Wat fijn om te lezen dat de echo's goed waren . Dat geeft de burger moed . Hier vandaag al heel de dag een opgeblazen gevoel, best lastig want je wilt niet dat mensen argwaan gaan krijgen dus met pijn en moeite probeer ik mijn buik in te houden . Wat dat betreft ben ik blij als de echo geweest is en je voorzichtig mensen gaat inlichten
Oh meiden! Vanmorgen voor t eerst een beetje misselijk... beetje opboeren en nu is t redelijk weg... pfff bah! Ik hoop dat ik vanmiddag een kloppend hartje en een jillz 0.0 toekan voegen aan t lijstje 😉 duimen jullie voor me? Knuff
Mooi kloppende hartjes op de echo Puckeltje; dat komt helemaal goed. Wij hebben morgenochtend de echo en kan niet wachten. Hier heerst alleen moeheid en pijnlijke borsten. Iedere dag rond 8 uur val ik ook in slaap. Fijne dag vandaag
Oh dat is ook vroeg... ik ga proberen om iedere keer vroeg te plannen, komt beter uit met werk en hoef dan ook niet de hele dag te wachten nog.. Laat vandaag maar snel voorbij zijn...
Zooo ik ben weer helemaal bijgelezen! Al een aantal goede echo's voorbij zien komen, hopen dat dit er nog meer gaan worden! Helaas moet ik nog 2,5 week wachten😢. Ik ben sinds dit weekend wat misselijk. Gelukkig nog niet hoeven spugen. Gister drukke dag gehad op werk. Van 8-17.30 non stop bezig geweest dus lag om 20 uur uitgeteld in mijn bed. Merk dat dat niet echt bevordelijk is voor de misselijkheid. Verder heb ik pijnlijke borsten! Doet me denken aan vroeger, toen ik net borsten kreeg, dat deed ook zo'n pijn 😂
Noah en chilla, veel plezier bij de echo! Spannend Natuurlijk willen we horen over mooie hartjes en alcoholvrije drankjes😉 Wij mogen donderdag gelukkig ook al vroeg.
Mooie echo's, fijn! Ook veel plezier meiden die vandaag gaan! Ik mag pas als ik 9 weken ben, duurt wel lang hoor 😮 Voor de meiden die rond de 6 weken een echo hebben... Er is onderzoek gedaan waaruit blijkt dat 97,2% van de jongetjes met 6 weken een rechts liggende placenta hebben terwijl 97,5% van de meisjes een links liggende placenta hebben. Werkt alleen met 6 weken, daarna gaat de placenta weer zwerven. Wie weet leuk om te kijken!
Succes meiden! En ik duim me gek voor jullie! Komt goed puckeltje Indiigo wat een leuk feitje , al heb ik daar zelf straks niks aan haha. Duurt nog even voor me! Fijne dag weer allemaal!
pfff net test gedaan, stuk lichter dan vorige week, dus denk dat mijn gevoel juist is en het weer mis is :,-(
Zeg niets he cillia, na een bepaalde hoeveelheid hcg kunnen de testen het niet meer aan. Hoe laat mag je?
Cilla, ik lees heel veel dat op een bepaald moment het hcg zo oploopt dat het niet meer is waar te nemen, en de testen daardoor weer aflopen! Dus dit is echt niet betrouwbaar als ik dat her en der lees! Kop op, ik snap dat het heel moeilijk is, maar enkel morgen geeft uitsluitsel! koppie koel!
Moet wel zeggen dat dat wachten echt killing is ... symptomen die wisselen al dan wel of niet aanwezig. En de ene dag gaat het makkelijker als de andere dag, maar ook ik maak me regelmatig zorgen hoor. En google op hoeveel kans op etc... .
Zou je het niet fijn vinden om de vk te bellen Cilla? Misschien kan je vandaag al even terecht. Aflopende testen zijn niet fijn en ik begrijp dat je je nu even verschrikkelijk rot voelt. Ik wilde vandaag ook nog de laatste test doen, maar iets in me zegt dat ik het moet loslaten. Zonder die stomme CB test en mijn onzekerheid erover had ik nooit een vroege echo gehad en had ik nooit die enorme achtbaan hoeven beleven. De onzekerheid blijft toch wel (in meer of mindere mate) zolang je zwanger bent. De enige zekerheid die heb je pas als het fout is en het boek daardoor even sluit en dat wil ik natuurlijk al helemaal niet. Op dit moment onzeker over het enorme zeurende gevoel onderin mijn buik. Heb net druk gepoetst. Straks maar even liggen en kijken of het zakt.