Volgens mij is de lijst nu weer up to date! Als er iets niet klopt of als je aanvullingen hebt: laat het maar weten!
Super gedaan Ginie! Ik voel me met 36 jaar wel een beetje een golden oldie 😂 Volgens mij zijn er begin januari en begin februari meer dertigers uitgerekend...
Jaaaa dat was ze zeker! Gaan het morgen aan mijn moeder vertellen! Ben enigs kind dus dit wordt haar eerste kleinkind. Zal wel huilen worden 😊.
Wauw ginie, ziet er goed uit die lijst! Hebben jullie ook een vermoeden wat het gaat worden? Op de een of andere manier heb ik sterk het gevoel dat het een jongetje is wat in mijn buik groeit...
16 t/m 31 januari 2017 16. 1Hanneke 32 jaar - 2e kindje Elaf - 22 jaar - 1e kindje ukkie1985 - ? jaar - 3e kindje 17. 18. 19. Ireneee - 26 jaar 1e kindje 20. Sandywich - 26 jaar - 1e kindje - Na BBZ Kaaat - 29 jaar - 3de kindje - dmv ICSI, cryo tp 21. 22. Bianciie 27 jaar 1e kindje Pienvd90 - 22 jaar - 1e kindje Proud Mommy 88 - 28 jaar - 3e kindje Melian - 36 jaar - 3e kindje 23. Noekieb - 38 jaar - 3e kindje Didi90 - 26 jaar - 1e kindje noah5 - 34 jaar 2e kindje Mou - 32 jaar - 2e kindje Gabri - 29 jaar - 2e kindje 24. 25. mamavandrie (annie) - 27 jaar - 4e kindje 26. Ginie - 33 jaar - 4e kindje 27. Lisan86 - 29 jaar - 1e kindje Mawaikee - 31 jaar - 2e kindje Puckeltje - ? jaar - 2e kindje 28. Miss M - 33 jaar - 4e kindje kersje - 34 jaar - 2e kindje Nashville - 34 jaar - 3e kindje Cheerio - 35 jaar - 1e kindje 29. 30. Sunshine1 - 30 jaar - 1e kindje 31. Buiten de lijst: Indy89 - ? - ? jaar - ? kindje Jellybean79 - ? jaar - ? kindje Staywithme - 30 jaar - 4e kindje Totaal aantal : 28 Sterretjes: Afspraken : 27 mei: Sandywich - plaatsing controle echo 30 mei: pien - 1e echo 31 mei: Elaf 1e echo, ukkie1985 - 1e echo 2 juni: Ireneee - vroege echo (ivm mk) 6 juni: Proud mommy 88 - afspraak gyn 7 juni: Sandywich Termijnecho en intake 7 juni: Puckeltje - 1e echo 8 juni: noah5 Termijnecho en intake, mawaikee - 1e echo 9 juni: Melian - vitaliteitsecho en intake 9 juni: kersje - 1e echo 11 juni: Gabri - 1e echo 13 juni: Bianciie - intake en 1e echo 14 juni: Mou - 1e echo 15 juni: Didi90 - 1e echo 15 juni: Sunshine1 - 1e echo 16 juni: Kaaat - 1e echo ziekenhuis 16 juni: Gabri - intake vk 16 juni: Ginie - echo + intake vk 16 juni: 1Hanneke - 1e echo + intake vk 21 juni: Didi90 - intake 21 juni: noekieb - intake 24 juni: Lisan86 - 1e echo + intake ziekenhuis 27 juni: Lisan86 - echo vk 28 juni: Lisan86 - intake vk 28 juni: Mou - termijnecho en intake 28 juni: Gabri - termijnecho 28 juni: kersje - intake vk 1 juli: Puckeltje - intake vk MvM : Sandywich, Bianciie, Mou, Didi90, Melian, Gabri, Ireneee, kersje
@dertigers: volgens mij zijn we een beetje in evenwicht qua twintigers en dertigers. Wel leuk om die verschillende leeftijden te zien! @vermoeden: nee nog totaal niet. De ene dag denk ik een jongen, de andere dag denk ik weer een meisje nog lang wachten tot de 20-weken echo (als we dat volhouden...) @vertellen: oh zo leuk! Daar kijk ik ook weer enorm naar uit. Met de andere 3 zwangerschappen rond de 5/6 weken aan schoonouders en mijn moeder vertelt. Nu wacht ik daar denk ik mee tot na de echo met 8 weken. De kinderen gaan we het pas vertellen na de 12 weken of misschien nog wel later. Het duurt toch nog lang genoeg voor ze. Het is nu wel grappig om het er af en toe samen over te hebben met zo min mogelijk woorden. De oudste van bijna 8 hoort heel veel en is erg nieuwsgierig, dus dat is oppassen geblazen
Fijn van de lijst ginie! Ik ben 32 en heb 16 juni intake/echo vk Ik durf niks te vermoeden haha, vorige keer hadden we erg vermoeden van een meisje en dat ook uitgesproken en toen was het een jongen, ik zeg niks meer lol
Dankjewel voor het updaten van de lijst! Mooi lijstje al van alle afspraken!! Kan niet wachten tot vrijdag en vindt het spannend morgen ochtend met de afspraak van mvm ^^.
Goedemorgen meiden, Wat een gezellige drukte al!! Super leuk! Cheerio: yes! Welkom!! Gefeliciteerd 🍼 Mvan3: ook welkom, gefeliciteerd met jullie 4e kindje! Ginie: meid wat een klus! Maar super mooie lijst! Ik ben trouwens 27. 7 juni is trouwens me 2e echo, maar dat maakt niet heel veel uit! Afgelopen dinsdag stond er nog een afspraak bij de gyn, en ondanks dat ze zei dat er niet veel te zien zou zijn heeft ze toch even gekeken. Er was verdikt slijm vlies enzo maar verder nog niks. Nu dus over 2 weken weer om te kijken of het gegroeid is. Ben benieuwd! Lisan: wat leuk en bijzondere dat je sm het al gezien had, ik ben ook erg benieuwd naar de reactie van je mama.... is indd heel bijzonder als enigskind lijkt me. 😄 Pien: dikke opgeblazen buik herken ik wel! Hier lijk ik, zeker savonds, wel zwanger van een 4ling! Hihi Dorst: ik heb nog niet meer dorst als normaal. Maar misschien valt het me niet op, want ik heb altijd dorst! Haha Sandywich! Dat is indd spannend zeg vrijdag! Mvm: deze keer doe ik niet mee, ik heb er simpelweg geen tijd voor! Maar kan me nog herinneren dat ik t de vorige keer ook heel spannend vond! Verder ook hier de krampjes en steekjes enz.... soms maakt het me onzeker, andere keer denk ik weer, t hoort erbij! Moet wel bekennen dat ik nog steeds me wc papier check 🙈 hihi Fijne dag meiden!
Goedemorgen allemaal! Dank je wel voor de uitnodiging!! Ik meld me hier ook graag aan. Even mijn verhaal in het heel kort. Januari dit jaar heb ik een miskraam gehad rond de 10 weken zwangerschap. Met 7 weken ongeveer klopte het hartje nog mooi en hadden we dit nooit meer verwacht. Ik ben toen gecorrigeerd, helaas bleef ik bloedingen houden en heb ik uit eindelijk een hysteroscopie gehad omdat er toch nog resten zaten, dit twee maanden later in maart. Tijdens deze scopie zagen ze dat het vruchtje vast zat in een grote vleesboom welke ze verwijderd hebben. De mededeling was dat ik waarschijnlijk nooit meer kinderen kon krijgen omdat ze grote wonden hadden moeten maken... Ik heb dat een plekje kunnen geven, maar nu dacht ik ik doe een test om te kijken of hij eindelijk OMO wit is. en wat blijkt. hartstikke positief!! de cb gaf al 2-3 weken aan! ik weet niet precies hoever ik ben en wanneer ik ben uitgerekend maar ik denk eind januari Heb Gister de gyn gebelt en 8 juni krijg ik een echo. Super spannend... Liefs
Goedemorgen meiden! Wat een gezellige drukte zeg! Moest even bijlezen sinds gisteravond! Ik heb ook het gevoel voor een jongetje, maar waarom, geen idee! Voor alle nieuwe meiden: welkom en gefeliciteerd!!! Leeftijd maakt niks uit toch! Hoe meer variatie hoe leuker! @chilla83 jeetje wat bijzonder om dan nu toch weer zwanger te zijn!
Wat betreft voorgevoel van het geslacht: ik heb er (nog) geen gevoel bij. Bij mijn vorige zwangerschap had ik een pendel die zei dat dat een jongen zou zijn (klopt) en ik ook nog een meisje zou krijgen. Nu is er ook al gependeld en daar kwam meisje uit. Onze zoon zei gister: ik krijg toch een zusje? (hij weet nog van niets) Net zo'n test gedaan met ochtend urine en bakingsoda, daaruit blijkt dat het een jongen zou zijn. Ik weet het het is geen wetenschappelijk bewijs maar ik vind het wel grappig. Het is 50/50. Zijn er meiden met een voorkeur?
Zijn jullie ook al bezig met namen of zijn jullie er misschien al uit? Meisjesnaam: hebben wij al denk ik een jaar of 12 staan en dat is hem nog steeds helemaal, alleen nog een tweede naam erbij bedenken. Jongensnaam: geen idee, er zijn al veel namen voorbij gekomen maar nog niet 1 die het is. Vooral ik heb het gevoel de leukste al hebben gekozen en dit toch een soort van tweede keuze is. Mijn man heeft wel een favoriet maar ik ben er niet enthousiast over omdat hij met dezelfde letter begint als onze zoon, beide dan ook 1 lettergreep. (Beetje jut en jul)
Wij zijn nog niet met namen bezig, maar lijkt me ook super moeilijk weer! Over opnieuw jongensnaam en niets lijkt leuk genoeg omdat je de leukste al hebt gekozen, dat hadden wij ook toen we weer een jongensnaam moesten kiezen. Uiteindelijk net zolang gezocht en nagedacht totdat we de juiste vonden! En vinden beide namen even leuk! Dua komt vanzelf wel goed als je de juiste naam tegen komt!
Pfff namen vind ik nu heel moeilijk omdat we al 3 hebben en het moet er wel bij passen. Meisjesnaam dan nog iets makkelijker te doen denk ik. Over de lijst: viel mee het werk, een van de andere leden had al veel voorwerk gedaan en tot pagina 14 was die up to date.
nu heb ik alles weer bijgelezen maar een hoop weer vergeten, dat vergeten doe ik wel meer, vanochtend mijn zoon naar school gebracht ben ik zijn jas vergeten Cilla; jeetje heftig zeg, ik hoop dat het deze zwangerschap helemaal goed mag gaan! Namen; vind ik ook moeilijk, meisjesnaam hebben we al, die hadden we bij ons vorige zwangerschap maar een jongensnaam wordt moeilijk, mijn man heeft een voorkeur maar die vind ik helemaal niks! Ginie, bedankt voor het updaten van de lijst Hier ook een opzette buik maar meer in de avond dan overdag. De gyn zei gister dat mijn darmen flink bezig zijn en ruimte aan het maken zijn.