Och nee Jill wat verschrikkelijk! Heel veel sterkte meis 😘 En dankjulliewel voor de lieve reacties over oma. Ga er morgen eens goed over nadenken want mag vrijdag even bij haar langs
He bah Jill!! Ik weet hoe het is.... meestal zit je gevoel dan wel goed. Sterkte meis. Hier vandaag een goede echo gehad met kloppend hartje was wel extra spannend na die eerdere miskraam in februari! Maar alles goed. Met 10 weken nieuwe echo. Ik heb bij mijn zoontje het verteld aan oma omdt we 3 weken op vakantie gingen. Ze was niet ziek ofzo maar wel al oud. En ik had het vreselijk gevonden als er iets was gebeurd met haar en ze ziu het nooit weten. Ik was toen 8 of 9 weken. Zelfs mijn moeder wist het nog niet. Normaal delen ze alles maar dit heeft ze wel voor zich gehouden! Maar ja, ik heb ook een super goede band met mijn oma. Dat scheelt ook.
Hier ook een goede echo met kloppend hartje! Al is het stiekem een echo 'van niks' want je ziet eigenlijk alleen een vlekje met een knipperlichtje. Maar wel het mooiste knipperlichtje dat er bestaat!! Ondanks dat het altijd goed voelde is het toch fijn om de bevestiging te krijgen. Ik krijg over 2 weken intake+echo bij de vk, en over 3 weken nog een echo in het zkh Jill, heel veel sterkte!! Ik hoop het allerbeste voor je!!
Luuntje prachtig! Het is duidelijk een miskraam hier. Volgende week krijg ik een echo om te kijken of alles weer mooi schoon is. De dag weet ik nog niet. Krijg hier einde middag bericht over.
Succes dames die vandaag n echo hebben! Ben erg benieuwd naar de foto's Hier heerlijk aan t genieten in de tuin Wat kan n mens blij worden van wat zonnestralen he
Ook ik heb vandaag de echo gehad en alles was goed! Mooi kloppend hartje gezien en ik was zelfs een dag verder als we dachten. Ontzettend opgelucht en blij!
Jill, wat verdrietig! Hopelijk valt het volgende week mee en is er geen curretage nodig. Heel veel sterkte met het verwerken! Brenda, lastige keuze! Ik zou denk ik ook afwegen wat ik het ergste zou vinden: dat iedereen het nu al weet, of dat je oma het misschien niet meer weet. Fijn de berichten over de goede echo's! Zoooo jammer dat het bij mij nog zolang duurt! Maar ja, geduld is een schone zaak Hier heb ik het vandaag verteld tegen mijn familie. Heerlijk om er lekker over te kunnen kletsen! Zelf heb ik soms nog wel het idee dat ik mezelf voor de gek hou: een positieve test, wat moe voelen en soms wat gammel - zou ik wel echt zwanger zijn? Maar daar vertrouwen we maar op tot de echo...
Hier geheel onverwachts zwanger! Nadat onze zoon (welke we hebben gekregen na Clomid) 1 jaar is geworden hadden we besloten om er weer voor te gaan. De Clomid sloeg niet goed meer aan waardoor we over zijn gegaan op Gonal F spuiten. Na de eerste kuur zijn we niet doorgegaan omdat we op vakantie gingen. Daarna heb ik een kuur Duphaston gekregen om de ongesteldheid weer op te wekken. Hier ben ik 8 april mee begonnen na een negatieve zwangerschapstest. De laatste Dupasthon heb ik 19 april genomen en vond het toch wel lang duren voordat de ongesteldheid doorkwam. Uiteindelijk heb ik 30 april een zwangerschapstest gedaan, en wat denk je? Een dikke vette knaltest! In eerste instantie maakten wij ons zorgen dat de Dupasthon kwaak kon maar dit schijnt niet zo te zijn. Gisteren een echo gehad! Alles zag er goed uit en het hartje klopte al!!! Uitgaande van mijn laatste menstruatie zou ik 14 december uitgerekend zijn (en precies 8 weken moeten zijn). Echter dan zou ik de dag dat ik begonnen was met de Duphaston al positief getest moeten hebben. Mijn eisprong is vermoedelijk dus wat later geweest. Het is moeilijk in te schatten aan de hand van de echo hoe ver ik precies ben. De gyn schat in dat ik ongeveer 6 en halve week moet zijn. Het hartje begint meestal met 6 en halve week te kloppen. Op 25 december uitgerekend nog wel... Tijdens de volgende echo zal dit beter in te schatten zijn. 18 mei een 2e echo! Toch wel bizar dat ik zwanger ben geworden in de MMM tijdens een stopmaand. Ik ben recent 10 kilo afgevallen. Misschien dat dit het kan verklaren. Maar goed, erg blij natuurlijk dat alles goed zit! Het gevoel van zwanger zijn begint nu echt door te dringen!