Wat een lieve reacties. Dankjewel meiden... dat is echt even een warme deken nu. Je weet dat het kan en dat het soms mis gaat. De onzekerheid in de eerste periode is er niet voor niks. Maar als het oordeel er dan is, dan doet het evengoed toch veel zeer. Zoals ik eerder al zei: Je kunt geen voorschotjes nemen op verdriet. Dus geniet allemaal. Ik ga ontzettend hard hopen en duimen voor jullie dat het goede zwangerschappen zijn en vooral ook zorgeloze en gelukkige zwangerschappen. Het is jullie allemaal ontzettend gegund. En ik vind het k*t dat ik nu ook afscheid van jullie ga nemen, want ik vond het beregezellig Mocht er een wonder gebeuren dan zien jullie me een dezer dagen wel weer verschijnen, maar ik ga ervan uit dat het einde oefening is. Nu hopen dat het gauw los komt en anders maar weer met een pilletje. Dikke liefs en nogmaals dank voor de gezelligheid en steun!
Melian ik vind het vreselijk verdrietig om dit te moeten lezen voor je!! Het is je echt zo gegunt... Ik begrijp helemaal dat hier meelezen dan teveel is, sterkte en veel liefde toegewenst !!
Ohh lieve Melian, wat ontzettend klote zeg Ook al weet je dat er een mogelijkheid is dat je slecht nieuws te horen krijgt, de klap wordt er daardoor niet minder hard van. Ik wil je hele veel sterkte wensen voor de komende dagen en ik hoop van harte dat je nog goed nieuws mag krijgen. Hele dikke knuffel!
Ow nee Melian... Wat verschrikkelijk verdrietig. Ik hoop voor je dat je ondertussen in je bad zit, en de tranen kan laten komen. Daarnaast hoop ik op t kleine wonder, dat t toch nog goed gaat!!! Sterkte meid
O nee, wat shit Melian Ik hoop ook ontzettend voor je dat het goed zit, al ben ik wel bang voor je omdat het gevoel al zegt dat het niet goed zit. Dikke knuffel! Mee blijven kletsen mag uiteraard altijd, alleen voor jezelf misschien confronterend. Kersje & Ginie, dat is wel heel toevallig. Ik woon nl in Alkmaar Veel uit de buurt dus, haha!
Sorry dat ik nu heel egoïstisch over iets anders begin. Vind het zo dubbel om daar nu over te beginnen, maar ik wil jullie graag mijn MvM test laten zien. Dat was nog een verhaal! De informatrice deed de test en binnen 1 minuut bekeek ze hem al. Ze merkte op dat het wel een heel licht streepje was. Ik schoot meteen in de stress en was zo bang door de vorige keren dat het fout ging. Ik was helemaal van slag. De informatrice stelde me gerust en ging toen verder met de uitleg. Een paar minuten later keken we weer en toen was het streepje al een stuk donkerder. Pfff! Door de schrik was ik gewoon helemaal vergeten dat zwangerschapstesten even tijd nodig hebben om in te kleuren Hoe stom is dat... Maar het is een mooie duidelijke streep! Helaas nog geen knaller. Maar door mijn angst heb ik nog een test van de informatrice gekregen die ik komend weekend kan doen zodat ik het verschil kan zien. Erg lief! Ik mag maandag beginnen voor MvM, dan ben ik over de 6 weken waarschijnlijk!
Je test ziet er mooi uit Ditbenik! Gefeliciteerd!! Snap dat het dubbel voelt, maar mooie berichten moeten ook gedeeld kunnen worden toch!
Nou idd, allemaal in de buurt. Leuke stras alkmaar, het is dat wij er 6,5 jaar geleden niet het type huis wat wij wilde hebben konden vinden in de wijken waarin wij wilde wonen (voor een leuke prijs) anders hadden we er waarschijnlijk nog wel gewoond.
Mooie test toch een lief dat je nog een test hebt gekregen. N.a.v de verhalen had me op het ergste voorbereid qua geur die uit de flessen zou komen. Nou vind het allemaal erg meevallen, heb er echt met mijn neus bijna ingehangen om te ruiken. Ik ruik wel wat maar om nou te zeggen dat het heel vies en sterk is..... Nou ben ik niet misselijk, misschien maakt dat verschil.
Haha, ja dat kan lastig zijn. Zeker in de 'populaire' wijken. Wij woonden in noordalkmaar,maar liepen een tijd terug tegen ons droomhuis aan in 1 van de wijken waar we graag wilden wonen. En daar wonen we nu met heel veel plezier! Ben nu uiteraard heel benieuwd waar jij woont, maar snap dat je dat niet wil zeggen Als ik een kwartier onder Alkmaar denk, kan ik in elk geval genoeg leuke plaatsjes opnoemen waar het volgens mij heel leukbis om te wonen