16 t/m 31 januari 2017 16. 1Hanneke 32 jaar - 2e kindje Elaf - 22 jaar - 1e kindje 17. 18. meisjemeisje85 - 30 jaar - 1e kindje 19. Ireneee - 26 jaar 1e kindje 20. Sandywich - 26 jaar - 1e kindje - Na BBZ Kaaat - 29 jaar - 3de kindje - dmv ICSI, cryo tp Ukkie1985 - 31 jaar - 3e kindje Annabel84 - 32 jaar - 3e kindje 21. Amy81 - 35 jaar - 2e kindje 22. Bianciie 27 jaar 1e kindje Pienvd90 - 22 jaar - 1e kindje Proud Mommy 88 - 28 jaar - 3e kindje Melian - 36 jaar - 3e kindje 23. Noekieb - 38 jaar - 3e kindje Didi90 - 26 jaar - 1e kindje noah5 - 34 jaar 2e kindje Mou - 32 jaar - 2e kindje Gabri - 29 jaar - 2e kindje SW1990 - ? jaar - 1e kindje 24. 25. mamavandrie (annie) - 27 jaar - 4e kindje Zuri - 28 jaar - 1e kindje cilla83 - 32 jaar - 3e kindje 26. Ginie - 33 jaar - 4e kindje 27. Lisan86 - 29 jaar - 1e kindje Mawaikee - 31 jaar - 2e kindje Puckeltje - 27 jaar - 2e kindje 28. Miss M - 33 jaar - 4e kindje kersje - 34 jaar - 2e kindje Nashville - 34 jaar - 3e kindje Cheerio - 35 jaar - 1e kindje 29. DitBenIk - 29 jaar - 1e kindje Hummeltje 1 - 33 jaar - 2e kindje 30. Sunshine1 - 30 jaar - 1e kindje Indiigo - 24 jaar - 2e kindje 31. Buiten de lijst: Indy89 - ? jaar - ? kindje Jellybean79 - ? jaar - ? kindje Annabel84 ? jaar - 3e kindje Boys2 - ? jaar - 3e kindje Totaal aantal: 34 Sterretjes: Afspraken: Juni 4 juni: DitBenIk - 1e vroege echo (ivm mk's) 6 juni: Proud mommy 88 - afspraak gyn 6 juni: Amy81 - 2e echo 7 juni: Sandywich Termijnecho en intake 7 juni: Puckeltje - 2e echo 7 juni: SW1990 - 1e echo 8 juni: noah5 Termijnecho en intake 8 juni: mawaikee - 1e echo 8 juni: cilla83 - 1e echo 9 juni: Melian - intake 9 juni: kersje - 1e echo 9 juni: Annabel84 - echo 11 juni: Gabri - 1e echo 13 juni: Bianciie - intake en 1e echo 14 juni: Mou - 1e echo 14 juni: Zuri - 1e echo 14 juni: Ukkie1985 - 2e echo 15 juni: Didi90 - 1e echo 15 juni: Sunshine1 - 1e echo 16 juni: Kaaat - 1e echo ziekenhuis 16 juni: Gabri - intake vk 16 juni: Ginie - 1e echo + intake vk 16 juni: 1Hanneke - 1e echo + intake vk 18 juni: meisjemeisje85 - 1e echo + intake vk 20 juni: Cheerio - 1e echo + intake vk 21 juni: Didi90 - intake 21 juni: noekieb - intake 23 juni: Kaaat - intake vk 24 juni: Lisan86 - 1e echo + intake ziekenhuis 27 juni: Lisan86 - echo vk 27 juni: Indiigo - 1e echo 28 juni: Lisan86 - intake vk 28 juni: Mou - termijnecho en intake 28 juni: Gabri - termijnecho 28 juni: kersje - intake vk Juli 1 juli: Puckeltje - intake vk 4 juli: Miss M - 1e echo MvM : Sandywich, Bianciie, Mou, Didi90, Gabri, Ireneee, kersje, Zuri, Puckeltje, DitBenIk
Annabel, ik heb jou even op je uiterste datum gezet (20 januari). Ik heb bij de sterretjes ook StayWithMe even verwijderd, want ik zag op het 1-15 feb topic dat zij waarschijnlijk toch nog zwanger is (vond het vervelend als ze dan ten onrechte bij de sterretjes staat). MvM wacht ik nog een tijdje mee. Heb eerste de boel opgetuigd, toen afgetuigd en wil nu eerst even zekerder zijn.
Spannend allemaal er komen een paar echos aan geloof ik! Ik ben aan de emesafene, erg veel gespuugd vorige week. Nu weer aan het werk. Hoe is het met iedereen?
Goedemorgen Meiden, Ten eerste welkom hummeltje! Alle meiden een redelijk goede dag gehad zo met het lekkere weer lees ik. Doen jullie goed, genieten! En varen is idd lekker, maar als ik je opsomming zo lees Kersje was het weekend aardig druk . Ik duim voor de meiden die vandaag een echo hebben! Veel plezier en succes! Hier een "nieuw" kwaaltje zich aangemeld, bittere smaak in mijn mond. Melian goed van je dat je dat hebt aangepast, een sterretje als het niet meer is is niet zo prettig idd. Hoe gaat het nu met je ditbenik? Nou fijne dag weer allemaal!
Welkom hummeltje! En die onzekerheid check! Het hoort erbij en het erge is geen kwalen maakt onzeker en wel kwalen maakt onzeker. Melian, dat bloedverlies is hier ook af en aan en ook helderrood. Ik heb nu soms wel eens een dagje niks maar daarna komt het weer. Vanmiddag de echo, ik ben ècht benieuwd welke kant wij opgaan: ik zal het laten weten. Als er een hartje klopt ga ik eerst langs de h&m voor positiekleding want mijn broeken zitten al minder lekker en te strak! En als het foute boel is ga ik vanmiddag nog een roseetje drinken in de zon haha! Fijne dag ladies!
haha melian, jij begint over luizen en ik begin overal te krabben haha Dit deed mij wel weer even stil staan bij hoeveel invloed je denken en je lijf op elkaar kunnen hebben. Ik weet niet of iemand er wat aan heeft, maar wil het toch zeggen. Vooropgesteld dat het heeeel erg lastig is, als je het mij vraagt(ik ben een control freak). Maar voor sommige probeer als het lukt niet de hele tijd met alle kleine signaaltjes in je lijf bezig te zijn/te interpreteren. En dit bedoel ik echt niet wijsneuzerige, even kort gezegd ik heb in het verleden zelf hele heftige lichamelijke klachten gehad die er niet waren (achteraf veroorzaakt door onbewuste paniek dus geestelijke stress wat zich lichamelijk uiten). Maar het enige wat ik wil zeggen is dat als je ergens heel erg mee bezig bent, kan je lijf je zowel positief als negatief voor de gek houden of beïnvloeden. Dus als jij denkt dat je er te mee bezig bent, probeer dan een beetje afleiding te zoeken/te ontspannen natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan, dat begrijp ik als geen ander. Maar door het luizen verhaaltje dacht ik eraan en wilde ik het toch even zeggen, omdat de meeste mensen dat denk ik (gelukkig)nooit ervaren hebben.
Welkom nieuwe moms2be! En voor degene die vandaag een echo hebben, spannend!! Heel veel succes hoop dat alles goed is en dat er straks weer mooie echo's verschijnen!
Ik ga er zo vanuit en hoop zo enorm dat jij voorlopig helemaal geen roseetjes gaat drinken in de zon Amy . Lekker Radlertje 0.0 met een takje munt en een paar ijsblokjes in een mooi glas kan je krijgen!!!! Veel plezier tijdens de echo meiden. Ik lees straks graag jullie positieve berichten. Grappig hè Cheerio, hoe zich steeds weer nieuwe kwaaltjes aandienen? Hier gisteren toen ik in bed lag voor het eerst goed misselijk. Zag toch een duidelijk verband tussen goed bek af moe zijn en de misselijkheid. Als ik eerder ga slapen en goed uitgerust ben, heb ik nergens last van. *afkloppen* Lief wat je zegt Meisjemeisje. Ik denk dat je gelijk hebt. Zelf helaas een piekerstoornis waar ik medicijnen voor gebruik en dat heeft zich jarenlang geuit in een milde vorm van hypochondrie. Ik weet als geen ander hoe hoofd en lichaam samen snode plannen kunnen bedenken Een hoofd kun je niet makkelijk uitschakelen, maar als je echt last krijgt van twijfel over alles wat je voelt, is het inderdaad een goede oplossing om wat afleiding te zoeken. Ach... en verder is het ook wel leuk om al die nieuwe dingen te voelen en uit te wisselen, toch? Zolang je er maar geen last van hebt.
Hoi meiden! Vanmorgen de afspraak bij de gyn gehad en een echo. Er was een prachtig kloppend hartje te zien! Wel zagen ze ook wat vocht in de baarmoeder. Wat dit is weten ze niet, maar het was niet direct iets om zorgen over te maken (wat ik natuurlijk wel doe, maar dat terzijde). Over twee weken mogen we weer komen voor een echo, dan gewoon naar de verloskundige. Voel me nu niet heel anders dan voor de echo, nog steeds erg gereserveerd maar wel de bevestiging van een zwangerschap en een kloppend hartje. Nu maar weer aftellen naar de volgende afspraak!
Melian, het wordt die radler 0,0! Kloppend hartje gezien! Whoohoo! En volgens de gyn heeft 15% vd zwangeren bloedverlies de eerste maanden wat niet verklaarbaar is, daar hoor ik dan bij Ik vind het goed, voor nu voorzichtig blij!
yeah dat is goed nieuws Amy! wat een kleine wonders hier op het forum! radler 0.0 hier ook het weekend gedronken jammie!
Jeuj Amy en Proud, goed nieuws!!! Heel fijn. Hier vandaag erg veel misselijk, en veel steken links onder. Misselijk is vervelend, maar op zich wel fijn 😉Steken dam weer minder fijn, maar weet ook dat t er bij kan horen... Nog even en dan is t woensdag 😃
Dames super fijn 2 goede echo's daar doen we het voor!!! Op naar morgen! Hier een weekje vrij dus wil de laatste dingetjes in huis zoals een rolgordijn ophangen, kast in elkaar, keuken boenen, auto wassen enzo doen en tussendoor keihard genieten van de kids. Dus vandaag gong het een stuk beter omdat ik zo langzaam op gang mocht komen, maar nu eind van de dag toch weer misselijk.
Wow! Fijn om te lezen zeg van die echo's. Zeg mijn zoon vanmorgen in de kleedkamer van het zwembad sssssst de baby slaapt..... Ik: waar is de baby dan? Zoon: nou thuis, die is met papa's auto gekomen... Ik: wat voor baby dan? Zoon: nou een meisjes baby met haar! 😁 Wie weet
Wat fijn die goede echo's! Gefeliciteerd meiden!! Dat zou wel grappig zijn Kersje! Kinderen voelen heel goed dingen aan, dus wie weet Hier sinds zondag ook een stuk moeier en misselijker. Zo erg heb ik het nog niet gehad bij de vorige zwangerschappen. Hopelijk wat jij zegt, Melian. Een verband tussen moeheid en misselijkheid. Hoop namelijk niet dat dit nog 6 weken zo blijft zeker niet omdat we donderdag op vakantie gaan, hoop daar wel iets fitter te zijn. Dus maar goed bijslapen deze dagen!