❤ Mama's uitgerekend tussen 16 en 31 december 2017 ❤ 16 december Miepiemoos - 28 jaar - 2e kindje 17 december Kimm17 - 24 jaar - 1e kindje 18 december Niqi86 - 30 jaar - 2e kindje Leeuwarden2015 - 21 jaar - 2e kindje Lysje90 - 27 jaar - 1e kindje Anniko - 32 jaar - 1e kindje 19 december Zonne Straal - 32 jaar - 3e kindje Jaan13 - .. jaar - 2e kindje Mich92 - 24 jaar - 2e kindje 20 december Liefwolkje - .. jaar - .. kindje 2worden3 - 31jaar - 3e kindje Naatasja - 28 jaar - 1e kindje Dex1989 - 28 jaar - 1e kindje 21 december Junyor - 35 jaar - 2e kindje 22 december Number2 - 41 jaar - 2e kindje 23 december 24 december 25 december Elisabetta - 29 jaar - 3e kindje 26 december Roxje - 24 jaar - 1e kindje 27 december Love2Live - 34 jaar - 3e kindje Brandnew - 35 jaar - 2e kindje 28 december 29 december Muizelijntje - 33 jaar - 3e kindje 30 december MerelV - 31 jaar - 1e kindje 31 december Juni - 39 jaar - 3de kindje Afsprakenlijstje: 4 mei - Number2 - controle echo zh 5 mei - Niqi86 - eerste echo + intake VK 8 mei - Junyor - eerste echo 8 mei - Roxje- eerste echo 10 mei - jaan13 - eerste echo 10 mei - Mich92 - intake + eerste echo 11 mei - anniko - tweede echo 15 mei - Brandnew - tweede echo 15 mei - Kimm17 - tweede echo 16 mei - Lysje90- tweede echo + intake VK 18 mei - MerelV - eerste echo ziekenhuis 19 mei - juni - eerste echo 2 juni - Dex1989 - tweede echo 19 juni - Dex1989 - controle bij VK In totaal tot nu toe; 0 BOYS♂ 0 GIRLS♀ 0 VERRASSING
Ik heb meteen even het lijstje bijgewerkt en de afspraken tm vandaag weggehaald anders wordt die lijst zo lang en onoverzichtelijk. Hopelijk oké voor iedereen, anders pas ik het weer aan! Bedankt voor jullie leuke reacties trouwens!!
Dex1989: Super dat je een goede echo had! Anniko: veel plezier in Polen! Leuk dat je daar op controle kan! Gisteren sliep ik al maar ik schrok wakker en was me toch even zo misselijk! Pff, de ene dag is veel slechter dan de andere. Ik ga zo blij zijn als die eerste weken voorbij zijn. Ik zou ook de hele dag kunnen slapen. Uitkijken naar de echo kan ook nog niet echt want het duurt nog te lang. Hebben jullie het al aan mensen verteld? Wij nog aan niemand.
Hier hebben wij het ook nog aan niemand verteld. Planning is dat ook pas te doen als we de 12 weken goed mogen halen. Ik mag trouwens 12 mei voor de eerste echo. Nog anderhalve week in spanning afwachten. Tijd gaat best langzaam. Heb eigenlijk ook niet echt kwaaltjes meer. Maar gelukkig geven de kinderen wel afleiding genoeg.
Wij hebben het tot nu toe alleen aan mijn beste vriendin verteld. Zij kwam op bezoek een kwartier na de positieve test en ik kon het niet voor me houden! Ik vind het wel heel moeilijk om het niet te vertellen! Hebben jullie dat ook? Het zit de hele dag in mijn hoofd dus ik moet echt uitkijken wat ik zeg. De tijd gaat hier ook erg langzaam! Ik kan niet wachten op de eerste echo, maar kan 'm nog niet plannen omdat mijn man zn rooster nog niet heeft maar het wordt sowieso na de 15e.
❤ Mama's uitgerekend tussen 16 en 31 december 2017 ❤ 16 december Miepiemoos - 28 jaar - 2e kindje 17 december Kimm17 - 24 jaar - 1e kindje 18 december Niqi86 - 30 jaar - 2e kindje Leeuwarden2015 - 21 jaar - 2e kindje Lysje90 - 27 jaar - 1e kindje Anniko - 32 jaar - 1e kindje 19 december Zonne Straal - 32 jaar - 3e kindje Jaan13 - .. jaar - 2e kindje Mich92 - 24 jaar - 2e kindje 20 december Liefwolkje - .. jaar - .. kindje 2worden3 - 31jaar - 3e kindje Naatasja - 28 jaar - 1e kindje Dex1989 - 28 jaar - 1e kindje 21 december Junyor - 35 jaar - 2e kindje 22 december Number2 - 41 jaar - 2e kindje 23 december 24 december 25 december Elisabetta - 29 jaar - 3e kindje Me1991 - 26 jaar - 1e kindje 26 december Roxje - 24 jaar - 1e kindje 27 december Love2Live - 34 jaar - 3e kindje Brandnew - 35 jaar - 2e kindje 28 december 29 december Muizelijntje - 33 jaar - 3e kindje 30 december MerelV - 31 jaar - 1e kindje 31 december Juni - 39 jaar - 3de kindje Afsprakenlijstje: 4 mei - Number2 - controle echo zh 5 mei - Niqi86 - eerste echo + intake VK 8 mei - Junyor - eerste echo 8 mei - Roxje- eerste echo 10 mei - jaan13 - eerste echo 10 mei - Mich92 - intake + eerste echo 11 mei - anniko - tweede echo 15 mei - Brandnew - tweede echo 15 mei - Kimm17 - tweede echo 16 mei - Lysje90- tweede echo + intake VK 18 mei - MerelV - eerste echo ziekenhuis 19 mei - juni - eerste echo 2 juni - Dex1989 - tweede echo 19 juni - Dex1989 - controle bij VK In totaal tot nu toe; 0 BOYS♂ 0GIRLS♀ 0 VERRASSING
Mijn eerste echo is op 16 mei, dan ben ik net 8 weken. Hier ook wel wat meer misselijk, maar als ik eet dan gaat de misselijkheid wel wat weg. Maar het lastige is dat ik bijna nergens trek in heb. Ik drink voornamelijk fruitshakes en ik eet veel beschuiten. Herkenbaar?
Ik moet vooral moeite doen met avondeten en eet ook veel fruit. Het verschilt ook erg per moment waar ik zin in heb. Vooral de geur van rundvlees maakt me erg misselijk.
Haha ik zag laatst wel nectarines in een turkse supermarkt hier in de buurt. Ik weet niet of er ook zo'n supermarkt bij jou in de buurt zit, maar het is het proberen waard! En anders uit blik?
Hier ook totaal geen zin in eten, maar als ik niet eet word ik zo weeiig op de maag. Als ik dan iets heb gegeten gaat t wel weer, maar dat gevoel is er met een uur weer. Dus dan kan ik de hele dag gaan eten haha. Brood staat me tegen, alleen met bouillon vind ik het wel oké. Avondeten gaat nog best goed, behalve aardappelen.
Aah ik verlies ineens bruin bloed! Ik hoop zo dat het goed blijft gaan! Ik heb de verloskundige gebeld eb het is afwachten hoe het verder gaat... ben toch alvast een beetje verdrietig...
Ohh dat is schrikken! Snap dat je verdrietig bent Maar het hoeft nog niet mis te zijn. Mag je voor een echo komen? Sterkte xxx
Oh nee toch.. kun je herleiden waar t misschien van komt? Hardere ontlasting, gevreeën ? Zolang het geen helder rood bloed is met stolsels kan het nog altijd bij de innesteling horen. Maar het is wel schrikken zeg...rustig aan doen hoor
Ik ben eigenlijkde hele dag door wel misselijk en meteen na het eten krijg ik enorm last van maagzuur..erg vervelend. Hoef net niet te spugen maar t brand in mijn keel....Oh ja en obstipatie morgen gaan we weer een kijkje nemen, ben zó benieuwd of er een hartje is ! Gelukkig al vroeg in de ochtend . Tijdens een familie uitje het verteld aan mijn ouders en broer want tja...de carpaccio en biefstuk liet ik liggen en geen wijntje. Nog niet aan onze dochter om teleurstelling te voorkomen, vorig jaar ging het tenslotte mis
Schrikken zeg. Maar zoals number2 zegt, bruin bloed kan nog van innesteling zijn. Ik hoop met je mee dat het verder niks is.
Hoe reageerden je ouders en broer? Ik ben nu ook de hele dag door misselijk. Ook steeds een wee hongergevoel maar het is steeds zoeken naar wat ik wel en niet lust. En het zuur brand me ook in de keel, maar dat heb ik wel vaker. Veel succes met de echo morgen, hopelijk een mooi hartje!
Ze wisten wel dat we nog 'druk' aan het proberen waren maar niet dat het nu toch gelukkig raak is. Mijn moeder is al 2 weken overbezorgt en had ook al tegen mijn vader gezegd dat ik mogelijk zwanger was haha zij ziet het altijd meteen als er iets met iemand is. Ze waren allemaal erg enthousiast al zijn wij en zij ook nog heel voorzichtig. Je weet t nooit maar zo misselijk als nu heb ik me alleen tijdens de zwangerschap van mijn dochter gevoeld dus hopelijk is dit een goed teken! Vervelend he die misselijkheid in combi met maagzuur! Wat naar dat jij dat ook hebt,, ik ga morgen eens vragen of er iets voor is. De combinatie met extreem goed ruikvermogen nu maakt het er niet beter op he haha, zelfs parfum en zo vind ik nu zo vies! Had ik bij mijn dochter ook. Mijn gevoel zegt ook een meisje....