Hey ja klopt. Diep van binnem herkende ik het gevoel wat ik nu heb van een zwangerschap. Maar die negatieve testen lieten mij onwijs twijfelen. Nu weet ik in ieder geval dat mijn gevoel dus toch klopt
Ik ben iig heel blij om je hier te zien! Ik word ondertussen helemaal gek van de obstipatie.. Ik heb ontzettend veel last van lucht, maar kan al anderhalve dag niet naar de wc 😩. Ik heb vanalles geprobeerd maar er zit gewoon echt een flinke stop op... Heb er ook echt wat buikpijn van.. Daarnaast zijn m'n borsten al flink gegroeid, ze voelen ook een heel stuk steviger aan. Man vindt het helemaal geweldig.. Ik helaas niet.. Voelt alsof ze op ploffen staan 😂. Voor de rest nu nergens echt last van. Ik merk dat m'n geur beter is geworden, maar gelukkig nog geen dingen gehad waar ik echt weerzin tegen had. Zuivel een beetje, maar verder niet!
Zijn er meer dames die diarree ervaren? Ik was gister bij bazaar en ik moest echt rennen naar de wc hen het nog nooit zo erg gehad. Is die normaal tijdens een zwangerschap?
@Elaf: ik had dat alleen vorige week vrijdag (11dpo) maar daarna niet meer.. maar las dat het best door zwangerschap kan komen (door het veranderen van je hormonen). Heb zelf alleen spierpijn gevoel in m'n borsten, een zeurderig gevoel in m'n liezen, ben erg moe (en lui) en beetje raar gevoel in m'n buik.. nog niet echt misselijk en hoop dat dat achterwege blijft
Elaf: ik had het vorige week heel even.. Maar zoals ik hiervoor al schreef, bij mij is het het tegenovergestelde 😂.
Welkom en gefeliciteerd! Leuk om te lezen dat ieder andere kwaaltjes heeft, hier niet zo een last van kwaaltjes, soms denk ik ben ik echt zwanger? Vanochtend mijn tweede digital cb test gedaan donderdag gaf hij 1-2 weken en en vandaag 2-3 weken. Ik hoop dat alles goed blijft gaan.. Verder heel af en toe een weeïg gevoel of licht in mijn hoofd en verder nergens last van.
Noah dat heb ik ook, soms denk ik is het wel echt zo! leuk dat je CB is opgelopen. Ik ga dinsdag denk nog een CB halen en kijken wat die aangeeft. Ik heb zaterdag in een keer al mn testen opgemaakt haha
Ik heb tegen mijn man gezegd dat ik om de dag blijf testen met kV testen tot volgende week woensdag wanneer ee afspraak hebben, hij verklaarde me voor gek! Ik heb nu ook geen testen meer 🙃
Hahah ja herkenbaar dat testen! Heb ook vandaag nog een testje gewaagd. nu om de twee dagen gedaan. Maar laat het hier nu wel bij. Laatste was niet te missen haha Ik had vorige ook een paar ochtenden dat ik moest rennen naar de wc Elaf. maar alleen in de ochtend. Nu is het weer normaal. Maar waarom blijf je testen tot dan Noah? Zal het je niet meer rust geven het niet te doen? En vervelend Sadywich! Kiwi helpt ook goed! of lauw water om een nuchtere maag en dan even gaan lopen. Wanneer gaan jullie je aanmelden bij de vk? Moet dat al snel omdat er anders misschien weinig plek is ofzo? Kan het me niet meer herinneren van de vorige keer wanneer ik het heb gedaan. Fijn dat je testen oplopen Pien! Fijne dag allemaal!
Gabri, meer doordat ik niet veel voel en volgende week doet ze een echo en dan ben ik denk ik meer gerust...
Gabri: de kiwi tip had ik ook al ergens gelezen! Heb ze flink ingeslagen dus vandaag met boodschappen doen. Ben nu vanmiddag een wel naar de wc gekunnen, maar iedere keer maar heel weinig -__-'. Ach, het is ten minste iets! Haha! Ik heb zsm de vk gebeld ivm mijn bbz afgelopen november. Heb toen te lang gewacht met ingrijpen. Dacht dat de pijn allemaal wel meeviel enzo.. Nu wil ik dit pertinent voorkomen. Moet ook een echo bij 6 weken hierdoor. Vk zei dat het goed was dat ik zo vroeg had getest en had gebeld. Moet goed naar m'n lichaam luisteren en als er iets niet klopt mag ik (moet ik zelfs) gelijk bellen, 24/7, moet me niet bezwaard voelen om te bellen.
Nou de kruidvat was open dus even een testje gehaald en gedaan. Na 2 min een dikke plus dus het is toch echt waar
Gefeliciteerd nieuwe zwangeren! Ik heb me wel gelijk aangemeld bij de vk, dacht ach dan is dat vast gebeurd. Ze zei ook dat dat handig was want ik heb nu 1e plekje in de ochtend ivm werk van m'n man, anders was die vast al bezet geweest. Vanavond eerste avond dat ik opgeblazen ben weer, knoop moest los want erg onprettig gevoel op m'n buik hihi. Vorige keer vanaf week 6 of 8? positiebroeken gedragen, zat al heel snel niet comfortabel meer...
als het je rust geeft is het idd wel goed om te doen dan noah. Dan ga ik morgen toch maar bellen naar de vk idd. Wil ook een eerste plekje ivm werk van mijn man Ik hoop dat het snel weer over is Sandywich! Is heel vervelend gevoel weet ik uit ervaring! Hopelijk werkt de kiwi goed! Zou ik ook op nuchtere maag nemen. Hier een heel zielig kindje waarvan om het moment ik denk 5 kiezen en 3 hoektanden aan het doorkomen zijn. Sommige zijn net door andere bijna of zie ik zitten. hij is er nu wel echt beroerd van arme schat. ik denk dat het een kort nachtje gaat worden..
Sterkte Gabri... Hier ook een die ineens heel veel krijst voor hij eindelijk eens in slaap valt... hij heeft nog maar 7 tandjes dus wie weet is dat het ook... maar kan er slecht tegen op het moment Meestal valt hij goed te troosten of in slaap te voeden maar nu helaas even niet...