@brandnew Heel goed nieuws, wat een opluchting! Vrijdag is bij ons de 10e werkdag dus ik verwacht dan op anders volgende week wel wat te horen. Ben er gek genoeg eigenlijk niet zenuwachtig voor (vond het vooraf een stuk spannender) al wil ik het nu wel graag gewoon weten. Ik hoest trouwens echt de longen uit mn lijf momenteel.. arme baby wordt alle kanten op geschud. Mn banden vinden het minder leuk dus hopelijk gaat het snel weer over...
Goedemiddag allemaal Ik kom ook maar gezellig met jullie meekletsen Ben 31 en 30 december uitgerekend van mijn 3e kindje Merk toch dat ik deze zwangerschap wel behoefte heb om met medezwangeren te kletsen
Wat een lief aanbod. Zal het onthouden! Nu zit ik te denken om toch in de zomervakantie nog maar even naar NL te gaan haha!
@brandnew Gefeliciteerd! Fijn bericht!! Maandag heb ik nekplooimeting, gister 5 buizen bloed laten aftappen. Mijn gyn had echt 10 kruisjes op t formulier gezet haha! Vandaag 12 weken! Toch een soort van geluksmomentje
nooit geweten dat dit mogelijk is! interessant om te lezen bij mn laatste zwangerschap heeft de placenta de hele periode hoog achter gelegen
ik heb de rest van de reacties nog niet gelezen dus kan zijn dat ik nu onnodig iets typ, maar wilde even zeggen dat het vaak een goed teken is als je nog niks hebt gehoord binnen de termijn. meestal als het foute boel is bellen ze je binnen enkele dagen, vandaar..
ahhh je ontroerd me! en met recht inderdaad weer een wonder ja, medisch gelukt of niet! zooo bijzonder zo'n klein minimensje in je buik, dat ondanks dat het nog maar een paar cm groot is het grootste gedeelte al heeft. je gaat er bijna spontaan van smelten!
ah, dus toch.. dan heb ik dat ook. zit nu natuurlijk ook op mobiel gezien we in t buitenland zitten en zie soms dat iemand een reactie heeft gequote, terwijl ik dat b gequote bericht niet eens ergens gelezen heb.. vreemd
welkom hier! ik hoef niet meer te vragen hoe je kindjes heten haha hoe oud zijn ze? @dex: vervelend dat hoesten! had ik een paar weke terug ook. hoestte de longen uit mn lijf. leek wel een zeehond. putte me ook erg uit. net toen ik had bedacht dat t toch misschien icm. de zwangerschap/ al je energie goed gebruiken kunnen handiger was om n hoestdrankje oid. te halen, ging t eindelijk vanzelf over weet niet meer wie het vroeg, maar ook hier nog steeds intens moe! vooral tussen 12&16 (niet zo lang achter elkaar gelukkig). ik kan ook echt niet 2 dagen achter elkaar iets doen zonder te slapen 's middags. godzijdank werk ik maar parttime...
was idd snel duidelijk zo haha zijn 9 en 5, zo benieuwd hoe die straks met hun broertje of zusje omgaan. is een heel ander leeftijdsverschil dan ik tot nu toe gewend ben
Welkom @mamavanalexendevon, we hebben een gezellig kletsgroepje dus genoeg ervaringen te delen! Hoe voel je je? @Anna Nymous ja echt vervelend.. qua aantal weken zwangerschap zou ik me nu beter moeten voelen maar door dat stomme hoesten en beroerdheid ben ik nog super moe. Ik ga morgen een hoestdrankje halen. . Hopelijk helpt het dan snel!
@Dex1989 dit keer helaas veel meer last van de kwaaltjes dan de voorgaande keren. Hele dag door behoorlijk moe, kan wel uren slapen, wat helaas geen optie is met 2 grote rondlopende jongetjes om je heen, best misselijk en merk dat ik ineens dingen niet meer kan eten of drinken, wordt al misselijk bij het idee, ook nog niet eerder meegemaakt. dus al zo anders deze zwangerschap. ben hard aan het duimen dat de beginkwaaltjes snel stoppen en ik me weer wat beter ga voelen
Oei dat klinkt inderdaad pittig! Weten de jongens het inmiddels wel al en kunnen ze je (gezien hun leeftijd) een klein beetje ontzien?
jongens weten het en zijn heel erg trots, willen het het liefst de hele wereld vertellen dat ze weer broer worden haha. dit mooie weer is heel fijn, spelen lekker veel buiten nu zodat ik gelukkig een beetje aan mijn rust toe kom
Welkom mammavanalexendevon! Leuk dat jouw kindje straks twee van die grote broers heeft. Echt heel bijzonder! Ik lig nu in het zwembadje van mijn zoontje. Hij ligt in bed. Best goed uit te houden zo. Het is hier nu 35 graden... poeh!
@dex: doe je goed. beterschap! @mamavanlexendevon: ben zelf de jongste met twee zussen van 8 en 10 jaar ouder. het leeftijdsverschil is hier nooit een issue geweest gelukkig. hier ook veel vermoeider deze zwangerschap, maar komt denk ik ook omdat dit niet onze 1e is. hebben jullie het de buitenwereld al verteld of nog niet?
@Niqi86 je hebt helemaal gelijk, lekker afkoelen met de hitte Hier nu volop regen en onweer terwijl ik bezig was met het badje vullen dus dat maar even laten zitten @Anna Nymous denk ook wel dat het goed komt Ze roepen nu al waar ze allemaal mee willen helpen als de baby geboren is haha Hier weet de buitenwereld het al, ook omdat je het toch wel erg duidelijk ziet, groei echt behoorlijk voor dat ik de 8 weken voorbij was werd ik al gefeliciteerd