16 t/m 31 januari 2017 mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sandywich, 11 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sandywich

Sandywich Actief lid

4 mrt 2016
    389
    2
    18
    NULL
    NULL
    Er is al een besloten Facebook groep dames! Ik kan jullie uitnodigen als jullie dat leuk vinden.

2. mawaikee

mawaikee Bekend lid

16 mei 2011
    687
    26
    28
    Overijssel
    Wauw Annabel, wat een nieuws!
    Snap dat je moet omschakelen, maar meid, wat geweldig!!!
    Ook wel heel fijn dat je kindje zo hoog in je baarmoeder zit!!
    Wow, ik ben hier gewoon aan het stuiteren van jouw bericht!!!

3. Zuri

Zuri Fanatiek lid

26 mei 2016
    3.329
    2.365
    113
    Vrouw
    Wauw Annabel dit is zó bijzonder!!! Ik ken inderdaad iemand die ook een tweeling had en met 8 weken nog maar 1. Maar jeetje, dit verwacht je niet toch??!?! Zo bijzonder, dit is echt een wonder wat je nu overkomt!

En hartstikke bedankt dames voor de lieve steun!! Ik ben inmiddels weer thuis en heb een boterham op. De huisarts vond het toch allemaal erg 'verdacht' en niet typische zwangerschapsverschijnselen. Op sommige plekken op mijn buik deed het ook enorm zeer als hij er op klopte en drukte. Dus net naar het zkh voor bloedtest en dan hoor ik morgen de uitslag. Zijn vermoeden was inderdaad ook dat er wellicht toch een ontsteking zit. Mijn gevoel zegt in ieder geval heel sterk dat er zoiets gaande is, en dat het helemaal niks met de baby te maken heeft. Afijn morgen meer nieuws en hopelijk niet teveel aanvallen meer tot die tijd.

4. Cheerio

Cheerio Fanatiek lid

3 dec 2015
    1.112
    57
    48
    annabel wat een geweldig nieuws! Alleen jeetje wat een rollercoaster zo :$. Ik duim voor je meis, maar volgens mij zit het wel goed met die ene :). Echt een wondertje zeg ...mooi!

Sandy uhm zien mijn vrienden dat dan niet???

Zuri, wat vervelend zeg, en pijnlijk! Maar vertrouw op je intiutie!

5. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.054
    944
    113
    Vrouw
    Zuri wat fijn dat de huisarts je door hebt gestuurd.

Annabel wow wat een verhaal! Wat fijn dat het hoog in je baarmoeder zit! Hoe ver ben je nu?

Geheime Facebook leuk, na de 12 weken hihi.

Hier was mijn echo helemaal goed. Eerste meting 7.1, tweede meting 6.3 +\- 6.5! Ben vandaag 6.5 dus helemaal tevreden.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      35,6 KB
      Weergaven:
      2
  6. Cheerio

Cheerio Fanatiek lid

3 dec 2015
    1.112
    57
    48
    #646 Cheerio, 2 jun 2016
    Laatst bewerkt: 2 jun 2016
    Fijn dat alles goed was kaat!
    mooie echo denk ik ;) haha (nog geen verstand van eigenlijk :))

7. Annabel84

Annabel84 Lid

26 mei 2016
    84
    0
    6
    NULL
    NULL
    Thanks meiden.

Wat een mooie echo Kaat.

Ik ben nu volgens eigen berekening 7.3 en de verloskundige kwam uit op 7.
    Dus het verschil viel reuzemee. 1 mm is al gauw veel op zo'n kleintje.
    Kindje was nu 7,34 mm klein en dan al een hartslag van 150.

Het blijft megaspannend en ik zou willen dat het al volgende weeek donderdag was! Haha.
    Ik ben gereseveerd aan het stuiteren.
    Het is inderdaad een emotionele achtbaan met veel loopings.
    Ben gelijk brakerig van de spanning haha.
    Fijn hoor want dat ging alweer 2 dagen redelijk.

8. Mou

Mou Lid

19 mei 2016
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo jullie kletsen heel wat af, ik heb geprobeerd een beetje bij te lezen maar viel nog niet mee, het was zoveel!

@Melian: Wat afschuwelijk :( Ik hoop dat het een beetje gaat en ik hoop nog meer dat je toch nog terugkomt met goed nieuws....sterkte!!

@Annabel: wauw tuurlijk is dat even schakelen, maar ook wel erg goed nieuws! Ik duim voor je dat het allemaal goed zit!

@DitBenIk: oh, ik had bij mijn zoontje precies zo'n test en dat is ook helemaal goedgekomen! Ik plaste nooit knallers. Dit keer dus wel, en nu grapt iedereen over een tweeling. Ik hoop het niet eigenlijk.....

@persoonlijke informatie; houd ik ook een klein beetje voor me, te openbaar hier en mogelijk stiekeme meelezers die het nog niet hoeven te weten.

Ik ben VANALLES vergeten! Ik heb mooie testen voorbij zien komen en echo's e.d. prachtig!!

Bij mij is de misselijkheid ook begonnen deze week, perfect -_- Lastig met mijn werk & zoontje, dus meteen de huisarts om emesafene gevraagd, dat hielp de vorige keer wel goed. Ben ik afgescheept met Suprimal. Nou ja, ik probeer het wel... en anders haal ik er zelf wel B6 bij, dan is het praktisch hetzelfde als Emesafene.

Facebook groepje lijkt me een leuk idee, ik krijg graag een uitnodiging. Ik zal je even pb-en Sandywich!

9. Cheerio

Cheerio Fanatiek lid

3 dec 2015
    1.112
    57
    48
    ff hoor...kreeg me toch een kramp!
    net ff goed leeg gemaakt haha op mijn werk nog wel...zo genant vind ik! Ga expres nooooit op mijn werk :(...altijd thuis.
    Nu weinig keuze

10. Zuri

Zuri Fanatiek lid

26 mei 2016
    3.329
    2.365
    113
    Vrouw
    Haha ik ga altijd op werk! Als je moet dan moet je lol!!

Mooie echo!! De maten zeggen me ook niks, maar ik neem aan dat dat de goeie grootte is dan? :D

Oja moeders voor moeders kwam nog was ik vergeten te vertellen! Teststreep was echt donkerpaars :D

11. Cheerio

Cheerio Fanatiek lid

3 dec 2015
    1.112
    57
    48
    hahaha zuri weet ik zo denken de meeste mensen ook gewoon ;)...ben een aparte (ja ook daarin!) :D

Ohh ook al voor het goed doel aangemeld, goed bezig!
    Hoe gaat ie verder met je?

12. Melian

Melian Fanatiek lid

16 mrt 2011
    1.129
    653
    113
    Vrouw
    Annabel!!! Wat word ik blij van jouw bericht :):) Wat gun ik je dat dit hartje steeds een beetje steviger gaat kloppen, dat je buik lekker gaat groeien en dat je straks leven voelt. Ik duim voor je dat het een lekker plakkertje is ;)

En DitBenIk, ik las iets over egoïstisch over iets anders beginnen... Juist goed om de positieve berichten te delen toch? Het leven is nu eenmaal een achtbaan. Fijn om die mooie streep op de test te zien en wat lief van de informatrice dat ze een test bij je heeft achtergelaten. Een streep is een streep, maar als jij je daar zekerder door voelt, dan hoop ik dat de streep over een paar dagen van de test af knalt!!! :)

Zuri: Ik blijf even meelezen hoe het met je gaat. Echt niet leuk dat je weer zoveel pijn hebt gehad. Koorts betekent inderdaad meestal ontsteking. Hopelijk kunnen ze gauw achterhalen waar dat dan zit en het verhelpen. Zwanger zijn op zich is al vermoeiend genoeg, dus deze ellende kan je missen als kiespijn.

Cheerio: Kan me voorstellen dat je het in jouw situatie lastig vindt om mee te doen aan MvM. Ook ik vind het een prachtig initiatief, maar hebt altijd een vrije keuze. Ik vind dat het eens afgelopen moet zijn met die achterlijke mommy wars (is in dit topic totaal niet aan de orde trouwens... stuk voor stuk fijne vrouwen), waardoor je het gevoel hebt dat je je bij voorbaat al moet verontschuldigen! *hormonen* :D

Noekieb, wat rot dat je je zo beroerd hebt gevoeld. Hopelijk gauw vaatdoek-af en weer wat meer op krachten. Gaaf dat je oudste zo reageerde. Is natuurlijk ook wel een tof geheim om te mogen delen met je ouders.

@ facebook: Heb ik ten tijde van mijn oudste ook gedaan en die geheime club bestaat nog steeds. We hebben elkaar aan het begin meerdere malen ontmoet en hoewel het contact op een lager pitje staat, blijft het leuk om iedereen te volgen. Ik heb er zelfs een klein, maar hecht vriendinnengroepje aan overgehouden waarmee ik al jaren bijna dagelijks app en met enige regelmaat zie. Zo waardevol om die contacten te hebben overgehouden aan één van de meest bizarre, wereldschokkende, fantastische gebeurtenissen in mijn leven ;)

Ik geloof dat het Zuri was die aangaf dat ze kon voorstellen dat het misschien te pijnlijk zou zijn om hier te blijven kletsen.... Dat is het niet zozeer, maar het is nu eenmaal een zwangerschapsclub voor mensen die zijn uitgerekend in de tweede helft van januari. Dat je je in dezelfde fase bevindt is het leuke eraan. Het zou niet kloppen om te blijven hangen. Ik vind het gelukkig niet pijnlijk om jullie geluk te lezen. Wat niet wegneemt dat ik het mezelf natuurlijk ook had gegund.

Gisteren niet meer hoeven (kunnen?) huilen erom, maar wel heel fijn kunnen praten erover. Ml en ik zijn allebei ontzettend teleurgesteld dat het nu niet zo lijkt te zijn, maar we berusten erin. De twee oudste zijn ter wereld gekomen door een minitieuze planning en grondige voorbereiding en deze keer was het in één klap raak en was er geen planning aan vooraf gegaan. Ik ben stiekem best een beetje trots dat dat dus ook kan en ik hoop dat het ons in de toekomst alsnog gegeven is. Zojuist een beetje roze op mijn inlegkruisje, dus ik verwacht dat we morgen een bevestiging krijgen van wat we nu zo sterk vermoeden. Jullie waren gisteren mijn eerste uitlaatklep en dat heeft me ontzettend geholpen evenals de vele lieve reacties. Ik had daardoor qua verwerking al een flinke voorsprong op ml die het op zijn werk nog met niemand had kunnen delen, dus dankjewel daarvoor.

Nogmaals dikke liefs en ik blijf voorlopig af en toe gewoon een beetje een stiekeme meelezer (uit de provincie Utrecht, in het kader van informatie delen brengt het stiekeme meelezen wellicht een beetje beter in evenwicht ;);)).

13. Sandywich

Sandywich Actief lid

4 mrt 2016
    389
    2
    18
    NULL
    NULL
    Wauw Annabel wat een nieuws!!

14. Zuri

Zuri Fanatiek lid

26 mei 2016
    3.329
    2.365
    113
    Vrouw
    Melian wat goed te horen dat je het na een nachtje slapen een beter plekje hebt kunnen geven. Uiteraard hoop ik van harte dat het tz't nog wel mag lukken

@cherio ja dankje gaat beter, ik kreeg de tip om met een aanval te gaan lopen en gek genoeg helpt dat!! Heb zo al 2 aanvallen kunnen opvangen vandaag :D inmiddels lukt het poepen ook, dus ook dat is erg fijn.

Ik wil ook lid worden van de fb pagina lijkt me leuk!

15. Puckeltje

Puckeltje Niet meer actief

Meiden wat zijn jullie snel! Hihi ik voel me 1 dagje een vaatdoek en hup, 6 pagina's lezen 😂

Annabel! Wat een nieuws! Ben heel blij voor je en ga hopen dat het zo blijft! ♡

Melian, wat rot zeg 😯 maar wel fijn dat jullie er zo goed samen over kunnen praten. Hele dikke knuffel!

K heb wel gelezen maar ben alles al vergeten 🙈
    K las iets over fb... hier indd miss ook na de 12 weken... hihi
    mooi mvm test!!
    Hier vandaag beetje beroerd! Beetje weeïg... vanmiddag lekker geslapen...

Dinsdag weer echo... duurt nog jaaaaaaren😕

16. Miss M

Miss M Fanatiek lid

19 mrt 2012
    2.389
    597
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Wow, Annabel! Wat bijzonder!!

Fb, als het een geheime groep is wil ik wel.

17. mamavandrie

mamavandrie Actief lid

14 jan 2013
    353
    0
    0
    huismama
    Ja leuk! Ik ben voor :)

18. mamavandrie

mamavandrie Actief lid

14 jan 2013
    353
    0
    0
    huismama
    En annabel wat een mooi wonder 😍

19. noah5

noah5 Actief lid

9 mrt 2016
    137
    0
    0
    NULL
    NULL
    Annabel wonderen bestaan! Wat ben ik blij voor je.
    Ik heb veel meegelezen tussendoor zal morgen reageren, maar ben zo vermoeid de laatste dagen. Zo erg dat ik in de auto zat en ml moest bellen om mij wakker te houden om 1 uur in de middag.
    Lig al een paar dagen ook om half 9 al in bed..

Maar morgen ga ik even de bladzijdes nalopen.

Voor nu slaap lekker allemaal!

20. kersje

kersje Fanatiek lid

4 jul 2011
    1.594
    1
    36
    Noord-Holland
    Na 12 weken een fb site, leuk idee.

Net een 9 maanden dagboek gehaald van pauline oud.
    Heb ik bij onze zoon ook bijgehouden, erg leuk om nu weer terug te lezen.

Deel Deze Pagina