Dat heb ik ook. Een kleine b en grote c. Echt irritant vind ik het maar ja... Tijdens de zwangerschap valt het nog meer op omdat de kleine klein blijft maar de grote steviger wordt. Zucht. Ach ja haha
ik ben ook gek op de bossen! daar komt zo een rust vanaf fijn dat je kleine zo geniet van het zwembad! en jij idd rustig aan doen met die harde buiken
Dat is dus vandaag, joepie! De glucose test moet tussen week 24 en 28, ik ga m wrs doen op de laatste woensdag van september. Zo geen zin in... Alles redelijk behalve wat zorgen over m'n baarmoedermond en de harde buiken.
Daar proberen we wel alert op te zijn ja.. Het is toch een teken dat ik nóg rustiger aan moet doen.. Ja he, heerlijk die rust.
Jahaaaa @poppysun wat goed! 24 weken gehaald. We gaan ervoor om onze termijnen te verbreken en dat we straks zitten te puffen en steunen omdat we het zo zwaar hebben omdat we hoogzwanger zijn Ja die borsten.... vorige zwangerschap eindigde het met een volle D. Tijdens borstvoeding bleef dat zo, stuwing daar gelaten. Ik krijg er langzaam last van, ze zijn zo zwaar. Mogen weer fijn terug naar een kleine c. Staat mij veel mooier en kleding zit ook fijner. Hoe gaat het met jullie buikjes? Die van mij begint nu echt goed te groeien. Na twee weken vakantie vinden mijn collega's mij enorm gegroeid hihi
ja van mijn partner en mij mogen ze ook terug naar een C idd.. en die tepels ... ik krijg ook een behoorlijke buik moet ik zeggen. bij het aantrekken van mijn schoenen, de was in de wasmachine doen en bv je broek aantrekken wordt het allemaal al wat lastiger. als ik zit, komt mijn buik tot de onderkant van mijn ribben en hierdoor heb ik toch wel wat minder lucht. hij zal wel naar voren gaan groeien nu want naar boven toe is echt geen plek meer . de kleine heeft ontdekt hoe hij zich uit moet rekken, want vanmorgen voelde ik hem tegen de onderkant van mijn ribben duwen. ook heb ik al de ochtend een gespannen buik. geen harde buik maar meer het gevoel alsof alles oprekt van binnen. binnenkort komen onze kleintjes 1 tot 2 ons aan in de week.. gelukkig! een beetje spekjes kweken
Whaaaaaa prins William en Kate verwachten weer een kindje! Tot nu toe iedere keer zwanger als zij t ook is (1e keer zij eerder (helaas hier geen goede zwangerschap), 2e keer precies gelijk, 3e keer ik eerder) Als ze nou nóg een keer zwanger raakt word ik gek haha. Manlief wil het namelijk bij 2 kindjes houden en ik hoop ooit nog een derde erbij te mogen krijgen Ik zie het tafereel al voor me; ja sorry schat, maar Kate is ook weer zwanger dus we moeten aan de bak whaha
Ja hier idem dito denk ik (al heb ik het niet opnieuw gemeten). Had het vorige keer ook al, maar deze keer wel nog zichtbaarder. Links een grotere borst (B/C zoiets) en rechts B Links was toen ook de borst waar ik het langst mee kon voeden.
Bedankt allemaal vd 24-weken felicitaties! @Juni : en, wat zei de HA? Hier een week geleden vh laatst op vk-controle geweest. Mijn baarmoeder was toen netjes op schema; +2 (=2 cm boven de navel) @poppysun : lekker genieten op de Veluwe. Erg mooi daar. En een huisjespark is altijd goed met een dreumes, je moet het je zelf ook wel een beetje comfortabel maken soms Je partner ontziet je in ieder geval goed Jij ook gefeliciteerd met de mijlpaal! @Number2 : ben blij om te lezen dat ik niet de enige ben die de kleine al tegen de ribben heeft voelen trappen (gister 1 keertje)! Ik dacht serieus dat ik gek geworden was/dat dat helemaal nog niet kon met deze termijn.. En dan hebben we nog een letterlijk dwarsliggertje ook, dus was ff schrikken haha Nieuws: naast het nieuws van Kate en William ook vandaag te horen gekregen dat een neef (die tevens in hetzelfde team speelt als manlief) van manlief ook vader wordt
De huisarts heeft steunkousen voorgeschreven tot aan de lies, kan ze misschien vandaag of morgen ophalen. Dit om te vermijden dat er nog meer spataders komen of ze zich uitbreiden.Ik zier er wel tegenop om die dingen aan te trekken, zal vast warm zijn en gaan jeuken en ik draag het liefst jeans nu maar dat worden dan 2 lagen over elkaar, dus zal denk ik makkelijker zijn om rokjes/jurkjes te dragen. i.v.m. de jeuk heeft ze bloed geprikt; morgenavond heeft ze daarvan misschien de uitslag. Leuk dat er nog een baby komt in de familie!
Ik ben ook dol op de bossen. Ik ben er ongeveer in opgegroeid. Nu woon ik in een omgeving zonder bos En ik mis het echt!
Goed excuus whahaha! Wat doen ze dat netjes... Elk 2 jaar een kindje. Daar ben ik dan weer jaloers op, dat je het kunt plannen zoals je wilt. Maar goed, wie weet wat voor draken zij moeten bevechten weer...
Ja is ook eigenbelang van hem hoor haha.. Hij weet hoe intensief de neo was bij onze dochter vanaf 32 weken en ze zeggen als je eerder een vroeggeboorte hebt gehad, de kans groot is dat het nog een keer gebeurt en soms ook nog vroeger.. M'n man denkt als ik bedrust heb, of iig niks til of doe, dit meisje langer kan blijven zitten.. Scheelt hem veel stress haha (mij ook hoor maar ik vind het lastiger de dingen die nu gedaan moeten worden te laten voor wat ze zijn..) De Veluwe is idd prachtig, heerlijke omgeving! Gefeliciteerd met het extra babynieuws!
Steunkousen.. Oh nee! Sterkte! Ik mag mijn zwangerschapsband weer gaan dragen. Zoveel last van m'n bekken en si gewrichten.
hoewel we in zuidholland wonen hebben we gelukkig wel een redelijk groene omgeving. soms iets langer in de auto om echt het bos op te zoeken maar ook de mogelijkheid om op redelijk korte afstand van de zee te zitten. maar ik kan me voorstellen dat je het erg mist als je het gewend bent... hoe gaat het verder met je.. kun je een beetje je rust pakken en je hoofd soms leeg maken?