Good mornin Hummeltje wat een leuk idee. Hier weten alleen ouders en schoonouders het. En willen het als dochter 4 wordt aan de rest vertellen op haar feestje dus ook hard op ideeeen aan het broeden. Ben wel benieuwd hoe de echo's gister waren, volgens mij heeft niet iedereen het laten weten, dames die vandaag mogen, succes geniet ervan (hoop ik)!
Leuke ideeën, pinterest staat er ook vol mee. Ik ben alleen nog niet 1 gevonden die echt bij ons past. Die van everton superheld meedansen aan sidekick vind wel erg leuk vooral omdat onze zoon vaak roept dat hij een superheld is. Dat engels vind ik dan weer wat jammer omdat dat echt vanuit onze zoon kan komen. Bij onze zoon gaven we mijn vader een vuurpijl en toen wisten ze genoeg. (Mijn vader heeft bij de geboortes van mij en mijn broertjes een pijl afgestoken). Op dit moment zijn er alleen geen vuurpijlen te koop op legale wijze. Dus misschien iets van een tegoedbon hiervoor.
Je zou een taart of cake kunnen maken met een roze/blauw gemêleerde binnenkant. ( zelf ook al aan gedacht ) En boekje over baby op komst tussen de cadeaus kunnen zetten. Ballonnen hoera een baby tussen de andere ballonnen.
Veel succes meiden, met de echo's vandaag! Hopelijk allemaal goed nieuws en een mooi kloppend hartje!!
Jaaaa!!! Ik mag ook aan de radler 0,0 blijven!!! Een kloppend hartje gezien. Zou nu 7,0 weken zijn. Ontslagen uit de fertiliteitskliniek, met de verbazing van de arts dat het spontaan gelukt is! Haha, die verbazing deel ik. Maar het maakt nu niet meer uit, ik ben zwanger!!!!! Whaaaa! 😃
Goedemorgen dames, ik ben er weer even. Voelde me zo beroerd dat de computer een paar dagen in de ijskast mocht Gelukkig gaat het wat beter; de medicijnen tegen de misselijkheid werken behoorlijk goed; alleen s avonds vaak nog wat misselijk maar ik ga gewoon op tijd naar bed. Moeheid is er nog wel maar een stukje minder; val niet meer de hele middag in slaap. Nog niemand verteld want wilde wachten tot eerste echo en die is pas over 3 weken Volgende week BHV cursus dus zal het daar wel even melden en mogelijk dus ook mijn collega die mee is Gefeliciteerd voor iedereen die een mooi kloppend hartje heeft gezien. Ik zal alles nog even doorlezen want is een hoop getypt in die paar dagen
Hoi dames, Ben lang niet op het forum geweest dus zal proberen vanavond even terug te lezen wat hier in de afgelopen periode allemaal is gebeurd.. Vorige week donderdag hebben wij de 1e echo gehad, en het hartje klopt! A.s. maandag mogen we weer dan weten we ook hoe ver we echt zijn. De vermoeidheid is bij mij nu waar ik het meest last van heb (wil de hele dag slapen) en de misselijkheid (hele dag) wordt ik ook niet erg blij van.. Bij ons weet zo goed als iedereen het nu, konden het niet meer voor ons houden .. op m'n werk hadden een aantal collega's al een vermoeden omdat ik van het ene op andere moment gestopt was met roken, en de ander meende het al aan m'n gezicht te kunnen zien Veel success (en plezier) voor de dames die vandaag een echo krijgen!!
Mawaikee wat ontzettend fijn! Gefeliciteerd lieverd! Cilla veel succes! Ik hoop heel erg dat jij ook mooi positief nieuws hebt zometeen! Pff ik heb gewoon kriebels in mijn buik voor jou! Bianciie Jij ook gefeliciteerd! Fijn dat je een mooi kloppend hartje hebt gezien! De spanning begint bij mij nu echt te stijgen voor morgen. Ik hoop zo erg dat ik ook goed nieuws mag krijgen. Ik heb nog steeds dezelfde symptomen dus daarmee stel ik mezelf maar gerust. Ik bedoel, dat is een goed teken.. toch? Ik vind alles goed, zo lang ik morgen maar minstens een zwart ballonnetje in de grijze massa mag zien! Pffff wat spannend!
Kom net pas terug, ze liep 3 kwartier uit!!! een kloppend hartje!!!!!!!!! termijn van 7.3 ik mag volgende week weer terug komen
Jeejjj! Nog twee goede echo's! Gefeliciteerd meiden. Kan niet wachten tot morgen, 8:15 mogen we al. Helaas geen oppas voor onze zoon dus moet maar even mee. Weet nog van de vorige keer dat ze een hele speelhoek hebben een anders heel pedagogisch verantwoord maar even filmpjes kijken op telefoon.
Cillia jeeh wat fijn en volgende week alweer dat scheelt ook. Kersje ik heb ook vaak genoeg de kids mee gehad, we willen nu echt nog niet dat ze het weten maar anders zouden ze gewoon mee hoor. Het is al bijna morgen. Kan trouwens nergens ballonnen vinden met hoera een baby, alleen jongen of meisje.
Weer een kloppend hartje super meiden!!! Hier nog 2 weken wachten pfffffff De moeders voor moeders test knalde eraf wel 3 x zo dik als de controle streep en dat met 4 druppels urine..want was de urine vergeten op te vangen en had dus net geplast 😬 Ditbenil voor jou en de kleine nog wat extra 🍀🍀🍀
Heen je al gezocht op babyshower ballonnen? Die zijn er wel in alle kleuren. Bijvoorbeeld Feestverhuur in Almere? Partytent Verhuur Almere bellen! Anders roze en blauwe erbij. Of wat roze/blauwe/witte muisjes op de slagroom doen van de taart Wij willen eigenlijk ook nog niet dat hij het weet, hij word in augustus 4 en is dus ook lang niet achterlijk😉. Ik heb hem wijs gemaakt dat die flessen van mvm schoonmaakmiddel zijn. Ok dan was zijn antwoord