Meiden wat een verhalen! Wat heftig om te lezen maar des te fijner dat het nu gelukt is voor jullie! Van harte ♡
Wat een drukte, leuk!! Vermoedens, na 3 jongens kan ik me geen meisje meer voorstellen haha! Ik denk dus een jongen. Naam gaat heel lastig worden, dat was het de andere keren ook al, en de keuze wordt toch steeds minder ruim
Goedemorgen dames! Gisteren een erg bezig dagje gehad dus geen tijd om hier ff te buurten. En dan zijn we gewoon 3 pagina's verder hihi gezellig! Wat een verdrietige verhalen, dat we allemaal nu een mooie plak beeb mogen hebben! Ik lees ook over jongen of meisje. Zou het niet weten blijft een verassing! Weet ook nog niet of we geslacht willen weten. En jullie?
Goedemorgen allemaal! Ik heb nu wel wat meer kwaaltjes hoor, borsten gevoeliger en mijn buik voelt alsof er continu lichte spierpijn is binnenin. Wij willen het wel weten wat het gaat worden, gewoon omdat dat handiger is vind ik met spulletjes kopen e.d.
Goedemorgen! Wat leuk om te lezen dat sommige van jullie al een vermoede hebben! Ik heb echt nog geen flauw idee, eerst wil ik zeker weten dat het goed zit. En over dat bakkerspraatje over urine met baking soda heb ik nog niet eerder gehoord, interessant! Vanmorgen heb ik nog een testje gedaan. Mijn urine was echt heel erg licht omdat ik gisteravond erg veel water gedronken heb tijdens een etentje. Toch was de test weer opgelopen, echt zo fijn! Vanmiddag doe ik er nog eentje, omdat ik eergister in de middag echt een veel duidelijkere test had dan in de ochtend. Ik heb er toch nog liggen, dus tja Morgen doe ik de CB! Cheerio wat je schrijft over de 'spierpijn' in je buik dat herken ik inderdaad ook. Maar dan door mijn hele buik. M'n darmen zijn ook best van slag, hoort er geloof ik ook bij. En mijn borsten.. au au
Goedemorgen allemaal, Wat een gezellige drukte allemaal en wat leuk (en soms ook verdrietig) om al jullie verhalen te lezen. Het is echt allemaal niet zo vanzelfsprekend, blijkt steeds maar weer. Welkom voor alle nieuwe dames en gefeliciteerd met jullie zwangerschappen. Dat er maar heel veel gezonde mooie kindjes geboren gaan worden Ik heb helemaal geen vermoeden deze keer en ook geen voorkeur. De eerste en tweede keer was ik stiekem wel heel blij dat het meisjes waren. Deze keer maakt het me echt niet uit, drie meiden... twee meiden en een jongetje... als het maar gezond is. De laatste dagen voel ik me zo goed, dat ik soms twijfel of ik überhaupt wel zwanger ben. Het maagzuur is weg en het weeïge gevoel is er nauwelijks, zelfs de vermoeidheid lijkt af en toe iets minder. Ik heb alleen nog wel gevoelige borsten, wat bandenpijn en een opgeblazen buik. Ben haast geneigd om nog een test te doen. Meer dames die er af en toe nog een test tegenaan gooien? Ik lees net de post van DitBenIk nog even... over nog een keer testen...
Goedemorgen allemaal! Hier net de plaatsingsecho gehad en nadat de echoscopiste nog een keer had verteld dat we waarschijnlijk geen hartje zouden zien mocht ik eindelijk gaan liggen. En er klopte gewoon een hartje!!! Echoscopiste riep het gelijk heel verbaasd uit . Het zit ook op precies de goede plek in m'n baarmoeder. Het is er ook maar eentje (wat mijn man jammer vindt, die wilde erg graag een tweeling). Ze zei ook dat mijn baarmoeder wat naar achteren gekanteld ligt en daardoor waarschijnlijk wat vaker rugpijn zou hebben. En dat klopte ook! Als ik ergens al een krampje voelde was het vaak in m'n rug. Volgens haar berekeningen zit ik nu op 6 weken en 1 dag. Het is 5,5 mm groot ^^.
O wauw Sandywich!! Wat ontzettend gaaf! Gefeliciteerd meis!! Trek de alcoholvrije champagne maar open
Melian Wat fijn dat je je zo goed voelt de laatste dagen, maar ik kan me voorstellen dat je jezelf daardoor wat onzekerder voelt. Symptomen kunnen echt met de dag verschillen, daar zou ik me niet te veel zorgen om maken Ik test wel nog met regelmaat, ik wil graag nog een knaller zien! Zodra ik die heb, stop ik ermee. Oja, morgen dus nog de CB met wekenindicator Sandywich Ohh wauw al een kloppend hartje! Geweldig zeg, gefeliciteerd! Interessant wat ze over jouw baarmoeder zegt, dat je daardoor last hebt van je rug. Ik heb deze keer ook elke dag erge last van m'n onderrug. Vooral richting het einde van de werkdag. Misschien is dat wel een verklaring daarvoor Ik vind het trouwens wel erg knap dat ze dat aan een echo kunnen zien! Ik heb trouwens denk ik wel de innesteling gevoeld.. ik heb op een avond zo'n ontzettende last van mijn rug gehad! Ik snapte helemaal niet waarvan. Heel erg laag. Op die plek speelt het nu ook vaker op dus ik vermoed dat het inderdaad de innesteling was
Bedankt allemaal! Superlief!! Nu wordt het de echo van 7 juni afwachten. Kijken of het goed groeit! Ditbenik: typisch is dat he! Met mijn menstruaties had ik ook altijd veel last van m'n onderrug. Ik ga nu naar de bakker om een gebakje te halen om het te vieren! 🙈
Ik geef je groot gelijk Sandywich, lekker! Geniet er van! Tijdens mijn menstruaties wisselde dat elke maand: de ene maand erge last van m'n rug, de andere maand buikkrampen, weer een andere maand flinke hoofdpijn. Geen pijl op te trekken haha! Nu hopelijk heeeel lang geen menstruaties meer! Ik heb vlinders in mijn buik hihi <3 Meiden, we zijn gewoon zwanger!
Sandywich super die echo! en leuk om het hartje te zien kloppen, stelt je toch wat gerucht. nog 1,5 week en hopen dat wij ook een mooi kloppend hartje zien en jullie allemaal natuurlijk ook!!
Hallo allemaal, Ik kom me hier ook gezellig melden! 20 april startte mijn laatste ongesteldheid dus ik zou dan 25 januari uitgerekend zijn, maar de verloskundige moet dat nog maar even bevestigen. Op 14 juni heb ik een afspraak voor de echo! Spannend! Vanaf nu ga ik gezellig meelezen met jullie geklets, maar het zijn wel erg veel pagina's om allemaal bij te lezen haha! Ik ben trouwens ook echt niet lekker de hele tijd en voel me over het algemeen een beetje down en bluh. Veel misselijk, koppijn en krampen. AS zondag wil ik het mijn ouders gaan vertellen, want ik vind het juist heel fijn om er veel met mijn moeder over te kunnen hebben, ook nu al. Gek genoeg mis ik haar op dit moment zo gigantisch, heb helemaal heimwee!! Herkennen jullie dat? Ik ga een fotolijstje met een gedichtje maken en 2 sokjes erop lijmen met een strikje.
Welkom Zuri en gefeliciteerd met je zwangerschap. Heel herkenbaar hoor, dat je die heimwee nu hebt. Mijn moeder leeft helaas niet meer, maar ik heb een oudere zus met wie ik het al gedeeld heb. Ook omdat ik het fijn vind om het te kunnen delen met iemand die op een andere manier heel dicht bij me staat dan mijn echtgenoot. De zwangerschap is in het verleden wel eens misgelopen bij mij en ook toen was het fijn om het te kunnen delen. Wat een lieve manier om de zwangerschap aan te kondigen ook. Dankjewel DitBenIk. Een nuchter en geruststellend geluid is soms nodig En Sandywich, geniet van je gebakje.
16 t/m 31 januari 2017 16. 1Hanneke 32 jaar - 2e kindje Elaf - 22 jaar - 1e kindje ukkie1985 - ? jaar - 3e kindje Annabel84 - 32 jaar - 3e kindje 17. 18. 19. Ireneee - 26 jaar 1e kindje 20. Sandywich - 26 jaar - 1e kindje - Na BBZ Kaaat - 29 jaar - 3de kindje - dmv ICSI, cryo tp 21. 22. Bianciie 27 jaar 1e kindje Pienvd90 - 22 jaar - 1e kindje Proud Mommy 88 - 28 jaar - 3e kindje Melian - 36 jaar - 3e kindje 23. Noekieb - 38 jaar - 3e kindje Didi90 - 26 jaar - 1e kindje noah5 - 34 jaar 2e kindje Mou - 32 jaar - 2e kindje Gabri - 29 jaar - 2e kindje 24. 25. mamavandrie (annie) - 27 jaar - 4e kindje Zuri - 28 jaar - 1e kindje 26. Ginie - 33 jaar - 4e kindje 27. Lisan86 - 29 jaar - 1e kindje Mawaikee - 31 jaar - 2e kindje Puckeltje - 27 jaar - 2e kindje 28. Miss M - 33 jaar - 4e kindje kersje - 34 jaar - 2e kindje Nashville - 34 jaar - 3e kindje Cheerio - 35 jaar - 1e kindje 29. DitBenIk - 29 jaar - 1e kindje 30. Sunshine1 - 30 jaar - 1e kindje 31. Buiten de lijst: Indy89 - ? - ? jaar - ? kindje Jellybean79 - ? jaar - ? kindje cilla83 - ? jaar - ? kindje Totaal aantal : 30 Sterretjes: Staywithme Afspraken : 27 mei: Sandywich - plaatsing controle echo 30 mei: pien - 1e echo 31 mei: Elaf 1e echo, ukkie1985 - 1e echo 2 juni: Ireneee - vroege echo (ivm mk) 2 juni: Annabel84 - 1e echo 6 juni: Proud mommy 88 - afspraak gyn 7 juni: Sandywich Termijnecho en intake 7 juni: Puckeltje - 2e echo 8 juni: noah5 Termijnecho en intake 8 juni: mawaikee - 1e echo 8 juni: cilla83 - 1e echo 9 juni: Melian - vitaliteitsecho en intake 9 juni: kersje - 1e echo 11 juni: Gabri - 1e echo 13 juni: Bianciie - intake en 1e echo 14 juni: Mou - 1e echo 14 juni: Zuri - 1e echo 15 juni: Didi90 - 1e echo 15 juni: Sunshine1 - 1e echo 16 juni: Kaaat - 1e echo ziekenhuis 16 juni: Gabri - intake vk 16 juni: Ginie - echo + intake vk 16 juni: 1Hanneke - 1e echo + intake vk 21 juni: Didi90 - intake 21 juni: noekieb - intake 24 juni: Lisan86 - 1e echo + intake ziekenhuis 27 juni: Lisan86 - echo vk 28 juni: Lisan86 - intake vk 28 juni: Mou - termijnecho en intake 28 juni: Gabri - termijnecho 28 juni: kersje - intake vk 1 juli: Puckeltje - intake vk MvM : Sandywich, Bianciie, Mou, Didi90, Melian, Gabri, Ireneee, kersje