Morgen om 10.00, lekker op tijd gelukkig. En dan om 10.45 de eerste afspraak met de gyn. Ben benieuwd welke ik dit keer heb, m'n eigen gyn of gewoon een assistent. Naja maakt me verder weinig uit. Zolang hij maar gelijk goede afspraken durft te maken over alle komende echo's en extra onderzoeken.
Ik heb mijn afspraak voor intake en eerste echo weten te verzetten, staat nu op maandag 30 mei, kan iemand die voor mij op de lijst zetten? Hebben jullie nu allemaal al zo vroeg een echo? Of ben ik zo laat? Volgens VK kon ik pas afspraak maken na 9.3 weken...
Help, net naar de wc geweest en had wat bloed op het wc-papier! Is dit reden voor paniek? Of kan dat wel gebeuren?!
Succes morgen Jajo!! NewMomToBe; is het helder rood bloed of roze/bruin achtig? En heb je ook buikpijn? Vaak als het bruin of roze is, is het onschuldig. Wij hebben de 1e echo op 23 mei ik ben dan 8+4 en dan rond 11 weken doen ze weer een termijnecho. Ik kijk klein stukje vanavond van het songfestival.
@vraagtekentje9 nee niet helder rood, lijkt een beetje donkerrood-bruin... Dus hoop dan maar dat het niets ernstigs is... Songfestival staat hier vanavond niet aan, maar in het weekend uiteraard wel Douwe Bob aanmoedigen
Succes allen met de echo morgen! @newmontobe houd het in de gate, bruin/ roze is niet erg, een beetje rood ook niet! Alleen grote stolsels of als je toch maandverband nodig hebt even aan de bel trekken. En van seks kun je ook wat gaan bloeden, maar dat moet dan wel na een paar uurtjes over zijn. @songfestival, hij staat nu op rtl4, zo lekker baar bed:d Hier bij de vk standaard een echo na 8 weken, maar omdat ik 2 mk heb gehad mocht ik ook al een keer eerderkomen. Volgende echo na 12 weken. Ik heb vanmorgen voor het eerst over moeten geven, bah wat was ik naar.., en zó onhandig.. Ik heb een eigen trimsalon, had een hond op tafel, dus kon ook niet naar het toilet, dan moet je gaan zoeken naar waar je het laten moet behhhh.... Gelukkig voel ik me verder de hele dag beter.
Tijdens je zwangerschap is je baarmoeder heel goed doorbloed. Als je bijvoorbeeld seks of harde ontlasting hebt gehad gisteren of vandaag dan kan het daar van komen. Zou in een paar uurtjes dan voorbij moeten zijn. Zolang het niet helder rood met stolsels wordt is er gelukkig nog niets aan de hand, maar wel schrikken! Hou je ons op de hoogte?
Weer veel gekletst! Gezellig. Bij mijn eerste echo was ik 7+5 dit was afgelopen maandag. De verloskundige dacht een 2e dooierzakje te zien.. Ze kon het net helemaal goed plaatsen, vandaar de extra echo. Het zou even welkom zijn maar lijkt me wel heel heftig! Haha. Voor diegene met een echo morgen, veel plezier!
Nee hoor meid met 9 weken een echo is heel normaal. Er zijn hier echter wat meiden met een voorgeschiedenis. Dus daarom krijgen ze qat eerder een echo. Ik ben bijvoorbeeld bevallen na 17 weken zwangerschap ivm een lethale skeletafwijking van ons zoontje. Zo zijn er hier een par die al wat mk's achter de rug hebben en wat meiden met bloedverlies tijdens de eerste weken
Aaaah spannend Jajooo! Ik mag nog 2 weken wachten tot de volgende echo, zit nu alweer af te tellen haha!
k kom ff snel buurten en heb niet heel veel tijd, maar zag je berichtje. Ik heb het ook gehad. Bij mij was het vanwege seks. Dat dacht ik al, en de meiden hier zeiden dat ook al. Vk gaf nogmaals de bevestiging. Het kan komen door oud bloed, seks, bloedvaatje geknapt, of soms door onbekende reden. Maar het hoeft allemaal niks te betekenen. Als je nou heel veel helderroor bloedverlies hebt, of het gaat gepaard met krampen, dan zou ik even bellen. Of natuurlijk gewoon als je zelf bevestiging wil van je vk. hoe is het nu met je? Is het al weg? Jajo: hoop dat je net een prachtige echo hebt gehad! Ben benieuwd hoe het met je is! Nu snel zoon narar bed brengen en dan eindelijk onder de douche springen! Het is weer zo'n heerlijke chaotische ren-je-rot-dag. en dan nog even snel een vrolijke mededeling: ik ben echt zo blij vandaag! We hebben op veel vlakken echt fantastisch nieuws gekregen en voel me echt gezegend nu. <3
Ja goede echo!!! 1 kindje met een mooi kloppend hartje! Helemaal blij. Nu 30 mei de termijn echo, 15 juni nekplooimeting en 8 juli een uitgebreide echo om te kijken of alles goed is met dit kindje. Oh en ik ben een dag vooruit gezet. Dus nu 25-12 uitgerekend Poeliwoep Ons vorige kindje had hele korte armen, benen en een extreem kleine borstkast, dat was niet met het leven verenigbaar. Er zijn daarna onderzoeken gedaan en daaruit bleek dat het dikke pech was en dus niet genetisch
Nee ik wacht (on)geduldig met je mee! Ik mag zat 28 mei voor een eerste echo. Ik heb geen medische geschiedenis wat zwanger zijn dus gewoon wachten! Pff Ik ben dan rond de 10 weken als het goed is Nog bloedverlies? Wat fijn Jajo!!! Geniet ervan 😊
Gefeliciteerd jajo met de goede echo! Wat fijn! Blond&young ook van harte met t goede nieuws. Iemand tips tegen extreme moeheid heel de dag door?!