Gefeliciteerd allemaal met de mooie echo's! Zo bijzonder weer om te zien altijd! Elfenprinses oeps als je het nog eventjes geheim wilt houden niet zo handig, anders alleen maar leuk natuurlijk! Bij mij was het mijn jongste gister, zo apart. Ze stond voor me en legde haar hand op mijn buik en keek me opeens heel serieus aan "mama je hebt een baby in je buik". Ik wist niet wat ik moest zeggen hahaha Ik denk dat ze het misschien toch aanvoelen ofzoiets. Mijn termijnecho is 6 juni, dan ben ik 12+1 Hier werkt het verder net iets anders, zwangerschap wordt standaard gevolgd door een gyn waar ik maandelijks op controle ga. Krijg dus ook elke maand een echo Gister het slotfeest van mijn dochter gevierd op school, ze gingen optreden met haar klas en ik maar janken, leuk die hormonen! Verder vanochtend een taartje afmaken en verder lekker vrij, van het mooie weer genieten! Morgen is het hier moederdag, dus dan ga ik even met mijn meiden op stap, naar het strand ofzo Deze week kreeg ik ook eindelijk nieuws van de vader van het kindje, hij is inmiddels bijgedraaid en wil er voor ons zijn. Na de eerste schrik is hij stiekem toch erg blij om papa te worden, en heeft inmiddels het halve eiland op de hoogte gesteld haha Hoe zijn jullie mannen hierin? Ik was erg geraakt toen hij bij het zien van de echo's tranen in zijn ogen kreeg. De vader van mijn meiden (dit waren geplande zwangerschappen) heeft nooit enige emotie getoond bij de hele zwangerschap, nooit interesse getoond in het verloop, in mijn buik, nooit een hand erop gelegd of ertegen gepraat. De echo's deed ik bij de tweede alleen want dat stond allemaal ver van zijn bed. Dus het is voor mij echt wennen iemand die opeens zoveel interesse toont, vragen stelt, mijn buik wil aanraken, heel graag mee wil naar echo's.. En zooooooveel fijner!
@luca mijn man leeft zeker heel erg mee! Wat lijkt me dat eenzaam, als hij nergens mee naar toe zou willen. Mijn man heeft geen enkele echo of afspraak gemist in mijn vorige zw en dat zal nu niet anders zijn. Hij zit af en toe al te fantaseren op wie hij/zij lijkt Nog een uur en dan gaan we naar de echo eerst mijn zoontje maar eens wakker maken
@Mini fijne vakantie! @Klein tja eenzaam, achteraf was dat het inderdaad wel maar toen was het voor mij normaal. Het is nu pas, nu ik het verschil zie met hoe het ook kan, dat ik merk dat ik toen echt veel miste! Veel plezier met je echo!!
Fijne vakantie mini! En wow Anne 😍 Mag ik ook komen? Luca wat ontzettend fijn! Wat goed om te lezen! Ben heel blij voor je! Fijne dag morgen! Wat grappig dat t per land verschilt.. Heel bijzonder zwanger zijn op Moederdag...
Fijne vakantie mini! Heerlijk, waar ga je naar toe? Veel plezier! Luca wat fijn zeg dat de vader toch opeens bijgedraaid is, dat moet een fijn gevoel zijn. Dan nu lekker samen genieten van alle echo's Hier vandaag weer een competitie dag tennis. Dus van 12 tot vanavond ongeveer 10 uur op de tennisbaan. Zelf 2 wedstrijden spelen. Zin in! Dan waarschijnlijk wel heel moe maar morgen de hele dag niks. Hoop dat we het vanmiddag een beetje droog houden!
Wij gaan een rondreis maken door Scandinavië, heel veel zin in en waarschijnlijk laatste grote reis met z'n tweetjes. Dus lekker genieten!
Hallo iedereen! Goed afgekletst hier, wou het hele topic even lezen totdat ik me zou melden, totdat ik zag dat het 171 pagina's waren hihi.. Ik zou me even voorstellen: Ik ben 24 jaar, heb al een zoontje van net 1 en ongepland zwanger geraakt.. Had het er erg moeilijk mee, afgelopen woensdag intake gesprek gehad bij de verloskundige en kreeg per toeval even snel een echo omdat ik niet wist hoe ver ik was. Tadaaa het waren er 2! Mega Shock! Nu ga ik dus onder controle van de gyn en heb ik woensdag mijn eerste afspraak waar ze allemaal onderzoeken gaan doen, spannend! Weet echt totaal niet wat ik ervan moet verwachten.. Gelukkig krijgen we uit omgeving erg positieve reacties, dat helpt wel voor mij om het een plekje te geven en het te accepteren, kan nu ook zeggen dat ik redelijk enthousiast begin te worden!
Examplisity wauw gefeliciteerd! Een tweeling wat super bijzonder. Fijn dat je uit je omgeving zo gesteund wordt. Hier een lekker weekend tussen de paarden en honden. Iedereen geniet van het mooie weer zolang het mooi is.
Ik zal ook even een fotootje van de panda's sturen, zag al dat er een paar pagina's geleden werd gezegd dat er nog geen tweeling in het topic zat hihi.. Merk idd ook al echt dat ik ook al echt een buikje begin te krijgen, tis bijna niet te verbergen. Maar zie er zelf nu ook geen kwaad meer in om het geheim te houden, 2 kloppende hartjes te zien, dus zou wel goed komen.. Iedereen geniet van het lekkere weer!
Welkom n gefeliciteerd! Wat bijzonder, een tweeling.. En dat ongepland! Moest zo zijn! Leuk dat j mee komt schrijven!
Klein gefeliciteerd met je goede echo!! Heb je een foto? Examplisity welkom en gefelicteerd, wow 2 wat een schok zeg! Helemaal als je al aan het idee van zwanger zijn moest wennen!
JEEJ meiden allemaal Mooie echo's, wat fijn!! Luca wat fijn dat de vader bijgedraaid is. Mijn vriend is super enthousiast, kan z'n mond niet houden en legt steeds z'n hand op m'n buik. Erg schattig, want vorige zwangerschap had hij dat helemaal niet (als of we beiden wisten dat het niet goed was toen) Jeetje examplisity was al een ongeplande zwangerschap en dan ook nog twee. Heftig! Maar fijn dat je het nu een plekje kan geven.
Emotioneel goed, lichamelijk uitgeput, is wel even andere koek dan met m'n eerste zwangerschap.. Maar dat is het misschien ook omdat ik nog een kleine heb rondlopen waar ik constant het gevecht met nee zeggen aan moet gaan 😅. Mja laten we positief blijven en hopen dat na 12 weken beter gaat! Hier ook een man die niet echt geïnteresseerd is in afspraken enzo, al kuste die m'n buik bij m'n vorige zwangerschap wel elke dag en er tegen praten.. Vind wel dat die wat meer mans mag worden nu ik aan de gyn wordt overgedragen, is toch wel even wat anders tweelingen.. Hoe gaat het met de rest hier en kwaaltjes? Wilt iemand me op de lijst zetten? 24 jaar - 2e + 3e kindje en 1 juni afspraak gyn met echo, alvast bedankt!
Wat hebben jullie allemaal trouwens mooie en duidelijke echo's! Zie je maar hoeveel een paar dagen uitmaakt! Zie dat de gem. leeftijd in dit topic ook best jong is, bij me zoontje was ik echt een vd weinige die jong was
Welkom examplisity, fijn dat je nu blij kunt zijn met je zwangerschap. En hoe leuk, 2 kloppende hartjes! Gezellig dat je hier mee komt schrijven. Fantastisch ook weer die echo's, zo leuk om te zien! Hier net terug van een dag competitie. Lekker 2 wedstrijden gewonnen dus nu moe maar voldaan in bed. Meteen slapen haha! Gelukkig hele dag droog gehouden, jullie nog last gehad van noodweer?
Bah ik heb zo last van m'n hooikoorts. Heb normaal allemaal medicijnen die ik nu niet mag (pillen, neusspray en oogdruppels) voel me er helemaal vervelend door. Maar goed heb het er graag voor over
Goedemorgen! Hier een 11 weken dansje:d Welkom examplisity, wat een shock.. Komt vast goed allemaal. Ik neem nog gewoon citirizine tegen de hooikoorts, kan geen kwaad volgens vk en ha. En ik voel me er zo belabberd van anders. Luca, fijn dat de vader interesse toont en er wil zijn voor jullie! Hier straks verjaardag van ml vieren, dus een hoop volk over de vloer, altijd een beetje teveel voor mn koppie, maar ook wel weer gezellig..