16 t/m 31 december 2016 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Vlindertje81, 7 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jajo wat rot zeg die hooikoorts! Gelukkig dat het met deze medicatie beter gaat!

Ik heb enorm zin in morgen! Ook een beetje spannend maar vooral benieuwd naar de kleine! Hoe hard hij gegroeid is 😁 Hartje vanochtend nog gehoord met angelsounds en Horen zwemmen dus daar maak ik me geen zorgen om :)

2. Ohja en nog iets leuks! Sinds vandaag voel ik beweging! Het zijn echt nog maar de kriebeltjes, heeeeel lichtjes en alleen als ik echt in rust lig, maar ik herkende het meteen! Met angelsounds gecheckt en inderdaad op de plek waar het kindje zit voel ik het. Zo leuk 😊 Benieuwd of ik het snel beter ga voelen!

3. Feem

Feem Fanatiek lid

13 aug 2015
    1.784
    899
    113
    Vrouw

Aaaah ik wil het ook voelen!! Ik weet alleen niet wat ik moet voelen of hoe het voelt haha! Verleidelijk om de angelsounds te kopen hihi.. Maar ik zou het dan teveel gebruiken ben ik bang!

4. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Klopt Luca, al heel snel n buik nu hoor, tweede ging al vlotter maar nu egt helemaal
    Met de eerste duurde t ook allemaal wat langer oh je zag wel wat maar voor de buitenwereld duurde dat egt wel f. Ik had de buik die ik nu heb miss met 20 wk pas
    No worrie Brenda en wat Luca ook zegt wbt sporten ed n je eerste!

Superleuk dat j j beeb al voelt :)

Fijn dat t beter gaat jajo!

Morgen weer echo :) dit x in Zhuis dus voorbereid op minder goede beeld kwaliteit

5. nadin

nadin Bekend lid

27 apr 2012
    560
    105
    43
    NULL
    NULL
    Hallo hoe is het allemaal

6. Zeedauw

Zeedauw Actief lid

30 aug 2014
    185
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een mooie buik al D83! En ik had mij de vorige keer ook erg verkeken op de kwaliteit van de echo =[ met 7 weken had ik een hele mooie en met 9 weken zag je behalve dat het gegroeid was alleen maar een vage waas, na wat ik op internet zag van echo's van 9 weken was ik toch wel een beetje teleurgesteld.

Brenda, het is op zich een goed teken dat je buik nog niet zo groeit, want dat betekend gewoon dat je sterke buikspieren hebt, die je waarschijnlijk ook goed helpen om je kindje te dragen. Ik heb juist het tegenovergestelde dat ik me een beetje zorgen maak dat mijn buik al zo aan het groeien is. Voor mijn gevoel is dat nog veel te vroeg. Ik ben ook best wel geschrokken dat mijn boven benen van de een op de andere dag opeens een stuk voller zijn. Ik was sowieso al wat voller rond mijn buik en bovenbenen, maar ik voel me nu echt een uitpuilend worstje.;)

Wat super luca dat jij je kindje al voelt! Dat lijkt mij zooo mooi <3

7. imp

imp Bekend lid

16 nov 2012
    712
    22
    18
    Zo....ik zal ook weer even reageren...:)

Wat een gave taarten Luca! Knap hoor! Ik heb daar het geduld niet voor...;) En wat tof dat je de baby al voelt!

Zeedauw: Wat spannend allemaal! Welkom en Gefeliciteerd. :D

Goed te lezen dat jullie wat minder last hebben van de misselijkheid. Ik had afgelopen weekend er weer wat meer last van maar ik ga er vanuit dat het een tijdelijke opleving is hoor. Dat was de vorige 2 keer ook zo...of dat verzin ik nu om de moed erin te houden. ;)

Wat een mooie buik D83! Succes in het ziekenhuis vandaag!

Jajo...balen van de hooikoorts. Fijn dat je er iets voor gekregen hebt zeg! En fijn dat het nu beter gaat. Succes ermee!

Brenda...wat knap dat je nog competitie kan tennissen! En helemaal in deze warmte. Respect!

Kwaaltjes hier...zoals ik al zei weer wat meer misselijk. Verder nog steeds erg moe. Maar afgelopen nacht weer de halve nacht wakker gelegen dus misschien is het niet zo handig om overdag een dutje te doen. Nou gaat dat vandaag sowieso niet lukken want ik ga straks aan het werk. :D
    Verder ben ik nog steeds aan het genieten van de echo van afgelopen donderdag. Zo gaaf om te zien dat baby al zo goed bewoog.
    Als het goed is krijg ik binnen kort een oproep voor de 13 weken guo, moet ook wel, ik ben nu al 11 weken. :p Maar ze zullen vandaag of morgen wel bellen.
    Verder ben ik ook wel benieuwd wanneer de oproep voor de 20-weken echo komt maar dat zal nog wel even duren. :D
    Maar ja dat valt midden in de vakantie dus plannen is wat lastig zo. :D
    Jullie al vakantieplannen?

8. Regina88

Regina88 Niet meer actief

Zeedauw; welkom hier en gefeliciteerd!

Fijn om te lezen dat bij de meesten de misselijkheid wel grotendeels weg is. De vermoeidheid blijft hier ook! Gisteravond met de kleine nog 3 kwartier gewandeld. Ik was kapot! Kwam ik boven om eindelijk te slapen, was ik vergeten jet bed nog op te maken.... :p

@vakantie; we gaan volgende maand een weekje naar CP. Heb er nu al zin in!

9. MamavanThiemo

MamavanThiemo Bekend lid

21 okt 2012
    550
    11
    18
    Hier ook al buikje hoor, heb ook slappe buikspieren en 2e kindje en ook wat buikvetjes van me zelf dus dan lijkt het gelijk al heel wat. Morgen echo bij de Gyn ben zo benieuwd.

@ Regina, wij lopen gelijk op. Leuk!

10. Regina88

Regina88 Niet meer actief

Succes bij de Gyn morgen MamavanThiemo!
    En inderdaad leuk dat we gelijk lopen!
    Ben je van Thiemo eerder bevallen of ging je over de uitgerekende datum heen?

Ik ben van mijn zoon later bevallen, met 40+3 werd ik ingeleid. Maar ik denk dat meneertje nog heerlijk had gezeten tot 41 weken..
    Had en wel een poos 1cm ontsluiting.

11. Honey1985

Honey1985 Lid

22 apr 2016
    97
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hoi,

Sorry ik ben zo slecht hierin, Ik kon mij eigen bericht niet meer terugvinden.... Laat staan de reacties. (heb inmiddels gevonden hoe)
    Ja hoor ik wil graag in de lijst! Leuk!

Ik heb bij Hodor ook gehuild.... :$ Haha ik ben zo blij dat ik de enige niet ben.

Wil je nog meer info van mij voor op de lijst?

Het prenataal onderzoek is de nekplooimeting etc. Dus eigenlijk een uitgebreide echo. en 15 juni weer een "gewone echo".

Ik heb dubbele echo's, in het ziekenhuis en bij de vk. Maar ik klaag niet ;)

12. MamavanThiemo

MamavanThiemo Bekend lid

21 okt 2012
    550
    11
    18
    Bij Thiemo ben ik met 39.3 ingeleid. Ik had zoveel kwalen, carpaal tunnel syndroom in beide handen, hield onnoemelijk veel vocht vast en ook mijn hart had kuren door de zwangerschap. Bloeddruk was verhoogd (bovendruk) dus ze wilden niet langer wachten.

Tot nu toe nog nergens last van, dus hoop dat deze zwangerschap me wat makkelijker afgaat. Heb om de 2 weken controles dus ook veel echo's, van Thiemo heb ik ook een plakboek vol zowat.

13. Jajo

Jajo Fanatiek lid

7 aug 2015
    3.462
    904
    113
    Spannend meiden, weer heel wat echo's deze week! Ik mag vrijdag weer, nu al zin in. Zijn jullie ook nog zo moe?

14. Honey1985

Honey1985 Lid

22 apr 2016
    97
    0
    6
    NULL
    NULL
    Bij mij begint de moeheid nu pas. Naast een fulltime baan ben ik iedere avond aan het sporten. Ik heb dit altijd gedaan maar ik ben gisteravond helemaal ingestort. Het kaarsje was ff op... Vannacht niet kunnen slapen al was ik onwijs moe.
    Ik neem deze week maar even een weekje vrij van het sporten en ga even aan mezelf en de kleine denken. Daarna misschien rustig aan wat oppakken en dan een tandje minder.

Wel lijkt het ook of ik ineens vaker en heviger misselijk ben. Terwijl ik echt steeds nergens last van had. Normaal word het toch juist minder na 3 maanden ongeveer?

15. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Hier n goede echo gehad in t Zhuis. Kindje was lekker aan t bewegen en zwaaien en had z'n voetjes tegen elkaar &#10084;&#65039;

Ik ben weer n dagje vooruit gezet en morgen 11 weken
    Voor op de lijst; 1 aug de 20 wk echo

Uitgaande van m'n nub nu (t blijft speculeren) is er 60% kans op n meisje :) ben heel benieuwd naar volgende week bij de vlos weer dan ben ik 12 wk en is t betrouwbaarder

Hierbij n fotootje :)

16. Debjola

Debjola Actief lid

16 aug 2015
    114
    19
    18
    Hier ook een goede echo :)
    Uitgerekende datum verzet naar 15 Dec

20160606_160524.jpg

17. Debjola

Debjola Actief lid

16 aug 2015
    114
    19
    18
    En nog n foto :)

20160606_160455.jpg

18. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Super schattig &#128525;

19. Hier ook een goede echo gehad! Nekplooimeting allemaal in orde en morgen bloedprikken. Fijn dat iedereen weer mooie echo's heeft gehad!

Honey ik heb hetzelfde als jij, ben nu juist moe aan het worden had ik hiervoor geen last van! En ook een paar dagen weer wat misselijk geweest sochtends, he hcg zit nu op zijn max dus daar hoort ook nog wel misselijkheid bij, maar vanaf nu neemt het hcg weer af ;)

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      26,8 KB
      Weergaven:
      1
  20. Heb maar even 2 foto's uitgekozen want ik kreeg er en stuk of 15 haha! Dit vind ik de mooiste, dat beentje &#128513; En het profiel en die vingertjes op de achtergrond, geweldig! Zo snel dat het groeit!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      23,5 KB
      Weergaven:
      1

Deel Deze Pagina