@ jajo groepje lijkt me erg leuk ik stuur je even een pb @ newmomtobe als je het niet vertrouwd bel je verloskundige/ gyn zij kunnen je helpen/ advies geven. Ik hoop voor je dat alles goed gaat.
Nee VK heeft alleen tel spreekuur tot 11.30 uur, en anders alleen voor spoedgeval... Denk niet dat dit daar onder valt... Morgenvroeg kijken of ik een belletje kan doen vanaf mijn werk, wordt alleen wel lastig. Weet ook niet of ze bij VK actie ondernemen, of dat ze gewoon zeggen dat ik de afspraak van 30 mei moet afwachten... Maar dat duurt nog zo lang!
Poeliwoepi ik weet niet precies wat er onder stolsels wordt verstaan, maar het is wat dikker, slijmerig bloed. Heb net toch maar even de spoedlijn van de VK geprobeerd maar is in gesprek, zo even weer proberen.
VK net gesproken en heeft me gerustgesteld; waarschijnlijk heeft het te maken met het feit dat we gisteravond nog seks hebben gehad, en zijn er wat bloedvaatjes geknapt. Ze kunnen natuurlijk niks met zekerheid zeggen, maar met een miskraam zou ik echt hevige buikkramp moeten hebben en zoveel bloedingen dat het niet alleen met een inlegkruisje te houden is... Pffff wat een stres kan je hebben tijdens je zwangerschap haha! maar heb er wel weer vertrouwen in!
Wat fijn dat je gerustgesteld bent meis! Is toch schrikken als je opeens bloed hebt.. Hoop voor je dat het snel stopt. Goed dat je de spoed lijn gebeld hebt, ook daar is een spoed lijn voor.. Ben benieuwd naar de echo foto zometeen, hoop dat alles goed is! Hier volgende week op dit tijdstip echo. Kijk er echt naar uit ik begin echt te merken dat ik bevestiging nodig heb nu.. Wel fijn om te horen dat ik niet de enige ben die zich eigenlijk gewoon "normaal" voelt
Poeh dat is even schrikken zeg gelukkig ben je gerustgesteld en is t hoogstwaarschijnlijk idd van t intiem zijn! Hoor je vaker! Ik zou me graag toevoegen maar heb geen fb en wil er liever ook geen aanmaken.. Hier ook morgen 8 wk t gaat best vlot! Goeie tip wbt kraamzorg Dacht zal eens n x even wachten maar wat jullie zeggen, december is n maand anders dan anders Verder ben ik t f kwijt Heb hard gewerkt in huis en in de tuin vandaag Had n middag zonder de kids Lig nu uitgeteld op de bank Fijne avond meiden!
Morgen 2e echo! Spannend wel. Echt benieuwd hoe ver ik nu precies ben. Uitgaande van de echo van 2 weken geleden zou ik morgen 8w 4d moeten zijn (maar was moeilijk in te schatten). Ik heb nog geen kraamzorg aangevraagd. Ik wacht morgen even af zodat ik de juiste uitgerekende datum kan doorgeven. Hier begint de roze wolk al aardig neer te dalen haha. Zitten al vol ideeën wat betreft de babykamer en het kamertje waar grote broer straks komt te liggen. Manlief zit ook al op internet te kijken naar wiegjes etc haha. Beetje vroeg nog maar het is zo leuk! Oh ja voor de lijst: Ik ben 34
Succes morgen PCOS! Geniet lekker van de roze wolk ook. Kraamzorg: Bedankt voor de opmerkingen over kraamzorg. Ik wist niet dat het toch al zo vroeg moest. Ik ga me er maar eens in verdiepen. Hebben jullie de kraamzorg nog op iets speciaals uitgezocht? Dingen waar ik op moet letten? Is mijn eerste kindje dus heb geen idee.
@jajo een facebookgroepje: leuk! ik ben zo slecht in dit forum bijhouden terwijl ik het wel heel erg leuk vind! hoop dat facebook dan wat gemakkelijker is! ik stuur je een priveberichtje @kraamzorg. De vorige keer hadden wij een ZZP'er dus die ga ik binnenkort weer benaderen schat van een vrouw! ben wel heel benieuwd hoe ze reageert @werk... ik werk in de kinderopvang. 3 dagen in de week en heb inmiddels een vast contract ff kijken of ik straks na mn verlof naar 2 dagen ga... maar dat moet financieel ook uit kunnen natuurlijk
Newmomtobe; ik had het ook! En ook na de seks. Als je het straks nog steeds niet vertrouwd gewoon weer bellen Kitsune, waar wij op hebben gelet bij de eerste, was dat ze meteen naar ons huis kwam zodra we uit het ziekenhuis kwamen. Niet pas de volgende ochtend of zo. En onze VK praktijk had allemaal folders Liggen van kraamzorgbureaus in de stad, maar zei graag samen te werken met deze en kon er veel Fijne dingen over vertellen. Dat hielp ook mee. Ik zou aan je VK vragen welke praktijk zij zouden aanraden.
Succes met de echo PCOS! Kraamzorg: kijk voor de zekerheid even wat je zorgverzekering dekt. Meestal is het geen probleem maar je zal net treffen dat ze geen contract hebben met degene die jij uitkiest. Verder ben ik op de sites gaan kijken wat me aansprak en je kunt vaak wel iets van cijfers vinden hoe goed ze aangeschreven staan. Verder heeft mijn kraamzorg dat ze 1 kraamverzorgster sturen de hele periode en dat vind ik belangrijk dus vandaar dat ik ook voor deze heb gekozen. Mijn vk sprak de woorden: "hier heb je folders over de kraamzorg, ze zijn allemaal goed" .
Succes met de echo's pcos! Blijven jullie hier ook schrijven? Of verplaatsen jullie naar fb? Ik heb met m'n clubje van hier nu n kik groepje (soort whats app) en schrijven nooit meer in de club
Ik heb geen Facebook en vind het ook wel fijn om anoniem te blijven, dus ik blijf alleen hier mee schrijven!