16 t/m 31 december 2016 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Vlindertje81, 7 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Poeliwoepi

Poeliwoepi Actief lid

9 dec 2014
    409
    0
    16
    NULL
    NULL
    Suze, ik vind het echt super erg voor je! Wat een domper. Ik wil je heel veel Kracht wensen, en ik hoop dat je wens middels ivf vervuld mag worden.

2. Feem

Feem Fanatiek lid

13 aug 2015
    1.784
    899
    113
    Vrouw
    Jeetje Suze wat ontzettend heftig. Heel veel sterkte gewenst en ik wens jou met heel mijn hart een mooi en gezond kindje toe!

3. Kitsune

Kitsune Actief lid

30 mrt 2016
    449
    0
    16
    Wat een ellende heb je meegemaakt Suze! Ik hoop echt dat je snel een mooi kindje in handen zult hebben dmv IVF! In de tussentijd heel veel sterkte met het omgaan met deze moeilijke gebeurtenis.

4. KleineRoe

KleineRoe Actief lid

20 dec 2012
    390
    0
    0
    Fotografie, films kijken, kroelen met m'n katjes.
    Regio bergen op zoom
    Suze jeetje.... Krijg er gewoon kippenvel van... Ik wil je heel veel sterkte en kracht wensen. Hopelijk mag jullie droom snel in vervulling gaan!

5. Jajo

Jajo Fanatiek lid

7 aug 2015
    3.462
    904
    113
    Ach suze meid, ik weet niet of je dit nog leest, maar wat vind ik het ontzettend k*t voor je! Heel veel sterkte met het lichamelijke herstel en het verwerken van alles. Hopelijk kunnen jullie snel aan ivf beginnen en ben je dan snel zwanger van een gezond kindje. Dikke knuffel!

Jill hoe is het vandaag gegaan meid? Hopelijk had je een goede en schone echo!

Hier nu alles rustig. Had vorige week een overgebleven test liggen (k2v5) dus die helemaal happy gedaan, is het streepje ineens licht. Gister nauwelijks symptomen, dus zat toch wel in de rats. Net een clearblue gedaan. En zie resultaat... Naja goede leer voor de volgende keer, overgebleven testjes blijven gewoon in de la voor een volgend kindje. ;)

6. MamavanThiemo

MamavanThiemo Bekend lid

21 okt 2012
    550
    11
    18
    Suze wat vreselijk meid. Heel veel sterkte gewenst.

Jajo: had ik vorige week ook licht streepje ook gelijk in de rats. Maar daarna laatste test gedaan en was weer knal. En me ook voorgenomen dat niet meer te doen.

Vanmiddag 2e echo gehad. Mooi sterk kloppend hartje gezien. Wow wat was dat een opluchting. Alles is goed. Bruinverlies had ze geen verklaring voor direct. Gebeurde wel vaker.

7. owl

owl Bekend lid

24 apr 2016
    824
    615
    93
    Vrouw
    Jeetje Suze heel erg veel sterkte

Mamavanthiemo wat fijn dat nu alles goed was :)

8. Kitsune

Kitsune Actief lid

30 mrt 2016
    449
    0
    16
    Jajo, als ik het goed begrepen heb worden testen na een tijdje weer lichter, omdat je hcg dan zoveel stijgt dat het boven de marges van de test uitkomt en dus niet meer goed gemeten wordt. Ik heb na de knaller rond 4 a 5 weken niet meer getest. Maar goed ook denk ik, want ik stress al zo veel over het verloop. :)

Edit: supergefeliciteerd MamavanThiemo! Wat een fijn nieuws voor je na het bloedverlies. :)

9. Brenda028

Brenda028 Fanatiek lid

18 apr 2016
    1.725
    1.471
    113
    Jeetje Suze wat heftig. Ik hoop voor je dat je snel middels een ivf-behandeling toch een gezond kindje mag verwelkomen!

Mamavanthiemo wat fijn die goede echo! Heb je ook een foto?

En Jill hoe was het bij jou? Schone echo? Ik hoop het voor je!

10. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    @Suze wat heftig, ontzettend veel sterkte gewenst..

@mamavanthiemo; gefeliciteerd met de goede echo!

@testen sluit me aan bij kitsune, dit heb ik ook gelezen.. Dit had ik nl bij de tweede een x gedaan met paniek als gevolg..

@jill, hoe was je echo? Ben je helemaal schoon?

@ dames met de eerste echo vandaag, hoe is t gegaan?

11. Jill85

Jill85 Fanatiek lid

5 nov 2012
    1.065
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben opgelucht. Mn baarmoeder was helemaal schoon. Alles zag er prima uit. Dus ik ga duimen voor een nieuwe zwangerschap. Lieve meiden misschien lees ik nog wel een keertje maar ik zeg vast doei... en het ga jullie goed allemaal! Gezonde zwangerschappen! Zet um op. X

12. Fem90

Fem90 Lid

28 dec 2014
    30
    0
    0
    NULL
    NULL
    Suze & Jill, ik duim voor jullie dat jullie wens snel mag worden vervuld! Sterkte & succes💋

13. Jajo

Jajo Fanatiek lid

7 aug 2015
    3.462
    904
    113
    Wat fijn Jill!! Hopelijk ben je snel zwanger

14. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    fijn jill ik duim voor je! Liefs en t ga je goed!

15. Poeliwoepi

Poeliwoepi Actief lid

9 dec 2014
    409
    0
    16
    NULL
    NULL
    Goed dat je lichaam het zelf opgelost heeft Jill!

Hier echt snot en snot verkouden, tot lekker gekleurde klodders nog aan toe (sorry voor de ranzigheid)
    Voel me echt belabberd, gelukkig morgen een klant waar ik snel klaar mee ben.
    DL wat langer naar oma, arm kind is helemaal van slag van het weekend weg, helemaal uit de doen. Hopelijk pakt ze de draad snel weer op..

Overigens het hele weekend m'n "cocktailtje" magnesium+calcium ingenomen, en me bijna niet beroerd of misselijk gevoeld!

16. Vraagtekentje9

Vraagtekentje9 Niet meer actief

Suze en Jill ik duim voor jullie dat jullie straks snel zwanger mogen zijn van een prachtig wonder! 🍀

Mamavanthiemo wat fijn weer een mooie echo! 😃

17. Brenda028

Brenda028 Fanatiek lid

18 apr 2016
    1.725
    1.471
    113
    Wat een opluchting Jill! Ik wens je heel veel voorspoedigheid en geluk bij een nieuwe zwangerschap zodra je daar aan toe bent 😘

18. maleintje

maleintje Lid

10 jan 2015
    99
    0
    0
    Pedagogisch Medewerker
    Emmen
    Jaaaa gisteren hebben wij een heel mooi kloppend hartje gezien :) tot zover is het 1 maar helemaal gerust ben ik pas bij de termijnecho denk ik ;p
    7 juni heb ik termijnecho en de volgende afspraak bij de vk :)
    Nu gaan we het langzaamaan aan de rest van de familie vertellen.
    17 december blijft voorlopig staan als uitgerekende datum :)

19. Kitsune

Kitsune Actief lid

30 mrt 2016
    449
    0
    16
    Gefeliciteerd Maleintje, en sterkte Jill! Fijn dat je lichaam het zelf heeft opgelost. Hopelijk heb je snel een mooie zwangerschap van 9 maanden!

20. Vraagtekentje9

Vraagtekentje9 Niet meer actief

Fijn maleintje!! 😃

Deel Deze Pagina