Zag gisteren op het nieuws dat er een griepepidemie is dus dat zal een hoop verkkaren. Vorige week donderdag nacht op vrijdag mijn zoon, afgelopen zondag was ik zo beroerd als een hond (eerste keer tijdens mijn zwangerschap overgegeven ) en afgelopen dinsdag kwam mijn vriend helemaal beroerd en misselijk thuis, ook overgeven. Alle drie 1 dag beroerd geweest. Nu gelukkig allemaal weer fit. Vandaag mijn laatste werkdag gehad . Ik begin nu met twee weken vakantie en vanaf de 30ste echt officieel met verlof. Gezellig afscheid gehad, en nu eindelijk tijd voor mezelf. Volgende week wil ik me helemaal focussen op het huishouden schoonmaken en ramen zemen. Dan genieten van de kerst en eerste week januari kleertjes wassen. Ik ben er klaar voor
nou hier hebben we een verkoudheidsrondje.. eerst mn zoontje keel ontsteking, toen onze dochter oor ontsteking en ontstoken ogen, toen mijn man keelontsteking, en nu ik keelontsteking en oorontsteking.. duss lekker bankhangen en netflixen........... ps.. omdat ik nu flinke hoestbuien heb krijg ik erge felle steken links en rechts boven mijn navel, ik denk dat dat mijn spieren zijn, krijg ze enkel als ik hoest.. iemand die weet of daar iets aan te doen is toenvallig?
niet allemaal tegelijk.. ik ben echt klaar met deze zwangerschap.. ik heb door het hoesten een pees of spier gescheurd.. nu medicijnen om de hoest te onderdrukken zodat et kan genezen, maar heb helemaal niet het idee dat die medicijnen helpen... ik hoest me nogsteeds het ongans en heb heel veel pijn aan mn buik.. nu dus elke dag andere mensen die de oudste naar school brengen en de jongste naar de psz of meenemen naar hun huis, ik kan gewoon niet voor ze zorgen.. *klaagmodus uit*
@ Jennifer Dat is ff mooi balen dan, zeker als je het idee hebt dat de medicijnen niet goed hun werk doen. Dan duren die 5 weken nog lang . Hoop toch voor je dat je je snel wat beter gaat voelen, zeker met de aankomende dagen. Sterkte Hier druk in de weer. Vandaag mijn tweede vakantiedag . Gisteren begonnen met het zemen van de boven verdieping, dakkapellen binnen en buiten en de slaapetage toen zei mijn rug ik heb geen zin meer . Was verrot maar nu heel blij dat ik het gedaan heb, want die zijn weer lekker schoon en we kunnen weer naar buiten kijken . Vanmorgen overal gedweild, even wat administratieve dingen gedaan en nu ff op het bankje wachten tot de vloer droog is. Straks nog even wasje vouwen, wasje ophangen en dan ff naar wat winkels en zulk soort dingetjes. Morgen beneden ramen zemen en dan even in een soort van relaxed modus (denk ik) Merk dat ik nog steeds niet goed stil kan zitten en toch bezig wil blijven. Kijk nu al uit naar volgende week als mijn zoon vakantie heeft, dan kan ik me lekker op hem focussen. Heb gisteren ook een geboorte sticker besteld voor tegen het raam. Ben heel benieuwd hoe dat er uit ziet . Ik ga even de was ophangen want de wasmachine piept
Jennifer, zo herkenbaar! Hier hoest ik mij suf en heb ik ook nog eens geen geur of smaak; vd dokter codeine tabletjes gekregen, helpen een beetje maar, hoop snel opknappen. Sinds vandaag verlof! Eindelijk, nog even 3 daagjes genieten van me-time, daarna met dochterlief op stap in de kerstvakantie! En idd, ik ga lekker toegeven aan nesteldrang, schoonmaken; heerlijk!
@Jennifer wat vervelend; hier wel erg verkouden en hoesten maar gelukkig geen pijn. Al moet ik zeggen dat i na een hoestbui een aantal stoten van binnen krijg Gisteren begonnen met de grote schoonmaak beneden en vooral dingen waar normaal weinig tijd voor is. Heb een to do lijst gemaakt met wat laatste dingen want manlief werkt 6 dagen in de week en dus heb ik weinig tijd om met hem dingen te regelen. Vrijdag nog 1 dag werken en dan verlof; merk ook wel dat ik er aan toe ben. Vind mijn werk super maar ppfff ben kapot na een dag. Energie is echt flut; zelfs even naar de winkel fietsen geeft het gevoel alsof ik met een marathon bezig ben.
Ik lees net dat er momenteel veel ziekenhuizen overvol zitten met kinderen en baby's met het rs virus. Waaronder ook het ziekenhuis waar ik moet bevallen. Zou dit virus over kunnen gaan naar de kraamafdeling of is dat erg goed afgesloten? Pff geen prettig idee in ieder geval.
Yeahh en vandaag laatste werkdag gehad; nu lekker verlof. Ik zal waarschijnlijk tot de bevalling elke week wel een keer langs mijn werk gaan want zolang kan ik het niet missen en doe nog wat dingen thuis qua fb en website. Mijn collega is deze week bevallen van een zoon en dan begin het wel heel erg te kriebelen. Schoonzus was vandaag uitgerekend maar daar is het nog rustig. Iedereen hele fijne feestdagen
Goede morgen meiden. Iedereen de dagen overleefd? Hier drukke dagen gehad. Kerstavond naar de Toppers geweest, jeetje wat een feest was dat . Enorm genoten van de show en ondanks mijn dikke buik af en toe toch lekker staan dansen . Eerste en tweede kerstdag met familie doorgebracht, ook altijd leuk. Wel blij dat het nu allemaal achter de rug is. Was toch een beetje gespannen, dat de kleine zich wat eerder zou aandienen . Heb al een aantal dagen last van vreselijke hoestbuien (waar meerdere hier last van hebben) gisteren en vannacht was het zo erg dat het gewoon zeer doet in mijn keel als ik hoest. Net dus maar even de huisarts gebeld en kan straks komen. Ik hoop dat ik er wat voor krijg want die rooibos thee met honing en vicks snoepjes komen mijn strot uit.
Goedemiddag, Ja ja alles overleefd en het was gezellig maar toch wel lekker dat het voorbij is. 1e kerstdag bij mijn moeder geweest en samen gekookt; was heel leuk. Gisteren bij mijn schoonmoeder; ook erg leuk maar iets minder en vanwege het gourmetten had ze het raam in de keuken opengezet (wat ik niet wist) en later de achterdeur waardoor ik vol op de tocht bleek te zitten. Gisteren laat kreeg ik het onwijs koud, lag echt te trillen in bed. Aspirine genomen enz en nu dus weer stront verkouden Nu weer lekker normale dagen en weinig doen.
lekker dat jullie fijne dagen hebben gehad hier niets gedaan, ik kan niets dus lekker thuis geweest met de kids, was ook heel fijn, wel lekker rollade gegeten en nog wat dingen die mijn man had klaargemaakt 2de kerstdag lekker gewandeld, man en oudste nog even gecrosst op de quad een rondje, en lekker ge relaxt
En Hummeltje? Wat heb je gekregen vd huisarts? Heel herkenbaar wat je zegt! Hier hielp codaine als enige om de nacht door te komen! Kerst lekker naar familie geweest, mij laten verzorgen, dat was fijn! Nu nog even over zaterdag heen komen en we hebben 2017 kindjes!
De huisarts zei dat ik geen codaine mocht en dus op advies een hoestdrank, noscapine of zo iets. Blijkbaar was het een virus. Gelijk die hoestdrank gehaald en woensdag nacht al een fles op . Oh oh wat voelde ik me rot met dat gehoest. Gisteren heb ik het in tablet vorm gehaald. Vannacht eindelijk de nacht een beetje normaal doorgekomen al was ik vanmorgen om 5 uur al weer wakker. De huisarts gaf al aan aan dat het een dag of 10 zou duren, en moet zeggen dat ik me al een stuk beter voel in vergelijking met een aantal dagen geleden. Ik ga ff douchen en boodschappen doen. Vanavond een gezellig avondje met vrienden. Spelletje lekker hapje, gewoon gezellig . Morgen avond lekker thuis met man en kind. Waarschijnlijk komt een maat hier heen om oud en nieuw te vieren, en dan gaat het echte aftellen beginnen
Fijn dat je je beter voelt! Mijn huisarts had het opgezocht en ik mocht codaïne in een hele kleine hoeveelheid, het voor de zekerheid ook nog ff bij de apotheek + verloskundige gecheckt en was gelukkig hetzelfde antwoord! Hier een nachtje gerommel achter de rug, menstruatiekramp en darmkramp; we wachten af, morgen 37 weken! Hele fijne avond en voor alle andere meiden: happy new year!!! Op naar 2017!
En Amy??? al iets Het maagzuur herken ik heel erg, de flessen graviscon zijn niet aan te slepen . Vannacht er weer uit gegaan, om een lepel te nemen. Gelukkig werkt het bij mij goed, en kan dan weer lekker slapen. De kleine zit al goed met het hoofdje in het bekken (zo zei de verloskundige vorige week vrijdag) Heb ook best veel last van steken heel laag in mijn buik, richting vagina. Dat komt volgens de v.k. omdat ze dus met het hoofdje al in het bekken zit, maar wel nog steeds van links naar rechts draait met het hoofd. Dat veroorzaakt dan de steken. Ik denk ook echt niet dat ik 27 januari gaat halen, maar we zullen zien. Ben in ieder geval heel blij dat het niet met de kerst gekomen is, en hopelijk blijft ze minimaal nog twee weken zitten . Ik merk ook steeds meer dat ik denk wat als ze er straks is hoe gaat het met mijn zoon, hoe moet ik de aandacht aan mijn zoon geven en ook aan de baby. Wat wordt het druk, gebroken nachten terug naar het begin HELLLLLLUUUPPPPPP hahahahahahaha. Zal echt even weer wennen worden, maar uiteraard kijk ik er ook ontzettend naar uit want jeetje wat een weg hebben we gehad om het allemaal werkelijkheid te laten worden. Iedereen alvast een hele fijne jaarwisseling, en vanaf morgen kunnen we zeggen (als goed is) hebben we deze maand onze baby vast