16 t/m 31 december 2016 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Vlindertje81, 7 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Geen noodweer hier Brenda

Gefeliciteerd met j man poeliewoepie

Sterkte jajo wat vervelend! Geen ervaring en ook geen tips voor je sorry

2. Feem

Feem Fanatiek lid

13 aug 2015
    1.784
    899
    113
    Vrouw

Yeaaah ik dans met je mee in het 11-weken dansje!!! :)

Ik voelde mij vrijdag, zaterdag en vandaag gewoon een stukje beter! Dus ik hoop dat dit het omslagpunt is!!! Niet misselijk, niet duizelig, gewoon best okee.. Af en toe nog wel wat vermoeid, momenteel ook... Twijfel even of ik ga liggen, moet eigenlijk bezig met dingen voor werk :/

3. Klein

Klein Fanatiek lid

4 jan 2009
    1.405
    1
    0
    Vervelend! Ceterizine is een goed middel, gebruik ik ook. Ook mijn vorige zwangerschap gebruikt. Is gewoon te koop bij drogist of apotheek

4. Poeliwoepi

Poeliwoepi Actief lid

9 dec 2014
    409
    0
    16
    NULL
    NULL
  5. Hier ook vreselijk de hooikoorts. Binnenkant van mijn neus helemaal kapot van al het niezen, Ceterizine kreeg ik hier dus niet mee. Mag alleen homeopathisch.. Dus pech maar het wordt uitzitten.

Vandaag mijn zus van de zwangerschap verteld. Ik wilde de vader van mijn meiden ook nog op de hoogte stellen, ook omdat er blijkbaar geroddel is ontstaan door een jaloerse ex schoonzus en ik het niet fijn zou vinden als hij dan van een ander nare en onware verhalen zou horen. Maar niet zo'n goed idee hoe ik dit aan moet pakken. Ik denk dat ik van de week gewoon maar ga bellen. Het is meer een formaliteit maar wel zo netjes om te melden. Toch zie ik er een beetje tegenop.

En daarna alleen mijn eigen ouders nog maar ik moet nog even bedenken hoe ik dit bekend ga maken. Het is natuurlijk allemaal een beetje een ongewone situatie dus ik weet niet of het wel gepast is om dan een 'standaard' aankondiging te doen. Iemand tips of ideeën?

6. Oh nog vergeten te zeggen, hele mooie echo's allemaal!

7. owl

owl Bekend lid

24 apr 2016
    824
    615
    93
    Vrouw
    @ luca wij Nja mijn vriend heeft het zijn moeder ook via de telefoon verteld... (niet veel contact) alleen moesten we daarna wel gelijk z'n zusje ook bellen om het te vertellen. Omdat ondanks dat we gezegd hadden om het niet te vertellen ze haar toch ging bellen, nog geen 20 min nadat we haar gebeld hadden :( ( hier hadden we niet zo snel aan gedacht)

8. Jammer he dat mensen het voor je moeten verpesten.. Ik heb een leuke fotocollage gemaakt, ga het zo maar sturen via de app. Ik vind het sowieso allemaal een beetje gedoe dit keer. Heb bij beide meiden de aankondiging heel leuk en origineel gedaan maar het kan me nu eerlijk gezegd een beetje gestolen worden :p Als ze het maar weten en dan vind ik het wel prima. Blij zijn ze toch wel!

9. kwaaltjes; misselijkheid bijna geheel over, behalve als ik echt niks eet een lange tijd. Maar ik merk nu de afgelopen dagen dat ik echt opeens heel erg moe ben. Iemand anders daar opeens last van nu?
    En vaaaaaak plassen. Ook last van obstipatie maar gelukkig nu de misselijkheid weg is kan ik weer koffie drinken 's ochtends en dat helpt hahaha. Verder begint mijn 'echte' buikje nu te komen. Met de angelsounds hoor ik dat het kindje inmiddels echt al een stukje boven schaambot zit en darmenbuikje maakt plaats voor echte buik. Ben benieuwd of het dit keer harder groeit! Het trekt sinds een paar dagen wel weer meer. Bij veel staan last van rugpijn en hoe heet dat, dat het doortrekt naar je billen en benen. (sciatique in het frans :p soms kan ik niet op het nederlandse woord komen haha)

10. Examplisity was het voor jouw vriend ook een grote schok dat je zwanger bleek? Dat hij daarom nog wat afstandelijk is? Wat jammer dat hij (nog) niet zo betrokken is..

11. Mini25

Mini25 Niet meer actief

Kwaaltjes... Vandaag en gisteren veel misselijk/overgeven. Ik hoop dat het de aankomende weken minder gaat worden net als bij de andere die tegen de 11/12 weken zitten. :)

12. NewMomToBe

11 mei 2016
    30
    0
    6
    Vrouw
    Meppel
    Hi dames! Ik heb morgen mijn eerste afspraak bij de verloskundige, maar heb er helemaal geen goed gevoel over... Gisteren is de consulente van MvM bij me langs geweest, maar volgens haar test zit er geen (of onvoldoende) hCG in mijn urine... Ze heeft speciaal nog twee testen gedaan maar bij beide helemaal geen streepje, ook niet heel licht... Verloskundige gisteren ook al gebeld maar zei dat wanneer ik geen buikkramp had gehad ik me geen zorgen hoefde te maken. Maarja, dat doe ik natuurlijk toch wel een beetje 😁 Morgenvroeg maar afwachten, maar ga er nu eigenlijk vanuit dat het niet goed is, dan kan het alleen maar meevallen!

Oh ja; kwaaltjes heb ik helemaal nog geen last van, dat speelt dan ook weer op bij de twijfeling of het wel goed zit...

13. Jajo

Jajo Fanatiek lid

7 aug 2015
    3.462
    904
    113
    Succes zo BewMomToBe

14. Klein

Klein Fanatiek lid

4 jan 2009
    1.405
    1
    0
    Dat is vreemd want ik kreeg dit speciaal van mijn allergoloog, ik gebruikte hiervoor xyzal. Ook mijn apotheker heeft het dit keer goedgekeurd! Zou het toch maar eens vragen want het scheelt een hoop ellende;)

15. Newmomtobe succes ik hoop op goed nieuws..

Bedankt klein ik ga het eens bij mijn huisarts navragen.. Ze zeiden het enige wat je mag is paracetamol 😂😂😂 nou dat zal helpen

16. NewMomToBe

11 mei 2016
    30
    0
    6
    Vrouw
    Meppel
    Helaas dames, voor mij geen goed bericht. Baarmoeder helemaal leeg en waarschijnlijk is het al heel vroeg mis gegaan. De bloedingen van een paar weken geleden was waarschijnlijk toch een menstruatie...

17. Poeliwoepi

Poeliwoepi Actief lid

9 dec 2014
    409
    0
    16
    NULL
    NULL
    Newmomtobe, wat erg voor je! Daar reken je niet op. Sterkte!

18. owl

owl Bekend lid

24 apr 2016
    824
    615
    93
    Vrouw
    Newmomtobe jeetje wat heftig! heel erg veel sterkte.

19. Jajo

Jajo Fanatiek lid

7 aug 2015
    3.462
    904
    113
    Ook hier heel veel sterkte NewMomToBe!

20. Jajo

Jajo Fanatiek lid

7 aug 2015
    3.462
    904
    113
    Net een goede echo gehad. Kindje was al druk aan het bewegen in mijn buik! Alles zag er goed uit en ik ben weer vooruit gezet. Uitgerekende datum 23/12

Deel Deze Pagina