Fijne vakantie @Number2 @muizelijntje !! Zijn jullie soms ook helemaal gesloopt na een dagje werken?? Werk in de horeca en nu is het dus super druk bij ons en dan ben ik blij als t 6 uur is. Ik loop ook super veel op t werk en op ten duur voel ik dat toch wel in mn onderbuik. Soort van bandenpijntrekjes krijg ik dan. Hebben jullie dat ook? Gelukkig voel ik wel de kleine bijna dagelijks bewegen nu. Zo een leuk gevoel
Mintgroen en wit is ook een hele mooie combi! Geen leuke aanleiding om weer in Nederland te zijn, sterkte.. Maar geweldig idee om dat een pretecho in te plannen! 5 weken klinkt lang maar zeker met even Nederland tussendoor zal het voorbij zijn voor je het weet! Geniet er van! Harde buiken komen dacht ik vooral voor bij stress of teveel van je lichaam of mentaal vragen, rust is het keywoord... Je kan wel een trekkend gevoel hebben vanwege een litteken of zeurend gevoel maar een harde buik is vaak een teken dat je rustiger aan moet doen.
Dat is wel een heel goed idee inderdaad, suf dat ik het nog niet zo bekeken heb. Onze dochter slaapt overdag op haar kamer en 's nachts bij ons. Een peuterbed vind ik erg vroeg nog maar zo met die wieg is het idd zo opgelost haha dank!
@Dex1989 sorry, voor mij is het zo vanzelfsprekend! Geduld is echt niet mijn sterke kant, als ik 1 zwakte heb.... We hebben de 22e als deadline afgesproken dus ben echt benieuwd!! Ja vanwege de vroeggeboorte van mijn dochter word ik extra in de gaten gehouden door het ziekenhuis en mag ik niet bij de vk lopen. Al doebik dat stiekem soms nog wel omdat ze daar zoveel aardiger en begripvoller zijn... Meer mens dan in het ziekenhuis. Maar ik heb dus een medische indicatie. Mijn baarmoeder heeft endometriose, verklevingen en veel littekens. Ze groeite te hard (ik heb een 25 weken buik bij 12 weken zwangerschap) en de placenta laat daardoor mogelijk eerder los. Gevaarlijk voor baby en mij. Dat is ook de reden dat ik niet natuurlijk zwanger kan worden en zelfs in Nederland uitbehandeld was.. Gelukkig zagen ze in Duitsland nog mogelijkheden... Zo dankbaar. Afijn, het ziekenhuis wil de lengte van mijn baarmoedermond weten. Deze moet gesloten zijn en minimaal 3,5 cm zijn anders moeten ze deze dichtnaaien met een ruggeprik gaat dat. Om te voorkomen dat je te vroeg bevalt. Mijn baarmoedermond wordt dus regelmatig gecheckt. Daarnaast krijg ik steeds echo's om de placenta in de gaten te houden en krijg ik een wekelijkse injectie met een dosis hormonen die mogelijk kunnen helpen bij het voorkomen van een vroeggeboorte. Het is nooit 100% bewezen maar toch merken ze dat veel vrouwen later bevallen van een 2e of 3e kindje dan met de 1e of 2e. Het is een vrijwillige injectie maar ik heb er wel voor gekozen, alles wat kan helpen grijp ik aan. Het was zo heftig om mijn dochter zo vroeg te krijgen, liever maak ik dat niet weer mee.. Maar de baarmoedermond metingen en wekelijkse injecties zijn best wel een belasting. Nu al hihi
Fijn van de goede controle! Hier ook een dochtertje die nog bij ons slaapt en baby slaapt ook bij ons in het begin. Toch wil ik de kamer wel perse af krijgen haha, zal welbiets met hormonen zijn.. Heerlijk dat jullie q-time gehad hebben! Dat mis ik wel bij ons.
Pittig zeg!! Ik ben meestal tegen 17 uur al uitgeteld haha. En bandenpijn heb ik niet echt maar wel druk op m'n stuitje, ook een vervelend gevoel vind ik..
Ik voel af en toe een plopje dat ik denk.. Was dat nou de baby? Haha maar regelmatig voelen, nee dat niet nog. Was bij me dochter ook pas met ruim 24 weken en ook toen niet elke dag. Vk en gyn zeiden dat dit door het vele littekenweefsel komt dus verwacht dat dit met kruimeltje ook zo is..
❤Mama's uitgerekend tussen 16 en 31 december 2017 ❤ 16 december Miepiemoos - 28 jaar - 2e kindje Niqi86 - 31 jaar - 2e kindje - Jongen 17 december Kimm17 - 24 jaar - 1e kindje - Jongen Number2 - 41 jaar - 2e kindje - Jongen 18 december Leeuwarden2015 - 21 jaar - 2e kindje Lysje90 - 27 jaar - 1e kindje Anniko - 32 jaar - 1e kindje - Meisje Irisje24 - ? jaar - 1e kindje Zonne Straal - 33 jaar - 3e kindje 19 december Mich92 - 24 jaar - 2e kindje Merel1204 - 27 jaar - 1e kindje Dex1989 - 28 jaar - 1e kindje - Jongen 20 december 2worden3 - 31jaar - 3e kindje Naatasja - 28 jaar - 1e kindje 21 december Junyor - 35 jaar - 2e kindje 23 december Jaan13 - ? jaar - 2e kindje Brandnew - 35 jaar - 2e kindje - Geheim 25 december (Eerste Kerstdag) Poppysun - 38 jaar - 2e kindje Anna Nymous - ? - ? 26 december (Tweede Kerstdag) Roxje - 24 jaar - 1e kindje Love2Live - 34 jaar - 3e kindje - Jongen 27 december Juni - 39 jaar - 3de kindje - Geheim Muizelijntje - 33 jaar - 3e kindje 28 december Me1991 - 26 jaar - 1e kindje Meisje Elisabetta - 30 jaar - 3e kindje - Verrassing 2 januari MerelV - 31 jaar - 1e kindje - Geheim 3 januari Curagirl - 27 jaar - 1e kindje Afsprakenlijstje: 14 juli - Me1991 - controle vk 17 juli - Kimm17 - echo vk 18 juli - Brandnew - controle gyn 20 juli - Juni - echo + controle 20 juli - anniko - controle gyn 21 juli - Love2Live - controle VK 21 juli - Dex1989 - controle VK 25 juli - Niqi86 - 20 weken echo 26 juli - Niqi86 - controle VK 26 juli - Kimm17 - 20 weken echo ziekenhuis 31 juli - Me1991 - 20 weken echo 31 juli - Number2 - 20 weken echo 1 augustus - Dex1989 - 20 weken echo 3 augustus - anniko - 20 weken echo 3 augustus - Anna Nymous - VK 4 augustus - Brandnew - 20 wkn echo, controle gyn 7 augustus - Anna Nymous - 20 weken echo 7 augustus - controle VK 8 augustus - Zonne Straal -20 weken echo 9 augustus - Poppysun - 20 weken echo zkh 11 augustus - Elisabetta - 20 weken echo 16 augustus - Juni - 20 weken echo 30 augustus - Poppysun - vpk gesprek en controle gyn In totaal tot nu toe; 5 BOYS♂ 2 GIRLS♀ 1 VERRASSING 3 GEHEIM[/QUOTE]
[/QUOTE] Er staan hier aardig wat namen in die ik nooit voorbij zie komen. Zijn deze meiden nog wel actief hier? Ik wil ze anders graag weghalen
Wij zijn trouwens ook begonnen met die zwitsal app, geniale tip, dank! We hebben een paar matches waarvan we nooit dachten dat de ander die mooi zou vinden haha
@Me1991 @Anna Nymous hier ook al sinds week 15 last van mijn bekken, of gewoon mijn SI gewricht, dat weet ik nog niet precies... vooral als ik ga bukken is het heel pijnlijk omhoog te komen. Maar goed, volgende week weer chiropractor, ga ik wat meer weten. Heb een van die Serola banden in huis, maar tot nu toe weinig verbetering. Over baby kledingmaten gesproken - ik weet ook niet goed wat ik nu moet kopen. Het is natuurlijk ontzettend moeilijk om in te schatten hoe groot je baby wordt. Ik vraag me af of dat echt klopt dat lange ouders=grote baby's. dan zouden alle NL baby's super lang moeten zijn Ik zou sneller zeggen dat de grootte van de ouders toen ze geboren waren zou van meer belang zijn. Ik ben zelf 1.64 maar bij geboorte 55cm en 3500g! Mijn man is 1.86 en bij geboorte 53cm en 3500g. Ik ben benieuwd hoe groot onze meid wordt! Hier ook moe na de hele dag. Gister in de ochtend alle 3 verdiepingen schoongemaakt en toen het de tijd was om een lange wandeling met mijn pup te doen was ik op en wilde maar slapen. @muizelijntje @Number2 fijne vakantie dames! Ik ben stiekem jaloers
Sevilla écht doen!!! zoooooo mooi! Malaga zijn wij niet geweest wel in Cadiz (aanrader! wel wat kleiner dan Sevilla) Ronda, weet ik niet veel meer van zonder foto's terug te kijken en de rest van de namen zou ik al helemáál niet meer weten haha
Ik twijfel ook of ik de baby al voel of dat dat gewoon mijn darmen zijn. Mijn placenta zit deels voor, dus kan nog even duren. Wij kopen van maat 50 t/m maat 62 elk 3 setjes. Tenzij ik iets leuks zie..dan wordt het wat meer Beide meiden zijn geboren met maat 44. Mocht het weer een kleintje worden dan kopen we bij
@poppysun Malaga is echt een leuke en mooie stad! De beste vissoep ter wereld hebben wij daar gegeten Verder heb je daar langs de kust ook leuke plaatsjes.
Jeetje wat pittig maar snap wel dat je het zekere voor het onzekere neemt en er alles aan doet om dat niet nogmaals mee te maken!
Al die vakantieverhalen hier. . Pff nu wil ik ook en we gaan pas in september! Al hebben we nog geen idee waarheen.. De vermoeidheid is hier ook wel hoor, lijkt ook ineens weer wat meer, maar dat komt denk ik omdat ukkie nu zo hard aan het groeien is. Merk het ook wel aan een wat gevoeligere buik, vrij snel bandenpijn bij een snelle beweging of kuch, vaker plassen etc. Mijn placenta ligt trouwens ook aan de voorkant dus voelen, denk het nog niet. Vanochtend twijfelde ik even maar daarna niks meer gevoeld dus denk dat ik nog even geduld moet hebben. Oja, inmiddels ben ik wel begonnen met shoppen hoor! We hebben nu 1 berenpakje in mt 50, 3 broekjes en 4 shirtjes en een dik vest in 56, 2 shirtjes in 62 en een pakje in 62. Oja en nog wat mutsjes een slaapzakje etc.