❤Mama's uitgerekend tussen 16 en 31 december 2017 ❤ 16 december Miepiemoos - 28 jaar - 2e kindje 17 december Kimm17 - 24 jaar - 1e kindje 18 december Niqi86 - 30 jaar - 2e kindje Leeuwarden2015 - 21 jaar - 2e kindje Lysje90 - 27 jaar - 1e kindje Anniko - 32 jaar - 1e kindje Irisje24 - ? jaar - 1e kindje 19 december Zonne Straal - 32 jaar - 3e kindje Jaan13 - ? jaar - 2e kindje Mich92 - 24 jaar - 2e kindje 20 december 2worden3 - 31jaar - 3e kindje Naatasja - 28 jaar - 1e kindje Dex1989 - 28 jaar - 1e kindje 21 december Junyor - 35 jaar - 2e kindje 22 december Number2 - 41 jaar - 2e kindje 23 december 24 december 25 december Elisabetta - 29 jaar - 3e kindje Me1991 - 26 jaar - 1e kindje 26 december Roxje - 24 jaar - 1e kindje 27 december Love2Live - 34 jaar - 3e kindje Brandnew - 35 jaar - 2e kindje Juni - 39 jaar - 3de kindje 28 december 29 december Muizelijntje - 33 jaar - 3e kindje 30 december 31 december 1 januari MerelV - 31 jaar - 1e kindje 3 januari Curagirl - ? jaar - 1e kindje Afsprakenlijstje: 23 mei - Kim17 - tweede echo 24 mei - Muizelijntje - tweede echo 29 mei - Zonnestraal - termijn echo 30 mei- Number2 - termijn echo 30 mei - Dex1989 - tweede echo 6 juni - Elisabetta - termijn echo 6 juni - Brandnew - termijn echo + intake NIPT 8 juni - Merelv - tweede echo 8 juni - juni - tweede echo 8 juni - Me1991 - termijn echo 15 juni - Merelv - termijn echo 16 juni - Me1991 - controle bij VK 17 juni - Jaan13 - termijn echo 19 juni - Dex1989 - controle bij VK 20 juni - Brandner - gyn In totaal tot nu toe; 0 BOYS♂ 0GIRLS♀ 0 VERRASSING
@Number2 Wat vervelend dat je je zo rot hebt gevoeld. Fijn dat het nu weer wat beter gaat. Symptomen kunnen inderdaad gaan en komen. Hier gaat het ook op en af. Gisteren was een goede dag, nu ben ik aan het werk en ik merk dat het al snel minder wordt. Afgelopen weekend was het ook druk (man was weg), dus toen werd het ook erger. Maar ik hoop echt heel gauw van al die kwaaltjes af te zijn. Nog even een paar weekjes doorbijten...Ik kan van mijn vorige zwangerschap ook niet goed meer herinneren wanneer ik me beter ging voelen...
Hey dames! Aahh weer lang hier niet geweest, maar ik was 8 dagen alleen met mijn tanden- wisselende, alles-bijtende, superhyper pup en ik was zooo moe, en sinds zaterdag ook flink verkouden. Gelukkig is mijn man nu weer terug in NL! @Lillian1983 sterkte meid! @Irisje24 welkom! Wij lopen gelijk op zie ik Ik ben net als jij de hele tijd bang voor MA... misschien omdat ik nog steeds zo weinig voel? Maar volgende week maandag heb ik termijnecho dus dan ga ik meer weten. Ik zie nog steeds geen buik, maar bij mij is het wel een beetje moeilijker omdat ik normaal gesproken een 7 maanden zwanger-achtige buik heb En tot nu toe val ik maar af, maar goed, als je zoveel vetgehalte hebt dan kan het zeker geen kwaad Ik ben niet zo goed met eten, word er absoluut niet misselijk van maar gewoon geen zin in avondeten, vlees, groente etc. Alleen fruit en brood met kaas!
❤Mama's uitgerekend tussen 16 en 31 december 2017 ❤ 16 december Miepiemoos - 28 jaar - 2e kindje 17 december Kimm17 - 24 jaar - 1e kindje 18 december Niqi86 - 30 jaar - 2e kindje Leeuwarden2015 - 21 jaar - 2e kindje Lysje90 - 27 jaar - 1e kindje Anniko - 32 jaar - 1e kindje Irisje24 - ? jaar - 1e kindje 19 december Zonne Straal - 32 jaar - 3e kindje Jaan13 - ? jaar - 2e kindje Mich92 - 24 jaar - 2e kindje 20 december 2worden3 - 31jaar - 3e kindje Naatasja - 28 jaar - 1e kindje Dex1989 - 28 jaar - 1e kindje 21 december Junyor - 35 jaar - 2e kindje 22 december Number2 - 41 jaar - 2e kindje 23 december 24 december 25 december Elisabetta - 29 jaar - 3e kindje Me1991 - 26 jaar - 1e kindje 26 december Roxje - 24 jaar - 1e kindje 27 december Love2Live - 34 jaar - 3e kindje Brandnew - 35 jaar - 2e kindje Juni - 39 jaar - 3de kindje 28 december 29 december Muizelijntje - 33 jaar - 3e kindje 30 december 31 december 1 januari MerelV - 31 jaar - 1e kindje 3 januari Curagirl - ? jaar - 1e kindje Afsprakenlijstje: 23 mei - Kim17 - tweede echo 24 mei - Muizelijntje - tweede echo 29 mei - Zonnestraal - termijn echo 29 mei - Anniko - termijn echo & intake gyn 30 mei- Number2 - termijn echo 30 mei - Dex1989 - tweede echo 6 juni - Elisabetta - termijn echo 6 juni - Brandnew - termijn echo + intake NIPT 8 juni - Merelv - tweede echo 8 juni - juni - tweede echo 8 juni - Me1991 - termijn echo 15 juni - Merelv - termijn echo 16 juni - Me1991 - controle bij VK 17 juni - Jaan13 - termijn echo 19 juni - Dex1989 - controle bij VK 20 juni - Brandner - gyn In totaal tot nu toe; 0 BOYS♂ 0GIRLS♀ 0 VERRASSING
Ik las dat jij het ook heel moeilijk hebt gehad afgelopen weekend. hopelijk heb je je rust een beetje kunnen inhalen. wel fijn om te lezen dat je gisteren een goeie dag had. Ja ze komen en gaan he.. dat is aan de ene kant fijn en aan de andere kant onrustig. ik heb vertrouwen hoor! ben helemaal geen doemdenker! maar het is zo een spannende tijd dat ik nog niet echt op een roze wolk zit ..
dat is een lange tijd zonder man!! haha pups zijn net kleine kinderen het voordeel is dat je lekker veel naar buiten moet en je hierdoor je lichaam en darmen goed kunt laten ontspannen. op zich een voordeel dat je nu een beetje afvalt want we komen nog genoeg aan komende maanden grapje he!! de kilo die door mijn darmen er aan was is er inmiddels ook al weer af haha. en de kleintjes pakken de benodigde voeding toch wel, zolang je maar genoeg kunt drinken. fruit , brood en kaas klinkt best lekker hoor Ik heb de termijn echo ook volgende week! loop iets op jou achter maar aangezien we voor de nipt gaan en deze niet altijd geprikt kan worden kan ik zo in week 11 de afspraak hiervoor maken. het moet tussen 11 en 12 weken dus als het druk is kan het nog een weekje uitlopen en zijn we toch nog op tijd. Lekker laten verwennen door je man en stuur hem op pad met de tanden- wisselende, alles-bijtende, superhyper pup
Ik voel ook weinig, soms wat misselijkheid maar dat was het dan ook. Dat maakt mij idd ook bang. Maar mijn moeder heeft nooit wat gevoeld en 2 gezonde kinderen op de wereld gezet dus het zegt allemaal niets. Spannend ik heb ook volgende week mijn termijn echo
Ja ik ga ook voor de NIPT, ff kijken of ik dan meteen bloed kan laten prikken of een afspraak moet maken. Ik ben dan precies 11+0. Het hoeft trouwens niet tussen 11 en 12 weken, maar vanaf 11 weken: http://www.rivm.nl/Onderwerpen/P/down_edwards_patau_en_SEO/Combinatietest_en_NIPT Mijn man heeft me gister al veel geholpen ondanks jet lag en alles. Jammer dat hij niet de hele dag thuis kan zijn
Het weekend was inderdaad pittig, maar nu is het gelukkig weer rustiger. En vanaf donderdag gaan we een paar dagen kamperen met familie, dus kan ik ook tot rust komen hopelijk. Je hebt gelijk wat betreft die spannende tijd...ik denk dat het besef bij mij pas echt gaat komen als de termijnecho goed is en ik begin te groeien of het kindje ga voelen.
Al een tijdje erg misselijk en 5 kilo afgevallen (randje ondergewicht nu).. Ik ben dit weekend zo misselijk geweest dat ik 2 nachten niet geslapen heb en constant hyperventilerend met mijn hoofd boven een emmer heb gehangen (nog last van mijn voorhoofd ervan) Mijn vriend heeft toen de huisartsenpost maar gebeld en ik heb medicatie gekregen. Gelukkig gaat het sinds gisteren weer veel beter!
@merelv Ohh dat klinkt niet goed Echt niet leuk voor je! Fijn dat je medicijnen hebt gekregen en dat deze ook werken. Hopelijk ben je over een paar weken helemaal van de misselijkheid af.
@merelv ahh arme jij. Goed dat het nu weer beter gaat. Sterkte. @Elisabetta ik denk dat ik het NOOIT ga geloven. Tot nu toe heb ik al 5 echo's gehad en ben nog steeds iedere dag onzeker. Over onzekerheid gesproken... Ik heb sinds 13uur weer bloedverlies. Net als vorige keer bij 6 weken na een orgasme (dutje gedaan en een sexdroom gehad, oh jongen! ), maar niet zo hevig. Toch de gyn gebeld en mocht meteen voor een echo komen. Alles ziet er goed uit, dus weer geen idee wat er aan de hand is. Ze heeft zelfs mijn baarmoederhals gecheckt en heeft er wel een stolsel uitgehaald dus het komt zeker vanuit mijn baarmoeder, maar ze zei dat er alles goed uitziet... eh. Maar mijn beeb is al zo groot! Je kan armpjes en beentjes zien:
@anniko Dat is wel schrikken van het bloed en die stolsels. Maar gelukkig dat de gyn gecheckt heeft. Is het bloeden inmiddels gestopt?
❤Mama's uitgerekend tussen 16 en 31 december 2017 ❤ 16 december Miepiemoos - 28 jaar - 2e kindje 17 december Kimm17 - 24 jaar - 1e kindje 18 december Niqi86 - 30 jaar - 2e kindje Leeuwarden2015 - 21 jaar - 2e kindje Lysje90 - 27 jaar - 1e kindje Anniko - 32 jaar - 1e kindje Irisje24 - ? jaar - 1e kindje 19 december Zonne Straal - 32 jaar - 3e kindje Jaan13 - ? jaar - 2e kindje Mich92 - 24 jaar - 2e kindje 20 december 2worden3 - 31jaar - 3e kindje Naatasja - 28 jaar - 1e kindje Dex1989 - 28 jaar - 1e kindje 21 december Junyor - 35 jaar - 2e kindje 22 december Number2 - 41 jaar - 2e kindje 23 december 24 december 25 december Elisabetta - 29 jaar - 3e kindje Me1991 - 26 jaar - 1e kindje 26 december Roxje - 24 jaar - 1e kindje 27 december Love2Live - 34 jaar - 3e kindje Brandnew - 35 jaar - 2e kindje Juni - 39 jaar - 3de kindje 28 december 29 december Muizelijntje - 33 jaar - 3e kindje 30 december 31 december 1 januari MerelV - 31 jaar - 1e kindje 3 januari Curagirl - ? jaar - 1e kindje Afsprakenlijstje: 23 mei - Kim17 - tweede echo 24 mei - Muizelijntje - tweede echo 29 mei - Zonnestraal - termijn echo 29 mei - Anniko - termijn echo & intake gyn 30 mei- Number2 - termijn echo 30 mei - Dex1989 - tweede echo 6 juni - Elisabetta - termijn echo 6 juni - Brandnew - termijn echo + intake NIPT 6 juni - Juni - tweede echo + bloedafname NIPT 7 juni - Jaan13 - termijn echo 8 juni - Merelv - tweede echo 8 juni - Me1991 - termijn echo 15 juni - Merelv - termijn echo 16 juni - Me1991 - controle bij VK 19 juni - Dex1989 - controle bij VK 20 juni - Brandner - gyn In totaal tot nu toe; 0 BOYS♂ 0GIRLS♀ 0 VERRASSING
Hier vandaag weer een goede echo gehad, met een mooi kloppend hartje en de verloskundige heeft het zelfs laten horen. Was ook netjes gegroeid en alles zag er keurig uit voor de termijn. Ik mag 7 juni weer voor een echo en heb dan de intake ook. Dan wordt ook de combinatietest en de nipt besproken. Maar ik ga denk ik voor de nipt.
@Elisabetta ja, het bloeden was al na 2 uur gestopt gelukkig. @muizelijntje wat heerlijk meid! Het geeft altijd zo'n rust als je een goede echo hebt gehad