❤Mama's uitgerekend tussen 16 en 31 december 2017 ❤ 16 december Miepiemoos - 28 jaar - 2e kindje 17 december Kimm17 - 24 jaar - 1e kindje 18 december Niqi86 - 30 jaar - 2e kindje Leeuwarden2015 - 21 jaar - 2e kindje Lysje90 - 27 jaar - 1e kindje Anniko - 32 jaar - 1e kindje 19 december Zonne Straal - 32 jaar - 3e kindje Jaan13 - .. jaar - 2e kindje Mich92 - 24 jaar - 2e kindje 20 december Liefwolkje - .. jaar - .. kindje 2worden3 - 31jaar - 3e kindje Naatasja - 28 jaar - 1e kindje Dex1989 - 28 jaar - 1e kindje 21 december Junyor - 35 jaar - 2e kindje 22 december Number2 - 41 jaar - 2e kindje 23 december 24 december 25 december Elisabetta - 29 jaar - 3e kindje Me1991 - 26 jaar - 1e kindje 26 december Roxje - 24 jaar - 1e kindje 27 december Love2Live - 34 jaar - 3e kindje Brandnew - 35 jaar - 2e kindje 28 december 29 december Muizelijntje - 33 jaar - 3e kindje 30 december MerelV - 31 jaar - 1e kindje 31 december Juni - 39 jaar - 3de kindje Afsprakenlijstje: 11 mei - anniko - tweede echo 15 mei - Brandnew - tweede echo 15 mei - Kimm17 - tweede echo 16 mei - Lysje90- tweede echo + intake VK 16 mei - Love2Live - intake + 1e echo 18 mei - MerelV - eerste echo ziekenhuis 19 mei - juni - eerste echo 30 mei- Number2 - Termijn echo 2 juni - Dex1989 - tweede echo 19 juni - Dex1989 - controle bij VK In totaal tot nu toe; 0 BOYS♂ 0GIRLS♀ 0 VERRASSING
@Mich92 wat ontzettend naar meid! Heel veel sterkte. @Jaan13 gefeliciteerd met je echo! Hier ook weer een echo gehad en alles nog steeds mooi op z'n plek. Iedere keer zo'n opluchting. En man ben ik MOE de laatste paar dagen. Rond 13:30uur na een lange wandeling met mijn puppy plof ik op de bank en slaap ik 1,5uur (Hij gelukkig ook )
@anniko Goede reis gehad naar je familie? Fijn dat de echo goed was. En dat van moe zijn herken ik ook. Ik ga elke middag op de bank slapen. Ik houd het anders echt niet vol *gaaaapp* Ik mag gelukkig van mijn werk ook eerder weg en dan kan ik even een tukje doen. Daarna red ik het wel weer tot na het avondeten en dan kak ik weer in. Het hoort erbij he...nog even doorbijten en dan voelen we ons in het tweede trimester vast beter.
oh wat goed weer! kan me de opluchting voorstellen ik merk dat als ik te weinig uitrust ik ontzettend misselijk wordt. als ik voldoende slaap dan kan ik veel meer hebben. al zijn het maar 15 minuutjes, even zzzzzzzzz
@Mich92, sterkte, wat een rotnieuws zeg @Jaan13, wat fijn dat jullie een goede echo hadden. @anniko, wat fijn dat jullie echo ook weer goed was. Hier met vlagen enorm misselijk en helpt alleen als ik kaakjes eet. Met momenten ontzettend moe. Morgen de echo om 11 uur. Ben afgelopen dagen hier minder geweest in de hoop dat de tijd was sneller zou gaan en de zenuwen wat weg zouden blijven. Is aardig gelukt. Maar nu behoorlijk gespannen richting de echo morgen.
@muizelijntje Ik begrijp dat je gespannen bent. Je wilt toch graag de bevestiging dat het goed is. Succes nog met even wachten en ik duim voor je dat alles goed is. Mijn eerste echo is dinsdag, dat duurt nog even maar ik ben er ook gespannen voor. Denk dat ik maandag of dinsdag nog zenuwachtiger wordt. Welterusten, hoop dat je lekker slaapt