16 t/m 31 december 2017

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Niqi86, 11 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juni

Juni Fanatiek lid

11 jan 2007
    1.562
    140
    63
    Ik heb zelf zo'n angelsound en de vorige keren kon ik rond de 12 weken zelf het hartje horen. Ik hoop dat dit nu ook zo is, want ik moet nog tot 20 juli wachten voor ik weer controle heb. Maar aangezien mijn baarmoeder nogal diep bleek te liggen, vrees ik eigenlijk dat ik het niet zo snel zal horen.

2. Niqi86

Niqi86 Bekend lid

24 aug 2014
    663
    291
    63
    Wat een fijne gynaecoloog! Echt super dat zo zo'n goede begeleiding krijgt.

Ik denk dat ik het kindje ook al voel. Toen ik het bij de termijnecho zag springen wist ik het zeker. Bizar vroeg, maar zo'n ander gevoel inderdaad! Bij mijn zoontje voelde ik hem pas met 20 weken.

3. Number2

Number2 Fanatiek lid

10 okt 2016
    1.647
    495
    83
    wat vervelend voor je meis, die misselijkheid.. ja de kleine ligt nog ver weg. met 11 weken en 2 dagen was het bij mij ook niet hoorbaar. pas vanmorgen kon de vk met veel moeite de kleine vinden en ben nu bijna 13 weken. het is heel normaal al had je het liever anders gehad he.. het liefste zou je even binnenkijken dan . als je heel onzeker bent kun je eventueel naar een echo centrum om even kort te kijken. kost je wel geld maar misschien is dat het waard. en anders minder dan een weekje wachten. hou vol

4. merelv

merelv Actief lid

12 nov 2015
    233
    70
    28
    Het is al een tijd aan de gang (vanaf 6 weken, maar steeds met vlagen (van ochtenden tot 3 dagen achterelkaar heeeel erg. Ik heb ook veel tussenpozen/dagen dat het best te doen is hor!). Nu had ik weer een paar slechte dagen. Gelukkig was mijn urine goed en gaat het vandaag weer. Ik gebruik Emesafene, ik heb ook bij de aangegeven of ik iets anders mocht hebben bijvoorbeeld Primperan, maar de assistente gaf aan dat dit niet mag in de zwangerschap. Heel vreemd....

5. merelv

merelv Actief lid

12 nov 2015
    233
    70
    28
    Fijn te horen dat je een week later nog niets kon horen... Gelukkig heb ik volgende week donderdag de termijnecho, dus dan is alles goed te zien ;) ik kijk er echt naar uit!
    Wel een goed idee inderdaad om bij onzekerheid naar een echocentrum te gaan, ik heb het er wel voor over! maar donderdag is nu gelukkig dichtbij...

Number2 vindt dit leuk.
  6. brandnew

brandnew Actief lid

28 apr 2017
    128
    96
    28
    Vrouw
    Ik doe ook mee sinds week 7.

Anna Nymous vindt dit leuk.
  7. anniko

anniko Actief lid

10 dec 2015
    437
    153
    43
    NULL
    Den Haag
    @Number2 o ja dat klopt wel dat je baarmoeder moet nu bij 12 weken boven je schaambeen komen. Ik denk dat ik het nu wel merk, mijn onderbuik wordt wel een beetje groter maar het doet ook pijn zeg! Hoop dat het de groeipijn is en geen begin van bekkeninstabiliteit of zoiets want die steken in mijn schaambeen en onderbuik zijn best heftig, vooral s'nachts.

@Juni Ik zou ook heel graag zo'n Angelsounds aanschaffen maar ik zit nog in dubio, ik lees verschillende verhalen, wel slecht voor de baby, helemaal niet slecht voor de baby... en ik vraag me af of ik het hartje zou kunnen vinden als ik dik ben?

Oke, ik ga naar bed want morgen moet ok om 5:45 opstaan want ik vlieg om 8 uur naar Londen. Fijn weekend, ik "zie" jullie dinsdag weer! ♥

8. Me1991

Me1991 Lid

29 apr 2017
    38
    15
    8
    Vrouw
    Veel plezier!

9. Kimm17

Kimm17 Fanatiek lid

10 feb 2016
    2.513
    1.989
    113
    Dat is idd een leuk idee haha!

En ik doe sinds week 5 al mee met moeders voor moeders. Aangezien ik ook pregnyl heb gebruikt! En vind het wel leuk om iets terug te kunnen doen :)

Anna Nymous vindt dit leuk.
  10. Curagirl

Curagirl Actief lid

23 apr 2017
    176
    140
    43
    Vrouw
    Tot nu toe ging het qua misselijkheid best prima bij mij.
    Nu lijkt het wel of het sinds een dag of 2 erger wordt! :( (kan dat na 10wk nog?)
    Het enige waar ik zin in heb is fruit en rauwe worteltjes.. Warm eten moet ik echt niet aan denken!! o_O

Hopelijk is het een zeer tijdelijke dip, want ben alleen nog maar afgevallen in de afgelopen weken. (van 63 naar 61.5)
    Niet heel veel, maar toch.. Zou graag willen blijven eten haha!

Zijn jullie al bezig met namen? Ben er gister tegen manlief over begonnen, maar hij vond dat we nog tijd genoeg hadden haha! ;)

Fijn weekend lieve dames!!

11. Kimm17

Kimm17 Fanatiek lid

10 feb 2016
    2.513
    1.989
    113
    Bij mij word de misselijk nu pas minder. Was vooral in de ochtend misselijk en moest ik meteen eten :p

Wij hebben al namen verzonnen voor 4 of 5 kinderen haha ! Maar komt omdat we al 1.5 jaar bezig zijn geweest om zwanger te worden. We hebben zelfs al een kinder wagen gekocht haha!

Curagirl en Anna Nymous vinden dit leuk.
  12. Juni

Juni Fanatiek lid

11 jan 2007
    1.562
    140
    63
    Ik durf het niet te hard te roepen, maar gisteren had ik qua misselijkheid een betere dag en vandaag ben ik ook niet misselijk wakker geworden, ik heb ontbeten en ik heb voorlopig nog niet mijn eerste pilletje primperan op. Ik heb ook wel geweldig geslapen vannacht.

Wij hebben al een jongensnaam waar we het nu allebei over eens zijn. De meisjesnaam, waar mijn man me eerst van had moeten overtuigen en waar ik nu enthousiast over ben, begint hij nu weer aan te twijfelen:rolleyes:

Hier zit de spanning voor het resultaat van de nipt er goed in; ik hoop dat we voldoende afleiding vinden en dat de tijd een beetje snel gaat. Wij willen het daarna pas bekend maken.

13. Elisabetta

Elisabetta Fanatiek lid

3 apr 2017
    1.463
    412
    83
    Wij hebben de meisjesnaam nog van de vorige zwangerschap en we vinden 'm allebei nog steeds leuk :) Alleen de doopnamen hebben we veranderd. Qua jongensnaam zijn we er ook bijna uit. Een paar maanden geleden kwam ik die naam tegen op Instagram bij iemand die geboortekaartjes ontwerpt en op een van die kaartjes stond die naam. Ik was meteen verliefd. Man moest even wennen (en heeft stiekem de voorkeur voor een andere naam) maar ik denk dat hij wel akkoord gaat.

Juni vindt dit leuk.
  14. Anna Nymous

Anna Nymous Actief lid

30 mei 2017
    154
    68
    28
    Vrouw
    :roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao:

15. Anna Nymous

Anna Nymous Actief lid

30 mei 2017
    154
    68
    28
    Vrouw
    awwww dat is wel jammer!
    zal straks ff kijken of ik de lijst voor je aanpssen kan als ik het niet vergeet..

ik zat me laatst te bedenken dat ons dit keer niet is gevraagd of we het op dvd willen hebben.. of was dat pas vanaf 20 weken mogelijk?:confused:
    ik weet het echt niet meer. het lijkt al gauw weer zo lang geleden! :p

16. Anna Nymous

Anna Nymous Actief lid

30 mei 2017
    154
    68
    28
    Vrouw
    nou inderdaad heel knap evengoed hoor!
    als je nou langer door was gegaan is de kans op blaasontsteking zeker veel groter?

17. Anna Nymous

Anna Nymous Actief lid

30 mei 2017
    154
    68
    28
    Vrouw
    oohh wat fijn zeg! :)

ik voelde afgelopen dinsdagavond zo'n harde plop in mn buik dat ik bang was dat er iets mis was..
    maar wil ook niet in mn eentje de eerste keer het hartje horen, wil dat echt met mn man doen.
    dus nog maar even afwachten tot dinsdag. hopelijk horen we het dan voor het eerst.

nou moet ik wel zeggen dat ik gisteravond echt 2 iniminieschopjes tegen mn vingers kreeg, dus dat er wat mis is geloof ik gelukkig niet zo meer :D

Number2 vindt dit leuk.
  18. Anna Nymous

Anna Nymous Actief lid

30 mei 2017
    154
    68
    28
    Vrouw
    ooohh wat een domper zeg!
    ik zou egt dik de balen erin hebben!

is de uitslag van je urine al binnen inmiddels?

goed dat je meedoet met MvM. best wel veel zwangeren van deze lijst!

19. Anna Nymous

Anna Nymous Actief lid

30 mei 2017
    154
    68
    28
    Vrouw
    jeetje zeg, ik vond dat ik al lang moest wachten (tot 4 juli)! :eek:
    is het bij jouw vk niet gebruikelijk dat je de eerste maanden iedere 4 weken moet komen vraag ik me nu af?

heb je het inmiddels al geprobeerd met de angelsound? :)

20. Anna Nymous

Anna Nymous Actief lid

30 mei 2017
    154
    68
    28
    Vrouw
    nou hier dus ook de kleine gevoeld gisteravond! iniminieschopjes! :)
    scheelt denk ik wel echt dat dit voor ons allebei niet het eerste kindje is.
    bij mn laatste zwangerschap voelde ik het pas met 17 weken.

Deel Deze Pagina