Hahaha, raar he, die zwangerschaps cravings. We halen al een paar weken geen grote boodschap meer 1x per week, maar halen per dag, omdat ik ineens van die gekke eet ideeën heb.
Hahah Jaa idd .. Zit de hele middag al te janken .. Volgensmij om niks .. nu de wensboom aan het kijken janken
He meiden, het was even stil aan deze kant. Ik voelde me op zich goed, maar merkte dat ik door de verdrietige verhalen van de meiden waar het mis is gegaan, zo ontzettend onzeker werd. Mijn emoties zitten behoorlijk hoog op het moment, dus ik kon dit gewoon even niet handelen.. heel erg, want juist ook in dat soort momenten moet je er voor elkaar zijn, maar het lukte even niet. Sorry! Vandaag in ieder geval de termijn echo gehad en alles zag er super goed uit! Ook ik ben vooruit gezet, vandaag precies 11 weken, waar de vorige echo zei dat dit pas vrijdag zou zijn. Baby was lekker aan het bewegen en steeds met zn armpjes en beentjes in de lucht. Ontzettend leuk om te zien, ben helemaal verliefd! Verder gaat het eigenlijk wel goed, nog licht misselijk, maar niet meer kokhalzen gelukkig. Wel moe, dus slaap echt om half 10. Enige puntje is alleen dat ik sinds vorige week al last heb van mijn SI gewricht, dus een zeer pijnlijke bil. Het is mijn zwakke punt (rug/bekken) en was te verwachten helaas. Ik ga binnenkort beginnen met zwangerschapszwemmen, eens zien of dat wat is. Meiden met goede echo's, wat heerlijk zeg! Ontzettend leuk om al die mooie beebjes te zien. En @Number2 wat een eind vooruit, heerlijk! Zo komt die 12-weken grens wel heel dichtbij he.. eindelijk! Nou, lekker genieten allemaal en tot snel weer!
hallo! zijn deze zaterdag er pas 8r gekome dat ik zwanger ben! uitgerekenr op 27-12 tot nu toe kan pas over veel weke hier egt mwepraten want eigelijk weet nog niemant het en typ nu okk anders dan normaal omdat ik nog niet aan de mama's met wie ik ineen ander klupje hier zit wil laten weten dat ik het ben hihi ik ga zo eve bijleze hier zo dat ik jullie al wat beter leer kennen gefeliciteerd allemaal!
@Anna Nymous welkom, wat bijzonder dat je nu pas bent achtergekomen dat je zwanger bent, gefeliciteerd! @Number2 yaaaaay goed nieuws! Prachtig beebje heb je daar @Dex1989 leuk dat je echo ook helemaal top was! Yippie! @Zonne straal waar ben jij?! Ik hoop dat gister alles goed is gegaan. @poppysun hoe was jou echo uiteindelijk? Heb ik het gemist? Hier vandaag NIPT gehad + andere bloedonderzoeken. 9 buisjes bloed afgenomen! Ow, en ik kreeg nog een echo. Dat hoefde niet want gister heb ik net een echo gehad maar die echoscopiste vroeg zelf of ik het nog een keer wilde. Echo nummer 7 dus Beebje was lekker aan het springen.
3 jaar geleden heen gegaan! Ja m'n ouders vonden het fantastisch! Wel heel jammer natuurlijk dat we zo ver weg zitten. Maar ze gaan zeker een maand overkomen!
Welkom! Je bent op dezelfde dag uitgerekend als ik. Ik wou dat ik er nu ook pas achter was gekomen want dat zou vast betekenen dat ik nog niet veel kwaaltjes had gehad Of heb je toch wel last van kwaaltjes?
Ow en @Dex1989, ik heb ook al jaren last van mijn SI gewricht en wat mij helpt is iedere maand naar de chiropractor gaan (ik weet niet hoe ik zonder mijn chiro zou kunnen functioneren ) en heel goed mijn hamstring en piriformis strechten. En ijs op SI, dat helpt altijd!
9 buizen !! Zo dan haha heb je nog wel wat over ik ga duimen voor een goede uitslag! Dank je wel voor je lieve reactie
Geen sorry hoor meis, het is ook moeilijk om te lezen als het bij iemand mis gaat. Iedereen gaat daar anders mee om en je moet jezelf in de gaten houden en beschermen. Heb je het nu weer een beetje los kunnen laten? Wat fijn om te horen dat alles goed gaat met je kleintje! En ook verder vooruit! Heerlijk hoor! Wat je si gewricht betreft , dat is een lastige idd. Je banden worden soepeler en daarmee zal je gewricht instabieler worden. Zwemmen is een hele goede! Ik start binnenkort met banentrekken. Herken het probleem ook. Heb ooit een ongeluk gehad en daarbij heeft mijn nek en onderrug een klap gehad. Mijn manueel therapeut zorgt ervoor dat deze los blijft maar tijdens een zwangerschap veranderd er zoveel daar onder dat zijn advies ook zwemmen is. Ik hoop dat het je gaat helpen want het is een lastige kwaal !! Wil je je echo met ons delen?
Goedemiddag Dames, Wat leuk! Mijn vriendin attendeerde me op de forums! Ik ben 27 jaar en zwanger van ons 1e kindje! Mijn uitgerekende datum is 19-12-2017! Heb op 11-05 de 1e echo gehad en mag vanavond alweer! Super leuk om ervarigen etc. Te delen! Groetjes Merel
❤Mama's uitgerekend tussen 16 en 31 december 2017 ❤ 16 december Miepiemoos - 28 jaar - 2e kindje 17 december Kimm17 - 24 jaar - 1e kindje 18 december Niqi86 - 30 jaar - 2e kindje Leeuwarden2015 - 21 jaar - 2e kindje Lysje90 - 27 jaar - 1e kindje Anniko - 32 jaar - 1e kindje Irisje24 - ? jaar - 1e kindje 19 december Zonne Straal - 33 jaar - 3e kindje Jaan13 - ? jaar - 2e kindje Mich92 - 24 jaar - 2e kindje Merel1204 - 27 jaar - 1e kindje 20 december 2worden3 - 31jaar - 3e kindje Naatasja - 28 jaar - 1e kindje Dex1989 - 28 jaar - 1e kindje 21 december Junyor - 35 jaar - 2e kindje 22 december Number2 - 41 jaar - 2e kindje 23 december 24 december 25 december Elisabetta - 29 jaar - 3e kindje Me1991 - 26 jaar - 1e kindje Poppysun - 38 jaar - 2e kindje 26 december Roxje - 24 jaar - 1e kindje 27 december Love2Live - 34 jaar - 3e kindje Brandnew - 35 jaar - 2e kindje Juni - 39 jaar - 3de kindje 28 december 29 december Muizelijntje - 33 jaar - 3e kindje 30 december 31 december 1 januari MerelV - 31 jaar - 1e kindje 3 januari Curagirl - 27 jaar - 1e kindje Afsprakenlijstje: 30 mei- Number2 - termijn echo 30 mei - Dex1989 - tweede echo 30 mei - Poppysun - termijn echo en controle 31 mei - Merel1204 - termijn echi 6 juni - Elisabetta - termijn echo 6 juni - Brandnew - termijn echo + intake NIPT 6 juni - Juni - tweede echo + bloedafname NIPT 6 juni - Kimm17 - Combinatietest 7 juni - Jaan13 - termijn echo 8 juni - Merelv - tweede echo 8 juni - Me1991 - termijn echo 9 juni - Poppysun - controle ziekenhuis 9 juni - intake en echo ziekenhuis 15 juni - Merelv - termijn echo 16 juni - Me1991 - controle bij VK 19 juni - Dex1989 - controle bij VK 19 juni - Kimm17 - echo bij VK 20 juni - Brandner - gyn 22 juni - anniko - controle bij gyn In totaal tot nu toe; 0 BOYS♂ 0GIRLS♀ 0 VERRASSING
@Anna Nymous mensen gaan je echt niet aan de manier van typen herkennen hoor haha . Nu is je schrijven wel heel slecht. Maar gefeliciteerd ! Ik ben trouwens naar vorgen gezegd naar 24dec , ik heb vrijdag 2 juni weer een echo en een de nipt ..
Dank voor je lieve berichtje @Number2. Soms moet je inderdaad gewoon je zelf beschermen, al die emoties ook.. pff haha. De foto is niet zo duidelijk maar we hebben ook gefilmd en dat was echt ontzettend leuk en duidelijk! Hoe voel jij je nu? Ook minder onzeker en iets fitter? We gaan trouwens toch voor de NIPT, mijn vriend wilde liever wat meer zekerheid en naja.. hij heeft me overtuigd. Dus binnenkort prikken.. hopelijk niet weer 2 weken lang een blauwe, paarse, groene, dikke arm! Oja mijn uitgerekende datum is dus vervroegd naar 19 december, mocht iemand de lijst nog aan gaan passen. Nieuwe dames, welkom! Geniet van jullie zwangerschap!
Leuk je echo!!! En wat leuk dat je t gefilmd hebt. Ik voel me in de avond een echt oud wijf misselijk en moe na t eten. Het hangt samen dat weet ik en als ik even slaap zakt t wel. Ik heb vandaag het bloedprikken gehad voor de nipt en gelijk ook voor de reguliere bloed controle. Alles maar in 1 keer maar wel 6 hele volle buizen Spannend dat jullie ook voor de nipt gaan. Weer iets om af te tellen tot je de uitslag krijgt. Maar snap t wel Hopelijk zonder blauwe arm idd !
Ik denk dat er een oude lijst is gepakt haha ik had mezelf al naar de 17e verhuisd en nu weer de 22ste
❤Mama's uitgerekend tussen 16 en 31 december 2017 ❤ 16 december Miepiemoos - 28 jaar - 2e kindje 17 december Kimm17 - 24 jaar - 1e kindje Number2 - 41 jaar - 2e kindje 18 december Niqi86 - 30 jaar - 2e kindje Leeuwarden2015 - 21 jaar - 2e kindje Lysje90 - 27 jaar - 1e kindje Anniko - 32 jaar - 1e kindje Irisje24 - ? jaar - 1e kindje 19 december Zonne Straal - 33 jaar - 3e kindje Jaan13 - ? jaar - 2e kindje Mich92 - 24 jaar - 2e kindje Merel1204 - 27 jaar - 1e kindje Dex1989 - 28 jaar - 1e kindje 20 december 2worden3 - 31jaar - 3e kindje Naatasja - 28 jaar - 1e kindje 21 december Junyor - 35 jaar - 2e kindje 22 december 23 december 24 december 25 december Elisabetta - 29 jaar - 3e kindje Me1991 - 26 jaar - 1e kindje Poppysun - 38 jaar - 2e kindje 26 december Roxje - 24 jaar - 1e kindje 27 december Love2Live - 34 jaar - 3e kindje Brandnew - 35 jaar - 2e kindje Juni - 39 jaar - 3de kindje 28 december 29 december Muizelijntje - 33 jaar - 3e kindje 30 december 31 december 1 januari MerelV - 31 jaar - 1e kindje 3 januari Curagirl - 27 jaar - 1e kindje Afsprakenlijstje: 30 mei - Poppysun - termijn echo en controle 31 mei - Merel1204 - termijn echi 6 juni - Elisabetta - termijn echo 6 juni - Brandnew - termijn echo + intake NIPT 6 juni - Juni - tweede echo + bloedafname NIPT 6 juni - Kimm17 - Combinatietest 7 juni - Jaan13 - termijn echo 8 juni - Merelv - tweede echo 8 juni - Me1991 - termijn echo 9 juni - Poppysun - controle ziekenhuis 9 juni - intake en echo ziekenhuis 15 juni - Merelv - termijn echo 16 juni - Me1991 - controle bij VK 19 juni - Dex1989 - controle bij VK 19 juni - Kimm17 - echo bij VK 20 juni - Brandner - gyn 22 juni - anniko - controle bij gyn 28 juni - number2 - controle bij VK In totaal tot nu toe; 0 BOYS♂ 0GIRLS♀ 0 VERRASSING