Jill en Suze: Ik hoop dat jullie snel weer zwanger zijn van een mooi wondertje! Maleintje en Mamavanthiemo: Gefeliciteerd met de goede echo!
Wel in de club geplaatst maar hier nog niet : Gister een hele mooie en goede echo gehad Uitgerekende datum blijft 17-12 en 06 Juni hebben we de termijnecho .
O meiden ik ben zo verschrikkelijk misselijk. Ik weet niet waar ik het zoeken moet en niets helpt. Wat doen jullie om er door heen te komen ik ben elke keer blij als ik de dag weer heb overleefd en weer naar bed mag........ Ik voel me zo ellendig en voel me tegelijkertijd schuldig want ik moet blij zijn met dit wondertje en dat ben ik ook maar het valt me gewoon even heel zwaar......
Wat vervelend zeg het is hier sinds een paar dagen ook begonnen, net als bij mijn 1e zs de hele dag dat misselijke gevoel in me keel (nog niet hoeven overgeven gelukkig) en totaal geen zin in eten bah en die geur ook.. waterijsjes heb ik wel steeds zin in, maar heb nou niet echt een tip waar het minder van word. Ze zeggen wel eens vaker kleine beetjes eten (moet ik nog proberen). Een appel ging er ook in (lekkere koude en waterige dingen vind ik wel lekker).
Gember! Er zijn capsules verkrijgbaar met gember. Deze neem je drie keer per dag in en weg was mijn misselijkheid
He wat vervelend zeg dat je zo misselijk bent! Bij mij helpt frisse lucht. Ik ga iedere ochtend voordat ik naar het werk ga een kwartiertje in de tuin zitten om wat ochtend frisse lucht in te ademen. Voel me dan daarna eigenlijk best prima. Ben vooral moe, heel moe, ondanks het vele slapen. Maar dat is een stuk minder erg dan die misselijkheid. Wie weet helpt de ochtend frisse lucht jou ook. Gewoon gaan zitten voordat je überhaupt iets gedaan hebt. Dus joggingpak aan en hup naar buiten als je wakker wordt
Hallo meiden! Ik heb echt weer veel te veel gemist! Zag al even gauw een paar mooie echo's tussendoor voorbij komen, maar had echt de puf en tijd amper om te reageren. Zo druk en veel aan mn hoofd. Veel gedoe, veel regelen. Nouja, heb hier dus wel af en toe even meegelezen Ben blij om te horen dat alles goed gaat met jullie en de kleine frummels. En dan die mooie echo's! Het is te veel om op iedereen persoonlijk te reageren, maar voor alle meiden die nog moeten morgen, veel succes! Ik mag donderdag De misselijkheid is nog steeds volop aanwezig en ik heb mijn honger nog steeds niet teruggevonden. Af en toe steekjes in mijn buik, maar verder voel ik mij prima
Jaaaa... misselijkheid is hier ook gearriveerd van de week. Ik hoopte nog dat ik het deze keer zou overslaan, omdat het later begon dan bij mijn vorige zwangerschap. Wat helpt? Eigenlijk niet veel. Ik probeer op tijd te eten (sowieso voor ik uit bed ga), droge dingen te eten, eten waar ik zin in heb (dan heb ik minder last - of zou dat verbeelding zijn?) en verder moet ik gewoon overgeven en wachten tot het overgaat... O ja, rustig overal de tijd voor nemen helpt ook. Dus 's morgens de wekker een half uurtje eerder.
Wat een mooie foto's Fem! Heel veel sterkte blossom! Wat naar! Ook de rest van de dames succes met de misselijkheid! Hier vandaag weer een wat betere dag.