Dank jullie wel! Hou er rekening mee maar hoop toch dat we t wel zien.. Zag zelfs vrouwen bij wie t al met 5 wk 6 dagen klopte maar idd wat jij zegt ook pas na 6.5 week.. Hoop dat als t niet te zien is we dan volgende week nog n x mogen kijken Anders ga ik egt naar n extern echo burootj oh Nu moet ik wel zeggen dat t ook kan dat ik 6 wk 2 dg ben morgen want ben nu uitgegaan van m'n langste cyclus maar afgelopen maand was ie 1 dg korter dus wellicht was dit nu ook t geval.. Maar goed we gaan t zien Bedankt voor de uitleg poeliewoepie Ga eens overleggen met de vlos! Klinkt goed..
D83 mag ik vragen waarom je al zo vroeg een echo krijgt eigenlijk? Mijn verloskundige zei dat een echo voor de 8 weken geen zin heeft namelijk (heb nu een echo bij 8,5 week en ze zei dat bij 7,5 week geen zin heeft want ik wilde het natuurlijk graag een weekje naar voren hebben). Als het een te persoonlijke vraag is dan hoef je niet te antwoorden hoor!
Het was idd alleen vanmiddag en begin van vanavond. Nu is het gestopt. Het zal daar wel van komen. D83; succes met de echo! En veel plezier natuurlijk Poeliwoepi; Ik ga ook even kijken voor de pilletjes. Bedankt voor de tip! Ingii89; hoe was je vakantie? Jij ook succes morgen
Heb jij morgen nou ook een echo Tinkertje? of zit ik mis? Die lijst moeten we echt af en toe even naar boven toveren haha
Hi meiden!! Ik ben weer terug van vakantie; dikke jetlag maar komt goed Week is voorbij gevlogen en inderdaad ik heb morgen mijn eerste echo! Om 14:30 pas.. Duimen jullie ook voor mij?
Ik heb de echo bij de vlos ook pas op 23 mei maar omdat ik bij m'n tweede zwangerschap bij de Gyn liep ivm complicaties eerste bevalling en ingeleid werd ter voorkoming van weer zo n zware bevalling (sterrenkijker n 53cm/4375 gram) tweede kindje leek ook zo n flinke n had zwangerschapsisschias Na de bevalling van de tweede liep ik nog regelmatig bij de Gyn ivm t zoeken naar anti conceptie waarbij ik niet kapot ging van de migraine (kamp er al 14 jaar mee) zei hij toen ik eind jan m'n spiraal verwijderde dat als ik zwanger was gerust even langs mocht komen met 6 wk voor n check van die gelegenheid maak ik ntl graag gebruik n grote kans dat hun t toch weer gaan overnemen tzt Wil zwz weer in t Zhuis bevallen...
Maar wil je je ook weer laten inleiden D83? Hier geen sterrenkijker, maar wel een flinke knul. En ik ben ingeleid en bevallen met 40+3. Ik ben als de dood dat deze nog groter wordt en dat ik blijf doorlopen tot 41 weken. Zoon had er ook geen haast mee. Ik weet echt niet hoe ik deze er dan uit moet krijgen hehe. Hoe ga jij dat doen, heb jij daar al over nagedacht? Is dat eigenlijk een reden tot inleiden? Want ik laat de natuur veel liever zn gang gaan.
Oooh wat fijn zeg dat je dan langs mag komen en het extra mag laten checken. Lijkt me dan ook dat de gynaecoloog het weer over gaat nemen idd.. Succes morgen! En tuurlijk duimen we ook voor jou ingii!
Welkom terug van vakantie en succes morgen met je echo Indy! Ik duim voor je! Wbt weer inleiden.. Ligt een beetje aan de groei echo's die ik waarschijnlijk wel weer ga krijgen gezien de ervaringen maar als t aan mij ligt wil k t liefst via de natuurlijke weg bevallen. Ligt er echt een beetje aan hoe groot ze t kindje verwachten en k weet ntl Nie wat n derde zwangerschap met m'n lichaam doet.. tot nu toe voel ik me best goed maar t is nog zo pril ntl.. Als ik geen ischias krijg en last van m'n bekken dan zit ik t liefst t zo lang mogelijk uit Heb wel lang met n gekantelde bekken gelopen en soms met bepaalde bewegingen schiet t er weer even in.. Hoop dat ik daar tijdens de bevalling niet al te veel last van ga hebben want heb bij beiden zo vreselijke been weeën gehad.. Dat is eigenlijk t enige waar ik egt tegenop zit!
Update: ik wil het gewoon ff aan jullie kwijt tis een fijne club hier. Ik krijg maandag een echo 17:45. Mn bloedverlies is heel heftig.. bij verloskundige geweest ze denk dat het vruchtje nog moet komen omdat mn lijf alles zo heftig eruit aan het werken is. Zit het er maandag nog in dan curretage.. Dus voor mij mogen jullie duimen voor een "schone echo" ik hoop niet dat jullie het vervelend vinden dat ik dit hier zo bespreek. Ik ondervind hier juist beetje steun. Ik lees lekker jullie verhalen. Bedankt
Ik zal voor je duimen Jill! Helemaal prima dat je hier je verhaal komt doen hoor wat mij betreft. Heel veel succes en sterkte met wachten tot maandag.
Lekker spuien Jill, ik vind een verhaal met een open eind nooit zo leuk.. Ik hoop dat je lichaam het aan kan, en zichzelf schoon maakt. Wij gaan straks heerlijk een weekend weg, dus wat minder online.
Lieve Jill het is juist goed dat je het bespreekt! Vanaf het moment dat je een positieve zwangerschapstest hebt, wordt je al een beetje mamma. En als het dan mis gaat om wat voor reden dan ook, dan is dat super klote. Ik hoop dat je maandag een mooie schone echo hebt. Lekker hier blijven kletsen hoor!
Ik heb vanmorgen een kloppend hartje gezien Ben helemaal in de wolken Ben zo n zes weken idd Zo opgelucht was zo zenuwachtig vanmorgen dat ik er misselijk van was n t op m'n darmen sloeg Mag over twee wk nog n keer terug maar toen was er geen plek n omdat ml alleen op vrijdag kan heb ik de afspraak de 27e gepland Ben dan zo n 9 weken De 23e heb ik ook n echo bij de vlos incl intake vanaf daarna zal t waarschijnlijk bij de Gyn blijven maar de controle waarschijnlijk de controles bij de vlos maqr hij verwacht dat ik weer ingeleid zal worden om de kans op complicaties te verkleinen Ik sta achter wat hij zegt want ook met 38 wk was de tweede al behoorlijk n hij verwacht dat als j al grote baby's hebt gehad de derde alleen maar groter zal worden.. Net t goede nieuws even gevierd met lekkers En hierbij een foto al is er nog maar weinig te zien hihi
Gefeliciteerd D83! Jill, lekker van je af praten hier hoor! Mocht je in pb meer kwijt willen, mag dat hier ook. Zelf twee jaar geleden twee mk gehad. Weet helaas wat het is. Hier onderweg naar Venlo. Lekker twee dagen in vd valk hotel.
Ben net terug en we hadden een kloppend hartje! Onze beeb was nu ongeveer 7.4 dus 1 dagje verder dan ik dacht zag er allemaal prachtig uit! Echofoto komt later; nu weekend naar ouders op de camping! Heerlijk!!!