❤Mama's uitgerekend tussen 16 en 31 december 2017 ❤ 16 december Miepiemoos - 28 jaar - 2e kindje Niqi86 - 31 jaar - 2e kindje 17 december Kimm17 - 24 jaar - 1e kindje - Jongen Number2 - 41 jaar - 2e kindje 18 december Leeuwarden2015 - 21 jaar - 2e kindje Lysje90 - 27 jaar - 1e kindje Anniko - 32 jaar - 1e kindje - Meisje Irisje24 - ? jaar - 1e kindje Zonne Straal - 33 jaar - 3e kindje 19 december Mich92 - 24 jaar - 2e kindje Merel1204 - 27 jaar - 1e kindje Dex1989 - 28 jaar - 1e kindje 20 december 2worden3 - 31jaar - 3e kindje Naatasja - 28 jaar - 1e kindje 21 december Junyor - 35 jaar - 2e kindje 23 december Jaan13 - ? jaar - 2e kindje Brandnew - 35 jaar - 2e kindje 25 december (Eerste Kerstdag) Poppysun - 38 jaar - 2e kindje Anna Nymous - ? - ? 26 december (Tweede Kerstdag) Roxje - 24 jaar - 1e kindje Love2Live - 34 jaar - 3e kindje 27 december Juni - 39 jaar - 3de kindje - Geheim Muizelijntje - 33 jaar - 3e kindje 28 december Me1991 - 26 jaar - 1e kindje Elisabetta - 30 jaar - 3e kindje - Verrassing 2 januari MerelV - 31 jaar - 1e kindje 3 januari Curagirl - 27 jaar - 1e kindje Afsprakenlijstje: 1 juli - Anna Nymous - verwacht uitslag NIPT binnen 4 juli - Anna Nymous - controle VK 4 juli - Merelv - geslachtsbepaling 4 juli - Zonne Straal - pret/geslacht echo 5 juli - Niqi86 - geslachtsbepaling 5 juli - Number2 - geslachtsbepaling 6 juli - Merelv - controle VK 11 juli - Dex1989 - geslachtsbepaling 12 juli -Muizelijntje - controle VK 12 juli - Poppysun - proluton 13 juli - Elisabetta - controle VK 13 juli - Poppysun - controle gyn 17 juli - Kimm17 - echo vk 18 juli - Brandnew - controle gyn 20 juli - Juni - echo + controle 20 juli - anniko - controle gyn 21 juli - Dex1989 - controle VK 25 juli - Niqi86 - 20 weken echo 26 juli - Kimm17 - 20 weken echo ziekenhuis 27 juli - Poppysun - 20 weken echo ziekenhuis 31 juli - Me1991 - 20 weken echo 31 juli - Number2 - 20 weken echo 1 augustus - Dex1989 - 20 weken echo 3 augustus - anniko - 20 weken echo 4 augustus - Brandnew - 20 weken echo + controle gyn 7 augustus - Anna Nymous - 20 weken echo 7 augustus - controle VK 8 augustus - Zonne Straal -20 weken echo 11 augustus - Elisabetta - 20 weken echo 16 augustus - Juni - 20 weken echo In totaal tot nu toe; 1 BOYS♂ 1 GIRLS♀ 1 VERRASSING 1 GEHEIM
Oh ja? Ik had het tijd terug gevraagd hier maar er zou geen Facebook groep zijn. Als die er is dan is samenvoegen misschien wel handig. Is het niet van een andere december club? Ik kom er graag bij.
Hahaa Primark, je maakt me jaloers! @poppysun Ik wil in de facebookgroep! Maar hoe PM ik je als ik je naam niet weet?
Iedereen die in de Facebookgroep wil (bestaand uit 10 personen) sinds 14 april werkzaam, mag mij een PB sturen, dan voeg ik jullie toe.
5 personen totaal. Wat mij betreft prima maar ik weet niet hoe de rest erover denkt? Is die groep een andere groep van het forum?
@poppysun Ik wil ook wel in de FB-groep. Ik zal hier wel wat minder actief zijn dan, want ik houd het anders niet meer bij
Hi meiden, ik twijfel een beetje over de fb groep.. dit is toch wel lekker anoniem terwijl ik mijn fb pagina echt privé gebruik (qua foto's etc). Hoe is dat op die pagina dan? Zien we dan ineens alles van elkaar of enkel wat we op de groepspagina zetten?
Je hebt 1 van ons als vriend nodig om toegevoegd te kunnen worden aan de groep. Omdat deze geheim is, kan je deze niet zelf vinden/ lid van worden. Daarna kan je diegene weer ontvrienden zodat je alleen in de groep zit met de rest en alles wat daar gedeeld wordt, is geheim. Je hebt dan niemand op je prive fb.
Hi Meiden, Ik ben zelf een beetje aan het "afkicken" van facebook . het wordt zo een verslaving om iedere dag te kijken en ik ben een beetje bang dat het allemaal teveel wordt met dit forum erbij. ik denk dat niet iedereen naar FB gaat ? en anders ga je misschien alles toch dubbel doen.. geen idee.. ik denk er nog even over na... gisteren weer een controle gehad bij de VK. kleine weer gehoord, bloeduitslagen besproken (reguliere onderzoeken zoals bloedgroep , hb etc) en bloeddruk gemeten. deze gaat steeds verder omlaag maar dat verwacht de VK ook. dit is zelfs goed schijnbaar. als het goed is gaat je lichaam je bloeddruk opnieuw inregelen nu je zoveel extra bloed aanmaakt en je vaten wijder worden en dat duurt even. Je kunt je hier moe en misselijk van voelen maar is dus niets ernstigs. over 4 weken weer maar eerst volgende week een 2D echo
Ik blijf ook liever gezellig alleen hier kletsen niemand weet van ons traject en dat wil ik ook zo houden! Dalik kom ik een bekende tegen en dan baal ik.
Ik vind een facebook met alleen ons wel leuk! Maar met een ander forum of andere mensen hoeft van mij niet. Kom dus liever in dat groepje van 5 dan in die grote groep. Zal je vanmiddag even PMen @poppysun Vind facebook handiger qua eventuele foto's delen e.d. Liefs
Dat is de reden dat ik 'm heb aangemaakt, deel liever geen foto's hier maar in de (geheime) groep geen probleem
Geen idee hoor, we zien wel hoe het loopt Dit forum is ondertussen ook een verslaving haha Wat goed dat je de kleine weer hebt mogen horen. Heb je geen last van je (nieuwe) bloeddruk?
Ik behoor nu ook tot de FB-groep van 5, maar dat is inderdaad mocht ik bijv. foto's of het geslacht willen delen, wat ik hier niet doe, omdat ik bang ben voor meelezers. Maar ik ben verder ook niet zo van lange berichten op FB hoor, daarvoor vind ik het forum soms weer handig. Number2: ik heb ook een lage bloeddruk, altijd wel, maar nu voel ik me 's avonds soms vreselijk moe, slap en misselijk en als ik dan mijn bloeddruk meet (we hebben een digitale meter), dan heb ik een onderdruk van 50 of net eronder, en een bovendruk tussen de 80 en 90 vaak. Maar dat heeft dus met de bloedvaten te maken? Ik hoop dat het gauw stabiliseert, want ik ben die aanvallen van misselijkheid en slapheid meer dan beu. Sowieso heb ik nog wel steeds last van kwaaltjes. Als ik zoete dingen eet krijg ik een hele vieze zure smaak in mijn mond erna, waar ik vaak misselijk van word. Verder voel ik me vaak nog enorm moe. Ik wacht nog steeds op energie.