Ik ga zo even alles teruglezen, maar mensen wat een dag! Blijkbaar vond een andere collega het ook nodig om haar zwangerschap aan te kondigen! Ik was zoooo blij dat ik vandaag had uitgekozen! Het kon ook eigenlijk niet anders. Bij ons op het werk ben je nooit alleen zwanger, minstens met z'n 2en. Echt zo leuk! M'n collega is nu 5 weken en begin februari uitgerekend. Superveel leuke reacties gehad en 1 collegaatje wilde iedere keer een dansje doen als ze me weer zag . Nu ook door onze manager en hoofd laboratorium gefeliciteerd ^^. Helaas gaat het overgeven nu wel echt doorzetten in de ochtend. Nu al de tweede dag achter elkaar... Ook de hele dag door periodes misselijk. Ben zo blij dat iedereen het weet. Kreeg ook al te horen dat k het echt moest aangeven als ik het niet trok. Weer een andere collega heeft nog wat positie broeken over in mijn maat die zo goed als nieuw zijn. Ze heeft ze heel weinig gedragen in haar zwangerschap. Dus ik krijg ze morgen mee om alvast te passen en te kijken of ik het wat vind. Superlief ^^. Pien: wat een mooie echo! Hier ook inwendig gehad, is ook de enige echo die ik ook ken. Ik heb er talloze gehad bij mijn bbz, dus was gelukkig niks nieuws. Cheerio: ojee, das ff schrikken zeg! Ik heb inderdaad ook best flinke steken in m'n buik voor ik de grote boodschap moet doen. Dat ebt dan daarna heel langzaam weg. Goed dat je de vk hebt gebeld.
O wat een leuke reacties op werk zeg! Ik word hier ook helemaal vrolijk als ik dit lees!!!! Vooral dat iedereen nu al zo reageert terwijl het eigenlijk nog 'heel vroeg' is dat je het bekend maakt. Maar wat tof zeg, en dan zulke reacties! @Cheerio, o ik gun het echt helemaal niemand, maar ben toch stiekem 'blij' dat ik een lotgenoot heb hierin! Jeetje nou ik had dat dus ook, ik zat echt 10 minuten lang te wiegen en te kreunen van de pijn. Vreselijk. En ja ik check dan ook meteen voor bloed daarna hoor... Nou de lactulose heeft hier een deel van zijn werk gedaan hoor, jeetje wat een opluchting!!! Hoe erg poep dan dwars kan zitten jeetje.
Erg he Zuri! Ik heb jarenlang zoveel pijn gehad van krampen en constipatie. Gelukkig tot nog toe maar 1 keer gehad in de zwangerschap, en ik hoop dat het daarbij blijft. Dat ik nu weet dat alles goed zit helpt enorm tegen de stress. En stress is bij mijn de grootste veroorzaker van darmproblemen.
@sandywich ah wat een lieve reacties inderdaad! Valt meteen een last van je af denk ik , heel fijn hoor! En lief en leuk dat ze allemaal meteen zo meeleven! Lijkt me heel fijn @zuri haha nee ik snap je helemaal, lotgenoten zijn altijd fijn Maar nog even he, nu is de kramp weg...dus zal echt wel van die drol geweest denk ik . Anders had het toch wel doorgezet lijkt me...
Oh cheerio dat is schrikken, hopelijk blijft het hierbij. Pien mooie echo💖 Sandywich, wat leuk dat ze zo reageerden! Het leed dat obetipatie heet, ik heb tijdens mijn vorige zwangerschap denk wel 5 keer de wc verstopt....pffffff
Same here! Om binnen 5 minuten weer beroerd te zijn! En af en toe zooooo warm ineens! Alleen naar buiten lopen helpt dan!
Wauw even een dag werken en wat een pagina's door moeten spitten Sorry dat ik niet op iedereen reageer maar ben van de helft de tekst alweer vergeten; dat gaat nog wat worden deze maanden. Mijn misselijkheid is er nog steeds maar vandaag gelukt om een kopje soep en 2 broodjes te eten. Heb wel een gevoel alsof het in je keel hangt bleh; maar het blijft tot nu toe binnen. Verder heb ik dus wel de hele dag honger wat ook weer niet helpt qua misselijkheid. Had vandaag op mijn werk een bakje fruit staan en over de hele dag verspreid steeds wat gepakt. Dan is het wel fijn dat mijn collega het al weet en zelf zwanger is zodat we stiekem met zijn 2en kunnen kletsen. Manlief heeft al op internet gezocht naar wat helpt en komt met allemaal ideeën om misselijk tegen te gaan. Mijn oudste gaat woensdag op kamp en komt vrijdag thuis dus waarschijnlijk zullen we het daarna vertellen. Weet nog niet wanneer ik het de oma's ga vertellen; tot nu toe lukt het me om mijn mond te houden.
Jeetje cheerio, wat schrikken! Gelukkig was het gewoon een 💩... je kan hem maar kwijt zijn! Wat dat betreft ben ik al de hele avond in de weer... t is weer eens zo ver 😢 Sandywich! Wat leuk zo positief iedereen... Meiden met misselijkheid, wat klote! K hoop dat jullie snel opknappen! Hier is vanmiddag mvm geweest! Mooie knal test en baddoek gekregen en morgen beginnen!
Ben benieuwd hebben er al meiden naar de chinese geslachtskalender gekeken? Bij mij zou het een meisje zijn nu, bij onze zoon klopte het.
Wat een gezellige drukte hier! En ik zag een mooie echo voorbij komen! Fijn zeg! Hier gewerkt en vanavond thuis nog druk op laptop bezig. Zit bij mijn schouders en nek helemaal vast. Vannacht slecht geslapen. Hopelijk gaat het snel over en slaap ik nu wel goed. Ben aldoor al zo moe. Slaap lekker dames!
Nou kersje, daar heb ik allang naar gekeken haha! Bij mijn zoontje klopte het, als het nu weer zou kloppen zou ik een dochtertje krijgen maar geloof er niet veel in deze keer! Misschien omdat ik er heilig van overtuigd ben dat ik alleen maar jongens krijg 😉😂 maar we zullen zien.... voorlopig nog lang wachten daar op! Veel plezier vandaag met mvm!
Weten jullie trouwens waarom mijn banner een dag achter loopt? Ik zou vandaag 5.4 zijn... ipv 5.3 Heb hem even aangepast aan een banner van deze site en nu klopt die wel... hihi
Goedemorgen dames! Fijne dag! Ik mag hard werken Chinese kalender klopte de vorige 2 keer niet. Ik weet niet zo goed waar ik van uit moet gaan, eisprong was rond 30 april/ 1 mei. Ga ik dan uit van april of mei? OF gewoon de maand waarin je als laatste ongesteld bent geweest?
Dat vraag ik me ook af! Als ik uitga dag laatste menstruatie is het een meisje, als ik uitga van dag van bevruchting is het een jongetje...
Goedemorgen meiden!! Goed dat de krampen weg bleven Cheerio! En ook fijn dat er herkenning was bij de andere dames. Ik kan me voorstellen dat dat het toch minder eng maakt allemaal. En Sandywich, wat een leuke reacties heb je gekregen op je werk. Vind je ook niet dat het delen van de zwangerschap het nog veel echter maakt allemaal? Lisan, ik kan je dat hand schudden. Hier ook nog steeds heel veel honger de hele dag. Ik heb alleen niet zin in zomaar alles. Fruit? Yes! Zuivel? Jaaaa! Ijs? Yes please!!! Gehaktballen? Bleeeeehhhhh!! Gelukkig niet misselijk, maar gewoon een uitgesproken voorkeur Ik probeer wel een beetje gezond te eten deze keer. Dus los van de B&J die hier nu dagelijks op het menu staat , zoveel mogelijk vezels en noten en fruit en eiwitten... Ik merk dat voedzame dingen de trek en de trillerigheid (meer mensen daar last van?!) het beste verdrijven. Chinese geslachtskalender: De vorige twee keer klopte het bij mij wel. Het gaat om de maand waarin het kindje verwekt is, dus niet over de bevruchting of menstruatie. Nu heb ik alleen geen idee wanneer het kindje verwekt is. Het kan de laatste dag van april geweest zijn, maar ook begin mei (gezien de slome testen is het laatste het meest waarschijnlijk). Sja.. dan spant het erom. Ik heb de laatste dagen wel de hele tijd een jongensnaam in mijn hoofd, dus wie weet. Ik ben nogal een piekeraar en beginnende zwangerschappen zijn voor mijn hoofd een bron van piekergedachten. Ik realiseer me trouwens dat dat voor het gros van de vrouwen wel geldt. Maar ik kon de uitslag van de test toch niet loslaten. Heb dus de assistente van de verloskundige gebeld gisteren om de vraag voor te leggen en nu mag ik morgen even langskomen voor een vroege echo. Wat dat betreft zit ik echt bij een topbureau en is de assistente echt een engel. Vorige zwangerschappen heeft ze ook zo veel voor me betekend met advies en geruststellende woorden. Denk dat ik haar binnenkort een kaartje stuur om haar te bedanken daarvoor. Of is dat stom? Veel plezier met MvM vandaag Kersje. Hier komt ze donderdagavond.
Goedemorgen allemaal! Pfff gisteravond nog eens gehad, maar was echt drang om naar de wc te gaan, dus ga ervan uit dat dat het gewoon is hoor haha. Wel zo stom geweest om vanmorgen een ovulatietest te doen...had eigenlijk geen plas meer over omdat ik vannacht al zovaak was geweest. Maar hij was wat lichter dan de controlestreep... Vorige keer knalde die ervanaf. Kan ik me daar weer druk om maken...kan maar iets zoeken he om de tijd door te komen en je druk om te maken :x. Irritant van mezelf! Hoe is het met jullie allemaal meiden?? Veel last van kwaaltjes? Ik heb enkel wat pijn in mijn rug, borsten wat gevoelig en die darmkrampen dan, voor de rest geen klachten.