16 t/m 31 december 2016 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Vlindertje81, 7 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suze29

Suze29 Fanatiek lid

20 okt 2014
    2.709
    740
    113
    16 t/m 31 december 2016

16.
    Pippins - ?? jaar - 1e kindje
    Regina88 -27 jaar - 2e kindje

17.

18.
    Vlindertje81- 34 jaar - 2de kindje
    Goodlife - 34 jaar - 2de kindje
    Suze29 - 31 jaar - 1e kindje

19.
    Wannebemommie - ?? jaar - 1e kindje

20.
    Ingii89 - 27 jaar - 1e kindje

21.
    Vakantieganger - ?? jaar - 1e kindje

22.

23.

24.

25.

26.

27.

28.

29.

30.

31.

Totaal aantal : 8

Afspraken :
    28 april: Suze29 eerste vroege echo

MvM :
    Suze29

Zo, heb me ook meteen aangemeld bij Moeders voor Moeders :)

2. Stay123

Stay123 Bekend lid

31 mei 2013
    996
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi meiden,

Allereerst, gefeliciteerd allemaal! :D

Mag ik mij aansluiten bij jullie? Vanmorgen een eerste test gedaan. Mijn cyclus is geen peil op te trekken dus ik denk waag het erop. Mijn laatste menstruatie was 8 maart. Vanochtend een streep, zo vaag dat mijn vriend dacht dat ik ze zag vliegen. En vanochtend toch nog een van de kruidvat gedaan, toch duidelijker de streep (op de foto wel slecht te zien). Met voorzichtige vreugde durf ik te zeggen dat ik zwanger ben :) Wanneer uitgerekend? Geen idee dat is even afwachten denk ik :) Ik heb een zoontje van 1,5 (september 2014).

image1 (1).jpg

3. Feem

Feem Fanatiek lid

13 aug 2015
    1.784
    899
    113
    Vrouw
  4. Vlindertje81

Vlindertje81 Bekend lid

24 nov 2013
    963
    0
    16
    duidelijker kan hij niet denk :D:D:D

Bijgevoegde bestanden:

5. Feem

Feem Fanatiek lid

13 aug 2015
    1.784
    899
    113
    Vrouw
    #105 Feem, 11 apr 2016
    Laatst bewerkt: 11 apr 2016
    Mooi! :) Toch wat echter he die digitale test haha.

6. Feem

Feem Fanatiek lid

13 aug 2015
    1.784
    899
    113
    Vrouw
    Yeaaaaaaah :D

Hoeveel DPO ben jij Vlinder?

7. Regina88

Regina88 Niet meer actief

Wauw, wat een knaller Vlinder!

Hoi Stay123, ik zie een streepje hoor!, hoop dat hij mooi oploopt. Wanneer ga je weer testen?

Morgen toch maar de vk bellen. Dan heeft mijn man de roosters voor mei af en kan hij mooi mee.

Kwaaltjes zijn sinds vandaag aardig aanwezig. Misselijk en hoofdpijn wisselen elkaar aardig af.. Gelukkig is zoon lief aan het spelen.:D

8. Vlindertje81

Vlindertje81 Bekend lid

24 nov 2013
    963
    0
    16
    Nod +1

Ennuh... knaller... hij werd nog feller, maar vond hem al fel genoeg voor de foto :) test en controlestreep zijn net zo fel geworden :):):)

Net de verloskundige gebeld. 3 mei eerste echo

9. Pippins

Pippins Actief lid

6 mrt 2016
    231
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook net de gyn gebeld. Aangespoord door jullie.... Hahaha. Ik mag 4 mei langskomen. Had liever niet bij de gyn gelopen maar gewoon bij de verloskundige (het wordt nu allemaal zo klinisch/medisch). Maar ja. Ik wil ook niet nog een keer zo'n vroeggeboorte. Een keer was heftig genoeg.

10. Feem

Feem Fanatiek lid

13 aug 2015
    1.784
    899
    113
    Vrouw
    #110 Feem, 11 apr 2016
    Laatst bewerkt: 11 apr 2016
    He meiden,
    Ik heb net de clearblue digitale test gedaan.. Ik ben nu 13dpo, maar de test geeft aan dat ik 2-3 weken zwanger zou zijn...

Maar volgens mijn berekeningen zou ik nog niet eens 2 weken zwanger moeten zijn? Of bereken ik dit verkeerd?

Mijn tempstijging was 30 maart, dus vandaag 13 dagen geleden..

11. Regina88

Heel heftig Pippins. Ik kan me niet eens voorstellen wat een hel dat is.
    Hoop zo dat alles goed mag gaan met jullie

12. Goodlife

Goodlife Niet meer actief

Die test berekend de termijn vanaf je ovulatie. Kan zijn dat je veel hcg aanmaakt en dat ie daarom al op 2-3 zit.

Wow vlindertje dat is nog eens een knaller zeg!!

13. Suze29

Suze29 Fanatiek lid

20 okt 2014
    2.709
    740
    113
    Das een mooie knaller Vlinder!!

Leuk, ook al wat afspraken her en der staan. Vult iedereen de lijst zelf aan?

Wie doet er trouwens mee aan Moeders voor moeders? Ik had de intake al gehad toen ik mijn mk kreeg, vond het heel fijn en discreet dus ik heb mij nu meteen weer opgegeven. We hebben er zelf nu bijna 2 jaar over gedaan om weer zwanger te worden, dus zou het fijn vinden als ik andere meiden kan helpen die niet dit geluk hebben.

Stiekem nog even naar de Action gereden en weer een test gedaan (tja ben n beetje geoberdeerd..... hihi)

Ik kan ook moeilijk aan andere dingen denken, jullie?

Hierbij nog mijn test:
    Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina

14. Feem

Feem Fanatiek lid

13 aug 2015
    1.784
    899
    113
    Vrouw

Haha je bent niet de enige ;) Ik zit ook constant jullie berichtjes te lezen en te checken, met het idee van: "jullie zijn de enigen die mij begrijpen" haha. Ik heb ook weer testen ingeslagen, ik wil keer op keer bewijs dat het echt zo is en blijft.

Ik wil heel graag meedoen aan moeders voor moeders, moet mij er nog voor aanmelden :)

15. Suze29

Suze29 Fanatiek lid

20 okt 2014
    2.709
    740
    113
    Ow wat erg he, ik ook. Ik lijk wel een bezetene hahaha! Maar ik ben ook zo dolgelukkig!!
    Tegen mijn ouders hebbe we gezegd dat we nog voorzichtig zijn, maar mijn hart schreeuwt het uit van blijheid :)

Ik zou zaterdag met mijn vriendin sushi gaan eten, dus ga het zaterdag ook maar aan haar vertellen. Mijn man heeft het ook al aan 1 van zijn beste vrienden gezegd. Ik heb ook geen zin om er super geheimzinnig over te doen, dus de kans is groot dat ik het weekend ook aan mijn broers zeg.
    Als zij zien dat ik geen wijntje drink weten ze toch al genoeg ;)
    En aan de andere kant, als het toch misgaat, dan zou ik het ze ook alsnog vertellen dus kan het ook net zogoed nu zeggen.

Check hier even:
    https://www.moedersvoormoeders.nl/

16. Feem

Feem Fanatiek lid

13 aug 2015
    1.784
    899
    113
    Vrouw

Ja als morgen mijn test alsnog goed is gaan wij morgenavond het nieuws aan mijn ouders vertellen en zaterdag aan schoonouders (schoonmoeder is dan ook jarig!). Verder twijfel ik of ik het aan vriendinnen ga vertellen. Ik ga wel eind april op vakantie met 1 vriendinnetje, en zij is ook niet gek.. dus wellicht vertel ik het haar gewoon (maarja dan zou ik haast de hele meidengroep het kunnen vertellen haha)

Anderen ook al plannen om het te delen?

17. Vlindertje81

Vlindertje81 Bekend lid

24 nov 2013
    963
    0
    16
    Ik woon in een portiekflat en vraag mij af hoe ik aan moeders voor moeders mee kan doen zonder dat de rest van het portiek op de hoogte is...

18. Regina88

ik twijfel wat MvM betreft. De eerste keer heb ik meegedaan, maar een half uur voordat de vrouw kwam voor de intake, verloor ik het vruchtje.
    Ze was heel aardig hoor, gaf me een paar testen om te kijken of het echt helemaal uit mn lijf zou gaan.

De tweede keer, bij mijn zoon dus, deed ik wel mee, maar omdat ik bang was dat het mis zou gaan wilde ik echt dat het prive zou blijven en dat het niet bekend zou worden in de buurt.
    Dat werd helemaal niks en iedereen wist het al met 7 weken. Daarna kwamen ze afspraken niet na, zat ik met volle kratten en geen nieuwe flessen etc.
    Ging echt niet lekker hier. En omdat ik er al zo misselijk van werd, hebben we het stop gezet met een week of 10.

Nu wil man eigenlijk niet meedoen, want onze peuter komt vaak op de wc en we kunnen het nergens kwijt. We willen het nog steeds rustig aan doen met bekendmaken.
    Maar ja, ik heb het zelf ook gebruikt bij mn eerste. Dus ik kijk het nog even aan en beslis pas als ik een goede echt heb gehad.

19. Stay123

Stay123 Bekend lid

31 mei 2013
    996
    0
    0
    Noord-Holland
    Bij mijn eerste zwangerschap was het ook mogelijk om het langs te brengen op een bepaalde dag 😄

20. Suze29

Suze29 Fanatiek lid

20 okt 2014
    2.709
    740
    113
    Je man hoeft ook niet mee te doen hoor, alleen jij hahahaha:p

Nee grapje, ik begrijp dat het bij sommigen wat lastiger is. Wij hebben een achterom, dus dan kunnen ze het daar gewoon oppikken. En als de mensen in de buurt het wel in de gaten hebben, vind ik het ook niet heel erg geloof ik.
    Maar natuurlijk ieder zijn eigen mening, en of zij het wel of niet gaat doen.

Deel Deze Pagina