Sorry voor mijn vele berichten! Maar ben weer bij. Ik ben erachter dat op de mobiel, de site berichten inklapt waardoor ik dus steeds een hoop miste. Ik zie trouwens veel namen op de data lijst die ik niet terug zie komen in de afspraken of reacties. Zijn deze meiden nog actief hier?
Dank je wel! Het is een emotionele week voor ons omdat ze ruim 2 maanden te vroeg geboren is. Maar het gaat uiteindelijk om het eindresultaat en dat is dat ze nu gezond is en het goed doet!
Dat is een lang verhaal. Heb een paar pagina's geleden er wat over geschreven, misschien kun je het met de zoekfunctie teruglezen. In het kort komt het er op neer dat alles wat mis kon gaan vlak voor de bevalling, de bevalling en de eerste 6 weken daarna mis is gegaan en daardoor ben ik nogal getraumatiseerd geraakt. Na bijna 8 jaar toch weer de stap durven zetten, doordat mijn gyn me het vertrouwen wist terug te geven (we hebben 3 gesprekken gehad voordat ik de stap durfde te nemen). Nu blijf ik bij haar onder controle.
Ja we liepen bijna gelijk op jij was ongeveer een weekje later. Ik had heel veel vrij genomen. Had op het werk gezegd dat ik een operatie had ipv dat ik in dit traject zat. Ben ongeveer 1.5 week thuis geweest toen 3 dagen proberen te werken maar de klachten kwamen toen ineens heel heftig terug toen weer 4 dagen plat gelegen en veel gedronken en testen toen positief met de zwangerschaps testen en daarna wist ik waarom de klachten ineens zo heftig terug kwamen. Heb toch al met al 3 a 4 weken rustig aan moeten doen. Maar wat een heftig verhaal zeg dat jij het zo erg hebt meegemaakt. Als je sommige verhalen zo hoort schrik je echt ervan wat overstimulatie kan doen!! En van je dochtertjes 1e verjaardag ik snap dat je alle aandacht naar haar wilt laten gaan. Ik had dan precies hetzelfde gedaan ! Alvast Gefeliciteerd!! En trouwens ook super van de uitslagen geeft ook weer heel veel rust! Nu meer gaan genieten van de zwangerschap
❤Mama's uitgerekend tussen 16 en 31 december 2017 ❤ 16 december Miepiemoos - 28 jaar - 2e kindje Niqi86 - 31 jaar - 2e kindje 17 december Kimm17 - 24 jaar - 1e kindje Number2 - 41 jaar - 2e kindje 18 december Leeuwarden2015 - 21 jaar - 2e kindje Lysje90 - 27 jaar - 1e kindje Anniko - 32 jaar - 1e kindje Irisje24 - ? jaar - 1e kindje 19 december Zonne Straal - 33 jaar - 3e kindje Mich92 - 24 jaar - 2e kindje Merel1204 - 27 jaar - 1e kindje Dex1989 - 28 jaar - 1e kindje 20 december 2worden3 - 31jaar - 3e kindje Naatasja - 28 jaar - 1e kindje 21 december Junyor - 35 jaar - 2e kindje 23 december Jaan13 - ? jaar - 2e kindje Brandnew - 35 jaar - 2e kindje 25 december (Eerste Kerstdag) Poppysun - 38 jaar - 2e kindje Anna Nymous - ? - ? 26 december (Tweede Kerstdag) Roxje - 24 jaar - 1e kindje Love2Live - 34 jaar - 3e kindje 27 december Juni - 39 jaar - 3de kindje Muizelijntje - 33 jaar - 3e kindje 28 december Me1991 - 26 jaar - 1e kindje Elisabetta - 30 jaar - 3e kindje - Verrassing 2 januari MerelV - 31 jaar - 1e kindje 3 januari Curagirl - 27 jaar - 1e kindje Afsprakenlijstje: 20 juni - Brandner - gyn 20 juni - Poppysun - deel 2 combinatietest 22 juni - anniko - controle bij gyn 26 juni - Niqi86 - controle VK 26 juni - Curagirl - controle ZH (+ combinatietest?) 26 juni - Kimm17 - 2/3/4d echo + geslachtsbepaling 28 juni - number2 - controle VK 1 juli - Anna Nymous - verwacht uitslag NIPT binnen 1 juli - Poppysun - geslachtsbepaling 4 juli - Anna Nymous - controle VK 4 juli - Merelv - geslachtsbepaling 5 juli - Niqi86 - geslachtsbepaling 5 juli - Number2 - geslachtsbepaling 6 juli - Merelv - controle VK 11 juli - Dex1989 - geslachtsbepaling 12 juli -Muizelijntje - controle VK 12 juli - Poppysun - proluton 13 juli - Elisabetta - controle VK 13 juli - Poppysun - controle gyn 17 juli - Kimm17 - echo vk 18 juli - Brandnew - controle gyn 20 juli - Juni - echo + controle 21 juli - Dex1989 - controle VK 25 juli - Niqi86 - 20 weken echo 27 juli - Poppysun - 20 weken echo ziekenhuis 31 juli - Me1991 - 20 weken echo 31 juli - Number2 - 20 weken echo 1 augustus - Dex1989 - 20 weken echo 4 augustus - Brandnew - 20 weken echo + controle gyn 7 augustus - Anna Nymous - 20 weken echo 11 augustus - Elisabetta - 20 weken echo 16 augustus - Juni - 20 weken echo In totaal tot nu toe; 0 BOYS♂ 0 GIRLS♀ 1 VERRASSING
geef het nog een weekje en dan knap je vast een beetje op. je bent net ziek geweest en ook nog een weekendje weg. dat vraagt veel van je lichaam. veel rusten en proberen te ontspannen. ja die buikpijn en rugpijn herken ik ook wel en dit is zeker bandenpijn. als je hier veel last van hebt is het ook een teken dat je even teveel hebt gedaan en even een half uurtje of zo rustig aan moet doen. het oprekken van je baarmoeder gaat de komende weken nog flink door na de 12 weken dus goed luisteren naar je lichaam. als blijkt dat je hierdoor slecht slaapt dan mag je van de vk of de gyn een paracetamol nemen voor de nacht. zo kun je beter ontspannen en zul je je op de dag echt wat beter gaan voelen. was het weekendje weg wel geslaagd?
natuurlijk verdient ze dat maar voel je aub niet schuldig als er misschien mensen zijn die erover beginnen als je nu al een mooie zwangerschapsbuik krijgt. ookal heb je een wijd shirt aan bijzonder hoor zo een eerste verjaardag! komen er veel familieleden en vrienden langs?
ik lig vanavond zo tegen de muur haha!! bedankt voor de tip! een handdoek of een kussentje onder het voeteneind van je bed helpt ook gedurende de nacht.
vervelend dat jij het ook hebt...dat is toch wel weer een beetje de reden dat ik een angelsound niet aan durf... dat beetje rommelen herken ik ook. iemand omschreef als het gevoel of je hart even een slag overslaat. zo een rommel/borrel gevoel of kleine bonsjes van binnen maar dan in de buurt van je blaas/schaambeen. als je dit van je hart wel eens hebt gehad dan herken je het inderdaad! . nog even volhouden en dan nemen ze je ribben onder vuur met voetjes en ellebogen
Dankjewel voor je berichtje. Het stelt me wel gerust. Ik merk wel dat ik veel van mijn lichaam vraag. Ik was het weekendje bij mijn ouders met de kinderen, mijn man was een weekend met vrienden weg. Dat is toch wel erg intensief geweest (maar gelukkig ook een heel gezellig weekendje). Hoe gaat het met jou?
Al die goede controles weer, wat fantastisch dames! Ik moet nog tot donderdag wachten en ik oop stiekem dat we een echo kunnen doen Als dat niet lukt dan gaan we snel een pretecho inplannen. Mijn man zit nog steeds in dubio over geslachtsbepaling, hij hoeft het niet per se super snel te weten zegt ie, maar ik wel! Ik kan echt niet tot 20 weken wachten! @Elisabetta leuk om je hier weer te zien! Ik hoop dat je je snel beter voelt, de hitte helpt ook niet he? Ik heb net een dutje van 2h gedaan en ben nu zo'n zombie Dames die onder controle van de gyn zijn, hebben jullie al een verloskundige voor na de bevalling geregeld? Ik nog niet want ik ken geen vk's en omdat nog bijna niemand van mijn zw weet kan ik geen buren/vrienden om advies vragen Moet ik het ook nu doen (kraamzorg heb ik al)?
Yes, dat gaat met een andere intensiteit...oeps. Die van mijn lag tot 36 weken in stuit. Die gebruikte mijn blaas als trampoline
Fijn dat het wel gezellig was! Ja wel goed. Twijfel wel veel maar dat hebben er meer rond dit termijn. Vrijdag even luisteren mijn darmen kunnen wel flink opspelen en dan lijk ik wel 30 weken zwanger. Ik probeer veel te wandelen of te zwemmen maar heb er niet altijd zin in
Even snel, want heb zo een coachklant... Ik heb net de uitslag van de NIPT binnen en alles is goed. Er zijn geen aanwijzingen voor afwijkingen of nevenbevindingen gevonden. Mijn dag begint goed! Hoeveel beter kan hij nog worden?
misschien kun je je gyn vragen of ze een goede verloskundige kent ? bij mijn vorige zwangerschap was ik ook onder controle in het ziekenhuis en via haar ben ik toen bij een leuke verloskundige gekomen.