16 t/m 31 december 2016 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Vlindertje81, 7 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Geen hooikoorts hier! Vervelend zeg
    Sterkte ermee

Gaaf in Frankrijk wonen!
    Hoe ben je daar verzeild?

Hier niet aan t werk, ben full time mama.. Ml onderhoudt ons.

2. Poeliwoepi

Poeliwoepi Actief lid

9 dec 2014
    409
    0
    16
    NULL
    NULL
    Net nog even naar de prenatal geweest. Ik ga maar vast positiekleding dragen, zonde van get geld anders haha..

3. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Ah ben j geslaagd :) wat heb je gekocht?

4. Poeliwoepi

Poeliwoepi Actief lid

9 dec 2014
    409
    0
    16
    NULL
    NULL
    2 jurkjes, 2 broeken, 1 legging, een broekpak en een vestje.
    Ik heb nog aardig wat shirts met lange mouw, hoop dat ik die het najaar nog aan kan, had ook nog 4 jeans, maar 2 zitten nu al aan de krappe kant..
    Hoop dat ik zo wel aardig compleet ben..

5. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Goed geslaagd!

6. @Newmomtobe; ja het kan erger worden of opkomen door zwangerschap, of het omgekeerde. Ik heb pas hooikoorts sinds de zwangerschap van mijn oudste dochter, daarvoor nooit last van gehad.

Mini25; meestal na de eerste tijd gaat het wel beter qua energie. Maar het lijkt me sowieso vermoeiend veel rijden en reizen!

D83; ik ben hier 6 jaar geleden voor een zomer als Au pair aan de slag geweest, vervolgens mijn ex leren kennen :) En ik vertoef hier prima!

@Positiekleding, fijn dat je geslaagd bent Poeliwoepi!
    ik heb alles nog in de kast liggen, maar ik denk dat ik er deze zomer weinig gebruik van ga maken. Zal vooral veel jurkjes en shorts met elastiek worden denk ik. En voor de winter heb ik nog een stapel broeken en shirtjes met lange mouw liggen dus dat komt vast goed :) Sowieso is meeste positiekleding mij te groot, ik heb een maatje xs/34.. Dus meestal doe ik het met mijn eigen shirts, degenen die wat langer vallen :)

7. Jajo

Jajo Fanatiek lid

7 aug 2015
    3.462
    904
    113
    16 t/m 31 december 2016[/B]
    16.
    pippins - 32 jaar - 2e kindje

17.
    mamabeertje - 24 jaar - 2e kindje
    centurychild6f3 - 27 jaar - 2e kindje
    debjola - 33 jaar - 5e kindje
    maleintje - 25 jaar - 2e kindje
    Kruimell - 27 jaar - 1e kindje
    Kitsune - 29 jaar- 1e kindje

18.
    poeliwoepi - 25 jaar - 2e kindje

Fem90 - 26 jaar - 1e kindje
    Luca - 27 - 3e kindje

19.
    ingii89 - 27 jaar - 1e kindje
    wannebemommie - 28 jaar - 1e kindje
    Roanna - 27 jaar - 2e kindje
    Mamavanthiemo - ?? jaar - 2e kindje

20.
    elfenprinses - 36 jaar - 2e kindje
    regina88 -27 jaar - 2e kindje

21.
    luuntje2 - 34 jaar - 3e kindje
    30anouk - 30 jaar - 1e kindje

22.
    Shedevil - 35 jaar - 2e kindje
    vlindertje81- 34 jaar - 2e kindje

23.

24.
    smoets - 31 jaar - 3e kindje
    Blossom82 - ?? jaar - 1e kindje

25.
    PCOS - ?? jaar - 2e kindje
    Mini25 - 24 jaar - 1e kindje

26.
    BlondAndYoung - 27 jaar - 1e kindje
    Owl - 24 jaar - 1e kindje
    JaJo - 28 jaar - 2e kindje

27.
    Imp - 32 jaar - 3e kindje
    Klein - 28 jaar - 2e kindje
    NewMomToBe - 29 jaar - 1e kindje

28.
    Fame - 28 jaar - 3e kindje

29.
    Vraagtekentje9 - 24 jaar - 2e kindje
    Ried - ?? Jaar - 2e kindje
    D83 - 32 jaar - 3e kindje

30.
    Nesher - ?? jaar - 3e kindje
    KleineRoe - 29 jaar - 2e kindje

31.
    Larissa100 - 28 jaar - 2e kindje
    Brenda028 - 28 jaar - 1e kindje
    Nadin - ?? jaar - ?? kindje

totaal aantal : 39

afspraken:

17 mei KleineRoe 1e echo
    18 mei PCOS 2e echo
    18 mei n apin 1e echo
    18 mei 30Anouk 2e echo
    19 mei imp 1e echo en intake vk
    20 mei Roanna 1e afspraak vk
    23 mei Vraagtekentje9 intake vk + 1e echo
    23 mei D83 intake vlos en echo
    24 mei Brenda028 intake vk + 1e echo
    26 mei Shedevil intake vk + 1e echo
    27 mei Ingii89 termijnecho
    27 mei D83 controle echo Gyn
    30 mei 8.30 JaJo Termijnecho
    30 mei NewMomToBe intake vk
    31 mei Regina88 Termijnecho + intake
    1 juni Owl intake
    2 juni Kitsune termijnecho
    6 juni Debjola termijnecho
    6 juni 30Anouk termijnecho
    7 juni Poeliwoepi termijnecho + intake
    14 juni Mini25 termijnecho + combinatietest
    15 juni 13.00 nekplooimeting + co gyn
    17 juni maleintje termijnecho
    24 juni D83 Geslachtbepaling
    2 juli Regina88 Geslachtsbepaling
    8 juli 8.30 JaJo vroege GUO

mvm:
    Elfenprinses
    Regina88
    Blossom82
    Brenda028
    KleineRoe
    Klein
    Poeliwoepi
    Pippins

sterretjes:
    *goodlife*
    *suze29*
    *stay123*
    *floordewi*
    *jill85*
    *vakantieganger*

8. Jajo

Jajo Fanatiek lid

7 aug 2015
    3.462
    904
    113
    Zo bijgewerkt, nu richting het werk.

Lekker poeliwoep dat je zo geslaagd bent voor je kleding

hooikoorts Hier ook enorme last van. Maar wil toch geen medicatie slikken, dus maar even doorzetten. Jeuk ogen,verstopte neus en niesen

9. KleineRoe

KleineRoe Actief lid

20 dec 2012
    390
    0
    0
    Fotografie, films kijken, kroelen met m'n katjes.
    Regio bergen op zoom
    Ik heb vandaag om 19.45 eerste echo en afspraak bij vk.

@werk. Ik ben werkzaam in de vliegtuigindustrie. Wij maken de bekabeling voor commerciële (Bombardier cserie, airbus) en militaire (jsf) vliegtuigen en helicopters. Ik ben daar nu 3 en half jaar werkzaam (via uitzendbureau). Mijn huidige contract loopt tot 1 september en zou dan nog eventueel 1 verlenging mogen krijgen. Dan moet ik er een half jaar uit. Komt dus mooi uit met verlof enzo.

@hooikoorts. Het valt mee dit jaar. Al moet ik zeggen dat ik de afgelopen jaren totaal geen last had dus het is weer even wennen.

@positiekleding. Ik heb nog wat korte broeken en 2 lange broeken van mijn vorige zwangerschap. Meer heb ik niet omdat ik het de vorige keer van mijn beste vriendinnetje heb mogen lenen. Het toeval wil nu dat zij ook zwanger is (11 weken verder dan ik) dus dat gaat niet lukken. Misschien dat ik nog wat van m'n zusje kan lenen. Al heeft zij vooral zomer spul aangezien zij afgelopen augustus is bevallen.

10. Regina88

Regina88 Niet meer actief

Pffff, net toch maar de huisarts gebeld voor die misselijkheid. Afgelopen dagen weer bijna niks kunnen doen en ik eet ook amper. Ik was al moe, maar dat trekt vanzelf wel weer weg. Maar nu al vanaf het begin zón misselijk dat ik amper eet en weinig kan doen. Lag het hele pinksterweekend zowat op bed :( Ze overlegt met de huisarts en belt vandaag terug.
    *klaagmodus uit*

Ik heb weer best veel moeten missen hier vanwege bovenstaande, maar volgens mij vroeg vraagtekentje wat pendelen was?
    Bij het onderdeel Pendelen onderaan het forum staat het mooi omschreven. Maar je moet het echt zien als een 'spelletje'. Je kan daar geen zekerheid aan ontlenen. Ik zou nog niet in 1 kleur gaan shoppen :D
    Ik wil het best doen voor degene die dat willen. Mag je een pbtje sturen met je volledige naam en geboortedatum. Ik pendel echt alleen op geslacht, want mocht ik pendelen op geboortedatum en er komt iets vervelends uit, zou ik dat niet graag willen vertellen snap je..

@KleineRoe; succes met je echo vandaag! Ik hoop op een mooi plaatje:)

@ hooikoorts; dat heb ik ook. Ik gebruik Loratadine. Is het enige wat mag volgens mijn huisarts. Helpt wel, haalt echt die scherpe kantjes er af en ik kan nu prima in een bos lopen.

11. imp

imp Bekend lid

16 nov 2012
    712
    22
    18
    Wat leuk te lezen wat jullie allemaal voor werk hebben. :) Ik sta voor de klas. :)

Ik las ook dat een aantal dames last hebben van hooikoorts. Wat vervelend zeg. Ik hoop dat de pollen snel uit de lucht zijn. Duurt dat meestal de hele lente/zomer?

En ik las iets over kraamzorg regelen. Hier doe ik dat soort dingen als ik een goede echo heb gehad. Ik heb de huisarts ook nog niet op de hoogte gesteld.

KleineRoe: Spannend! Heel veel succes en plezier vanavond!

Poeliwoepi: Fijn dat je zo goed geslaagd bent! Hier draag ik vooral jurkjes en ik had al wat nieuwe hempjes en leggings vorige week besteld. Mijn leggings waren best gaar na 2 zwangerschappen.

Wat naar dat je zo misselijk bent Regina. Hopen dat de huisarts iets voor je heeft.

Hier: De avondmisselijkheid is weer begonnen. Vanaf ongeveer een uur of 4 ga ik me beroerd voelen en dan gaat avondeten dus ook niet. Maar voordeel is wel dat ik me de rest van de dag best okee voel. :)

Wij hebben donderdagavond de eerste echo! Nu komt het dichtbij, jeej! Ik ben wel bang dat er gewoon niks te zien is op de echo ofzo...

12. Poeliwoepi

Poeliwoepi Actief lid

9 dec 2014
    409
    0
    16
    NULL
    NULL
    Spannend kleine roe! Heel veel plezier!

Regina, hopelijk krijg je iets tegen de misselijkheid.
    Wat pendelen betreft heb ik je pb gestuurd, en ik vroeg me nog af of de uitkomst de maand van bevruchting, f maand positieve test is, als je van tevoren pendelt dan natuurlijk.

13. Mini25

Mini25 Niet meer actief

Ik heb ook tegen het einde van de dag last van misselijkheid en kan dan als avondeten alleen een cracker/boterham eten. Aan warm eten moet ik echt niet denken! 'S morgens ben ik ook behoorlijk misselijk, sta er zelfs maar kwartiertje eerder voor op zodat ik niet te laat op m'n werk kom. :)

14. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Succes met echo kleine roe!

Regina al teruggebeld? Wat n ellende he!
    Sterkte!

15. Regina88

Regina88 Niet meer actief

@ imp: Het is al bijna donderdag! Je zal vast wel vol kriebels zitten nu! Spannend he :)
    Eet je dan 's middags warm of laa je het even voor wat het is?
    Ik probeer wel mee te eten, maar na 2 happen zit ik al vol en voel ik me ziek.

Kraamzorg wil ik pas bellen na de termijnecho. Dan weet ik echt hoe ver ik ben. We kiezen weer voor dezelfde.

@ D83;Nog geen belletje terug gehad. Zal eind van de middag wel worden, ze houden dan altijd telefonisch consult.

@Poeliwoepi; Dat kan je zelf kiezen waar je voor wil laten pendelen. Als jij graag wil weten wanneer je bevrucht raakt, kan iemand daar op pendelen. In principe zou je elke vraag die je wil kunnen stellen, niet eens alleen op zwangerschap gebied natuurlijk. Als zoon straks op bed ligt ga ik pendelen voor je. Nu staat de tv aan en kan ik me niet zo goed concentreren. Er zit ook steeds iemand aan mn arm te trekken om voor de 100ste keer hetzelfde boekje te lezen haha.

16. Vraagtekentje9

Vraagtekentje9 Niet meer actief

@Regina ik heb je ook een pb gestuurd.

@Misselijkheid; vervelend he dames hopelijk hebben we er snel geen last meer van..ik zit nu aan de gembercapsules maar volgens mij werkt het niet.

17. Vraagtekentje9

Vraagtekentje9 Niet meer actief

En succes natuurlijk voor de meiden die vandaag een echo hebben!

18. imp

imp Bekend lid

16 nov 2012
    712
    22
    18
    @Regina: Warm eten moet ik nu even niet aan denken. Ik probeer wel wat sla/rauwkost te eten 's middags.

Kraamzorg doe ik ook weer dezelfde als vorige keren. :)

19. owl

owl Bekend lid

24 apr 2016
    824
    615
    93
    Vrouw
    @ Regina ik heb je ook een pb gestuurd.

Die misselijkheid is erg vervelend en hoop dat het bij iedereen snel weer over gaat.

20. Brenda028

Brenda028 Fanatiek lid

18 apr 2016
    1.725
    1.471
    113
    Ik begin me juist zorgen te maken omdat ik echt nergens last van heb.. Eten smaakt me weer gewoon, ben niet misselijk enz. Alleen moe in de avond. En dus positieve testen. Maar maak me wel zorgen over dat ik totaal geen kwaaltjes heb

Deel Deze Pagina