Super leuk! Stiekem hoop ik na een meisje ook op een jongen maar ik heb echt geen voorgevoel. Die duo wagen hebben wij ook nodig.. Ik heb geen idee of ik dat voorwaarts of zijwaarts wil.... Zoveel keus weer haha.
Ik zou gewoon de termijn aanhouden van je vk hoor (of gyn). Die hebben het bij de termijnecho bepaald aan de hand van metingen icm je termijn en laatste menstruatie. Die sites en andere echo metingen gaan uit van je laatste menstruatie maar dat is lang niet altijd secuur. Het gaat immers om je eisprong /de bevruchting. En dat dagboek... Komt wel goed. Ik moet er nog mee beginnen haha. Ik zag vandaag wel de vraag welke film ik afgelopen maand had gezien. Eh.... Heb ik daar tijd voor haha. Komt goed!
Ik wil denk ik toch wel weten wat t wordt... Manlief wil niet dat iedereen het weet en wil het liever een surprise houden. Dus als we geslachtsecho doen, dan blijft het nog even een surprise voor onze familie en vrienden! (Vraag me dan wel af hoelang ik dat stil kan houden voor ik me verspreek)
Ja, ik heb Samsung dus Google Play store maar mijn vriend heeft gewoon een iphone. Is wel echt leuk! Alternatief is nog de zwitsal namen app, schijnt net zo iets te zijn!
Haha dat laatste vooral.. zou ik ook echt niet kunnen! Vergeten jullie trouwens ook alles? Ik heb het al redelijk vanaf het begin maar wordt nu nog erger! Normaal wist ik echt alles te onthouden maar nu... pff
Jaaaaaa! Vergeet ook de helft Mensen om me heen zeggen nu ook gewoon; achja, je bent zwanger he... Na een domme vergeet actie
@Dex1989 Nou inderdaad, vergeten is wel een dingetje aan het worden. als ik iets neerleg weet ik niet meer waar en kom het vervolgens in de koelkast tegen. gisteren een afstandbediening, die altijd op een kastje ligt, kwijt.... zoeken zoeken, ligt hij in een andere kamer in een laatje.... moet toch niet gekker worden
als je het dan met ons deelt, dan heb je het in ieder geval iemand kunnen vertellen en is het verder geheim houden makkelijker haha nee hoor je mag het helemaal zelf weten natuurlijk !
haha wilde dat ook al zeggen vind t zelf ook wel belangrijk dat de namen van onze kindjes een klein beetje bij elkaar passen. Hier vinden we gelukkig beiden dezelfde soort namen mooi
helemaal prima toch? gewoon lekker doen waar jij je goed bij voelt (zolang t je kind geen schade berokkent natuurlijk)! en wat heerlijk dat jullie doorzettingsvermogen uiteindelijk is beloond met zoiets moois!
wat zijn jullie zwangerschapskwaaltjes momenteel? hier met 15,5 week: * moe moe moeee! * slecht inslapen * blijf maar dorst en honger houden (en pies dus ook totdat ik een ons weeg want er gaan echt liters in) * liggen op mn rechterzij doet zeer zo'n beetje daar waar mn buik en heup samenkomen (schuine buikspieren?) * borsten beginnen in de weg te zitten (maar daar hoor je mij niet over klagen haha ) * kleding zit echt al n paar weken niet lekker meer vwb dat laatste; mn baarmoeder komt tot 2cm onder mn navel
@Anna Nymous je bedoelt toch @Curagirl, ik woon in Den Haag @Elisabetta een naam voor een meisje was al lang beslist, voor een jongen zouden we wel een probleem hebben Zwangerschapskwaaltjes nu met 16 weken? Hmmm... moet wel ff zoeken want het valt me reuze mee net als de rest vd zwangerschap. Ik zou zeggen: SI gewricht pijn (maar dat was vorige week erger) en de laatste paar dagen ben ik meer emotioneel en ongeduldig.
Kwaaltjes.... Ik heb vannacht voor het eerst weer restless Legs gehad. Werd wakker om te plassen en werd daarna helemaal knetter. Heb megalang wakker gelegen. Uiteindelijk ben ik uit bed gesprongen en heb ik met mijn benen omhoog tegen de muur een poosje gelegen en toen was het over en kon ik slapen. Pff wat een drama Heb ook een zenuwaandoening, waar het bij kan horen. Gelukkig over een ruime week een check bij de neuro. Even bespreekbaar maken en kijken of er iets aan te doen is. Mogelijk moet mijn medicatie iets omhoog. Oja en mijn schaambeen zeurt een beetje als ik teveel loop en sta op een dag. Afwisselen is het toverwoord.
Oja...ben nog wel benieuwd... Wat gaan jullie doen in de voorbereiding tot de bevalling? Gym, yoga, hypnobirthing, etc? Welke wensen heb je ten aanzien van de bevalling? Thuis, ziekenhuis, in bad, etc? Waar ga je voorkeur naar uit? BV of FV?