Sterkte shedevil! Hopelijk komt het vanzelf los! Kwaaltjes, nog steeds verschrikkelijk moe. Misselijkheid wordtwel minder, maar maag en darmstelsel zijn nog lang niet top..
Ja Maleintje dan kan je idd de nub zien Ingii dat heb ik ook! Vooral na het werk, dus neem nu wat extra rust, maar is waarschijnlijk gewoon groei van de baarmoeder. Mijn borsten zijn ineens 1 cupmaat gegroeid in 24 uur tijd 😂
Ik had gisteren zoiets vreemds; we gingen bloemkool eten wat ik normaal heerlijk vindt, maar ik heb direct de eerste hap uitgespuugd, het was zo vies! Volgens mijn vriend was er niets aan de hand, dus denk dat dit met de zwangerschap te maken heeft, haha! Jullie ook al zulke ervaringen gehad? Zelfs de geur van bloemkool kon ik niet luchten...
Ingii: ik heb daar ook behoorlijk last van! Echt trekkend/oprekkend gevoel ook erbij. Herken ik enorm van mijn vorige zw, er wordt flink plaats gemaakt.... Shedevil: wat erg!! Hoe voel je je? Had je om een bepaalde reden weer een echo? Ik ben nog steeds extreem moe net zoals de vorige keer. Toen werd het minder rond 14 wkn, dus daar richt ik mij nu ook op. Ik slaap als de kleine man ook slaapt, dus ook 's middags. Dan kan ik het net redden tot 22u haha
Heel herkenbaar die bandenpijn bij t niesen en ook wel wat groeipijntjes bespeurd N m'n borsten zijn ook als kool gegroeid, Ook ml viel t op Zijn echt zwaar, warm en m'n tepels over gevoelig M'n bh's worden te klein en m'n slaapbhs soort bhtop knellen enorm af (draag ik zodat ze Nie gaan hangen zeg maar) Ik voelde me vandaag overdag verre van goed, misselijk, maagzuur, zweten, beetje hoofdpijn, echt beroerd gwn en had n moment dat ik m'n borsten gwn ook Nie meer kon verdragen zo vol, warm en pijnlijk. Smeekte ml bijna me er van te ontdoen Echt weer lekker zwanger opmerkingen van mij haha Maandag echo bij de verloskundige tweede echo, heb er vanacht over gedroomd zelfs, kijk er zo naar uit! Als alles goed is zie ik nu zoveel meer als toen met 6 weken... Slaap lekker allemaal
Gefeliciteerd met je 10 weken! Ik voel me belabberd. Maar straks gaan we het de vrienden en familie vertellen dus dat is wel fijn! Dan kan ik tenminste zeggen waarom ik me belabberd voel!