16 t/m 31 januari 2017 mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sandywich, 11 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nashville

nashville Actief lid

2 jan 2016
    311
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou Pien wat raar, dat ze geen inwendige echo hebben gedaan?!

Meilan fijne weekend!

Zuri fijn dat je weer buikpijnloos bent

cillia een mooie echo!

Ik denk ook niet dat wij testen laten doen, het sluit alleen het downsyndroom uit en dat is wel het minste waar ik bang voor ben. Ik werk met mensen met een beperking dus ik sta er misschien anders in. Aan de andere kant is het misschien wel goed voorbereid te zijn. Nouja ben benieuwd of het aangeraden wordt bij de vorige 2 niet.

2. pienvd90

pienvd90 Fanatiek lid

15 feb 2016
    1.198
    608
    113
    Vrouw
    Ik ben dus in iedergeval niet gek. Fijn dat jullie het zelfde denken als ik. Ik wil inderdaad dat het mijn twijfel wegneemt. En als het niet goed is helaas dan is het mij weer niet gegund. Hopelijk 3x scheepsrecht.

3. noekieb

noekieb Lid

8 okt 2015
    99
    0
    0
    Pien; ik snap je twijfel en zou inderdaad eerst een second opinion nemen voordat je straks voor weghalen staat.
    Vooral omdat het uitwendig is gedaan.

Vandaag ging best redelijk qua misselijkheid.
    Heb het vandaag aan andere collega verteld; ze had een cadeau voor mijn zwangere collega gekocht omdat die 12 weken is; dus ik zei leuk kan je daarna wat voor mij kopen :D
    Ze keek me eerst met grote ogen aan en toen kwam er een Nee; echt en daarna werd ze heel blij.

4. Zuri

Zuri Fanatiek lid

26 mei 2016
    3.329
    2.365
    113
    Vrouw
    Pien als ik dit zo lees zou ik ook zeker geen goed gevoel hebben om het weg te laten halen voordat jullie 100% zeker zijn dat er echt geen hartslag is. En daarbij; ik geloof heel erg dat je veel meer kan voelen, dan alleen hetgeen wat je rationeel kan verklaren. Goed dat je voor een seconde opinion gaat. Ik duim zo hard voor jullie dat de verloskundige ernaast zit!

En leuke reactie noekieb! Lief dat je collega er zo mee bezig is!

5. mamavandrie

mamavandrie Actief lid

14 jan 2013
    353
    0
    0
    huismama
    Lijkt me wel ik pak vaak een smintje werkt ook heel fijn

6. mamavandrie

mamavandrie Actief lid

14 jan 2013
    353
    0
    0
    huismama
    Ik heb afgelopen zaterdag een echo gehad van buiten af was het hartje niet te zien inwendig wel.. Dan kunnen ze alles beter zien volgens mij

7. mamavandrie

mamavandrie Actief lid

14 jan 2013
    353
    0
    0
    huismama
    Oo en dames haha misschien een beetje vroeg nog in deze spannende tijden maar onze oude auto was echt aan vervaging toe.. Apk liep bijna af dus wij hebben vandaag een familiebak aangeschaft 😂 dit wordt ons 4 de kindje dus we hebben de ruimte wel nodig straks

8. mamavandrie

mamavandrie Actief lid

14 jan 2013
    353
    0
    0
    huismama
    Even kijken of de foto er nu wel bijstaat

9. mamavandrie

mamavandrie Actief lid

14 jan 2013
    353
    0
    0
    huismama
    Nee nou ja houdt het op het is een opel zafira 😉

10. pienvd90

pienvd90 Fanatiek lid

15 feb 2016
    1.198
    608
    113
    Vrouw
    Ja he dat denkt mijn gevoel dus ook.

11. kersje

kersje Fanatiek lid

4 jul 2011
    1.594
    1
    36
    Noord-Holland
    Zijn mooie auto's en je kan er idd beter alvast rekening mee houden.

12. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.054
    944
    113
    Vrouw
    Leuk mamavandrie wij twijfelen ook over een nieuwe auto!

Pien hier met 6.5 een echo gehad uitwendig was het hartje niet te zien, inwendig wel! Dus snap je gevoel heel goed! Ik duim voor je

Noekie leuk al die reacties!!

Nashville wij laten om dezelfde reden de combinatietest niet doen. Ik zou de keuze niet kunnen maken.

13. Zuri

Zuri Fanatiek lid

26 mei 2016
    3.329
    2.365
    113
    Vrouw
    Opel safira is inderdaad een lekker grote gezinsauto! Een heel degelijk, ben er eens met 100km opgeklapt en de open had enkel een paar krasjes en mijn auto voorkant lag helemaal in elkaar gevouwen. En gek is het niet vind ik! Wij hebben vorig jaar ook gedwongen nieuwe auto moeten kopen en toen ook maar gelijk gekeken voor een gezinsauto haha, is toch praktisch? Handig juist zo'n vooruitziende blik :p

Lastig hoor wel of niet testen..

14. mamavandrie

mamavandrie Actief lid

14 jan 2013
    353
    0
    0
    huismama
    Het is weer een wennen om in te rijden de koppeling ligt lager dan onze oude auto hiervoor hadden we een focus. Maar je hebt wel een mooie ruime blik op de weg en de kinderen hebben meer ruimte die zaten eerder met zn 3 en opgepropt op de achterbank😂

15. Hummeltje 1

Hummeltje 1 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.855
    2
    38
    NULL
    Goede morgen meiden

Ik moet nog even wennen dat als ik een dag niet gelezen hebt, dat er zooooo veeeel bijgeschreven is :). In andere topics duurt het soms wel een week voordat er weer iets staat.

Mooie foto's cillia ik hoop dat ik maandag ook zo iets moois heb.

Kaaaat jeetje wat balen zeg van je werk. Ik zou daar geloof ik echt pissig over zijn.

Hier voel ik me nu weer oke.
    Sinds gisteren middag ontzettende hoofdpijn pffff werd daar gewoon misselijk van. Heb er ook iets voor ingenomen want ik trok het echt niet. Vanmorgen wakker geworden weer met hoofdpijn, weer wat ingenomen en terug naar bed gegaan. Nu is het gelukkig gezakt.
    Ik weet dat het niet echt goed is, maar ik werd gek van die koppijn.
    Weet wel toen ik zwanger was van mijn zoon, ik een keer de eerste hulp gebeld heb omdat ik zoooo beroerd was en pijn in mijn keel had. Toen mocht ik met mate een paracetamol nemen dus daar heb ik me maar even aan vast gehouden.

Nu voel ik me goed. Lichtelijk misselijk en nog steeds gevoelige tepels.
    Gisteren voor het eerst verteld aan een twee vrienden van ons. Uiteraard ontzettend blij en erg gegunt.

Wil iemand mij op de lijst zetten voor de echo van maandag 13 juni?;).
    Ik kijk er zooooooo ontzettend naar uit

16. Annabel84

Annabel84 Lid

26 mei 2016
    84
    0
    6
    NULL
    NULL
    #956 Annabel84, 11 jun 2016
    Laatst bewerkt: 11 jun 2016
    Pien
    Officieel is het zelfs zo dat je na een slechte echo dus bijvoorbeeld geen kloppend hartje, je 1 of 2 weken later op herhaling moet. Iemand kan altijd korter zwanger zijn.
    Kijk maar naar mij. Maandags veel bloedverlies en niks meer te zien. Donderdags een kloppend hartje!
    Daarom is er hercontrole. Waarschijnlijk kijkt de gyneacoloog volgende week zoiezo hoe het gaat bij jou van binnen.

Fijn weekend melian.

Onze meiden weten het en vertellen het helaas aan iedereen. Enthousiaste meiden.
    We proberen het een beetje in te perken, maar gelukkig vinden ze het leuk. Haha. Ze geven al kusjes aan mijn buik en willen kletsen tegen de baby en dagdromen al over de tijd als hij/zij geboren is.

Wat slecht van je teamleidster kaat, daar zou ik ook boos om worden.
    En er zeker iets van zeggen.

Zuri, fijn dat het beter gaat met je darmen en heerlijk een weekje vakantie zonder internet.

Mamavandrie, altijd handig een auto met meer ruimte. Wij hebben een ford focus vorig jaar gekocht en daar moeten ze toch echt met zijn 3en op de achterbank. Haha dus hopelijk past het.

Hummeltje1 hoofdpijn is heel vervelend, maar hoort bij de verandingen van de hormonen.
    Let op dat je genoeg drinkt anders krijg je daar ook hoofdpijn van.

Bij mij gaat de misselijkheid de hele dag door in vlagen, vooral bij inspanning of drinken, dat prikkelt mijn misselijkheidsgevoel heel erg. Dus maar zelfgemaakte ijslollies in de vriezer gestopt en verder op zoek naar drinken dat niet zo mijn maag prikkelt.

Maandag komt de dame van moeders voor moeders langs.

Fijn weekend allemaal.

17. Sunshine1

Sunshine1 Bekend lid

18 nov 2013
    621
    0
    16
    Goedemorgen dames,

Ik kan mijn gevoel moeilijk omschrijven. Het is niet echt misselijk want kan wel gewoon eten maar soms wel vlagen dat ik me beroerd voel. Daarbij de obstipatie. Nu heb ik altijd al last ervan en gebruik ook dagelijks een oplos zakje maar ook dat helpt nu niet meer. Aambeien beginnen te komen en die jeuken en doen zeer.
    Woensdag eerste echo en dan maar eens vragen wat ik er nog aan kan doen.
    Vandaag ga ik de logeerkamer opruimen want dat moet de toekomstige babykamer worden :)
    Jullie nog plannen het weekend?

18. Zuri

Zuri Fanatiek lid

26 mei 2016
    3.329
    2.365
    113
    Vrouw
    Hummeltje je mag inderdaad paracetamol 500 slikken. Ik mocht er met mijn aanvallen 5 per dag, beginnen met 2 tegelijk en om de 4u weer 1 op advies van verloskundige.

Sunshine, bij ons wordt ook de logeerkamer de babykamer haha! Toevallig.

Annabel, bij mij helpt ijsjes eten ook goed ben ik achter gekomen, water en thee (ik dronk voorheen niks anders krijg ik heel slecht weg, vaak gelijk misselijk ervan. Waterijsje gaat goed

Hoe staat het met jullie buik trouwen?? Ik heb een buikje en kan deze niet meer inhouden. Ik heb nog 2 stretch broeken die erg strak zitten wel. Ben totaal nu 800 gram aangekomen. Ik ga van de week broeken shoppen want met zitten doet het echt zeer. Hebben jullie ook al een buikje?

O en mijn weekend plannen, straks naar kinderfeestje met veel moeders enzo en wil het daar nog niet bekend maken dus wijde kleding aan. Morgen weer kinderfeestje van familie, daar wil ik het niet per se geheim houden dus als het toevallig uitkomt wil ik het wel vertellen. :)

19. mamavandrie

mamavandrie Actief lid

14 jan 2013
    353
    0
    0
    huismama
    Het past hoor annabel haha wij hadden wel een kleine focus zeg maar geen station.. 2 zitverhogers en 1 lompere autostoel pasten net naast elkaar wij gaan vanmiddag richting de luchtmachtsdagen, ik hoorde dat het er behoorlijk druk is, we gaan het zien.. Maandag hier ook de echo, spannend 😊

20. pienvd90

pienvd90 Fanatiek lid

15 feb 2016
    1.198
    608
    113
    Vrouw
    Ja klopt maar mijn verloskundige heeft dat niet gedaan en mij gelijk doorgestuurd naar het ziekenhuis. Ik kan korter zwanger zijn door mijn miskraam vorige maand.
    Ik heb a.s. dinsdag een second opinion in een ander ziekenhuis gij de gynaecoloog.

Deel Deze Pagina