Bedankt voor de felicitaties! Ze heeft haar kaarsjes uit mogen blazen, helaas had ik geen tijd meer om nog zelf een taart te maken, hoe slecht Maar de taart van het restaurant was ook erg lekker haha! Zeedauw welkom, kan me voorstellen na al die nare ervaringen dat het allemaal een stuk spannender is zo in het begin.. Joepieeee vandaag doe ik ook mijn 12 weken dansje! Toch een prachtige mijlpaal, welkom in het tweede trimester En morgen de termijnecho! Spannend! Poeliwoepi ik leef met je mee, het is hier gelukkig een stuk afgezakt, gek genoeg sinds ik met het raam open slaap Alleen 's ochtends als ik wakker word en bij het opstaan nog enorme last van niezen en jeuk maar dat is meestal met een uurtje weer over. Ik hoop dat dat het ook was voor dit jaar, ben er wel klaar mee!
Gefeliciteerd Zat even te kijken op Corsica Frankrijk maar man wat jij prachtig 😍Ben jaloers!
Toch even mijn werk van dit weekend showen, best trots op mezelf dat het gelukt is 😊 Had wel enorm last van rug en bekken gisteravond, maar goed het is gebeurd! Vooral trots op mijn Wedding cake 😍
poeliwoepi, hopelijk helpt de honing, ik hoorde dat vorige week voor het eerst dat dat schijnt te werken. Ik heb zelf sinds een paar dagen pas last van hooikoorts(dit jaar dan) als dit aanblijft houden ga ik ook op zoek naar een imker. Bedankt voor het welkom D83 en Luca (wat maak jij mooie taarten zeg <3 echt prachtig!)
Wat een prachtige taarten Luca! Ik krijg er direct honger van haha. En wow D83, wat een mooie buik al! Hier is nog bijna niks te zien. Alleen het geoefende oog merkt op dat ik iets ben aangekomen. Overigens heb ik hier alweer een tijdje niet gereageerd bedenk ik me net. Afgelopen donderdag heb ik mijn termijnecho gehad, en vrijdag de echo voor de combinatietest. Zag er allemaal hartstikke goed uit. Ik ben weer iets vooruit gezet, de officiële uitgerekende datum is nu 15 december. Eigenlijk pas ik hier net niet meer, maar ik hoop dat jullie me nog accepteren.
Ik heb vandaag contact opgenomen met de hap. De hooikoorts was niet meer te houden, ik nieste mezelf helemaal een ongeluk, waardoor ik buikpijn kreeg en er ook een knoeien vaatje gesprongen is, zodat ik wat vaginaal bloedverlies had. Je mag zonder problemen loratedine nemen (absoluut geen DESloratadine). Dus als het echt niet te houden is kn je dat proberen, zijn tabletjes die je bij de appie of Kruidvat kn halen
Tuurlijk kun je gwn blijven Alsof t op de dag aankomt Groot deel bevalt eerder en een deel ook pas na de uitgerekende datum hoor Dus gewoon lekker blijven hoor gezellig Ja maar tis ook de derde he dus dan gaat t allemaal wat vlotter Jeetje jajo dan heb j t egt te pakken merk je al iets vd tabletjes? Beterschap!
Ik ben ook tijdje stil geweest hier. Maar probeer weer wat actiever mee te doen. Dinsdag controle afspraak bij Gynaecoloog en woensdag nekplooineting. Spannend dus.
16 t/m 31 december 2016 16. 17. mamabeertje - 24 jaar - 2e kindje centurychild6f3 - 27 jaar - 2e kindje debjola - 33 jaar - 5e kindje maleintje - 25 jaar - 2e kindje Kruimell - 27 jaar - 1e kindje Kitsune - 29 jaar- 1e kindje 18. pippins - 32 jaar - 2e kindje poeliwoepi - 25 jaar - 2e kindje Fem90 - 26 jaar - 1e kindje Luca2504 - 27 jaar - 3e kindje Ingii89 - 27 jaar - 1e kindje 19. wannebemommie - 28 jaar - 1e kindje Roanna - 27 jaar - 2e kindje 20. elfenprinses - 36 jaar - 2e kindje Regina88 -27 jaar - 2e kindje Mirtje - 29 jaar - 2e kindje Mamavanthiemo - ?? jaar - 2e kindje 21. luuntje2 - 34 jaar - 3e kindje 30anouk - 30 jaar - 1e kindje 22. vlindertje81- 34 jaar - 2e kindje 23. JaJo - 28 jaar - 2e kindje 24. smoets - 31 jaar - 3e kindje Blossom82 - ?? jaar - 1e kindje 25. PCOS - ?? jaar - 2e kindje Mini25 - 24 jaar - 1e kindje Imp - 32 jaar - 3e kindje 26. BlondAndYoung - 27 jaar - 1e kindje Owl - 24 jaar - 1e kindje 27. Klein - 28 jaar - 2e kindje Examplisity - 24 jaar - 2e+3e kindje 28. Fame - 28 jaar - 3e kindje Zeedauw - 27 jaar - 1e kindje 29. Ried - ?? Jaar - 2e kindje D83 - 32 jaar - 3e kindje 30. Nesher - ?? jaar - 3e kindje KleineRoe - 29 jaar - 2e kindje Brenda028 - 28 jaar - 1e kindje 31. Larissa100 - 28 jaar - 2e kindje Nadin - ?? jaar - ?? kindje totaal aantal : 39 afspraken: 2 juni Kitsune termijnecho 2 juni imp termijnecho 6 juni Debjola termijnecho 6 juni 30Anouk termijnecho 6 juni Luca2504 termijnecho 7 juni Poeliwoepi termijnecho + intake 7 juni Brenda028 termijnecho 7 juni MamavanThiemo controle gyn 8 juni MamavanThiemo combinatietest 8 juni Ingii89 Nekplooimeting 8 juni Zeedauw controle gyn 9 juni Regina88 Nekplooimeting 10 juni JaJo Nekplooimeting 13 juni Pippins combinatietest + co gyn 13 juni JaJo controle gyn 14 juni Mini25 termijnecho + combinatietest 17 juni maleintje termijnecho 21 juni KleineRoe Termijnecho 23 juni Examplisity afspraak gyn + echo? 24 juni D83 Geslachtsbepaling 24 juni Ingii89 Geslachtsbepaling 24 juni BlondAndYoung termijnecho 2 juli Mini25 Geslachtsbepaling 5 juli 8.30 JaJo uitgebreide echo (controle groei+geslachtsbepaling) 8 juli Regina88 Geslachtsbepaling 12 juli JaJo vroege GUO 29 juli Regina88 20weken echo 2 augustus JaJo 20 weken GUO mvm: Elfenprinses Regina88 Blossom82 Brenda028 KleineRoe Klein Poeliwoepi Pippins sterretjes: *goodlife* *suze29* *stay123* *floordewi* *jill85* *vakantieganger* *vraagtekentje9* *shedevil* *NewMomToBe*
Hier zo goed als weg net als de misselijkheid. Wel veel last van groeiende baarmoeder. Bij de 1e ook goed gevoeld.
Nog steeds erg aanwezig helaas vooral met opstaan veel moeite en dan als kids op bed liggen moet ik ook egt f liggen Slaap dan ni voor de nacht maar lig er tussen 23&00 dan weer in
Ik heb nog steeds wel last van vermoeidheid en de misselijkheid was vanmorgen minder dan voorheen. Moet nog wel steeds kleine porties eten de hele dag door, een bord vol krijg ik niet in 1x weg.
Hier alleen vermoeidheid, verder merk ik aan niks dat ik zwanger ben. Geen misselijkheid te bekennen en ook met tennissen nergens last van. En heb ook eigenlijk nog niet echt een dikkere buik gekregen. Ja 2 kilo aangekomen maar dat is het dan ook. Als ik dan die mooie buik foto's zie ga ik toch weer twijfelen of t allemaal wel goed is bij mij
D83 mooie buik ook al! Vind jij ook dat het dit keer nog harder gaat dan eerder? Tussen de eerste en de tweede viel het verschil in groei nog wel mee, maar ik merk Nu wel echt dat het een stuk sneller gaat! @vermoeidheid juist pas sinds een weekje last van, ik ga echt vroeg naar bed meestal rond 21u al en om 22u slaap ik 😅 En dan heb ik om 7u echt moeite eruit te komen. Brenda maak je geen zorgen het duurt nog wel even, bij mij zag je bij de eerste pas vanaf 16 weken een klein bolletje en je sport ook veel zo te lezen dus dan is er kans dat je buikspieren de groei van een buikje verbergen Kitsune fijn dat alles goed was! Bedankt vokr de complimenten allemaal 🤗