.. Tis voorbij hier denk ik nu echt. Rood veel en stolsels.. Dus helaas mn geweldige mededeling valt in het water. Ben kei verdrietig. Ik wacht nog op telefoon van mn verloskundige ze was bij een bevalling en ze belt me terug zodra dat kan. Maar in mn hart weet ik het wel.. het is voorbij..

11. imp

imp Bekend lid

16 nov 2012
    712
    22
    18
    :( heel veel sterkte

12. MamavanThiemo

MamavanThiemo Bekend lid

21 okt 2012
    550
    11
    18
    Aah nee toch..... heel veel sterkte meis...
    Wat ontzettend klote.

13. Regina88

Regina88 Niet meer actief

Brenda: Sterkte met de beslissing. Lijkt me heel lastig om in deze mooie tijd je oma zo te zien. Wat de beslissing betreft, dat is ook lastig. Ik denk dat ik het wel zo vertellen. Ikzelf zou liever 'spijt' hebben dat iedereen het eerder weet, dan spijt hebben dat oma het nooit heeft geweten. Maar ik kan mij zo voorstellen dat je er echt wakker van kan liggen.

Jill, jeetje meid wat erg! Heel veel sterkte:(

14. Vraagtekentje9

Vraagtekentje9 Niet meer actief

Brenda sterkte met je oma en wat een moeilijke beslissing..volg je hart.

Jill wat ontzettend verdrietig :( sterkte!! 😘

15. Regina88

Regina88 Niet meer actief

Meiden die vandaan een echo hebben; heel veel succes!

16. Jill85

Jill85 Fanatiek lid

5 nov 2012
    1.065
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja hoe vervelend ook voor mij bedankt voor jullie steun en ik hoop voor iedereen gewoon een geweldige zwangerschap hoor!! Als ik nog wat weet vandaag bv echo ofzo laat ik dat nog wel horen. X

17. Blossom82

Blossom82 Actief lid

8 jul 2015
    325
    22
    18
    Bezig voor ons eerste kindje vanaf 07-2014
    Noord-Brabant
    Ooo krijg er de zenuwen van! Over een uur mijn eerste echo! Ik hoop zo dat alles goed is!

18. Jajo

Jajo Fanatiek lid

7 aug 2015
    3.462
    904
    113
    Jill wat klote meid! Heel veel sterkte

Mamavanthiemo hopelijk zit het toch goed! Duim voor je.

Snap ik blossem toch altijd spannend, zo'n eerste echo. Ben benieuwd, plaats je hem hier ook?

19. Vraagtekentje9

Vraagtekentje9 Niet meer actief

Succes voor de meiden die vandaag een echo hebben! 😘

20. owl

owl Bekend lid

24 apr 2016
    824
    615
    93
    Vrouw
    Jill wat vreselijk

Brenda heel veel sterkte met je beslissing.

Iedereen die vandaag een echo heeft succes

Deel Deze Pagina