Om dan maar meteen naar jullie buikjes te vragen ook; dit was mijne met 10 weken! (Wel savonds dan is hij altijd meer opgezwollen hahaha)
Ah heel mooi lief buikje! Vind dat zo mooi als iemand verder zo smal is en dan zo n buikje ❤️
Dankjwel Luca fijn dat je t ook herkent Stelt me wel gerust Ben zo aan de beurt Vervelend dat er zo over je gepraat wordt Bah hou ik Nie van En dat zijn idd de minder fijne kanten van dun zijn.. Hoop dat je wat kilootjes er aan mag houden na je zwangerschap zodat je fijner in je vel zit Waar blijft ze nouuuu Wordt ik zenuwachtig van
Kindje doet t super 10 wk 1 dg Zag m gelijk volop bewegen en t vliesje waar hij in zit en de dooierzak T was een prachtige echo Ze heeft alles goed gecheckt Eierstokken waren prima maar m'n darmen zitten vol lucht en zijn lui dus moet minderen met suiker...
Mooie echo d83! Fijn dat het weer goed was 👍 Ik heb wel trouwens constant honger, zo vervelend! Nu maar veel fruit ingeslagen en gezonde tussendoortjes.. Vandaag begin ik met mijn taarten. Heb een enorm druk weekend voor de boeg, 5 taarten waaronder een bruidstaart voor 100 personen 😱 En de verjaardagstaart van mijn eigen dochter die zaterdag jarig is. En dan vanaf maandag ga ik volop aan de patisserie om te trainen voor mijn eindexamen😅 Dat wordt dus een week vol gebak haha
Mooie echo's allemaal Ik heb wel een foto maar heb geen idee hoe ik hem moet uploaden Gister zei de vk nog iets leuks dat baby's van deze termijn 5 min slapen per keer en dan ook weer 5 min wakker zijn en zo de hele dag door. Luca heel veel plezier met de taarten Hier de laatste dag van mn vakantie helaas gaat zo snel. Vanaf morgen gelijk weer de avond dienst in.
Haha ja bij mij wordt het echt zon bal bovenop 😂 In mijn albums staan oude buikfotos van bij mijn meiden, was altijd heel trots op mijn buikje ☺️
Examplisity en D83, prachtige echo's! Fijn dat alles goed is Hier even wat data erbij zetten, vanmorgen wezen bloedprikken voor de combinatietest en meteen de pretecho gewijzigd en de 20 weken geboekt.
16 t/m 31 december 2016[/SIZE] 16. 17. mamabeertje - 24 jaar - 2e kindje centurychild6f3 - 27 jaar - 2e kindje debjola - 33 jaar - 5e kindje maleintje - 25 jaar - 2e kindje Kruimell - 27 jaar - 1e kindje Kitsune - 29 jaar- 1e kindje 18. pippins - 32 jaar - 2e kindje poeliwoepi - 25 jaar - 2e kindje Fem90 - 26 jaar - 1e kindje Luca2504 - 27 jaar - 3e kindje Ingii89 - 27 jaar - 1e kindje 19. wannebemommie - 28 jaar - 1e kindje Roanna - 27 jaar - 2e kindje Mamavanthiemo - ?? jaar - 2e kindje 20. elfenprinses - 36 jaar - 2e kindje Regina88 -27 jaar - 2e kindje Mirtje - 29 jaar - 2e kindje 21. luuntje2 - 34 jaar - 3e kindje 30anouk - 30 jaar - 1e kindje 22. vlindertje81- 34 jaar - 2e kindje 23. JaJo - 28 jaar - 2e kindje 24. smoets - 31 jaar - 3e kindje Blossom82 - ?? jaar - 1e kindje 25. PCOS - ?? jaar - 2e kindje Mini25 - 24 jaar - 1e kindje 26. BlondAndYoung - 27 jaar - 1e kindje Owl - 24 jaar - 1e kindje 27. Imp - 32 jaar - 3e kindje Klein - 28 jaar - 2e kindje Examplisity - 24 jaar - 2e+3e kindje 28. Fame - 28 jaar - 3e kindje 29. Ried - ?? Jaar - 2e kindje D83 - 32 jaar - 3e kindje 30. Nesher - ?? jaar - 3e kindje KleineRoe - 29 jaar - 2e kindje Brenda028 - 28 jaar - 1e kindje 31. Larissa100 - 28 jaar - 2e kindje Nadin - ?? jaar - ?? kindje totaal aantal : 38 afspraken: 1 juni Owl intake 1 juni Examplisity intake gyn 2 juni Kitsune termijnecho 2 juni imp termijnecho 6 juni Debjola termijnecho 6 juni 30Anouk termijnecho 6 juni Luca2504 termijnecho 7 juni Poeliwoepi termijnecho + intake 7 juni Brenda028 termijnecho 8 juni Ingii89 Nekplooimeting 9 juni Regina88 Nekplooimeting 10 juni JaJo Nekplooimeting 13 juni Pippins combinatietest + co gyn 13 juni JaJo controle gyn 14 juni Mini25 termijnecho + combinatietest 17 juni maleintje termijnecho 24 juni D83 Geslachtsbepaling 24 juni Ingii89 Geslachtsbepaling 24 juni BlondAndYoung termijnecho 2 juli Mini25 Geslachtsbepaling 5 juli 8.30 JaJo uitgebreide echo (controle groei+geslachtsbepaling) 8 juli Regina88 Geslachtsbepaling 12 juli JaJo vroege GUO 29 juli Regina88 20weken echo 2 augustus JaJo 20 weken GUO mvm: Elfenprinses Regina88 Blossom82 Brenda028 KleineRoe Klein Poeliwoepi Pippins sterretjes: *goodlife* *suze29* *stay123* *floordewi* *jill85* *vakantieganger* *vraagtekentje9* *shedevil* *NewMomToBe*
Owl voor een foto; ipv snel reageren klikken op meer opties. Dan bovenin op het paperclipje klikken en de foto uploaden. Schermpje sluiten, minimaal 3 letters schrijven in het tekstvak en dan versturen
Jij ook gefeliciteerd met een mooie echo Owl. Het zijn nu al echte minimensjes he. Hoe gaat het met alle kwaaltjes? Alles een beetje voorbij zo richting de 3 maanden? Hier gaat het steeds beter. Af en toe nog een vlaag van misselijkheid in de ochtend. Heb laatst wel weer moeten spugen, maar dat wordt wel minder gelukkig. En Ik kan niet alles meer eten, het staat me gewoon niet aan. Maar ik voel me echt prima zo. Ben ook niet zo moe meer zoals in het begin. Toen was ik niet vooruit te branden
Mooie foto Owl!! @Kwaaltjes sowieso weinig last gehad. Misselijk heel af en toe een paar minuten 's ochtends als ik wakker word maar dat mag geen naam hebben. Merk wel dat ik nu juist vermoeider ben dan de afgelopen tijd. Af en toe zou ik echt graag een dutje doen overdag, maar dat zit er vaak niet in Mijn blaas zit ook minder in de verdrukking sinds een paar dagen, dat is ook wel zo fijn om weer normaal te kunnen plassen haha ipv een kwartier zitten voor 3 druppeltjes. Verder normale kwaaltjes zoals emotioneel, bandenpijn, last van rommelende darmen en obstipatie, brandend maagzuur.. Geen rare trek oid. Al met al voel ik me prima Hoop dat dat voor jullie ook geldt.
Kwaaltjes gaan hier de goede kant op, al een tijdje niet meer misselijk en de moeheid lijkt ook minder te worden. Hebben jullie al gekke eetgewoontes of iets waar je niet vanaf kan blijven? Hier gek op wilde perziken, ik kan ze niet weerstaan en voel meerdere keren per dag of er weer 1 rijp is haha. De geur vind ik ook onweerstaanbaar lekker, en aks er geen perzik rijp is neem ik maar een haribo perzikje hihi
Kwaaltjes nog steeds heel erg moe. En gisteren weer heel erg misselijk en buikpijn. Ik heb het met komkommer ik heb daar de hele tijd zo'n zin in... en eigenlijk alles met gesmolten kaas
Ik heb vooral trek in pittig eten, dus ik maak pasta arrabiata en mexicaans enzo Ik drink ook alleen nog maar prik, zelfs water alleen met prik. Zonder prik lust ik het niet meer. Behalve verse citroensap.. Als het maar heftig van smaak is Ben normaal helemaal niet van de prik en pittig maar nu blijkbaar wel. Ik geef er lekker aan toe. En waar ik echt enorm naar snak is frituurvoedsel.. kaassouflees, frikandel, bitterbal, bamihap.. oh wat ik daar een trek in heb! Maargoed dat komt omdat ik dat al anderhalf jaar niet gegeten heb hahaha dat mis ik altijd