Donderdag nog controle gehad!hcg ruim 8300 nu dus stijgt goed! Dinsdag een vaag iets te zien en donderdag een mooi vruchtzakje! Er gebeurd dus van alles van binnen Over 2 weken terug, 4 mei, en dan hopelijk een mooi kindje met hartje Hoe gaat t met jullie?
Jeej, we zijn er weer! Even zoeken nog maar heb inmiddels wel weer een profiel afbeelding haha. Number, goed nieuws meis, wat fijn!! Hoe voel je je verder? Hier gaat het goed, gisteren voor het eerst op een andere manier kennis gemaakt met de toilet, ben behoorlijk dizzy en mn borsten/tepels beginnen nu ook, maar het hoort er allemaal bij en is het zeker waard! Ik had toch gisteren nog een kruidvat gedaan en natuurlijk een dikke vette knaller haha! En hoe gaat het met de rest?
Nou dat gaat goed number2! Mooie stijging weer. Leuk hè dex zo'n knaller. Ik heb ook nog een test liggen en die roept me steeds. Heb me tot nu toe nog kunnen bedwingen. Ik ben nu met vlagen misselijk en snel duizelig. Voor de rest moe en mijn buik begint nu echt te groeien. Sommige broeken zitten al niet meer lekker. Heb steeds stiekem de knoop open Ons sesamzaadje heeft al een naam gekregen van mijn man: Hoppetie van het tekenfilmpje Bing. Whahahahahhaa mijn zoontje vindt dat figuurtje te gek. Dus dan is het Hoppetie.
Hoi dames, Ik kom mij hier heel voorzichtig aanmelden. Ik ben weer zwanger van ons derde kindje. Ik heb in januari een missed abortion gehad en vind het heel erg spannend. Ik ben 33 jaar. Dit was mijn test vanmorgen.
Hoi dames! Ten eerste iedereen van harte!!!! Toch maar besloten me bij jullie te voegen. Ik ben zwanger van nummer 2 en zoals het nu lijkt 19/20 december uitgerekend. Ik heb nog regelmatig app contact met een andere mama's groep van hier van toen ik zwanger was van mijn dochter, maar merk dat ik daar toch anders mijn ei kwijt kan. Heb 1 x een miskraam gehad waarbij ik bruinvetlies had de eerste weken, en bij mijn dochter ook, alleen dat hield op na een x aantal dagen. Nu ook weer aantal dagen last van gehad, dus merk dat ik best wel weer onzeker ben. Ben met vlagen misselijk, of nouja meer erg gammel en zooooo enorm opgeblazen waardoor ik constant loop te boeren. Merk dat ik heel erg aan t zoeken ben naar symptomen? Zo van, maar bij mijn zwangerschap van toen en toen was ik al... of had ik al.. maar eigenlijk kan ik mij daar ook niet zoveel meer van herinneren wanneer het allemaal begon. Herkennen jullie dit? Mijn borsten doen ook niet erg zeer, alleen m'n tepels iets gevoelig. Sjunge wat een verhaal zeg. Haha, moest t duidelijk ff kwijt:')
Mich en muizelijntje welkom!! Bedankt meiden! Ik hoop dat dit een blijvertje is idd!zo spannend allemaal. Qua klachten : mijn onderbuik voelt een beetje gespannen en links onder last van mijn darmen. Zit volgens mij weer verstopt.. Borsten zijn gevoelig en nu beginnen mijn tepels wat branderig te worden. Verder bij vlagen moe. Heb de hele dag een rommelende maag maar absoluut geen zin om te eten. Ik dwing mezelf maar en dan gaat t goed. En duizelig inderdaad. Dus ja genoeg dingetjes maar ga zeker niet klagen!! Die 2 weken duren wel lang nu...
Die onzekerheid over het komen en gaan van symptomen heb ik ook hoor...heb ook een Ma en een Mk gehad. Als het ook maar iets minder is ga ik twijfelen. We houden ons maar vast aan t feit dat t vd week er goed uitzag want anders wordt je gek vd onzekerheid..
Hoi dames! Zojuist een knaller van een test! Ben erg blij, maar ook een beetje verward, haha; ben 3,5 mnd geleden bevallen van ons dochtertje! Dit wordt als alles goed blijft gaan ons derde kindje!!! Uitgerekend op 27-12-2017
♡Mama's uitgerekend tussen 16 en 31 december 2017♡ 16 december Miepiemoos - 28 jaar - 2e kindje Kimm17 - 24 jaar - 1e kindje 17 december 18 december Niqi86 - 30 jaar - 2e kindje Leeuwarden2015 - 21 jaar - 2e kindje Lysje90 - 27 jaar - 1e kindje 19 december Zonne Straal - 32 jaar - 3e kindje Jaan13 - .. jaar - 2e kindje 20 december Liefwolkje - .. jaar - .. kindje 2worden3 - 31jaar - 3e kindje Naatasja - 28 jaar - 1e kindje Dex1989 - 27 jaar - 1e kindje 21 december Junyor - 35 jaar - 2e kindje 22 december Number2 - 41 jaar - 2e kindje 23 december 24 december 25 december 26 december Roxje - 24 jaar - 1e kindje 27 december Love2Live - 34 - 3e kindje 28 december 29 december 30 december 31 december Afsprakenlijstje: ♡ 26 april - Kimm17 - eerste echo ♡ 26 april - 2worden3 - eerste echo ♡ 28 april - nic82 - eerste echo ♡ 28 april - Miepiemoos - eerste echo ♡ 2 mei - Dex1989 - eerste echo + intake VK ♡ 2 mei - Lysje90 - eerste echo ♡ 5 mei - Niqi86 - eerste echo + intake VK ♡ 8 mei - Junyor - eerste echo ♡ 8 mei - Roxje- eerste echo ♡ 10 mei - jaan13 - eerste echo ♡ 16 mei - Lysje90- tweede echo + intake VK In totaal tot nu toe; 0 BOYS 0 GIRLS 0 verrassing
Ik zal me hier ook maar aanmelden. Sinds dinsdag had ik al positieve testen, die mooi opliepen, en vandaag op nod een knaller. Als alles goed gaat, zou 31 december mijn uitgerekende datum zijn. Ik ben 39 jaar en dit was in de eerste ronde raak. We hebben al 2 dochters. Morgen heb ik een afspraak bij de huisarts.
♡Mama's uitgerekend tussen 16 en 31 december 2017♡ 16 december Miepiemoos - 28 jaar - 2e kindje Kimm17 - 24 jaar - 1e kindje 17 december 18 december Niqi86 - 30 jaar - 2e kindje Leeuwarden2015 - 21 jaar - 2e kindje Lysje90 - 27 jaar - 1e kindje 19 december Zonne Straal - 32 jaar - 3e kindje Jaan13 - .. jaar - 2e kindje 20 december Liefwolkje - .. jaar - .. kindje 2worden3 - 31jaar - 3e kindje Naatasja - 28 jaar - 1e kindje Dex1989 - 27 jaar - 1e kindje 21 december Junyor - 35 jaar - 2e kindje 22 december Number2 - 41 jaar - 2e kindje 23 december 24 december 25 december 26 december Roxje - 24 jaar - 1e kindje 27 december Love2Live - 34 - 3e kindje 28 december 29 december 30 december 31 december juni - 39 jaar - 3de kindje Afsprakenlijstje: ♡ 26 april - Kimm17 - eerste echo ♡ 26 april - 2worden3 - eerste echo ♡ 28 april - nic82 - eerste echo ♡ 28 april - Miepiemoos - eerste echo ♡ 2 mei - Dex1989 - eerste echo + intake VK ♡ 2 mei - Lysje90 - eerste echo ♡ 5 mei - Niqi86 - eerste echo + intake VK ♡ 8 mei - Junyor - eerste echo ♡ 8 mei - Roxje- eerste echo ♡ 10 mei - jaan13 - eerste echo ♡ 16 mei - Lysje90- tweede echo + intake VK In totaal tot nu toe; 0 BOYS 0 GIRLS 0 verrassing
Love2live welkom! Wow nog gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje. Ze wordt gelijk al een grote zus
Mama's uitgerekend tussen 16 en 31 december 2017 16 december Miepiemoos - 28 jaar - 2e kindje Kimm17 - 24 jaar - 1e kindje 17 december 18 december Niqi86 - 30 jaar - 2e kindje Leeuwarden2015 - 21 jaar - 2e kindje Lysje90 - 27 jaar - 1e kindje 19 december Zonne Straal - 32 jaar - 3e kindje Jaan13 - .. jaar - 2e kindje 20 december Liefwolkje - .. jaar - .. kindje 2worden3 - 31jaar - 3e kindje Naatasja - 28 jaar - 1e kindje Dex1989 - 27 jaar - 1e kindje 21 december Junyor - 35 jaar - 2e kindje 22 december Number2 - 41 jaar - 2e kindje 23 december 24 december 25 december 26 december Roxje - 24 jaar - 1e kindje 27 december Love2Live - 34 - 3e kindje 28 december 29 december 30 december MerelV - 31 jaar - 1e kindje 31 december juni - 39 jaar - 3de kindje Afsprakenlijstje: 26 april - Kimm17 - eerste echo 26 april - 2worden3 - eerste echo 28 april - nic82 - eerste echo 28 april - Miepiemoos - eerste echo 2 mei - Dex1989 - eerste echo + intake VK 2 mei - Lysje90 - eerste echo 5 mei - Niqi86 - eerste echo + intake VK 8 mei - Junyor - eerste echo 8 mei - Roxje- eerste echo 10 mei - jaan13 - eerste echo 16 mei - Lysje90- tweede echo + intake VK In totaal tot nu toe; 0 BOYS 0 GIRLS 0 verrassing
Ik kom mij ook voorzichtig melden! Vorige maand begonnen met Pregnyl en had toen t/m 16 DPO positieve testen, maar niet zo positief als nu! Het lijkt ook echt of ze oplopen, dus ik heb redelijke hoop hieronder 'verse testen', daaronder 'ingedroogde testen'
Mijn uitgerekende datum is 29 december. Ik ga morgen maar bellen naar de verloskundige om een afspraak te maken voor een vroege echo. Dat hadden ze vorige keer na de missed abortion al toegezegd. Ga duimen voor allemaal mooie baby's in december.
Hoi! Mag ik meekletsen en op de lijst? Vanmorgen getest en meteen een dikke vette streep. We waren wel in shock want ik had er totaal niet op gerekend. We willen wel een kindje, maar de app Fertility Friend gaf een andere datum van ovulatie aan. En in die tijd hadden wij niet geklust. Blijkbaar is de ovulatie toch eerder geweest. Maar ik zat dus eigenlijk te wachten om ongi te worden, maar voor de zekerheid toch een test gedaan. Ben wel een beetje in shock hoor Maar ook erg blij uiteraard! Ik ben 29 jaar en dit wordt ons derde kindje. Ik ben uitgerekend op 25 december zoals het nu lijkt. Wanneer bellen jullie de vk? Meteen na een positieve test al? Ik dacht nog te wachten tot een week of 8... Groetjes!
Hey meiden, mag ik hier ook gezellig meekletsen? Ik heb een week geleden een positieve test gehad - een knaller echt, want ik was tussen ivf terugplaatsingen in en had het absoluut niet verwacht. Helemaal spontaan na meer dan 3 jaar! Morgen ben ik 6 weken en vrijdag heb ik mijn eerste echo bij de gyn. Zooo bang! Na zoveel jaar proberen is het echt moeilijk te geloven dat het echt kan zijn. Bijna geen symptomen ook, alleen wat krampen. Ik zet mijzelf voorzichtig op de lijst dus
Anniko gefeliciteerd! Wat fijn dat het gelukt is! Inderdaad spannend. Hopelijk zie je vrijdag een mooie echo
Zo ff alles bijgelezen. Had nog niet eens is in de gate dat er een nieuwe site was haha. Kwam er vanmorgen pas achter !! Heb donderdag Moeders voor Moeders op bezoek gehad en die deden ook een testje en dat was een knaller! Leuke bevestiging dat t goed gaat. En je krijgt ook zo een schattig wikkeldekentje of hoe heet dat gratis, Als je meedoet . Super Leuk! En woensdag eerste echo vind het echt spannend kan niet meer wachten haha