16 t/m 31 december 2016 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Vlindertje81, 7 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Brenda028

Brenda028 Fanatiek lid

18 apr 2016
    1.725
    1.471
    113
    Oooh wat fijn poeliwoepi!! Zeker na dat bloed/bruin verlies dat je gehad hebt.. Dat bewijst inderdaad maar weer dat het niet altijd slecht nieuws hoeft te zijn. Heb je ook een foto van je echo??

2. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Fijn dat je echo goed was poeliewoepie! Ben blij voor je!

Hier juist veel honger en maar met momenten wat misselijk maar geen kokhalzen vooralsnog meer dat ik dan weer moet eten want voel me dan gwn echt onwel worden ofzo, slap als n vaatdoek en ontzettend moe... Vandaag ook de vlos gebeld maar kreeg de assistente en moet morgen even terugbellen
    Miss maar f laten prikken op m'n ijzer want voel me egt extreem moe.. Weet dat moeheid erbij hoort maar dit is wel erg extreem..

Zwangerschapskleding.. Heb m'n eigen broeken al paar weken terug gedag moeten zeggen
    Echt n darmenbuikje en zeker bij de tweede of derde gaat t allemaal wat vlotter heb ik t idee
    Draag verder los vallende jurkjes als ik thuis ben en in en rondom de tuin en shorts die los vallen want ik kan echt niks beknellends aan
    Lang leve die zwangerschapsbroeken die zitten heerlijk maar wat je zegt bepaalde shirts en tops kunnen er gwn ni meer op dan zie j die stomme band

Pas m'n bh's nog.. Wel pas sinds vandaag gevoeligere tepels.. Heb daar nooit zo veel last van..
    Nu valt t wel op..

Nou ga eens aan m'n kwark met fruit ;)

3. NewMomToBe

11 mei 2016
    30
    0
    6
    Vrouw
    Meppel
    Goedenavond dames,

Jeetje er gaat een hele nieuwe wereld voor mij open!

In januari ben ik gestopt met de pil omdat wij wel graag een kindje willen. Mijn vriend en ik zijn al meer dan 12 jaar samen en zijn er helemaal klaar voor (denk ik, haha!). Vorige week dinsdag 3 mei na anderhalve week te laat met ongesteldheid positief getest en volgens de berekeningen op internet ben ik 27 december uitgerekend!

Heb niet alle 131 pagina's van het topic terug gelezen, maar lijkt me erg leuk om op te hoogte te blijven van al jullie ervaringen (en af en toe zelf wat te delen). Kan iemand mij op de lijst zetten? Ben 29 jaar en zwanger van ons eerste kindje.

En voor alle andere zwangere mom-to-be's; GEFELICITEERD!

4. Brenda028

Brenda028 Fanatiek lid

18 apr 2016
    1.725
    1.471
    113
    Wat leuk dat je gezellig mee komt lezen en schrijven. Gefeliciteerd en welkom! Wat een geduld zeg om 1,5 week te wachten voordat je test haha! Is er ook al een afspraak of echo gepland? Dan kan die ook meteen bij op de lijst

D83 misschien is laten prikken dan inderdaad een goed idee, al is het maar om iets uit te sluiten.. Die zwangerschapsbroeken draag ik ook al hoor. Ben nog maar 200 gram aangekomen volgens de weegschaal maar mijn gewone broeken staan al 10cm open. Echt al een buikje. Dus ja het risico is dat ze op het werk de band van de zwangerschapsbroek zien, maar met een 10cm openstaande broek krijg ik denk ik ook wel vraagtekens van collega's:p

Zijn jullie in gewicht al aangekomen?

5. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Hahaha true dan maar beter die band voordat ze nog andere conclusies gaan trekken :p

Ze zitten iig wel heerlijk! En dat ene chipje meer of minder maakt dan ook Nie uit :p

6. Poeliwoepi

Poeliwoepi Actief lid

9 dec 2014
    409
    0
    16
    NULL
    NULL
    Welkom newmomtobe! Gefeliciteerd!

Foto's heb ik zeker, morgen eens kijken of ik puf heb er 1 op te zetten.
    Nu enorm last van hartkloppingen? Naja in elk geval dat je je hart voelt. Bloeddruk links 111/51 rechts 112/61

Zo maar lekker klaarmaken om naar bed te gaan.

@gewicht ik val juist af.. Nu 5 ons afgevallen, ik denk omdat ik savonds niet meer met de koektrom naast me zit, gewoon écht geen zin in bah...

7. NewMomToBe

11 mei 2016
    30
    0
    6
    Vrouw
    Meppel
    Ik heb nu een afspraak staan op 31 mei bij de verloskundige, maar vriendlief kan niet dus wordt nog verzet. Ik laat het wel even weten wanneer er definitief wat gepland staat!

Verder heb ik eigenlijk nog nergens last van, alleen sinds vandaag wat hoofdpijn maar kan natuurlijk ook gewoon wat ziekjes zijn 😁

Met broeken enzo heb ik ook nog nergens last van, vanaf hoeveel weken zwanger krijgen jullie problemen met broeken?

8. Jajo

Jajo Fanatiek lid

7 aug 2015
    3.462
    904
    113
    Blondandyoung dat valt niet oo hoor meid! Jij weet het, dus zie je het. Met een lang shirt ziet niemand het hoor. Ik heb soms S avonds een positiebroek aan, maar doe meestal gewoon een jurkje aan nu het zo lekker warm is.

Wat fijn poeliwoep!

D83 hier ook sinds gister gevoeligere tepels. M'n bh's passen hier ook nog, maar vorige keer groeide mijn borsten tussen week 8-10 ineens 2 cupmaten

NewMomToBe welkom! En wat fijn dat het zo snel gelukt is! Vorige zwangerschap vanaf een week of 13-14 dat ik S avonds m'n broeken niet meer prettig vond zitten. Maar heb toen de dag voor m'n bevalling (was toen dus 16+6) nog m'n gewone broek aangehad. Heb nu het idee dat ik S avonds al wel wat meer buik heb (darmen buikje) maar heb dus geen idee wanneer ik mn broeken Echt niet meer pas. Foto met 7 weken is overigens wel S avonds en na het eten.

9. Regina88

Regina88 Niet meer actief

Poelkapelle; Gelukkig een goede echo, fijn zeg!

Newmomtobe; welkom!

Ik heb zo mijn eerste echo! Ben gewoon nog echt zenuwachtig.

Op 2 juli hebben we trouwens de pretecho. Wil iemand dat op de lijst zetten? Zit nu op m'n tel en daar gaat dat zo lastig.

10. Regina88

Het is alleen een geslachtsrijp btw. We zijn zo nieuwsgierig. Haha

11. Feem

Feem Fanatiek lid

13 aug 2015
    1.784
    899
    113
    Vrouw
    @Regina ik wil dat ook graag! Hoeveel weken ben je dan bij die geslachtsbepaling?

12. owl

owl Bekend lid

24 apr 2016
    824
    615
    93
    Vrouw
    Regina spannend ! Hoe laat mag je voor de echo?

Ik heb straks mm eerste afspraak met de Vk :)

13. Regina88

Ik ben dan 16 welen en een paar dagen. Was bij mijn zoon ook. Ben bang als ik het eerder doe het dan niet duidelijk is of misschien wel fout.
    Deze afspraak duurt maar een kwartiertje en ze kijken alleen naar het geslacht. Maar we kunnen echt niet langer wachten:D

14. Regina88

Man brengt zoon naar de psz en ik wacht in de auto. We gaan meteen dor want we moeten er om 9 uur zijn. Spannend! Voor jou ook spannend Owl!!

15. Jajo

Jajo Fanatiek lid

7 aug 2015
    3.462
    904
    113
    Spannend Regina! Logisch dat je zenuwachtig bent, maar je hebt vast een schitterende echo! Plaats je de foto ook hier?

Vorige leer hier bij 14+2 een geslachtsbepaling laten doen en die klopte. Dit keer laten wij geen echo's bij een VK maken, maar alles bij de gyn. 50 euro betaald vorige keer met de uitkomst dat er niks meer uit de 20 weken echo kon komen. Slechts besteedde geld ooit. (Femme zou ik dus niet aanraden mocht iemand in of rondom Amsterdam wonen)

Maar buiten dat hadden ze het geslacht wel goed toen! In Amsterdam zit dr. Pappa en die kan het al vanaf 13 weken zien zelfs. Hij schijnt heel goed te zijn.

16. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Mooi buikje jajo

Hier vnml avonds ook n behoorlijke darmenbuik maar ook overdag steeds meer dat ik denk zo dat groeit behoorlijk
    Dit was gisteravond liggend op de bank in m'n strand jurkje want had t zo bloed verziekend heet en kan niks beknellends verdragen nu

17. Jajo

Jajo Fanatiek lid

7 aug 2015
    3.462
    904
    113
    Haha lekker toch zo'n los flodderjurkje! Jij groeit al lekker meid! Mooi hoor

18. Jajo

Jajo Fanatiek lid

7 aug 2015
    3.462
    904
    113
    En Regina, hoe was je echo??

19. Mini25

Mini25 Niet meer actief

Hoi allemaal, mag ik hier mee kletsen?

Afgelopen zaterdag een vroege (pret)echo gehad met 6 weken en 6 dagen, het hartje klopt! Gisteren de intake en echo bij de verloskundige en het zag er goed uit + hartje klopt gelukkig nog steeds. In verband met m'n vakantie de eerste twee weken van juni, mag ik met 9 weken nog een keer voor een echo bij de verloskundige. En op 14 juni, na m'n vakantie, hebben we de termijnecho + combinatietest.

Ik ben 24 jaar oud en op 25/26 december uitgerekend. Het is ons eerst kindje, we vinden het zo spannend allemaal! Wil iemand mij aan de lijst toevoegen?

20. Blondandyoung

Blondandyoung Actief lid

8 feb 2016
    298
    4
    18
    Wauw, wat een buikje al! Mooooooi!

Deel Deze Pagina