16 t/m 31 december 2017

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Niqi86, 11 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elisabetta

Elisabetta Fanatiek lid

3 apr 2017
    1.463
    412
    83
    @Me1991 Gefeliciteerd! Ik ben ook op 25 december uitgerekend. Is het je eerste kindje? Benieuwd waarom je niet durfde te testen ;) Leuk dat je mee komt kletsen!

2. Me1991

Me1991 Lid

29 apr 2017
    38
    15
    8
    Vrouw
    Ja het is ons eerste kindje en dus erg spannend :) ik heb een aantal vroege miskramen gehad en dat maakte me erg bang om te testen. Het waren namelijk altijd van die hele lichte testjes. Maar nu had ik binnen 10 seconden een duidelijke donkere streep dus we kunnen ons geluk niet op:D

3. Kimm17

Kimm17 Fanatiek lid

10 feb 2016
    2.513
    1.989
    113
    ♥ Mama's uitgerekend tussen 16 en 31 december 2017 ♥

16 december
    Miepiemoos - 28 jaar - 2e kindje

17 december
    Kimm17 - 24 jaar - 1e kindje

18 december
    Niqi86 - 30 jaar - 2e kindje
    Leeuwarden2015 - 21 jaar - 2e kindje
    Lysje90 - 27 jaar - 1e kindje
    Anniko - 32 jaar - 1e kindje

19 december
    Zonne Straal - 32 jaar - 3e kindje
    Jaan13 - .. jaar - 2e kindje
    Mich92 - 24 jaar - 2e kindje

20 december
    Liefwolkje - .. jaar - .. kindje
    2worden3 - 31jaar - 3e kindje
    Naatasja - 28 jaar - 1e kindje
    Dex1989 - 27 jaar - 1e kindje

21 december
    Junyor - 35 jaar - 2e kindje

22 december
    Number2 - 41 jaar - 2e kindje

23 december

24 december

25 december
    Elisabetta - 29 jaar - 3e kindje

26 december
    Roxje - 24 jaar - 1e kindje

27 december
    Love2Live - 34 jaar - 3e kindje
    Brandnew - 35 jaar - 2e kindje

28 december

29 december
    Muizelijntje - 33 jaar - 3e kindje

30 december
    MerelV - 31 jaar - 1e kindje

31 december
    Juni - 39 jaar - 3de kindje

Afsprakenlijstje:
    26 april - 2worden3 - eerste echo
    28 april - Miepiemoos - eerste echo
    28 april - Anniko - eerste echo
    28 april - Brandnew - eerste echo
    2 mei - Dex1989 - eerste echo + intake VK
    2 mei - Lysje90 - eerste echo
    4 mei - Number2 - controle echo zh
    5 mei - Niqi86 - eerste echo + intake VK
    8 mei - Junyor - eerste echo
    8 mei - Roxje- eerste echo
    10 mei - jaan13 - eerste echo
    10 mei - Mich92 - intake + eerste echo
    11 mei - anniko - tweede echo
    15 mei - Brandnew - tweede echo
    15 mei - Kimm17 - tweede echo
    16 mei - Lysje90- tweede echo + intake VK
    18 mei - MerelV - eerste echo ziekenhuis
    19 mei - juni - eerste echo

In totaal tot nu toe; 0 BOYS 0 GIRLS 0 VERRASSING

4. Elisabetta

Elisabetta Fanatiek lid

3 apr 2017
    1.463
    412
    83
    Fijn joh!! :) Al last van kwaaltjes of dat niet? Ik vind het best leuk om misschien een kerstkindje te krijgen.

5. Me1991

Me1991 Lid

29 apr 2017
    38
    15
    8
    Vrouw
    Wij vinden het ook leuk, mocht het zo zijn. Ik heb al behoorlijk veel kwaaltjes.:) Maar dat is een goed teken Heb de hele dag last van zuurbranden en misselijkheid. De krampjes zijn vandaag weer minder, maar die had ik vorige week permanent haha. En mijn borsten zijn denk ik al een cupmaat groter:D en jullie?

6. Elisabetta

Elisabetta Fanatiek lid

3 apr 2017
    1.463
    412
    83
    @Me1991 Hier vallen de kwaaltjes nog mee. Wel moe en vandaag wat buikpijn. En als ik niet op tijd eet word ik misselijk. Als ik wakker ben eet ik meteen twee beschuiten met kaas ;) En dan kan ik wat relaxter opstaan. Helaas zijn mijn borsten nog geen cupmaat gegroeid haha!

7. anniko

anniko Actief lid

10 dec 2015
    437
    153
    43
    NULL
    Den Haag
    #287 anniko, 30 apr 2017
    Laatst bewerkt: 30 apr 2017
    @Elisabetta hier precies dezelfde kwaaltjes als die van jou, en ook het gevoel dat ik niks voel. Gelukkig geen bloedverlies meer, maar toch wat buikpijn. Morgen ga ik ff op vakantie naar Polen en daar kan ik gelukkig mijn bloed laten checken en donderdag weer een echo laten doen want ik maak me toch nog zorgen.

8. Lysje90

Lysje90 Actief lid

29 jan 2017
    156
    13
    18
    Even bijgelezen wat iedereen de afgelopen periode heeft meegemaakt. Erg fijn om te lezen dat veel meiden dezelfde kwaaltjes hebben als is :D

Afgelopen dinsdag is MVM langs geweest, erg spannend maar gelukkig een knaltest en goedgekeurd:D

Heb vorige maand een mk gehad en de digitale van cb zijn toen niet verder dan 1-2 gekomen. Bij deze ronde 4 dagen na nod al 2-3 op de test en gisterochtend nog een gedaan en kreeg 3+. Stond te dansen van geluk haha.

Hier ook al bijna een cupmaat groter, ze passen niet meer zo goed in mijn bh's die ik heb, binnenkort tijd voor nieuwe. Ook misselijk als ik niet steeds wat eet, heb ook continue honger. Geven jullie hieraan toe of met mate?

Lage rugpijn, gevoelige tepels, jeukende borsten en heel erg moe. Extreem moe zelfs, loop de hele dag te gapen en lig 's middags vaak een uur in coma op de bank.

Overmorgen mogen we voor de eerste echo en we vinden het heel spannend. Me man slaapt er zelfs slecht van.

Alle nieuwe meiden, welkom en van harte met de positieve testen. Hopelijk zijn het allemaal plakkers :D

9. Vieropeenrij

Vieropeenrij Nieuw lid

1 mei 2017
    1
    0
    1
    Vrouw
    Goeiemorgen dames! Heb even teruggelezen naar alle bijzondere verhalen. Super gefeliciteerd allemaal!! Mag ik me hier nog aanmelden? Ik ben 31 jaar, mama van 3 knullen van 2, 4 en 6 en had vorige week onverwacht een positieve test in handen voor ons vierde wondertje. Surprise! Haha M'n man is nog in shock haha maar we zijn super blij en dankbaar. We wonen nu nog in het midden oosten (paar uur van Dubai) maar bereiden ons voor om deze zomer terug te verhuizen naar Nl. Ik ga denk ik 14mei voor een echo. Zou dan 7 weken zijn volgens m'n eigen berekeningen. Het lijkt nog zo ver weg! Vind het toch echt weer spannend, ookal is het de vierde x. Voel me wel zwanger, gespannen borsten, weeïg gevoel de hele dag en een trekkend gevoel in m'n liezen. volgens de calculator uitgerekend op 30dec. Hoe kom ik ookalweer bij de Facebookgroep?

10. Elisabetta

Elisabetta Fanatiek lid

3 apr 2017
    1.463
    412
    83
    @anniko Wat fijn dat je in Polen ook een check kan laten doen en een echo. Hopelijk word je daar gerustgesteld. Ook fijn dat je geen bloedverlies meer hebt. Fijne vakantie gewenst! Ik wil ook nog wel eens naar Polen. Naar welke regio gaan jullie?

@Lysje90 Fijn van die goede testen! Dat ziet er goed uit he :) Ik geef wel toe aan mijn honger, anders voel ik me misselijk. Ik probeer wel het meest gezonde dingen te eten dan. In brood heb ik weinig trek. Ben nu veel aan het beschuit en tosti. Gisteravond pittig Surinaams eten gehaald, maar dat was een beetje te. Haha!

@Vieropeenrij Gefeliciteerd met je zwangerschap! Leuk dat je mee komt kletsen. Vier kinderen! Mooi hoor! Snap dat je even moest wennen ;) Hoe is het om zwanger te zijn in een ander land? Ben je met je andere kinderen ook in het buitenland bevallen? Ik weet eigenlijk niet of er een Facebookgroep is...

11. anniko

anniko Actief lid

10 dec 2015
    437
    153
    43
    NULL
    Den Haag
    @Elisabetta dank je meid! Ik ga alleen en ik ga naar zuid westen vlakbij Wroclaw. Ik kom namelijk uit Polen maar woon al bijna 9 jaar in NL ☺️

@Vieropeenrij welkom! Heerlijk zo 4e kindje, gefeliciteerd! 14 mei lijkt idd nog ver weg maar je hebt zeker genoeg afleiding!

12. Elisabetta

Elisabetta Fanatiek lid

3 apr 2017
    1.463
    412
    83
    @anniko Wat leuk! Ik ben ooit eens in Wroclaw geweest. Mooie omgeving daar! Je gaat dus op familiebezoek? Goede reis gewenst!

13. anniko

anniko Actief lid

10 dec 2015
    437
    153
    43
    NULL
    Den Haag
    @Elisabetta idd familiebezoek. Wat leuk dat je ooit in Wroclaw ben geweest, ik heb daar gestudeerd :)

14. Elisabetta

Elisabetta Fanatiek lid

3 apr 2017
    1.463
    412
    83
    Ik herinner me de gekleurde huizen op het plein en de hoge kerktoren daar (heb er bovenop gestaan). Maar het is al vijftien jaar geleden dat ik daar was ;)

15. Dex1989

Dex1989 Bekend lid

21 dec 2016
    924
    651
    93
    Vrouw
    Hé meiden, allereerst weer welkom aan de nieuwe dames, gefeliciteerd met jullie zwangerschap!

@anniko fijn dat het bloedverlies is gestopt. Op de een of andere manier heb ik nu even helemaal geen zin.. is dat heel gek? Vind het ook een beetje eng ofzo om nu iets te doen. Haha.

Hier gaat het verder wel goed, behalve het kokhalzen gedurende de dag en avondeten is drama.. vriendlief kookt iedere dag omdat de geur aan mij nu niet besteed is, maar ik lust echt even niks en wordt heel snel misselijk. Morgen eindelijk de echo! Super spannend maar vooral super leuk, we kunnen niet wachten!!

16. Elisabetta

Elisabetta Fanatiek lid

3 apr 2017
    1.463
    412
    83
    @Dex1989 Hier ook weinig behoefte aan avondeten. Gisteren hadden we Surinaams eten gehaald en dat was een beetje te. Haha! Spannend die echo morgen. Maar wel fijn om.bevestiging te krijgen van jullie ukkepuk :) Ik moet nog even twee weken wachten.

17. Dex1989

Dex1989 Bekend lid

21 dec 2016
    924
    651
    93
    Vrouw
    Jeej helemaal happy! Vanochtend ons kleine wondertje mogen zien. Het ziet er allemaal goed uit, mooi kloppend hartje en op de juiste plek. Op 2 juni is de termijn echo, dan ben ik rond de 11 weken. Blij!!

18. Elisabetta

Elisabetta Fanatiek lid

3 apr 2017
    1.463
    412
    83
    YES!! Wat fijn :D :D :D

19. muizelijntje

muizelijntje Actief lid

12 feb 2015
    159
    28
    28
    Wat fijn dex

20. Love2Live

Love2Live Fanatiek lid

18 okt 2013
    1.786
    722
    113
    Zo, hier weer even koekeloeren hoor :p Ben bijna 6 weken en ook hier erg spannend! Die spanning vreet mij op. Is mijn derde zwangerschap en nog steeds zo bang dat het mis kan gaan..

Heb mij nog niet aangemeld bij een verloskundige. Iemand nog tips voor een goede bureau in Rdam/ Capelle a/d IJssel e.o.? Mijn 'eigen' verloskundige is dan zelf net mama geworden van haar vijfde kindje.

Deel Deze Pagina