16 t/m 31 januari 2017 mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sandywich, 11 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zuri

Zuri Fanatiek lid

26 mei 2016
    3.329
    2.365
    113
    Vrouw
    O gelukkig ik ben niet de enige die zin heeft in ijs! Haha!

Mijn smaak en geur zijn wel flink veranderd. Bizar hé? Ik ben van een groentemens in een vleesmonster veranderd. En soep!!! Ik heb continu zin in zelfgemaakte soep (niet die vieze zoute uit blik).

Ik vind echt huisdieren ook onwijs stinken, en de badkamer en wc ook. Ik heb vanochtend alles schoongemaakt en ruik nu al de pislucht. Mijn man zegt ik ruik alleen maar schoonmaakmiddel. Nou ik niet... bah.

2. Sandywich

Sandywich Actief lid

4 mrt 2016
    389
    2
    18
    NULL
    NULL
    Oooohh de badkamer en wc's inderdaad!! Ze stinken zo erg! En vooral de toiletverfrisser 😂.

3. Mou

Mou Lid

19 mei 2016
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sandywich, wat een mooie echo!! Heerlijk!! Gefeliciteerd :)

Ik had vandaag MvM op bezoek en de test knalde eruit. Teststreep stuk donkerder dan controlestreep. Dat heb ik bij mijn zoontje nooit gehad, dus ik vind dat heel gaaf om eens te zien! En nou weer lekker met mijn neus boven die stinkflessen, bah wat ruiken ze toch vies!

B&J ijs. Goed idee, staat klaar!

Ik ruik ook beter trouwens, ik ruik dus telkens onze kattenbak. Bah...

4. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.054
    943
    113
    Vrouw
    Ja die geurtjes he haha. Ik hele dag door misselijk maakt niet uit wat ik eet, alles is vies, maar kan het wek eten en binnenhouden gelukkig.

Mooi test rijtje zag k voorbij komen en sandywich fijn zo een super echo.

Ik heb toch een afspraak bij de vk gemaakt voor mijn afspraak in het ziekenhuis. Nu dis 2 juni echo bij de vk en 16 juni in het ziekenhuis. Dat moet k toch volhouden.

5. noekieb

noekieb Lid

8 okt 2015
    99
    0
    0
    @sandwich mooie echo Gefeliciteerd

Ik ben nu al de hele week misselijk; krijg bijna niks door mijn keel.
    En eet dus heel weinig waardoor ik weer misselijk word van de honger;)
    Bij mijn beide jongens nooit last van gehad dus als dit een meid is; is ze nu al koppig:D
    Ben de hele dag doodmoe; zodra ik zit vallen mijn ogen dicht en zit nu ook gapend achter de computer
    Gisteren nadat ik de jongens naar school had gebracht lekker even terug gegaan.
    Morgen lekker vrij dus kan ik wat langer blijven liggen.

Van de geurtjes heb ik ook last; ik ruik alles en vind ook alles extreem vies.
    Zelfs de rijstewafel die mijn zoon s ochtends eet bleh wat een lucht.

6. Ginie

Ginie Actief lid

13 aug 2009
    409
    0
    0
    Wat een mooie testen DitBenIk!!! Heerlijk om te zien lijkt mij.

En Sandywich wat een mooie echo zeg en gewoon al een kloppend hartje!

Ik ruik op het moment ook alles veel sterker en kon vanochtend niet zo goed tegen de pindakaas lucht. Normaal nooit last van.
    Gelukkig nog niet misselijk. Met de oudste van week 8 t/m week 22 heel misselijk geweest en veel overgeven. Met de tweede rond week 10 misselijk t/m week 18 en ook veel overgeven. Met de jongste, een meisje, ook veel misselijk, maar zonder overgeven. Dus ben heel benieuwd hoe het nu gaat... hopelijk valt het mee.
    Vandaag bij vriendinnen geweest en moest zo mn best doen om niets te zeggen... natuurlijk kwam het gesprek wel op baby's, maar heb me maar wat afzijdig gehouden... Wilde het heel graag vertellen, maar we willen eerst de echo afwachten over 3 weken en ouders inlichten... Duurt lang!!!

7. Annabel84

Annabel84 Lid

26 mei 2016
    84
    0
    6
    NULL
    NULL
    #347 Annabel84, 27 mei 2016
    Laatst bewerkt: 27 mei 2016
    Ik kan alleen maar zeggen uit mijn ervaring dat ik iedere zwangerschap eerder en misselijker was.
    Nu is het nog wel goed te doen.
    Ik ben niet lekker, maar ook niet constant aan het spugen.
    En ik heb 2 meisjes.
    Ik geloof echt dat het bakerpraatjes zijn.
    Vandaag was ik meer duizelig tot oorsuizen toe, de warmte en te snel opstaan was geen goede combinatie. Qua misselijk zijn was het een goede dag, dat vind ik echt een beetje eng.
    Wel waren de meiden vrij en had ik niks wat ik moest doen dus dat scheelt ook voor de misselijkheid.

Met eten en drinken ben ik zoekende wat wel en niet lekker is en wat goed valt. Dat wisselt iedere dag. Wel is mijn geur ook sterk.

Je testen lopen goed op ditbenik!

Kersje goed idee om de bob te zijn, kom je er goed vanaf.

Wat een mooie echo sandwich, fijn dat het kindje op de juiste plek zit en al een kloppend hartje! Super.

8. noah5

noah5 Actief lid

9 mrt 2016
    137
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier zo onzeker! Alleen moe en pukkels, verder eigenlijk nergens last van...

9. Annabel84

Annabel84 Lid

26 mei 2016
    84
    0
    6
    NULL
    NULL
    Dat is ook lastig noah. Vertrouwen moeten we hebben. Zolang er geen hevig bloedverlies met buikkrampen zijn gaat alles goed daarbinnen

10. Zuri

Zuri Fanatiek lid

26 mei 2016
    3.329
    2.365
    113
    Vrouw
    Goedemorgen! Ik ben wakker geworden vannacht door kramp (was na plassen weer weg) en misselijkheid (ging na uurtje rechtop zitten en een rennie weer weg) en vanochtend wakker geworden met zere borsten!! Lijkt wel alsof ze ineens een kilo zwaarder zijn zeg, zo voelt dat, poe!

Ik wist niet dat duizeligheid ook erbij hoorde, want dat ben ik heel erg veel. Dacht indd dat het dus door de warmte kwam... weer wat geleerd.

Ik ga zo maar even zwangerschapsbh kopen of is dat te vroeg? Ze zaten gister ook al in mijn bh gepropt en deze liep aan de bovenkant al over.. wist niet dat het zo snel zou gaan, ga zo mezelf even wegen ook. Ben de eerste maand (toen ik dus van niks wist nog) 400g aangekomen.

11. 1Hanneke

1Hanneke Fanatiek lid

4 apr 2014
    1.698
    423
    83
    Vrouw
    Capelle aan den IJssel
    Ik had vorige keer in het begin lage bloeddruk en daardoor duizelig, denk dat dat nu ook weer het geval is. Warmte speelt wel mee dan want daarvan word je bloeddruk nog lager. Met douchen enzo moet ik wel opletten...
    Tja zwangerschapsbh is misschien wel vroeg maar ik vind dat je beter vroeg wat kan kopen dan oncomfortabel doorlopen. Zien of je een goedkope kan scoren aangezien je mogelijk nog eens moet ;)
    Droeg vorige keer vanaf een week of 8 zwangerschapsbroeken, buikband deed zeer anders...
    Bh heb ik geen last van, nog steeds voedingsbh's en die rekken lekker mee en zitten heerlijk comfortabel :)

12. Puckeltje

Puckeltje Niet meer actief

Goedemorgen meiden!

Wat gaan jullie ineens lekker snel!

Ditbenik: wat een super mooie testen! Geen zorgen meer! 😉 proberen te genieten!

Wat een mooie echo😍 k ben gelijk verliefd! Ik hoop dat die van mij ook zo mooi is 7 juni... dan ben ik 6.4 wk. 😄

Duizelig was ik de week van me nod... nu geen last meer... al moet ik zeggen dat ik de warmte gister slecht kon hebben. Zat even in de tuin, maar trok t slecht.. 🙈
    Verder eigenlijk geen symptomen of klachtjes. Ik ruik goed; maar volgens mij niet meer als anders. Niet misselijk of spugen. Alleen enorm gevoelige tepels.

Zolang er geen bloed en krampen zijn zit t goed denk ik maar......
    Gister had ik een etentje met mijn vriendinnen. En blijkbaar valt t toch op als je niet rookt en drinkt. . Had in t begin van de week al gezegt dat ik twijfelde of ik mee ging omdat ik een kaakontsteking had, en zulke heftige pijnstillers had dat ik kon vliegen... hihi ze trapte er toch in 😂 gelukkig!

13. Miss M

Miss M Fanatiek lid

19 mrt 2012
    2.389
    597
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    @ misselijk. Bij de eerste was ik helemaal niet misselijk (uberhaupt geen kwaaltjes), bij de tweede & derde steeds een beetje in het begin van de avond. Alledrie jongens trouwens ;)

@ voedingsbeha, lekker dragen/kopen wat comfortabel zit. Al stel ik een voedingsbeha zo lang mogelijk uit, ondingen haha :D
    Bij de vorige 2 ook voor de 10 weken in zwangerschapsbroeken. Zat echt niet lekker meer, en met je knoop open is ook niet zo charmant :D
    Nu alvast maar wat korte broeken bij gekocht, vorig jaar had ik op het eind niet zo veel keuze meer (lees 1 korte broek)

14. mamavandrie

mamavandrie Actief lid

14 jan 2013
    353
    0
    0
    huismama
    Net de laatste test opgemaakt 😊

15. Lisan86

Lisan86 Actief lid

5 jan 2016
    474
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb gister bij mijn moeder ook mijn grotere bh's gehaald! Van B naar D 😂. Ook ik ben helaas al wat aangekomen, heb ook het idee dat ik een klein beetje vocht vasthoud. Sokken staan in mijn enkels. Verder heb ik nog steeds vaker honger, dorst, gevoelige tepels, moeeee en sinds gister een soort spierpijn in mijn bovenbuik. Alsof ik buikspieroefeningen heb gedaan...

16. cilla83

cilla83 Actief lid

26 nov 2015
    249
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen meiden!

wat een mooie knaltest mamavandrie!!!
    Bij mijn vorige zwangerschap die mis ging nooit zo'n mooie knaltest gehad.... en nu heb ik die ook. dat geeft moed!

ik heb net een super leuke app gedownload!! echt een tip. met heel veel informatie, en leuke foto's hij is int engels maar een aanrader, pregnancy + heet die... echt echt de moeite waard!!!!!!

Hier gaat het weer iets beter, was van de week zo ontzettend moe. Nu niet echt meer, aan de ene kant fijn aan de andere kant ook weer gevoel van stel dat dat een teken is, bij elk krampje denk ik zie je wel het gaat mis!!! Kan ook nog steeds niet blij zijn. eerst goeie echo

Manlief kan ook niet blij zijn, de vorige keer wilde hij het met 4 weken al van de daken schreeuwen en kon hij niet geloven dat het nog mis kon gaan, en nu is hij niet blij nog want zegt ie straks moet je weer al die ellende meemaken. snap ik aan de ene kant ook wel.

Fijne dag meiden!

17. mamavandrie

mamavandrie Actief lid

14 jan 2013
    353
    0
    0
    huismama
    Ik ben er ook erg blij mee de vorige keer wel duidelijke testen gehad maar nooit zo duidelijk. Bij mij ging het ook mis helaas na 8 weken was het vruchtje gestopt met groeien en met 9 weken is de miskraan op gang gekomen.. Ik vind het daarom ook nog erg spannend allemaal

18. DitBenIk

DitBenIk Fanatiek lid

Cilla die app heb ik inderdaad ook, heel mooi en informatief!

Mamavandrie wat een mooie knaller!! Fijn om nu te zien! Dat geeft je meteen weer wat meer rust denk ik he?

Wat heerlijk om jullie symptomen te lezen! En fijn dat het met iedereen tot nu toe goed gaat. Mijn borsten zijn wel wat groter, maar passen nog braaf in mijn bh :) Ze goen wel pijn! Gister voelde ik me de hele dag niet zo heel lekker, tegen het misselijk aan. Ben ook wel de hele dag wat moe, en vooral op het werk na de lunch wordt het helemaal erg! Maar dat kwam denk ik doordat ik de afgelopen week slecht heb geslapen door de spanning. Bij mijn miskramen liepen de testen niet op, dus daarom was ik daar heel onzeker over. Dat is nu verleden tijd haha!

Maandag ga ik ook de verloskundige bellen! Ik denk dat ik me vandaag al online aan ga melden bij MvM. Vind het zo mooi om te doen, en alle beetjes helpen :)

19. mamavandrie

mamavandrie Actief lid

14 jan 2013
    353
    0
    0
    huismama
    Ja ik ben iets meer gerustgesteld ik kan niet wachten tot 13 juni dan heb ik mijn eerste echo met 7 w en 4 d :) fijne zaterdag dames

20. Gabri

Gabri Actief lid

16 mei 2014
    423
    4
    18
    NULL
    NULL
    Goedemorgen meiden! Wat een gezellige boel al hier en wat dat er zoveel meiden ook zwanger zijn!
    Even niet zo actief geweest want ben echt helemaal kapot! Haha jeetje zeg kan me niet herinneren dat ik bij de vorige ook zo moe was. Man man.
    Gevoelige borsten beginnen nu een beetje te komen en moet ook gelijk wat een als ik wakker wordt. en eet nu ook maar vlak voor het naar bed gaan. Misschien helpt het..
    Wat goed om te zien dat je een goede echo hebt sandywich!
    Wij moeten nog 2 weken wachten nu maar tijd vliegt alweer voorbij vind ik.
    Vanmiddag heb ik even het rijk helemaal voor mij alleen. Eerst dacht ga even lekker winkelen maar denk dat het toch maar even lekker in de tuin liggen wordt haha
    Heel fijn weekend iedereen en geniet van het mooie weer!

Deel Deze Pagina