16 t/m 31 december 2016 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Vlindertje81, 7 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kitsune en imp jullie echo's al gehad vandaag? Ben benieuwd!

2. Jajo

Jajo Fanatiek lid

7 aug 2015
    3.462
    904
    113
    Wat schattig Owl! Je ziet echt een voetje!!!

3. Regina88

Regina88 Niet meer actief

Ik ben ineens GEK op tomaten met een beetje zout er op. Voorheen snoepte ik altijd de komkommers uit de saladeschaal en liet de tomaten liggen. Dat is nu anders.
    En 7up drink ik ineens erg graag, terwijl ik dat voorheen niet graag dronk.
    Koffie was ik helemaal gek op, dat lust ik nu niet meer.

Eigenlijk zijn veel dingen omgedraaid. :p

Oh en ik eet nu graag als ontbijt beschuit met muisjes:D:D Gewoon omdat het mag en het is te lekker om alleen bij geboorte en kraamfeesten te eten

4. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Mooi buikje Luca! Kunnen zelfs jou een beetje zien :) leuk!

Mooie echo owl!

Ja er staat mij ook veel tegen nu hoor Dingen die ik normaal verrukkelijk vind moet ik nu van kokhalzen..
    Ik kan soms gwn Nie eens eten maken omdat alles wat ik dat op moment in huis maak me misselijk maakt bij de gedachte
    En dan ben ik te moe om weer naar de winkel te gaan...
    Maar overal algemeen zijn r nog veel dingen die goed gaan!

Moeheid is de grootste kwaal geweest en wordt wel wat minder maar is er nog wel...

5. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Grappig die beschuit met meisjes ik eet dat soms gwn avonds zomaar met thee en vond dat al n beetje gek :p

6. Haha Regina elke dag feest ;)

Hier vandaag niet vooruit te branden, zou het liefst mijn bed in kruipen. Het weer is ook om van te janken.. Hoop dat de zon snel terug is. Maargoed zometeen even wat boodschapjes halen en mijn meiden ophalen. Heb nog genoeg werk vanavond en morgen.. 9 biscuits vullen en afsmeren :p ik hoop wel vanaf zaterdagavond gewoon klaar te zijn.. Kan ik mijn dochters verjaardag rustig vieren zondag.

7. Roanna

Roanna Bekend lid

24 aug 2015
    880
    395
    63
    Hier net lekker geslapen ;) Heerlijk, dat zoonlief vandaag weer een dutje wilde doen. Dan kan ik ook!

@Luca: poeh, wat veel taarten zeg! Kun je dan zondag met de verjaardag van je dochter nog wel taart zien...?
    En over de nadelen van 'dun' zijn: dat herken ik wel. Ik ben dan niet zo dun als jij (ben ook 1,80 dus dat zou niet best zijn), maar ik moet wel altijd genoeg eten om een beetje op gewicht te blijven. Ook lage bloeddruk etc. Nu komt er vanzelf wat bij, heb ook zin in allerlei ongezonde dingen.

Hier heb ik vooral heel veel trek in hartige dingen. Grillworst met kaas bijvoorbeeld, heerlijk! Ook dropjes (die ik altijd wel lekker vind) kan ik echt van genieten. Zoet heb ik verder juist minder zin in (zoals in taart enz.)

8. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Succes met de taarten Luca!

9. Roanna ja hier ook heerlijk hartig en zin in ongezond haha! Ik laat het ook maar over me heen komen, we zien wel hoe het er op het eind voor staat. Als ik minimaal 10 kg mag aankomen ben ik erg blij :D

@Taart; nee, maar ik kan al tijden geen taart meer zien haha! Ik maak ze voor anderen maar zelf eet ik ze nooit, als je elke week uren in die lucht staat dan heb je er helemaaaaal geen trek meer in! Misschien daarom ook dat ik vooral hartig eet nu :p

10. Klein

Klein Fanatiek lid

4 jan 2009
    1.405
    1
    0
    Mooie echo's en buikjes dames!!

Nou mijn moeheid is er nog steeds heel heftig, gelukkig slaapt mijn zoontje ook nog 's middags :) Bij mijn zoontje was die moeheid ook pas rond 14 weken minder dus daar richt ik mij nu ook maar op.

Ik heb ook echt steeds honger, word er gek van haha
    en ik las iets over gebakken ei? die lust ik ook graag en dan ham eronder haha.
    Koffie lust ik niet meer en alle zuiveldranken erg graag :D

Raar gedoe die hormonen.
    Yeahh morgen weer een echo

@luca ben je bakker ofzo?

11. Pâtissière (banketbakker) als mijn examens over 2 weken allemaal goed gaan 😅

En taartenbakster vanuit huis (zie foto)

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      32,5 KB
      Weergaven:
      4
  12. Examplisity

22 okt 2014
    36
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooie foto's en buikjes!

Hier vandaag ook niet voorruit te branden, heb zelfs net zittend gekookt.. Hoop dat het met een week of 12 minder gaat worden, kan me dit ook zo niet van m'n zoon herinneren..

Slapen jullie ook al zo slecht? Wordt echt overal wakker van 😑
    Zit er echt een beetje doorheen vandaag, heb het gevoel dat ik alles verwaarloos inclusief m'n zoon, maar heb gewoon nergens puf voor.. Loop ook al de hele dag te janken, rot hormoontjes..

Zo klaaguurtje voorbij, hoop ik..

13. Examplisity

22 okt 2014
    36
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat leuk Luca! Dus nu weten we bij wie we geboortetaarten en 1e verjaardagstaarten kunnen bestellen hihi..

Lijkt me zo leuk om te kunnen! Alleen houd niemand hier van zoet, dus beetje zonde als het niet wordt opgegeten

14. Examplisity

22 okt 2014
    36
    0
    0
    NULL
    NULL
    16 t/m 31 december 2016[/SIZE]

16.

17.
    mamabeertje - 24 jaar - 2e kindje
    centurychild6f3 - 27 jaar - 2e kindje
    debjola - 33 jaar - 5e kindje
    maleintje - 25 jaar - 2e kindje
    Kruimell - 27 jaar - 1e kindje
    Kitsune - 29 jaar- 1e kindje

18.
    pippins - 32 jaar - 2e kindje
    poeliwoepi - 25 jaar - 2e kindje
    Fem90 - 26 jaar - 1e kindje
    Luca2504 - 27 jaar - 3e kindje
    Ingii89 - 27 jaar - 1e kindje

19.
    wannebemommie - 28 jaar - 1e kindje
    Roanna - 27 jaar - 2e kindje
    Mamavanthiemo - ?? jaar - 2e kindje

20.
    elfenprinses - 36 jaar - 2e kindje
    Regina88 -27 jaar - 2e kindje
    Mirtje - 29 jaar - 2e kindje

21.
    luuntje2 - 34 jaar - 3e kindje
    30anouk - 30 jaar - 1e kindje

22.
    vlindertje81- 34 jaar - 2e kindje

23.
    JaJo - 28 jaar - 2e kindje

24.
    smoets - 31 jaar - 3e kindje
    Blossom82 - ?? jaar - 1e kindje

25.
    PCOS - ?? jaar - 2e kindje
    Mini25 - 24 jaar - 1e kindje

26.
    BlondAndYoung - 27 jaar - 1e kindje
    Owl - 24 jaar - 1e kindje

27.
    Imp - 32 jaar - 3e kindje
    Klein - 28 jaar - 2e kindje
    Examplisity - 24 jaar - 2e+3e kindje

28.
    Fame - 28 jaar - 3e kindje

29.
    Ried - ?? Jaar - 2e kindje
    D83 - 32 jaar - 3e kindje

30.
    Nesher - ?? jaar - 3e kindje
    KleineRoe - 29 jaar - 2e kindje
    Brenda028 - 28 jaar - 1e kindje

31.
    Larissa100 - 28 jaar - 2e kindje
    Nadin - ?? jaar - ?? kindje

totaal aantal : 38

afspraken:

2 juni Kitsune termijnecho
    2 juni imp termijnecho
    6 juni Debjola termijnecho
    6 juni 30Anouk termijnecho
    6 juni Luca2504 termijnecho
    7 juni Poeliwoepi termijnecho + intake
    7 juni Brenda028 termijnecho
    8 juni Ingii89 Nekplooimeting
    9 juni Regina88 Nekplooimeting
    10 juni JaJo Nekplooimeting
    13 juni Pippins combinatietest + co gyn
    13 juni JaJo controle gyn
    14 juni Mini25 termijnecho + combinatietest
    17 juni maleintje termijnecho
    23 juni Examplisity afspraak gyn + echo?
    24 juni D83 Geslachtsbepaling
    24 juni Ingii89 Geslachtsbepaling
    24 juni BlondAndYoung termijnecho
    2 juli Mini25 Geslachtsbepaling
    5 juli 8.30 JaJo uitgebreide echo (controle groei+geslachtsbepaling)
    8 juli Regina88 Geslachtsbepaling
    12 juli JaJo vroege GUO
    29 juli Regina88 20weken echo
    2 augustus JaJo 20 weken GUO

mvm:
    Elfenprinses
    Regina88
    Blossom82
    Brenda028
    KleineRoe
    Klein
    Poeliwoepi
    Pippins

sterretjes:
    *goodlife*
    *suze29*
    *stay123*
    *floordewi*
    *jill85*
    *vakantieganger*
    *vraagtekentje9*
    *shedevil*
    *NewMomToBe*

15. Examplisity

22 okt 2014
    36
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoeveel van jullie doen er mee ad combinatietest?
    Ik doe er zelf niet aan mee, bij mijn zoontje ook niet gedaan

16. Ach ja als zittend koken beter gaat, gewoon doen hoor! Die vermoeidheid is gewoon een manier van je lijf om aan te geven dat je al je energie nodig hebt! Je maakt er niet 1, maar 2! Dat down voelen herken ik wel, op sommige dagen heb ik dat ook heel erg.. heel naar maar het gaat straks echt weer beter zul je zien, dat je je weer kiplekker voelt en gewoon alles kunt doen!

Ja als niemand van zoet houdt wordt het lastig haha! Maarja voor de bezorging ook, als die van Corsica moet komen :p Weet niet of de taart dat overleeft! haha

17. Is hier standaard, dus geen keus :) Maar ik had er sowieso voor gekozen als ik mocht kiezen.
    Mag straks met 6 maanden ook weer voor de heerlijke glucose tolerantie test. Word daar altijd zo naar van.
    Verder elke maand standaard prikken op toxoplasmose en andere infecties. En standaard bij een gyn. En aangezien ik met beide dochters vroege weeën heb gehad, vanaf 6 maanden ook weer wekelijks ctg aan huis waarschijnlijk.
    Kan niet zeggen dat ik niet gemonitord word!

18. Regina88

Regina88 Niet meer actief

Prachtige taart Luca!

Ik slaap ook niet altijd door. Word vaak een keer wakker omdat ik moet plassen. Nu al haha
    En dan ga ik meteen voor het naar bed gaan, dan Snachts nog eens en dan meteen weer als wakker word ...

19. Kruimell

Kruimell Lid

9 dec 2015
    37
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooi foto's en taart:)

Wij doe geen combinatietest, het zijn getallen die ons misschien onnodig onzeker maken.

Rigina ik heb precies het zelfde, iedere nacht moet ik er wel uit ondanks dat ik voor het slapen gaan nog een bezoekje breng! Hoort er bij denk ik!
    Ik heb ook een afkeer gekregen voor een aantal voedingsmiddelen, wordt er al misselijk van als ik er aan denk, verder zin in zoet, en boterhammen, avond eten sla ik graag over of met moeite, als ik eenmaal eet gaat het wel.

20. Brenda028

Brenda028 Fanatiek lid

18 apr 2016
    1.725
    1.471
    113
    Wauw haha jullie zijn lekker aan de klets vandaag! Dagje werken en ik mag 4 pagina's bij lezen :D
    @buikjes: prachtig zeg! Ik zal morgenochtend eens kijken of ik ook zon mooie foto voor jullie kan maken
    @echo's: Super plaatjes weer meiden! Gefeliciteerd!
    @eten/drinken: ik lust juist echt niks waar een kruidige smaak aan zit. Daar krijg ik ook buikpijn van. Ook drinken met prik smaakt me niet terwijl ik er normaal dol op ben. Op dit moment alleen veel zin in fruit dus eet dat heel veel. En rundvlees salade haha, terwijl ik dat normaal niet zo lekker vind. Verder smaakt me weinig
    @combinatie test: heb ik eigenlijk nog niks over gehoord.. Wanneer doe je dat en waarom?

Deel Deze Pagina