Ach jeetje Ditbenik, wat een k** nieuws... Pfff, snap je onzekerheid! Ik duim voor donderdag beter bericht!
Jeetje ditbenik wat een kl*tenieuws; hoop dat je donderdag eter bericht krijgt. Melian wat een goed nieuws; ga voor je duimen. Ik lees wel alles maar heb de puf niet om echt te reageren sorry dames Nog steeds zo slap als een vaatdoek; hoop dat de energie binnenkort weer gaat komen.
Ach nee dit ben ik, wat heftig, ik snap je terughoudendheid en zelfbescherming gezien je verleden. Is er ooit onderzoek gedaan gezien het feit dat dit je nu mogelijk voor de 4e keer overkomt? Dikke knuffel meis en ik duim dat het toch gewoon goed zit!
ah nee ditbenik Maar zouden ze geen gelijk kunnen hebben en dat je inderdaad minder ver bent dan je dacht? Ik ga heel hard voor je duimen voor komende donderdag meis! Altijd naar zulke dingen, maar in zon pril stadium lijkt het me ook moeilijk vaststellen voor zon vk, of is dat mijn gedachte? Want heel veel kunnen ze ook nog niet zien toch? Sorry ben er echt niet zo in thuis allemaal... dikke knufffel ieders geval
Ik mocht vandag komen ivm met bruin/roze verlies.. En de echo was goed.. Eerst uitwendig vervolgens inwendig en daar was met een beetje moeite een kloppend hartje te zien het hartje was waarschijnlijk met gaan kloppen.. Ik ben zo dankbaar en hoop op een goede zwangerschap.. Baarmoeder was rustig ook geen bloedingen of andere narigheden te zien
@ditbenik: wat naar! Hopelijk toch donderdag een mooie echo mee en gaat het niet dezelfde kant op als met de andere zwangerschappen! Sterkte! @mamavandrie: wat fijn te lezen dat het er goed uit zag en er zelfs een kloppend hartje te zien was!!! Ik kan niet wachten tot ik aan de beurt ben... 16 juni. Maar ja, als ik bedenk dat de 2 weken na de test ook zijn omgevlogen, dan vliegt dit vast ook zo voorbij En oh ja, weer te laat naar bed zoals jullie zien Net een uur met mams gebeld... Ben blij als ze hier donderdag is! Slaap lekker allemaal!
Ditbenik wat een domper zeg. Ik hoop en duim keihard dat er donderdag meer te zien is!! Mamavandrie fijn dat je gelijk terecht kom en dat het hartje klopt! Hier blijft de misselijkheid en vermoeidheid aanhouden. Maar vandaag wel naar het Dolfinarium met mijn ouders, zus, zwager en hij kids dus hoop dat t vandaag wat mee valt. Fijne zondag allemaal!!
Wat balen zeg ditbenik!! Ik heb dat je toch wat vroeger bent en dat je donderdag een goeie echo hebt.
Wat fijn mamavandrie. Goed gevoel. Dan zie je dat rozeverlies niets hoeft te zeggen. Ginie, als je maar jezelf bezig houd dan gaat de tijd wel snel. Dat is zeker waar. Kaat: lastig die misselijkheid he. Zo herkenbaar. Als ik rustig zit gaat het wel. Maar als ik dan iets ga doen. Gelukkig wisselen de dagen zich af met slechte en betere dagen. Alleen die gembercapsule. Yak. Ik krijg ze niet meer weg, sinds ik er van de week 1 vlak na inname weer uitgooide. Brrrrt Heb je een beetje kunnen slapen ditbenik? Wat zegt je partner? Zijn jullie al in de molen geweest om te kijken waarom het de andere 3 keer is misgegaan? Hoe laat mag je donderdag? Hopelijk hoef je niet lang te wachten. Ik probeer al een aantal keer de lijst aan te passen, maar ik moet het aanvullen met minimaal 3 tekens en dat doe ik echt. Ik wilde invullen 32 jaar en uitgerekende datum tussen 16-20 januari. Fijne dag allemaal
goedemiddag meiden wat een zonnige zondag! Hoop dat iedereen een beetje een fijne dag heeft gehad?! Hier niet veel gedaan, ja middagdutje en verder ook wat lamlendig rondgehangen. Ow ja en wat gepoetst...misschien straks nog wat .
Vandaag voel ik me zoooooo moeeeee... (voor het eerst) maat ja toch wat dingetjes op de planning. Vanmorgen boodschappen gedaan. (Was er gister niet van gekomen) Begin van de middag naar de eerste verjaardag van neefje. Eigelijk wilde we vanmiddag ook nog varen maar ik had er echt de fut niet voor... dus thuisgebleven en lekker de bbq aangehad.
Nou gelijk heb je kersje, veel te warm. Maar wat een heerlijkheid, op zondag boodschappen doen. Lijkt me zo ideaal! Zal voorlopig nog wel niet komen hier 😉 Lijk nu toch wat kwaaltjes te krijgen. Af en toe wat weeïg gevoel, vooral ney na het eten of als ik te lang niet heb gegeten. En ik ben zo verschrikkelijk humeurig. Hoop echt voor m'n man en dochter dat dat nog beter gaat worden, want ben niet bepaald een leuk mens nu 😱
Of ik nou naar de supermarkt, hema, blokker, action, of kruidvat wil.... allemaal zijn ze hier in het dorp op zondag open. Op water is het met dit weer lekkerder op het water maar het idee van de trailer achter de auto, boot te water en er later weer uit was me vandaag al te veel. Gister wel lekker gevaren nadat we eerst zijn gaan shoppen voor alle drie. Misschien wilde ik ook wel te veel dit weekend. Lig nu al lekker in bed
Ditbenik jeetje wat ontzettend onzeker ik hoop zo dat er donderdag ontwikkeling te zien is.kan me voorstellen dat de angst er goed zit dikke knuffel Hier ook echt hondsmoe bizar geloof dat ik dat met de andere 2 niet heb gehad
Hallo meiden. Als jullie het goed vinden wil ik graag mee kletsen. Ik ben hummeltje 33 jaar moeder van een zoon van bijna 4 en sinds 6 weken zwanger van de tweede. Zijn sinds aug 2014 bezig geweest, en na drie miskramen is het weer raak. Mijn eerste echo heb ik maandag 13 juni met 7.1 weken. Ben behoorlijk onzeker omdat ik al 3 vroege miskramen gehad heb + nagenoeg geen symptomen. In ieder geval niet misselijk (wat ik bij mijn zoon wel iets meer had). Het enige wat ik wel heb is ontzettende gevoelige tepels en wat moe. Zal een lange week wachten worden . Ditbenik sterkte meis ik hoop dat je volgende week toch een mooie echo hebt. De rest van de dames van harte met jullie zwangerschap
Welkom hummeltje... die onzekerheid is heel begrijpelijk hoor... zeker gezien je mk's! Wat heftig. Ik duim voor je dat alles goed blijft gaan en je volgende week een mooie echo heb! Kersje wat lekker zeg varen! Wil k ook graag een keer doen ☺ miss maar eens plannen op een mooi dagje! Wij lagen gister ook vroeg, 20.45 heerlijk! T was indd zo lekker gister! Heerlijk genoten en gezwommen inde tuin 🌞 Gisteravond zijn we lekker uit eten geweest, waren een jaar getrouwd! ❤👍 Verder ben ik hier soms ineens zo onzeker! De test periode had ik afgesloten omdat ik vond dat t ja 6 testen ofzo wel genoeg was.. maar nu denk ik inmiddels... Hallo zit er nog wat? Mijn buik puilt uit en me borsten zijn nog steeds gevoelig... maar toch soms denk ik... hmmm... Hopelijk is t snel morgen 15.50... dan hebben we ein-de-lijk de echo!
Goedemorgen! Pff dit ben ik. wat heftig. ik hoop dat je er goed over kunt praten en je snel meer duidelijkheid hebt. Kersje wat heerlijk zeg lekker kunnen varen!! Veel succes met de echo's vandaag... laat weten hoe het is gegaan he! Hier totaal geen kwaaltjes meer, het was even terug maar duurde een dag, echt nergens geen last van. Zelfs niet meer moe. Ben juist drukker dan ooit, dat maakt me weer zo onzeker. Zo ging het de vorige keer ook. Toen dacht ik nog geen bloed geeft moed maar ja bleek alsnog niet goed te zijn. Nog twee dagen wachten en dan weet ik eindelijk iets. Mijn hoofd zegt al dat ik niet meer zwanger ben..
Goedemorgen meiden, We zitten allemaal een beetje in de achtbaan zo te lezen Wat rot DitBenIk dat er op de echo nog niet veel te zien was. Logisch dat je na een MA en een paar miskramen zo ongerust bent. Was je bij de miskramen al ver, of was dat in een vroeg stadium? Natuurlijk is iedere situatie anders, maar hopelijk geeft het je een beetje moed dat er bij mij dus ook niets te zien was met ruim zes weken. De vk dacht toen dat ik rond de vier weken zou zijn áls het al goed zou zijn. Als het zo vroeg is, verstoppen die frummeltjes zich vaak en ik hoop echt heel hard dat dat bij jou ook zo is. Mamavandrie, wat is het goed om te lezen dat de echo goed is. Hebben hier een nieuw motto geïntroduceerd... Het is niet langer 'geen bloed geeft moed', maar 'geen kramp geen ramp'. Roze, bruin en zelfs rood bloed zegt lang niet altijd alles. Hier na de echo van afgelopen vrijdag echt even de tijd nodig gehad om het nieuws te laten landen. Natuurlijk is het nog altijd vroeg en kan er nog vanalles gebeuren, maar het hartje gaf wel hoop. Zaterdagavond op een feestje helaas ineens knalrood, vers bloed op het toiletpapiertje. Ik heb toen gelijk de verloskundige gebeld en die gaf aan dat het - mede gezien het hartje de dag ervoor - hoogstwaarschijnlijk een bloedvaatje is geweest. Gisteren drupte er nog wat bloed in het toilet, maar inmiddels zijn de toiletpapiertjes weer schoon. We zijn overigens wel meteen van het feestje vertrokken. Was er zo klaar mee en wilde gewoon in een joggingbroek op de bank, met ijs en een serie. Zuri, hoe gaat het met je buik? Noekieb, waardeloos dat je je nog steeds zo voelt. Had je nou je hb al laten prikken? Ben je alleen heel slap, of ben je ook misselijk? Bootje varen klinkt heel fijn kersje. Het zal heerlijk zijn op het water nu. Hier gisteren de hele dag in de tuin doorgebracht. Factor 50 op mijn gezicht en lekker de buitenlucht in. Ik vind het zo lekker als alle zooi naar buiten kan. Dochters L en E hebben gisteren in de tuin geverfd en gekleid en in het zwembadje gezeten en ml en ik hebben een beetje onkruid geplukt en de bbq aangezwengeld. Alsof de dagen eeuwig duren... heerlijk! Dompertje was dit weekend trouwens wel dat dochters luizen bleken te hebben. Zijn nu dus flink aan het pluizen geweest en hebben alle hoofden in de lotion gezet. Ook bij mij zat er zo'n geniepig rotding op mijn hoofd Leuk hoor! Kinderen!!! Hummeltje, gefeliciteerd en welkom bij ons eerste trimester deel-de-stressclubje, haha! Ook voor jou een spannende eerste periode. Ik wens je een hele mooie zwangerschap toe. Ik ben vast heel veel mensen vergeten nu, maar ik ben al zo lang van stof dus laat het hier maar bij... Fijne dag!!!