16 t/m 31 december 2016 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Vlindertje81, 7 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jajo

Jajo Fanatiek lid

7 aug 2015
    3.462
    904
    113
    Ik had toevallig jouw andere topic al gelezen pcos. Gefeliciteerd meid!!!

2. Poeliwoepi

Poeliwoepi Actief lid

9 dec 2014
    409
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd pcos!

3. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Welkom n gefeliciteerd! Wat ontzettend leuk voor jullie!

4. MamavanThiemo

MamavanThiemo Bekend lid

21 okt 2012
    550
    11
    18
    Gefeliciteerd! Mooie verassing.

Ik ben vreselijk moe.... zou de hele dag kunnen slapen. Daarnaast misselijk maar soms ook enorme eetlust. Tot nu toe geen bruinverlies meer. Nog 4 dagen tot 2e echo. Vind het zo spannend of we nu wel kloppend hartje zien.

5. Poeliwoepi

Poeliwoepi Actief lid

9 dec 2014
    409
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb ook al sinds maandag geen bruinverlies meer, jeeh! Dat geeft toch wat meer moed.

Ik had maandag magnesium en calcium tabletjes van Dr. schussler genomen en voelde me die dag eng goed. Vanmorgen viel het kwartje dat dat weleens van de magnesium en calcium celzouten zou kunnen komen, vanmorgen dus weer ingenomen, en tot nu toe voel ik me weer (bijna) top, voelnet dat ik zwanger ben zegmaar..
    Nou ik probeer het nog een paar dagen uit, dat zou wat zijn zeg, als ik met deze batuurlijke middeltjes de klachten van de kwaaltjes kan onderdrukken:D

6. Regina88

Regina88 Niet meer actief

Net bloedverlies gehad...

Man en ik hebben vanmiddag seks gehad en daarna even een uurtje geslapen. Zoon werd wakker van zijn middagslaapje en hij ernaartoe en ik meteen naar de wc gegaan. Daar zag ik bij het afvegen roze. En best nog wat ook. Ook wat ik de wc.
    Pfff.
    Geen krampen gelukkig. Maar ook niet echt veel symptomen de laatste dagen. Lekker weer.
    Zal wel door de seks komen dan??

7. Vraagtekentje9

Vraagtekentje9 Niet meer actief

Wauw pcos! Gefeliciteerd en welkom!!

8. nadin

nadin Bekend lid

27 apr 2012
    560
    105
    43
    NULL
    NULL
    Wat duurt wachten lang? 18 mei 1e echo. Sinds 2 dagen voel me beetje moe. Hoe gaat het met de rest

9. MamavanThiemo

MamavanThiemo Bekend lid

21 okt 2012
    550
    11
    18
    Het ligt erg voor de hand dat dit van de seks is. Je baarmoeder is super doorbloed en je baarmoederwand is dunner. Zou best een bloedvaatje geraakt kunnen zijn. Zolang het niet aanhoud en er geen stolseltjes in zitten zou ik me niet druk maken. Jaaa dat zeg ik... niet druk maken.... ik snap maar al te goed dat je dat wel doet natuurlijk.

10. Brenda028

Brenda028 Fanatiek lid

18 apr 2016
    1.725
    1.471
    113
    Ik zou me ook geen zorgen maken. Toen ik met mijn lichte bloedverlies de verloskundige belde was het eerste wat ze vroeg of ik seks had gehad omdat het dan daar waarschijnlijk van kwam. Moet dan binnen 2 dagen weg zijn als t daar van komt.

Hier heerlijk in het zonnetje op het terras nu..

11. Regina88

Dank je wel meiden.
    Dat dacht ik al wel, maar was toch even schrikken. Daarna nog eens naar de wc geweest en toen alleen met afvegen. Dus het neemt al wat af denk ik. Net een flink stuk gewandeld en geen krampen of zo. Had de vorige zwangerschap ook wel eens bloed gehad.
    Ik wacht het gewoon nog even af ;)

12. Regina88

Welkom pcos en gefeliciteerd!

13. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Denk dat dat idd door de seks komt Regina
    Zou me niet te veel zorgen maakt
    Klinkt erg voor de hand liggend zo net na de seks roze verlies(is vers "bloed")

14. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    He die pilletjes magnesium ed zijn die voor vermoeidheid ook goed? Waar neer j ze principe voor in? Wil hier wel meer over weten! Ze mogen neem k aan tijdens n zwangerschap anders zou je ze ntl Nie nemen :p

15. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Hier morgen om 11.10 de eerste echo! Zo zo zo spannend! Duimen jullie dat er n hartje klopt?

16. MamavanThiemo

MamavanThiemo Bekend lid

21 okt 2012
    550
    11
    18
    Ik duim voor je maar zie dat je 6 wkn bent dus kans is er dat je het NOG niet ziet. Bij mij 6 wkn 2 dagen ook niks heb maandag 2e echo.

17. Poeliwoepi

Poeliwoepi Actief lid

9 dec 2014
    409
    0
    16
    NULL
    NULL
    Magnesium werkt ook tegen vermoeidheid, stress, als alternatief voor melatonine, echt super veelzijdig, én het is een lichaams eigen stof, dus alles wat teveel is, plas je uit, ik heb vanmorgen 2 magnesium+ 2 calcium en vanmiddag weer.
    Magnesium werkt ook super tegen spierkrampen (en dus ook menstruatie krampen) en rusteloze benen.

Ik neem die van Dr. schussler op aanraden van de holist, deze bevatten minimale hulpstoffen, en lossen makkelijk op.

Succes morgen net de echo!
    Ik mag over 6 nachtjes weer...

18. Brenda028

Brenda028 Fanatiek lid

18 apr 2016
    1.725
    1.471
    113
    Succes! Ik duim voor je!! Laat je het ons weten?

19. Vraagtekentje9

Vraagtekentje9 Niet meer actief

Succes D83! 😘

20. imp

imp Bekend lid

16 nov 2012
    712
    22
    18
    Heel veel succes D83!

En ik kan me voorstellen dat het schrikken is Regina. Maar ik neem aan dat het eenmalig was?

Welkom PCOS!

Deel Deze Pagina