Veel plezier Klein! De avondmisselijkheid lijkt minder te worden dus dat is fijn. Verder nog wel erg moe. En buiten adem als ik trappen loop.
Brenda Dat is vervelend! Gelukkig is het opgelost. Zulke situaties leveren een hoop stress op en als je dan weer ontspant voel je dat in je buik.. Niet teveel zorgen maken hoor gewoon lekker uit gaan rusten, warme douche of bad nemen en op de bank/bed hangen!
Hier begint er even iets te landen. We hebben dit weekend een logeerhond. Heeft ze muizengif gegeten! Gelukkig was ik er snel bij en binnen 15 minuten laten braken bij de DA. Sindsdien ook steeds een zeuren stekerig gevoel in mn bm. T hondje gaat het wel redden maar pffff
Wat schrikken is dat poeliwoepi! Gelukkig lijkt het allemaal goed te komen. Jeetje het zal je maar overkomen dat je het niet op tijd door hebt. Gelukkig komt het goed! Jullie nog leuke plannen dit weekend meiden met het lekkere weer?
Goedemorgen meiden! Gelukkig was j op tijd voor t beestje Wat schrikken zeg Hier ook minder zin hoor.. Ben gwn of te moe of geen zin eerste te douchen ed want voel me vies met meer afscheiding. Plus met twee kinderen die rond lopen kan t ook gwn Nie altijd T ligt Nie helemaal stil.. Maar t is niet zoals t was.. Ook twee x beetje bloedverlies gehad nadien, vnml door t scheuren daar waar ik eerder ben gehecht (heel raar heb k anders niet) dus dat wel aangegeven bij de gyn omdat ik bang ben zo voor tijdens de bevalling (scheur nog finaal uit...)
Wat schrikken Poeliwoepi! Gelukkig heb je snel gehandeld en komt het weer goed. Zulke dingen gebeuren altijd in een oogwenk he. Vandaag moet man werken, dus gaan we niks bijzonders doen. Alle leuke dingen liggen hier voor mij niet op fietsafstand. Wel lekker wandelen straks en misschien bij het water bootjes kijken. Morgen weer lekker naar het bos en daar picknicken denk ik en even naar de kinderboerderij. Daar zit ook een park bij en een speeltuin. En dan thuis een lekker badje opzetten. We vermaken ons wel. Hoop ergens volgende week naar de Efteling te kunnen. Vind zoon soms lastig vanwege alle prikkels, maar blijven stimuleren moet wel. Zou het dan rustig zijn, ondanks het warme weer? Lange wachtrijen zijn nog een beetje te veel...
Is t alleen hier zo mistig Kan me Nie voorstellen dat t vanmiddag nog mooi wordt want dat geven ze wel op Mag t hopen.. Want binnen twee kinderen vermaken vind ik vermoeiender dan gwn lekker met ze naar buiten n op pad
Gelukkig was je op tijd poeliwoepi. Dat zal schrikken zijn geweest. Het is hier alwerr warm, had zo gehoopt op wat regen gister, zodat het wat af zou koelen. Hier vanavond avond dienst tot kwart voor 1 vanacht... en morgen weer dus geen plannen voor het weekend helaas met dit mooie weer. Iedereen die leuke dingen gaat doen met dit weer geniet ervan
Oei poeliwoepi wat schrikken zeg, gelukkig inderdaad dat je het snel doorhad! Veel plezier allemaal met jullie vrije weekend, hier een marathon taartdag vandaag maar dan vanavond uit eten voor dochters verjaardag en morgen lekker een vrije dag (waar ik dan hard aan toe ben). Werkse voor degenen die moeten werken!
Hier al 2 tenniswedstrijden er op zitten. Laatste competitie dag. Phoe wat een hitte! En we gaan nog even door...
Gefeliciteerd met j dochter en veel plz vnv n morgen op je vrije dag! Volgens mij is t overal warm n lekker behalve in zeeland
Mag ik me bij jullie voegen? Ik ben een hele niet actief geweest, durfde het niet zo goed aan (ivm 4 vroege miskramen en een bbz) Maar ondertussen 10 weken zwanger en begin er wat meer vertrouwen in te krijgen en ik zou het leuk vinden om wat mee te kunnen kletsen. Ik heb nog geen termijnecho gehad, maar aan de hand van mijn laatste menstruatie ben ik 28 december uitgerekend.
Tuurlijk mag dat! Fijn dat het nu beter lijkt te gaan dan de voorgaande keren. Welkom! Wil je ook bij op de lijst? Want dan kun je die gewoon aanvullen!
Dankjewel! ^__^ Wij vinden het zelf ook heel fijn dat we voor ons doen al zo ver zijn, het lijkt er tot nu toe op dat het goed gaat (en het beroerd zijn is nog best een graadmeter dat het tussen de echo's door ook goed gaat, al ben ik heeeel blij als ik de beroerdheid achter mij mag gaan laten =P ) en ik zal even opzoek gaan waar de lijst uithangt en hem even aanvullen.
16 t/m 31 december 2016 16. 17. mamabeertje - 24 jaar - 2e kindje centurychild6f3 - 27 jaar - 2e kindje debjola - 33 jaar - 5e kindje maleintje - 25 jaar - 2e kindje Kruimell - 27 jaar - 1e kindje Kitsune - 29 jaar- 1e kindje 18. pippins - 32 jaar - 2e kindje poeliwoepi - 25 jaar - 2e kindje Fem90 - 26 jaar - 1e kindje Luca2504 - 27 jaar - 3e kindje Ingii89 - 27 jaar - 1e kindje 19. wannebemommie - 28 jaar - 1e kindje Roanna - 27 jaar - 2e kindje Mamavanthiemo - ?? jaar - 2e kindje 20. elfenprinses - 36 jaar - 2e kindje Regina88 -27 jaar - 2e kindje Mirtje - 29 jaar - 2e kindje 21. luuntje2 - 34 jaar - 3e kindje 30anouk - 30 jaar - 1e kindje 22. vlindertje81- 34 jaar - 2e kindje 23. JaJo - 28 jaar - 2e kindje 24. smoets - 31 jaar - 3e kindje Blossom82 - ?? jaar - 1e kindje 25. PCOS - ?? jaar - 2e kindje Mini25 - 24 jaar - 1e kindje Imp - 32 jaar - 3e kindje 26. BlondAndYoung - 27 jaar - 1e kindje Owl - 24 jaar - 1e kindje 27. Klein - 28 jaar - 2e kindje Examplisity - 24 jaar - 2e+3e kindje 28. Fame - 28 jaar - 3e kindje Zeedauw - 27 jaar - 1e kindje 29. Ried - ?? Jaar - 2e kindje D83 - 32 jaar - 3e kindje 30. Nesher - ?? jaar - 3e kindje KleineRoe - 29 jaar - 2e kindje Brenda028 - 28 jaar - 1e kindje 31. Larissa100 - 28 jaar - 2e kindje Nadin - ?? jaar - ?? kindje totaal aantal : 39 afspraken: 2 juni Kitsune termijnecho 2 juni imp termijnecho 6 juni Debjola termijnecho 6 juni 30Anouk termijnecho 6 juni Luca2504 termijnecho 7 juni Poeliwoepi termijnecho + intake 7 juni Brenda028 termijnecho 8 juni Ingii89 Nekplooimeting 8 juni Zeedauw controle gyn 9 juni Regina88 Nekplooimeting 10 juni JaJo Nekplooimeting 13 juni Pippins combinatietest + co gyn 13 juni JaJo controle gyn 14 juni Mini25 termijnecho + combinatietest 17 juni maleintje termijnecho 21 juni KleineRoe Termijnecho 23 juni Examplisity afspraak gyn + echo? 24 juni D83 Geslachtsbepaling 24 juni Ingii89 Geslachtsbepaling 24 juni BlondAndYoung termijnecho 2 juli Mini25 Geslachtsbepaling 5 juli 8.30 JaJo uitgebreide echo (controle groei+geslachtsbepaling) 8 juli Regina88 Geslachtsbepaling 12 juli JaJo vroege GUO 29 juli Regina88 20weken echo 2 augustus JaJo 20 weken GUO mvm: Elfenprinses Regina88 Blossom82 Brenda028 KleineRoe Klein Poeliwoepi Pippins sterretjes: *goodlife* *suze29* *stay123* *floordewi* *jill85* *vakantieganger* *vraagtekentje9* *shedevil* *NewMomToBe*
Welkom zeedauw! Fijn dat alles goed gaat tot zover. Hier nog 2 nachtjes slapen tot de termijn echo, ik hoop dat ik dan blij kan zijn:d Verder echt een last van pollenexplosie, het gaat snachts zelfs door. Word er echt GEK van.. Ik ga maar honing van de plaatselijke imker eten (lust geen honing, maar toch) 3 koppen zonnatura kamillethee drinken en mn neus spoelen met warm water en zout. Hopelijk word het dan dragelijk...
Welkom zeedauw Gefeliciteerd Vervelend poeliewoepie hoop dat t wat heeft geholpen Jeej ingi wat goed!