16 t/m 31 december 2017

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Niqi86, 11 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poppysun

poppysun Bekend lid

9 mei 2017
    575
    346
    63
    Vrouw
    Wow prachtig!! Helemaal mijn stijl! :rolleyes:

Number2 vindt dit leuk.
  2. poppysun

poppysun Bekend lid

9 mei 2017
    575
    346
    63
    Vrouw
    Mooi! Wij hebben voor 9nze dochter lichtroze muren gecombineerd met grijze muren (2 om 2) waarvan de grijze de eerste is die je ziet als je de kamer binnenloopt. Op die muur hebben we een muursticker met bloesems. Is heel mooi geworden al zeg ik het zelf haha.

Number2 vindt dit leuk.
  3. poppysun

poppysun Bekend lid

9 mei 2017
    575
    346
    63
    Vrouw
    Mijn dochter is te vroeg geboren en heeft een maand maat 44 gehad, toen 2 maanden maat 50, 1 dikke maand maat 56.. Maat 62 en 68 vloog ze binnen 2 a 3 weken doorheen, dat was echt zonde daar had ik zooooo veel van... En maat 74 en 80 heeft ze beiden zo'n 3 a 4 maanden mee gedaan.
    Ik koop dus wel extra maat 50. Ook omdat ze veel spuugde en diarree had, ik bleef wassen.. Mijn man is ook lang 1.90 maar mijn dochtertje dus niet meteen ook.

4. poppysun

poppysun Bekend lid

9 mei 2017
    575
    346
    63
    Vrouw
    Grappig wij hebbem juist heel veel witte was haha

Anna Nymous vindt dit leuk.
  5. poppysun

poppysun Bekend lid

9 mei 2017
    575
    346
    63
    Vrouw
    Geweldig! Gefeliciteerd!!

Me1991 vindt dit leuk.
  6. poppysun

poppysun Bekend lid

9 mei 2017
    575
    346
    63
    Vrouw
    Stap voor stap meis!

Anna Nymous vindt dit leuk.
  7. poppysun

poppysun Bekend lid

9 mei 2017
    575
    346
    63
    Vrouw
    Ok volgens mij ben ik weer een beetje bij...

Zo leuk al die kamertjes. Hier afgelopen weekend de echo weer afgezegd omdat ml de 2e etage nog steeds niet leeg had. Hij hecht zich enorm aan spullen en er blijkt een groot onderliggende oorzaak te zijn. Maar gevolg is wel veel ruzies, frustraties van beide kanten en tranen. Ik wil gewoon een kamer leeg hebben (van de 3 op de 2e etage..) voor kruimeltje zodat ik ook kan beginnen.. Zeker gezien de vroeggeboorte van m'n dochter wil ik graag alles zsm af hebben... Maar het lukt hem niet.. Nou heeft hij mij beloofd dat de 22e 1 kamer leeg zal zijn en heeft hij een shurgard box gehuurd pfff.. Ik hoop het maar!!

Door alle stress en spanning was ik bang dat kruimel het niet meer deed dus vanochtend toch even langs m'n vk gegaan en een spiek echo gehad. Alles was goed gelukkig. Ik heb het geslacht niet gezien, ik wil het echt nog niet weten pas als er een kamer leeg is.. Maar de vk wel. Gekke gedachte dat zij het weet en ik niet... Mn man vroeg wel of ik er een gevoel bij heb en ik zei dat ik nog steeds, eigenlijk steeds sterker denk dat het een jongen is. Maar zeker weet ik het niet, misschien wil ik dat gewoon heel graag haha. Ik merkte toen wel dat hij het eigenlijk wel echt graag wil weten... Dus heb weer gezegd.. Als er een kamer leeg is!!

We hebben wel een trip naar babydump gepland op de 21e.. Dus ben echt benieuwd of hij woord houdt.

Vanochtend de eerste proluton injectie gehaald. Ik was bloednerveus wat nergens opslaat want met de ivf heb ik genoeg prikken gehad en gezet.. Tis een zeurende prik die ik nog steeds voel maar het is wel te doen. En alles voor het goede doel natuurlijk! De vroeggeboorte zo lang mogelijk uitstellen.

Morgen controle van de baarmoederhals, ze kunnen dan eventueel een cerclage plaatsen. Hopelijk niet nodig maar we gaan het wel zien.

Mijn moeder zou volgende week komen maar ze heeft pijn op haar borst. Nou krijgt ze volgende week een hartkatherisatie en mogelijk meteen gedotterd... Dus heb r gesmeekt eerder af te spreken want ik wil het haar nu gewoon vertellen. Dit weekend dan eindelijk onze beste vrienden die we ook willen vragen of ze onze kindjes willen opvoeden als wij er niet meer zijn. Ben ik ook erg zenuwachtig voor. Wat als ze nee zeggen.. Ik kan me geen beter stel bedenken dan hun... Pff.. Nou eerst m'n moeder maar. Waarom ben ik zo zenuwachtig voor alles...

8. Curagirl

Curagirl Actief lid

23 apr 2017
    176
    140
    43
    Vrouw
    Zo ik heb even bijgelezen!
    Wij hebben het kamertje gewoon gebroken wit en 1 muur is voor de helft mintgroen geworden. Wit bedje en witte commode en dan ze spulletjes zoals aankleedkussenhoes e.d. wil ik grijs. Kan namelijk voor jongens en voor meisjes.

Grappig, ik ben ook steeds meer benieuwd wat het gaat worden!

Waarschijnlijk volgende week weer even in Nederland omdat de opa van mijn man aan het sterven is. Dan kan ik daar meteen een pretecho doen om het geslacht te weten! Hier doen ze het anders pas met 20wk!

Ik heb savonds ook last van een hele bolle harde buik.. Maar geen idee wat ik er aan kan doen of hoe het komt.. (misschien door mn operatie? Hele buik is opengesneden geweest)

Ik heb vakantie jongens! Heerlijk! Zo fijn om juf te zijn haha! Lekker 5 weken vrij

Kimm17 vindt dit leuk.
  9. Niqi86

Niqi86 Bekend lid

24 aug 2014
    663
    291
    63
    Mintgroen ook mooi! Geen leuke reden om naar Nederland te komen, maar wel fijn dat je dan meteen van de voordelen kunt genieten zoals een extra echo. Is het verlof wel hetzelfde geregeld als in Nederland?

10. Number2

Number2 Fanatiek lid

10 okt 2016
    1.647
    495
    83
    Zuid spanje ! Heerlijk!

11. Number2

Number2 Fanatiek lid

10 okt 2016
    1.647
    495
    83
    Hier ook een lange mensen gezinnetje ;) ook een dochter van 51cm en 8 pond dus de maatjes 50 bleven in de kast ! Qua kinderwagen idd even goed kijken. Denk een mutsy evo of bugaboo cameleon

12. Number2

Number2 Fanatiek lid

10 okt 2016
    1.647
    495
    83
    Sterkte bij het overlijden....

Wel veel plezier bij een pretecho en geniet van je vakantie!

13. Number2

Number2 Fanatiek lid

10 okt 2016
    1.647
    495
    83
    Na de vakantie ben ik weer online meiden! Dan reageer ik weer op iedereen!lig nu uitgeteld op de bank want net klaar net t huis en de koffers..vroeg naar bed en dan weg !jeejjj!

Heb even geen fut meer en moet even niets doen zeg maar. De kleine nog wel even kunnen horen vandaag. Hele geruststelling weer!doeg doeg

poppysun, Kimm17 en Anna Nymous vinden dit leuk.
  14. Anna Nymous

Anna Nymous Actief lid

30 mei 2017
    154
    68
    28
    Vrouw
    wij zijn wel van plan ja om een peuterbed aan re schaffen tzt.
    onze nu nog jongste is zo 20 mnd bij de geboorte van deze kleine dan
    kleine zullen we de eerste tijd nog op onze kamer doen in n wiegje
    dus tegen de tijd dat de wieg te klein word of we er zelf aan toe zijn zal onze jongste zon 2 jaar zijn

we gaan t waarschijnlijk zo doen dat we de jongste in oktober naar n andere kamer verhuizen en dat we pas een peuterbed geven een maand of 2 ná de geboorte. Zodat het niet teveel veranderingen in 1 kwer zijn
    een broertje/zusje krijgen (vooral de aandacht moeten delen) is denk ik al heavy genoeg voor n dreumes dus we willen dat wel in goeie banen leiden

heb van anderen wel gelezen dat ze soms hun kind met 1,5 jaar al in n peuterbed doen
    Ze bestaan iig met bedrand zodat je uk er niet uit kan vallen ;)

duowagen weet ik nog niet!
    ik ga eerst eens kijken of er op de kinderwagen een peuterzitje bevestigt kan worde en ook ff goed nadenken of zo'n zitje wel toereikend is (denk ook vooral aan gebruik tijdens dagjes weg en vakantie enzo.. of t dan niet handiger is toch n duowagen te hebben zodat je peuter nog kan slapen onderweg)

15. Dex1989

Dex1989 Bekend lid

21 dec 2016
    924
    651
    93
    Vrouw
    @Curagirl wat een vervelende reden voor jullie bezoek. Wel fijn om het dan met iets leuks te kunnen combineren.. sterkte!

@Number2 Hele fijne vakantie meis, lekker genieten en bijkomen!

@poppysun Zo te lezen heb je geduld nodig.. hopelijk werkt die stok (echo) achter de deur! Verder begrijp ik je bericht niet zo goed.. is dat een behandeling vanwege de kans op vroeggeboorte?

16. Curagirl

Curagirl Actief lid

23 apr 2017
    176
    140
    43
    Vrouw
    Bijna hetzelfde! 14 weken ipv 16 in Nederland ;)

17. Elisabetta

Elisabetta Fanatiek lid

3 apr 2017
    1.463
    412
    83
    Hoi allemaal, ik ben weer een beetje bij gelezen. Maar wat gaat het hier snel zeg, ik houd het bijna niet meer bij. Vanmorgen heb ik controle bij de vk gehad en alles was prima. Alleen mijn bloeddruk is aan de lage kant. We hebben het hartje ook weer gehoord, zo fijn!

Voelen jullie de baby al? Soms denk ik dat ik 'm voel bewegen :D Maar het is niet zo vaak.

Qua babykamer gaan wij nog niets doen. De baby slaapt bij ons de eerste periode en ik wil graag een co-sleeper zodat hij/zij tot zeker zijn eerste jaar bij ons slaapt. Daarna gaan we wel bezig met een kamertje denk ik ;) Ik ben niet zo van de babyspulletjes en de kamertjes. Ik merkte bij mijn andere kids dat we het kamertje nauwelijks gebruikten. Kindje sliep bij ons in de wieg, verschonen deed ik op bed of op de bank dus ze lagen nauwelijks op de commode ;) Ach, het scheelt ons weer klussen en shoppen haha.

Onze kindjes zijn nu uit logeren. Heerlijk het huis even voor jezelf te hebben :D Mijn man en ik zijn uiteten geweest, was echt fijn om weer eens samen op pad te gaan. Dat doen we echt te weinig.

Benieuwd hoe het met jullie gaat!

18. Anna Nymous

Anna Nymous Actief lid

30 mei 2017
    154
    68
    28
    Vrouw
    respect Elisabbeta voor dat je de kleine zeker een jaar op jullie kamer wilt houden!
    Ik werd vanmorgen vroeg wakker van onze kleine dus JA ik voel hem of haar zeer zeker nu! en dat terwijl ik me gisteravond nog afvroeg hoe lamg het zou duren voordat ik de baby zou voelen (soms wel heel lichtjes hoor maar lang niet zo heftig als vanmorgen) :)
    Eens wat samen met zn tweetjes doen zat toevallig ook gister in mijn hoofd :) leuk dat jullie even quality time hadden samen

curagirl: wat vervelend zeg dat het niet zo lekker gaat met opa :(

number2: fijne vakantie meid

wel heel erg veel geschreven ha in de afgelopen dagen dus ik hou het ook ff niet meer bij! sorry

19. muizelijntje

muizelijntje Actief lid

12 feb 2015
    159
    28
    28
    Hier zijn we nu een weekje op vakantie. Gewoon even lekker erop uit in Nederland met de meiden.

De kamer is al klaar om de spullen in te kunnen zetten. Muren zijn net van het wit af. En kleed dan verder aan met assecoires. We wachten de echo af om ge bekijken welke kleur dat het gaat worden.

Voelen jullie al jullir kleintjes bewegen. Hier sinds een paar dagen af en toe. Echt heel leuk.

20. Elisabetta

Elisabetta Fanatiek lid

3 apr 2017
    1.463
    412
    83

Deel Deze Pagina