Gefeliciteerd en welkom Kersje en Nashville! @ Mou: Echt heel herkenbaar die dorst. Ook hier de hele dag zin om te drinken. Had ook heel veel zin in koffie, dus heb nu de cafeïnevrije variant gekocht, zodat ik gewoon zoveel zou kunnen drinken als ik wil. Uiteraard vanaf het moment dat ik het in huis heb nog maar weinig zin in koffie gehad Ik heb trouwens de app van Nutricia op mijn telefoon gezet en dat is best hartstikke leuk. Je kunt je zwangerschap erin bijhouden (en eventueel ook de groei etc. van dreumes of peuter) met fotootjes en korte notities. Er staat iedere week omschreven wat er gebeurt in je buik. Er zit een hele handige database in (met zoekfunctie) van wat je wel, niet en met mate mag eten. En je kunt kiezen met wie je de info deelt, dus je kunt je hele familie toevoegen en dan per item aangeven of het privé is, of alleen voor je partner en jou, of voor de hele familie. Zoals je ziet, ben ik enthousiast En pfffff, ik kan 9 juni wel dichterbij kijken. Ik hoop zo dat er gezond leven is daarbinnen.
Ik heb de app meteen geïnstalleerd! Ziet er inderdaad leuk uit! Ik wacht nog steeds op telefoontje voor eerste echo, duurt lang! Misschien moet ik toch maar eens zelf gaan bellen!
Naar de gyn geweest en er zit een vruchtzakje met dooier en zag er goed uit. Over 2 weken weer. Zo spannend of we dan een hartje zien. Dorst heb ik hier ook...
wat Noah een eerste echo! Kersje dat was een flinke knul zeg, goed dat ze het in de gaten houden nu. Hier wordt het een zowiezo een geplande KS omdat de vorige 2 ook met een KS zijn geboren. Hier moe en misselijk, en een beetje schommelend in buien...heel irritant haha
Mooie echo! Mijne nog ver weg 15-6 Dames wie kan mij helpen? Wij zijn zwanger doormidden van icsi hoe kan ik mijn uitgerekende berekenen? Ik heb mij laten vertellen; 2 weken voor terugplaatsing is dan de eerste dag laatste menstruatie. Als ik dat bij me banner doe geeft hij aan 4 weken en zoveel dagen en nu net de Nutricia app zegt 6 weken zwanger. Bij beide 28 januari als uitgerekende datum.
Ik begrijp je verwarring Sunshine1 Ik weet niet hoe de telling werkt bij terugplaatsing, maar het lijkt me heel aannemelijk dat jouw berekening gewoon klopt. De Nutricia app begint alleen pas bij 6 weken. Blijkbaar geeft hij dus nu alvast 6 weken aan, terwijl je dat nog niet bent (doet de app bij mij net zo).
Och staywithme: ontzettend veel sterkte!! *knuf* Morgen komen ze van mvm en dan vrijdag is het eindelijk zo ver!! Ik hoop echt zo erg dat het op de goede plek zit! Ik ben in ieder geval nu al voorbij de 6 weken grens waar het de vorige keer verkeerd ging. Ik gebruik nu de app van zwanger enzo. Maar die van Nutricia klinkt ook wel erg goed! Ik ga hem gelijk downloaden! Ik ben trouwens op de 20ste uitgerekend en ik was gisteren 6 weken. Ter vergelijking.
ja een clubje gevonden! hahaha Ik wil mij ook graag melden Ben 28 januari uitgerekend voor zover dat nu te zeggen valt Ben 35 jaar en nu pril zwanger van ons eerste kindje. Vind het allemaal heel erg spannend!
Welkom nieuwe meiden en gefeliciteerd!!! Mijn kwaaltjes vallen gelukkig mee! De buikpijn is zo goed als verdwenen en misselijk ben ik ook niet niet geweest. Wel ontzettend moe! Vanmorgen om half 7 wakker, om 9 uur begonnen met werken en om 11 uur kakte ik al helemaal in... Ik ga kijken of ik niet eerder naar huis kan. Mijn schoonmoeder met haar vriend komen vanavond even langs en dan gaan we het vertellen! Ben onwijs benieuwd naar hun reactie. Hebben zo'n boek gekocht waar ze alle gebeurtenissen van dit kleintje samen met hun in kunnen schrijven vanaf de geboorte tot 4 jaar. Hebben dit ook voor mijn moeder gekocht, daar gaan we morgen heen 😀!
Hee kersje *zwaaai* Even vraagje he...ik had vanmorgen dus even echt hele erge soort menstruatiekrampen dat ik er echt ff niet zo lekker van werd. Even naar de wc geweest...maar hoefde niet. Daarna weer rustig gaan zitten en was weer weg...is dit normaal? Sorry eerste zwangerschap en wat onzeker!
Welkom cheerio! Ik heb in het begin ook flinke krampen gehad en heb het hier ook vaker voorbij zien komen. Zo lang het niet met bloedverlies gepaard gaat valt het wel mee!
Welkom nieuwe dames allemaal! Voor staywithme: sterkte! Wij hebben 16 juni intake en eerste echo bij verloskundige. Met 8 weken. Ik vind het allemaal wel heel spannend. Vlak na bevruchting heb ik een ontsteking gehad in het kleine bekken (PID). Met zo'n ontsteking dus sneller kans op een bbz... met verloskundige al overleg gehad en ze gaf aan dat de kans klein is maar dat ik goed symptomen in de gaten moet houden. Vooral buikpijn. Maar nu denk ik dus bij elk beetje pijn in mn buik: als het maar niet erger wordt!
Oh ja is er iemand die de lijst wil updaten? Ik kan me er vanavond anders in verdiepen! is al 3 jaar geleden dat ik gedaan heb