Hey lieve dames, Al een tijdje niks laten horen. Super blij waren we toen ik zwanger bleek in ronde 6! Eerste echo was met 6 weken en zag er prima uit. Helaas de volgende echo geen levend vruchtje meer Gekozen om een curretage te doen om het weg te laten halen. Voel me heel leeg nu. Ik wil jullie allemaal succes wensen deze zwangerschap!
Fijne moederdag voor diegene die al een lief ukkepukkie hebben rondlopen (en de mama's die, als alles goed gaat, er over 8maanden een hebben rondlopen!) ♡ In gedachten bij de mama's die hun kindje hebben moeten loslaten..⭐
Dames , wij willen het volgende week aan de vriendengroep bekent maken . Na de echo als die goed is . Iedereen komt bij ons maar na 2x afgezaagd te roepen " wij zijn zwanger " te hebben gehoord .. weet ik dat ik dat absoluut niet wil . Hebbenn jullie leuke ideeën om aan een groep te zeggen dat je zwanger bent .
@Juni en dan aansnijden als iedereen er is ? Had voor mijn ouders ook gebakjes besteld met dec 2017 er op.. kwamen ze ineens vandaag ipv morgen .. dan maar muisje op negerzoenen haha ..
Ik ga mijn ouders 'het grote opa en oma voorleesboek' geven als de echo goed is! Eerste kleinkind, dus die link leggen ze vast wel! Je kunt in je huis een blauwe en een roze helium ballon ophangen.. Kijken hoe lang het duurt voor er vragen komen! Ik wil ook nog iets leuks verzinnen voor mijn vriendinnen, maar ik zie ze niet tegelijk.. dus als iemand nog iets leuks weet voor individuele bekendmaking hoor ik het graag!
Een gewone kwarktaart maken. Insmeren met slagroom en vervolgens er blauwe en roze muisjes opstrooien. Zoiets:
Leukk , ik denk dat ik gebakjes ga laten maken . Neutraal van de buitenkant en dan roze blauw van binnen ..
Sinds 1,5 dag totaal niet meer misselijk en mijn borsten zijn de spanning ook kwijt.. Ik zou met de dag misselijker moeten worden toch? Echt een beetje het gevoel dat het mis is. Woensdag echo.. Ik denk dat afwachten de enige optie is.. Ben nu wel dubbel zenuwachtig voor woensdag.. Hopelijk zit mijn gevoel fout..
Soms kun je ook een paar dagen hebben dat het iets beter lijkt te gaan en daarna toch een terugval. Ook ik voel me vandaag en gisteren ietsje beter, nog steeds misselijk maar ietsje draaglijker. Kan het niet zijn dat je door de spanning over de echo je even niet meer misselijk voelt? Ook vroeg ik me af of de piek van misselijkheid bij sommigen niet wat vroeger kan liggen, stel je bereikt je piek van hcg al als je 8 weken bent, kan dat niet? Ik zal voor je duimen voor een goede echo woensdag, zelf heb ik vrijdag de 1e echo.
Sterkte @liefwolkje Voelt dan altijd wel dubbel om daarna jouw eigen geluk te delen. Ik had vanmorgen een afspraak bij de gyn in combi met een echo om te kijken of het een goede zwangerschap is. Alles ziet er helemaal goed uit en het hartje klopt. We hadden onze eerste van ruim 7 mee, die vond het natuurlijk geweldig om te zien. Op 6/6 hebben we termijnecho en intake NIPT. Op 20/6 weer naar de gyn. En zal ergens deze weken ook een afspraak bij de verloskundige hebben. Ik heb voor een gecombineerd controletraject met gyn en verlos gekozen. Het is een heel lang verhaal waarom, ga ik hier nu niet delen, maar er is medisch gezien nogal wat misgegaan tijdens vorige zwangerschap/bevalling, met een o.a. p.t.s.s. als gevolg. Dus sta onder verscherpt medisch toezicht zullen we maar zeggen , omdat de kans op herhaling van alle shit aanwezig is. Gelukkig gaat het erg goed tot nu toe, ook in de bovenkamer. Heb erg veel werk verricht om zover weer te komen...
Ik hoop het! Ik zie in je banner dat wij aardig gelijk lopen (3dagen verschil).. Het moet niet gekker worden als ik zeg dat ik hoop dat het een tijdelijke misselijkheidsstop is he? Er zijn ook mensen die helemaal niet misselijk worden.. misshien hoor ik vanaf 7.4 weken daarbij? Jij succes vrijdag bij je echo! Ik hou jullie op de hoogte ♡