Gefeliciteerd! Mooie verassing. Ik ben vreselijk moe.... zou de hele dag kunnen slapen. Daarnaast misselijk maar soms ook enorme eetlust. Tot nu toe geen bruinverlies meer. Nog 4 dagen tot 2e echo. Vind het zo spannend of we nu wel kloppend hartje zien.
Ik heb ook al sinds maandag geen bruinverlies meer, jeeh! Dat geeft toch wat meer moed. Ik had maandag magnesium en calcium tabletjes van Dr. schussler genomen en voelde me die dag eng goed. Vanmorgen viel het kwartje dat dat weleens van de magnesium en calcium celzouten zou kunnen komen, vanmorgen dus weer ingenomen, en tot nu toe voel ik me weer (bijna) top, voelnet dat ik zwanger ben zegmaar.. Nou ik probeer het nog een paar dagen uit, dat zou wat zijn zeg, als ik met deze batuurlijke middeltjes de klachten van de kwaaltjes kan onderdrukken
Net bloedverlies gehad... Man en ik hebben vanmiddag seks gehad en daarna even een uurtje geslapen. Zoon werd wakker van zijn middagslaapje en hij ernaartoe en ik meteen naar de wc gegaan. Daar zag ik bij het afvegen roze. En best nog wat ook. Ook wat ik de wc. Pfff. Geen krampen gelukkig. Maar ook niet echt veel symptomen de laatste dagen. Lekker weer. Zal wel door de seks komen dan??
Het ligt erg voor de hand dat dit van de seks is. Je baarmoeder is super doorbloed en je baarmoederwand is dunner. Zou best een bloedvaatje geraakt kunnen zijn. Zolang het niet aanhoud en er geen stolseltjes in zitten zou ik me niet druk maken. Jaaa dat zeg ik... niet druk maken.... ik snap maar al te goed dat je dat wel doet natuurlijk.
Ik zou me ook geen zorgen maken. Toen ik met mijn lichte bloedverlies de verloskundige belde was het eerste wat ze vroeg of ik seks had gehad omdat het dan daar waarschijnlijk van kwam. Moet dan binnen 2 dagen weg zijn als t daar van komt. Hier heerlijk in het zonnetje op het terras nu..
Dank je wel meiden. Dat dacht ik al wel, maar was toch even schrikken. Daarna nog eens naar de wc geweest en toen alleen met afvegen. Dus het neemt al wat af denk ik. Net een flink stuk gewandeld en geen krampen of zo. Had de vorige zwangerschap ook wel eens bloed gehad. Ik wacht het gewoon nog even af
Denk dat dat idd door de seks komt Regina Zou me niet te veel zorgen maakt Klinkt erg voor de hand liggend zo net na de seks roze verlies(is vers "bloed")
He die pilletjes magnesium ed zijn die voor vermoeidheid ook goed? Waar neer j ze principe voor in? Wil hier wel meer over weten! Ze mogen neem k aan tijdens n zwangerschap anders zou je ze ntl Nie nemen
Ik duim voor je maar zie dat je 6 wkn bent dus kans is er dat je het NOG niet ziet. Bij mij 6 wkn 2 dagen ook niks heb maandag 2e echo.
Magnesium werkt ook tegen vermoeidheid, stress, als alternatief voor melatonine, echt super veelzijdig, én het is een lichaams eigen stof, dus alles wat teveel is, plas je uit, ik heb vanmorgen 2 magnesium+ 2 calcium en vanmiddag weer. Magnesium werkt ook super tegen spierkrampen (en dus ook menstruatie krampen) en rusteloze benen. Ik neem die van Dr. schussler op aanraden van de holist, deze bevatten minimale hulpstoffen, en lossen makkelijk op. Succes morgen net de echo! Ik mag over 6 nachtjes weer...
Heel veel succes D83! En ik kan me voorstellen dat het schrikken is Regina. Maar ik neem aan dat het eenmalig was? Welkom PCOS!