Wauw! Mooi hoor!! Ik ben met gebeld door moeders voor moeders. Ze komt donderdagochtend langs! Moet zorgen dat ik wat urine heb klaarstaan voor een test.. Is het raar dat ik daarvoor toch een beetje nerveus ben? Al bijna 2 weken geen test gedaan nu.
Hallo dames, Ik wil me ook graag aansluiten bij jullie! Afgelopen zaterdag een test gedaan en ja hoor een dikke positief. Donderdagavond wel wat bloedverlies gehad, dus dacht ik word gewoon ongesteld, maar het bleef bij dat beetje en er waren meer dingen die er op wezen! Dit is ons 4e kindje, we hebben 2 zoons en 1 dochter. Voor de lijst: Ginie, 33 jaar, 4e kindje, uitgerekende datum: 26 januari 2017.
Welkom en gefeliciteerd Ginie! En ja Sandywich, snap ik hoor! Vind ik ook weer spannend. Als het MvM ooit lukt me te bereiken...ze bellen me steeds rond etenstijd, dan staat mijn telefoon op stil
Wat leuk meerdere mama's die hun 4e kindje verwachten Ik ben nu tussen de 4 weken en 4+2 zwanger ofzo, denk ik, mischien hahaha een echo zou uitsluitsel geven. over 2 weken iedergeval mn eerste echo nog eventjes geduld
Goedemorgen meiden! @Sandywich: ik herken dat nog van vorige zwangerschap! Toen kwam mvm en heb ik daarvoor nog gauw een test gedaan 😂 die dame zei toen: oooh dat is heel normaal, dat doet bijna iedereen... dus dont worry! Hihi @testen: mooie testen meiden! Ik zie op beide het streepje.... @hier: weinig symptomen! Pijnlijke tepels en af en toe met opstaan een felle steek.... thats it!
Welkom Ginie! Leuk om te zien, die grote gezinnen. Als ik een paar jaar jonger geweest zou zijn (en een man had die het zou willen uiteraard), dan was het hier ook niet bij drie gebleven. Lijkt me zo gezellig.. ook later als ze wat groter zijn. Met z'n allen aan tafel naar al die verhalen luisteren Hier heb ik me vorige week aangemeld voor MvM, maar ik ben nog niet teruggebeld. Als het te lang duurt, ga ik zelf nog maar eens bellen. We zijn tussendoor ook nog ergens op vakantie, dus die weken vallen dan al weg. Hier vanochtend op school geholpen met luizenpluizen. Stond te draaien boven die kinderkoppies en werd misselijk van al het geluid om me heen. Blijkbaar gebeurt er toch vanalles in dat lijf.
Zooo nu ook mijn eerste afspraak in het ziekenhuis bevestigd gekregen. Ik moet 24-6 op de poli verloskunde zijn! Nu krijg ik binnen 4 dagen dus 2 echo's en 2 intakes 😂, misschien is dat ook een beetje overdreven....
Welkom alle nieuwe zwangeren en gefeliciteerd Gisteren begon ik 's ochtends opeens misselijk te worden en vanochtend was het weer zover. Bij mijn vorige zs nooit gehad dus het is even wennen. Vandaag even bellen om een afspraak te maken voor de eerste echo.
Welkom sunshine! Lisan: 2 echo's in 4 dagen, kun je lekker genieten.. Al had het idd wat gespreider mogen zijn. Ik moet morgen naar de gyn, ze doet ook een inwendige echo ben benieuwd. Of er inderdaad iets zit, heb weinig symptomen dus kan niet snel genoeg morgen zijn 😉
Waarschijnlijk houd het hier alweer voor me op . Gelukkig mezelf niet gek gemaakt met blijdschap . Vanochtend flink begonnen met bloeden. Dus vroege mk een feit ( lijkt me sterk als er nu nog wat zit ) Succes aankomende 9 maanden dames 💋